* PrintScreen rookt met whoops meequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:58 schreef whoops het volgende:
Trusten Heiden6...
Zo, joint klaar... In de hens met dat ding...
Cheers...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen rookt met whoops mee
geen joint maar een Caballero
Ik hoop dat je voor eeuwig door zal slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:00 schreef TurkboY15 het volgende:
kutmongolen ik ga slape n ook
FUUUUUUUCCCCKKK al 1 minuut bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:01 schreef ChicaneBT het volgende:
de 4 uurs show gaat beginnen!
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor eeuwig door zal slapen
Veel plezier... Dat je mag branden in hel enzo...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:00 schreef TurkboY15 het volgende:
kutmongolen ik ga slape n ook
Ik had een meet van het forum in mijn sig en we zijn om een uur of 2 de Fok!meet op gaan zoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Cheers...
Maar het is me dus compleet ontschoten dat er een meet was...
Enlighten me, wat voor meet, waar en hoe?
quote:
Ah, gezellig... Cross-forum-meeten...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had een meet van het forum in mijn sig en we zijn om een uur of 2 de Fok!meet op gaan zoeken
Alles speelde zich af in Amsterdam
Nou ik laat het even bij een jointje op dit moment...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:03 schreef ChicaneBT het volgende:
Whoops steek er ook een voor mij op.
Was echt leuk, zonder afspraak, dus spontaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah, gezellig... Cross-forum-meeten...
Bij turkboy15quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:05 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Jammer had wel even mn tong naar binnen willen werken![]()
![]()
![]()
.
Tessje alleen als je van handboeien houdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was echt leuk, zonder afspraak, dus spontaan.
En echt leuk om users en crew irl te ontmoeten
Tessje en nikky zijn echt
Spontaan is nice wat dat betreft...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was echt leuk, zonder afspraak, dus spontaan.
En echt leuk om users en crew irl te ontmoeten
Tessje en nikky zijn echt
Tessje is alleen echt als je van handboeien houdt?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Tessje alleen als je van handboeien houd![]()
.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Tessje alleen als je van handboeien houd![]()
.
Ik weet dat ik veel Fok!kers heb gezien maar geen idee wie het warenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Spontaan is nice wat dat betreft...
Lijkt me opzich ook wel eens leuk om 'ze' eens in het echt te zien... Ik had wel bij de 5 jaar meet willen zijn, alleen al om iedereen te bekijken...
Hehe ja dat is het probleem... Je wil natuurlijk wel weten wie wie is enzo... Maargoed, je kent natuurlijk ook lang niet alle users van het forum....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik veel Fok!kers heb gezien maar geen idee wie het waren
Maar toch, het was best wel speciaal
Volg jij je eigen advies ook op?quote:
Ik heb veel namen gehoord, maar heb geen idee meer wie wie wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehe ja dat is het probleem... Je wil natuurlijk wel weten wie wie is enzo... Maargoed, je kent natuurlijk ook lang niet alle users van het forum....
Of iedereen moet met een naamplaatje rond gaan lopen... Kan je naar iemand toe lopen en vertellen wat je van zijn postgedrag vindt...
Geil hé, al die reetvriendjes van jou eBay?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef eBay het volgende:
Nog een klein extratje voor de vriendjes van heiden6
[afbeelding]
heiden6 in 2003 ( goed kijken )
Haha ja, dat zou mooi zijn... Er zijn toch wel een antal users waar ik me soms wat aan stoor, dus dan kan je meteen IRL even wat dingetjes rechtzetten...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb veel namen gehoord, maar heb geen idee meer wie wie was
Naamplaatjes is wel een idee, en dan bashen tijdens de meeting
Nee van heiden6quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geil hé, al die reetvriendjes van jou eBay?
Gast wat jij allemaal doet in het weekend moet je zelf weten, maar ik hoef er niet steeds foto's van te zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef eBay het volgende:
Nog een klein extratje voor de vriendjes van heiden6
[afbeelding]
heiden6 in 2003 ( goed kijken )
Het werkt alleen ook tegen mijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Haha ja, dat zou mooi zijn... Er zijn toch wel een antal users waar ik me soms wat aan stoor, dus dan kan je meteen IRL even wat dingetjes rechtzetten...
En dat soort dingen werkt prima als je bijna 2 meter lang bent...
Keep on dreamingquote:
Haha, ja maar ik denk dat heel veel mensen hier wat mondiger zijn dan IRL... In het echt hanteer je ook een andere beleefdheidsvorm....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het werkt alleen ook tegen mij
Ik heb op het forum soms een grotere bek dan ik irl ooit zal hebben
Ik heb het voordeel dat ik maar 1.64 ben
Plus dat ik best aardig ben
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keep on dreaming
Ik ken heiden6 dus weet beter
Jij, de TS en die Turkydinges snappen er volgens mij echt allemaal geen ene ruk van he...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:27 schreef eBay het volgende:
[..]
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'![]()
Hahaha, irl ben ik verlegen zelfsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik denk dat heel veel mensen hier wat mondiger zijn dan IRL... In het echt hanteer je ook een andere beleefdheidsvorm....
Kleine aardige vrouwen hoef je natuurlijk niet te bashen...
Dat jullie aan gangbang doen ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij, de TS en die Turkydinges snappen er volgens mij echt allemaal geen ene ruk van he...
Man leer eens lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:27 schreef eBay het volgende:
[..]
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'![]()
Jij wacht op een uitnodiging?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:30 schreef eBay het volgende:
[..]
Dat jullie aan gangbang doen ?![]()
Dat wisten wij al hoor![]()
Ja ach, via internet raak ik ook sneller in contact met iemand...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hahaha, irl ben ik verlegen zelfs
Internet is makkelijker om een grote bek te hebben iigKlein en aardig?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij wacht op een uitnodiging?
Je zal het alleen met de TS en turkboy moeten doen, whoops is straight, dus handjes van hem af
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja ach, via internet raak ik ook sneller in contact met iemand...
Wat ik me altijd al afgevraagd heb, heerst er nou een knuffelsfeer bij zo'n meet?
Damn, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
aandacht zoeken,
en je geeft het hem nog ook...![]()
rotjong dat je ook bent he !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
aandacht zoeken,
en je geeft het hem nog ook...![]()
Blonde actiequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
ik kom er nu net achter dat jij best wel okay bent soms
Het is wel meteen kussen bij de vrouwen onderling, maar ik moet dan zeggen dat ik met nikky en tessje buiten Fok! om veel heb gedeeld
Post jij in Homo?quote:
Maar het is ook zo moeilijk om dat niet te doen...quote:
En zooooooooooo bescheiden ookquote:
Jawel, maar jij hoort ook bij posters die mij niet mogenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:39 schreef whoops het volgende:
[..]... We hebben al eerder een keer zo zitten SC-en toch?
Hmmm kussen alleen bij vrouwen onderling...
Ja als je iemand al goed kent via internet is het natuurlijk helemaal leuk om diegene te ontmoeten...
valt het op...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zooooooooooo bescheiden ook
Heeft je mammie je niet geleerd om niet te wijzenquote:
Niet echtquote:
Oh mijn god... Kom je met een forumplaatje aanzetten... Daar heb ik laatst nog een hele ophef over gemaakt...quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jawel, maar jij hoort ook bij posters die mij niet mogen
Boeit me niet, ik ben die ik ben en daar doen ze het maar mee.
Ik weet wel zeker dat ik goed zitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:47 schreef whoops het volgende:
[..]... Volgens mij heb ik wat gemist of verwar je met met een ander...
![]()
Johquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:47 schreef eBay het volgende:
Dit is veel beter dan jullie zielige wereldje
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan heb ik iets gemist dus... Euhm, url ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik goed zit
Maar het scheelt als sommige users er niet zijn
Ik kan vergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist dus... Euhm, url ?
Me too...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan vergeten
En zoeken doe ik nu niet
We hebben iig nooit geen ruzie gehad, dussssssssssssss
Sowieso... Goed apparaat....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:53 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
geweldig ding...[afbeelding]
Biostabielquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Sowieso... Goed apparaat....
Wat is het?
quote:
Ah, vandaar...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Me too...
De zoek doet het al een tijdje niet nee...
Dat dacht ik ook... Ik vind je volgens mij altijd al wel okee...
Haha nee, dat gaat niet werken, jij hebt ook nog al een aantal MyAT's...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alle MyAT's na te lopen zie ik niet zitten
Persoonlijk hebben we iig nooit een probleem gehad volgens mij
Maar ik geef toe ik onthoud niet alles
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Haha nee, dat gaat niet werken, jij hebt ook nog al een aantal MyAT's...
Ik zit nu wel door de jouwe heen te gaan om te zien of ik bekende topics tegekom...
Deze viel anders behoorlijk op...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Onbegonnen werk lijkt me
Anyway, we kunnen nu samen door de spreekwoordelijke deur
heiden6quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:07 schreef heiden6 het volgende:
Wat een topic ook weer. Al die achtbanen, hilarisch.
Alles beter dan die gayseksplaatjes die ze eerst postten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
heiden6
Jij houd ook van rollercoasters?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Deze viel anders behoorlijk op...
Indeed...
Rollercoasters zijn nice... Ik zit over 3 weken in Californiaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alles beter dan die gayseksplaatjes die ze eerst postten.
Maar ik houd best wel van rollercoasters. Jij niet dan?
Truequote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alles beter dan die gayseksplaatjes die ze eerst postten.
Maar ik houd best wel van rollercoasters. Jij niet dan?
Ik zoek nog steeds...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt echt gezocht
En ik was dwars waarschijnlijk
Zeker wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Rollercoasters zijn nice... Ik zit over 3 weken in California, die zul je daar ook wel hebben...
Wat kun je dat diepzinnig stellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True
Ik ben altijd te vinden om in een rollercoaster te stappen, het is net zoals het leven
Looking for the match in de topicsquote:
Ik heb mijn momentenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat kun je dat diepzinnig stellen.
Hoe bescheiden.quote:
WBMW is inderdaad leuk... Disneyland Parijs ben ik nooit geweest, heb ze in FL wel allemaal gedaan... Universal ook, ook erg vet...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik was laatst in WBMW in Deutschland, ook aardig wat leuike coasters. Beter dan Euro Disney vond ik.
Daar moet ik nog eens heen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef whoops het volgende:
[..]
WBMW is inderdaad leuk... Disneyland Parijs ben ik nooit geweest, heb ze in FL wel allemaal gedaan... Universal ook, ook erg vet...
Thanx.... Voor zover ik ga slapen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bescheiden.
Zeg, ik ga nog maar eens proberen te slapen. Truste.![]()
Whoops, ook jij welterusten.
Thats mequote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bescheiden.
Zeg, ik ga nog maar eens proberen te slapen. Truste.![]()
Whoops, ook jij welterusten.
Ja... Maar ik vrees dat ik het opgeef, t zit wel snor...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Looking for the match in de topics
DaMookquote:
* PrintScreen zich gaat scherenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja... Maar ik vrees dat ik het opgeef, t zit wel snor...![]()
PSquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zich gaat scheren
Hint...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
PStis rustig hier heb ik het idee
.
Heb gewoon al heel de nacht tot nu zitten lurken in topics over echt vanalles en nog waten zelfs een enkele keer gereageerd
.
Het is idd rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
PStis rustig hier heb ik het idee
.
Heb gewoon al heel de nacht tot nu zitten lurken in topics over echt vanalles en nog waten zelfs een enkele keer gereageerd
.
quote:
Damn, dat slapen... Wat een verplichting ook...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is idd rustig
Ik was aan het lurken en opeens was ik aan het posten
Telkens denk ik om te gaan slapen, maar dan opeens is het gezellig
Ga maar snel slapen danquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, dat slapen... Wat een verplichting ook...
Ik ga het zometeen ook nog maar eens proberen... Moet er nogsteeds om 8.30 uit...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga maar snel slapen dan
Ik hoef pas om 13:00 op
Trusten whoopsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:30 schreef whoops het volgende:
[..]
I will, het jointje ligt al een tijdje levenloos in de asbak...
Slaap lekker straks en veel plezier met uitslapen...![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten whoopsik zal aan je denken als ik mezelf omdraai
Sweet dreams and a very good dayquote:
Goedemiddag, heer BrauN. Hoe maakt u het op deze dag?quote:
Ik ben nog amper goed en wel wakker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:55 schreef Ripley het volgende:
Ha heiden6. Ga nou eens eindelijk slapen![]()
Heb je haar al geneukt vandaag?quote:
Waarom maak je in godesnaam ruzie met de vriend van je zus? Wilde hij geen triootje ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Rhoona het volgende:
Hey Guys.. Nog wakker..? Ik heb net lekker ruzie gemaakt met de vriend van mijn zus... hij heeft mijn duim best pijn gedaan... wat een lul....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom maak je in godesnaam ruzie met de vriend van je zus? Wilde hij geen triootje ofzo?
Ach, wat triest.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Rhoona het volgende:
Hey Guys.. Nog wakker..? Ik heb net lekker ruzie gemaakt met de vriend van mijn zus... hij heeft mijn duim best pijn gedaan... wat een lul....
Hij is gewoon een eikel... ik at de laatste naturelchips op (eerlijk van hem gejat).....quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, wat triest.
Waar ging het over?
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, ik wil gewoon graag alles weten.![]()
En daar maakt hij ruzie over?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:58 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hij is gewoon een eikel... ik at de laatste naturelchips op (eerlijk van hem gejat).....
Klinkt als een patser.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:04 schreef Rhoona het volgende:
Dorito's!!!!! Nee hij is gewoon een eikel, heb altijd eindeloze discussies met hem waar we het otch nooit obver eens worden... Hij is nogal principieel over bepaalde zaken, zoals dat je iemand zijn duim half mag breken om een paar chippies....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:13 schreef Rhoona het volgende:
Yum...
Niet in mijn eentje, wat denk jij nou.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:20 schreef Rhoona het volgende:
Tientallen nog al liefst... Hier geen een.. Moet aan mijn lijn denken
Die reclame vind ik uiterst irritant.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:24 schreef Rhoona het volgende:
Whahaha nee niet te dik, zou ik wel zijn als ik tientallen zakken chips ieder weekend zou eten...
Ken je die reclame: niet ieder jaar een kilo erbij..>? Daar zorg ik voor
Is ook een irri reclame, maar ik zie er nu redelijk uit, dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die reclame vind ik uiterst irritant.
Maar het is goed dat je op je gewicht let. Anders zie je er binnen de kortste keren ontzettend slecht uit, denk ik.
Nou word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:30 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Is ook een irri reclame, maar ik zie er nu redelijk uit, dat wil ik graag zo houden
Jou heb ik wel eens voorbij zien komen, inderdaad.quote:
Whahaha en bedankt... Ja ik kan best goed koken, zegt men... Hou wel van lekker eten...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jou heb ik wel eens voorbij zien komen, inderdaad.
Ik zou zeker opletten wat je eet, en een buikje voorkomen. Kun je een beetje lekker koken?
Ik houd wel van goed eten, tussen de chips door zeg maar.
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:38 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Whahaha en bedankt... Ja ik kan best goed koken, zegt men... Hou wel van lekker eten...
Lekker eten vs Mooi figuur... struggle for life i'm afraid.....
Pasta's (vooral zelfgemaakte lasagna), gamba's...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Je mag wel een keer wat lekkers voor me maken hoor. Wat is je specialiteit?
Ik zorg voor een lekker toetje, en een goed glas wijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Pasta's (vooral zelfgemaakte lasagna), gamba's...
Als ik lekker voor jou kook, wat doe jij dan voor mij..?
Pas na m'n college.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Heiden nog binnen het komend uur gaat slapen...
Ik wel... Begin best moe te worden... Heb morgen alweer om 3 uur in de kroeg afgesproken... Dus moet op tijd mijn bed uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Heiden nog binnen het komend uur gaat slapen...
Wat een drankorgel ben jij zeg!quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:42 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ik wel... Begin best moe te worden... Heb morgen alweer om 3 uur in de kroeg afgesproken... Dus moet op tijd mijn bed uit![]()
Naar wat voor café's ga jij dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alcohol drink...?
geloof dat ze in ieder café ook wel spa blauw, cola en sinas serveren hoor... Maar je hebt gelijk, ben een drankorgel....quote:
Tuurlijk we gaan allemaal voor een glas chocomelk naar de kroeg..quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik alcohol drink...?
Met een beetje rum is dat best lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk we gaan allemaal voor een glas chocomelk naar de kroeg..
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef JAM het volgende:
Heiden, je wil haar neuken hè?
Ene Patrice Lumumba. Ken je cocktails.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Met een beetje rum is dat best lekker![]()
Drankorgelquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Zonder rum ook.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...![]()
Erken, is de gedachte in je opgekomen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Erken, is de gedachte in je opgekomen?.
Ik houd niet van lasagne.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.
For your information... Ik doe niet aan sex...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef JAM het volgende:
Heiden, je wil haar neuken hè?
Heiden6 wel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
geil ben je bi?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
Maar je doet niet aan seks?quote:
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?quote:
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?
Ja, jij.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Foto van heiden in actie
wat wil je erin stoppen dan of erin soppen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???
Ik ben ook een fijn proever dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, jij.
Je hebt het de hele tijd over seks, terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Maar ik geloof je op je woord.
Ik zei toch al: ik geloof je.quote:
'So fucking sue me!'quote:
Ja en jij woont in Rotterdam, but who cares.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei toch al: ik geloof je.
JAM is best een aardige gozer, trouwens. Wel een Hagenees.
Wow, deze quote ga ik bookmarken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei toch al: ik geloof je.
JAM is best een aardige gozer, trouwens. Wel een Hagenees.
Ik heb op dit moment eigenlijk wel zin een in stukje Lasagne...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....
Is het niet ontzettend frustrerend, wanneer je een topic opent om mij af te kraken, en je juist zelf volkomen genegeerd wordt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij woont in Rotterdam, but who cares.
Handen boven de dekens, en niet teveel over me dromen he?quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:01 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hehehe Neuh... Ik ga naar bed...Dromen over die sex die ik nooit heb
![]()
![]()
Jou af te kraken ik heb gewoon een vervolg topic gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is het niet ontzettend frustrerend, wanneer je een topic opent om mij af te kraken, en je juist zelf volkomen genegeerd wordt?
Dan heb ik je vast verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:02 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Jou af te kraken ik heb gewoon een vervolg topic gemaakt.
Ik ook!quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, mazzels
Ik ga dit inteelttopicje wat bijna op een slowchatkliekje begint te lijken verlaten...
Trusten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |