Het idee zou op zich misschien wel wat op kunnen leveren, al vind ik het persoonlijk nog bagger, maar okay.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef BrauN het volgende:
Dirkh... waarom sluit je nou Wat doe jij het liefst met je zwarte smeer klauwen? ?
Dat is een hardstikke leuk topic waaraan iedereen mee kan gaan doen enzo. Iedereen verzint iets wat ie doet met z'n vuile klauwen en daarna laat ie ze aan de camera zien. Het kan zélfs een TTT worden.
Ik weet dat ik niet veel goeds bij je kan doen, maar je smoort al mijn puike ideëen in de kiem.
Hoe respectvol !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:27 schreef Dagonet het volgende:
Hallo kutusers en kutcrew.
Zo ben ik.quote:
Het was een baggertopic dus is hij dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef Fr3derik het volgende:
waarom kan ik niet meer posten in mijn topic?
MSN smilies werken niet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:15 schreef Fr3derik het volgende:
dit is toch een onzinforum?
en dat is toch een onzintopic?
ik zie het probleem niet :S
vandaag geregd denk een leuk topic te openen opent bagger kan iedereen gebeurenquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:55 schreef Fr3derik het volgende:
gezien jouw lijst van geopende topics lijk jij mij niet echt de geschikte persoon om daarover te oordelen, maar oke, het zal wel
Hullie hebben gekozen voor een wiekent mod.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:08 schreef Ruis het volgende:
leeft Croupouque nog?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:25 schreef static het volgende:
Berg je maar, Dirkh.
Deze mag van mij standaard in de OP van feedbackquote:
Ik denk een soort van nieuw EILquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Mijn ondervraging... wat doe je?quote:
gewoon...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Ik zit er nog ff over te pruttellen maar het wordt zeker geen pseudo-religieuze toolie... ik zal gaan proberen mijn moskee te overtreffenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn ondervraging... wat doe je?
TRJ... Even serieus.. Word dit een lemming op de fok!kerk en de Fok!moskee?
Of heb je hele andere plannen?
Geweldig! Ik kan mijn blijdschap niet meer onderdrukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
DirkH, heb je mijn ondertitel al gezien??![]()
jij bent vanaf nu m`n VRIEND
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |