quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef TheSilencer het volgende:
Wie weet waar ik een ANWB praatpaalpak kan scoren? Zag ik vorig jaar en is absolutely brilliant! Sta je met iemand te praten, gaat zijn / haar kop precies tussen die gele 'oren'...
Langs de eerstvolgende snelweg, sleepkabel eromheen en dan aan de trekhaakquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef TheSilencer het volgende:
Wie weet waar ik een ANWB praatpaalpak kan scoren? Zag ik vorig jaar en is absolutely brilliant! Sta je met iemand te praten, gaat zijn / haar kop precies tussen die gele 'oren'...
supertienmanquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Superman met 10 man... wordt weer lachen!!
Ik heb nog altijd een gruwelijke hekel aan alles wat met carnaval te maken heeft... raar he? met ming en pat houden we altijd anti-carnaval... gaan we iets doen waar geen carnavalsmensen zijn, en wat toch leuk is (meestal thuis dvd's kijken dus, een week langquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:35 schreef Shagadelic het volgende:
Ik heb nog geen idee en de tijd begint nu toch ernstig te dringen!![]()
Off_topic: Ben toen ik een jaar of 16 was eens als Charlie Chaplin gegaan, maar toen dacht men dat ik als Hitler verkleed was..... Geen overweldigend succes dus.
![]()
ik ga een bril opdoen heel boos kijken en zinnen uitspreken waar niemand het zinsverband van snaptquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan dan draag ik een heel groot slot p mijn rug.
gewoon keihard slotje roepenquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:43 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ik ga een bril opdoen heel boos kijken en zinnen uitspreken waar niemand het zinsverband van snapt![]()
of gewoon: 'bagger'quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon keihard slotje roepen
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon keihard slotje roepen
Geen slowchatquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:48 schreef numero_uno het volgende:
[..]
of gewoon: 'bagger'
vaak zegt ie niks meer
en dan zo mompelen van "vrienden heb ik niet nodig die zoek ik wel op google"quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:48 schreef numero_uno het volgende:
[..]
of gewoon: 'bagger'
vaak zegt ie niks meer
Ik vind Dirkh juist cool dit zijn alleen maar wat ideeën voor carnavalquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:55 schreef numero_uno het volgende:
maar nu gaan we weer dirkh afzeiken en daar zijn al duizenden topics overgemaakt
Dirkh is coolquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:55 schreef numero_uno het volgende:
maar nu gaan we weer dirkh afzeiken en daar zijn al duizenden topics overgemaakt
niks dus.... geweldig plaatje unoquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:07 schreef numero_uno het volgende:
Dirkhs levensmotto in 1 plaatje
[afbeelding]
open een topic met de titel "Ik ben een ontzettende liefhebber van Dirkh" dan weet je het zoquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:32 schreef toma het volgende:
who the fuck is Dirkh?
ja sorry ik ben nog maar sinds vandaag bij fok
ja we gaan verder hoe je verkleed gaat/wil gaan met carnaval.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:43 schreef PeRi het volgende:
Ging dit niet over carnaval?
kheb toch gelijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:57 schreef numero_uno het volgende:
1 dagje fok! en gelijk al een bekkie
Dat is de Meister op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:32 schreef toma het volgende:
who the fuck is Dirkh?
ja sorry ik ben nog maar sinds vandaag bij fok
Mwah, ik kan me geloof ik nog wel een reden bedenken waarom...... Maar ik moet zeggen dat ik het, na een hele tijd verafschuwd te hebben, eigenlijk stiekem wel weer leuk vind. Ben vorig jaar niet geweest, maar het jaar ervoor wel en ga dit jaar gewoon weer. Maar wellicht verafschuw ik het daarna weer vijf jaar....quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
Ik heb nog altijd een gruwelijke hekel aan alles wat met carnaval te maken heeft... raar he? met ming en pat houden we altijd anti-carnaval... gaan we iets doen waar geen carnavalsmensen zijn, en wat toch leuk is (meestal thuis dvd's kijken dus, een week lang)
quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:05 schreef toma het volgende:
[..]
kheb toch gelijk. Ik start toch geen topic over Dirkh.
dus als jullie 't over dirkh willlen hebben dan doe 't ff ergens anders dan in mijn topic.
Duzzzzzzzzzz waar waren we gebleven,.. we hadden t over carnaval
ok ok ok. kzal me dr niet meer mee bemoeienquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:12 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
en toch ga ik als Dirkh
braaf....quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:37 schreef toma het volgende:
[..]
ok ok ok. kzal me dr niet meer mee bemoeien![]()
![]()
maak er een van piepschuim en beschilder emquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk is iedereen verkleed als dirkh
Ik hoop wel dat ik geen last van me rug krijg als ik dat slot draag.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:22 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
maak er een van piepschuim en beschilder em
Eigenlijk heb ik het altijd een kutfeest gevonden. Zelfs als kind al. Eerst die kloteschmink die je er vervolgens niet meer afkreeg. Dan die muziekquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:10 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me geloof ik nog wel een reden bedenken waarom...... Maar ik moet zeggen dat ik het, na een hele tijd verafschuwd te hebben, eigenlijk stiekem wel weer leuk vind. Ben vorig jaar niet geweest, maar het jaar ervoor wel en ga dit jaar gewoon weer. Maar wellicht verafschuw ik het daarna weer vijf jaar....![]()
en dan een beetje tegen ze aanwrijven zodat ze het weer warm krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
carnaval = meisjes met korte rokjes die het koud hebben
een beetjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:44 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
en dan een beetje tegen ze aanwrijven zodat ze het weer warm krijgen![]()
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef SwiffMeister het volgende:
6 dagen feesten zonder reden
hmm, je hebt gelijk, ik moet het anders stellen:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:38 schreef eriatarka het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen
feesten is toch een goede reden...
En de volgende dag weer zo vroeg mogelijk de kroeg in om daar je stem te zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
Carnaval=zingen en zuipen totdat je geen stem meer hebt!
en dan gewoon van vrijdag tot dinsdag nonstop raggûh...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
of gewoon direct neuken die handel.
ja ik ook maar niet te dronke want ik wil de dag erna, er gewoon weer kei hard tegen aanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga ook heel erg dronken worden
maar.... maar.... we gingen als Dirkhquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil als Schot gaan.
Ik ga als Dirkh met een schotse kiltquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:21 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
maar.... maar.... we gingen als Dirkh![]()
bedenk een nieuwe naam met Fok!moskee #2 ervoor aan jou de eerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga als Dirkh met een schotse kilt
Ow ja de moskee is vol
Op het moment kan ik niks verzinnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:25 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
bedenk een nieuwe naam met Fok!moskee #2 ervoor aan jou de eer![]()
ok dan doe ik het ik weet wel watquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op het moment kan ik niks verzinnen
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:27 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ok dan doe ik het ik weet wel wat
Burka`s en hoofddoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:27 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ok dan doe ik het ik weet wel wat
bestellen via 0900-BURKAquote:Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wij (groep vrienden) weten ook nog niet hoe we gaan... Vinden het op zich wel leuk om allemaal in burka te gaan, maar zal de "maatschappij" dit wel accepteren?
Who gives a fuckquote:Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Wij (groep vrienden) weten ook nog niet hoe we gaan... Vinden het op zich wel leuk om allemaal in burka te gaan, maar zal de "maatschappij" dit wel accepteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |