Nou word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:30 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Is ook een irri reclame, maar ik zie er nu redelijk uit, dat wil ik graag zo houden
Jou heb ik wel eens voorbij zien komen, inderdaad.quote:
Whahaha en bedankt... Ja ik kan best goed koken, zegt men... Hou wel van lekker eten...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jou heb ik wel eens voorbij zien komen, inderdaad.
Ik zou zeker opletten wat je eet, en een buikje voorkomen. Kun je een beetje lekker koken?
Ik houd wel van goed eten, tussen de chips door zeg maar.
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:38 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Whahaha en bedankt... Ja ik kan best goed koken, zegt men... Hou wel van lekker eten...
Lekker eten vs Mooi figuur... struggle for life i'm afraid.....
Pasta's (vooral zelfgemaakte lasagna), gamba's...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Je mag wel een keer wat lekkers voor me maken hoor. Wat is je specialiteit?
Ik zorg voor een lekker toetje, en een goed glas wijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pasta's (vooral zelfgemaakte lasagna), gamba's...
Als ik lekker voor jou kook, wat doe jij dan voor mij..?
Pas na m'n college.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Heiden nog binnen het komend uur gaat slapen...
Ik wel... Begin best moe te worden... Heb morgen alweer om 3 uur in de kroeg afgesproken... Dus moet op tijd mijn bed uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Heiden nog binnen het komend uur gaat slapen...
Wat een drankorgel ben jij zeg!quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:42 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ik wel... Begin best moe te worden... Heb morgen alweer om 3 uur in de kroeg afgesproken... Dus moet op tijd mijn bed uit![]()
Naar wat voor café's ga jij dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alcohol drink...?
geloof dat ze in ieder café ook wel spa blauw, cola en sinas serveren hoor... Maar je hebt gelijk, ben een drankorgel....quote:
Tuurlijk we gaan allemaal voor een glas chocomelk naar de kroeg..quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alcohol drink...?
Met een beetje rum is dat best lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk we gaan allemaal voor een glas chocomelk naar de kroeg..
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef JAM het volgende:
Heiden, je wil haar neuken hè?
Ene Patrice Lumumba. Ken je cocktails.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Met een beetje rum is dat best lekker![]()
Drankorgelquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Zonder rum ook.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...![]()
Erken, is de gedachte in je opgekomen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Erken, is de gedachte in je opgekomen?.
Ik houd niet van lasagne.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.
For your information... Ik doe niet aan sex...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef JAM het volgende:
Heiden, je wil haar neuken hè?
Heiden6 wel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
geil ben je bi?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
Maar je doet niet aan seks?quote:
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?quote:
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?
Ja, jij.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Foto van heiden in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |