Daar moet ik nog eens heen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef whoops het volgende:
[..]
WBMW is inderdaad leuk... Disneyland Parijs ben ik nooit geweest, heb ze in FL wel allemaal gedaan... Universal ook, ook erg vet...
Thanx.... Voor zover ik ga slapen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bescheiden.
Zeg, ik ga nog maar eens proberen te slapen. Truste.![]()
Whoops, ook jij welterusten.
Thats mequote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bescheiden.
Zeg, ik ga nog maar eens proberen te slapen. Truste.![]()
Whoops, ook jij welterusten.
Ja... Maar ik vrees dat ik het opgeef, t zit wel snor...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Looking for the match in de topics
DaMookquote:
* PrintScreen zich gaat scherenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja... Maar ik vrees dat ik het opgeef, t zit wel snor...![]()
PSquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zich gaat scheren
Hint...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
PStis rustig hier heb ik het idee
.
Heb gewoon al heel de nacht tot nu zitten lurken in topics over echt vanalles en nog waten zelfs een enkele keer gereageerd
.
Het is idd rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
PStis rustig hier heb ik het idee
.
Heb gewoon al heel de nacht tot nu zitten lurken in topics over echt vanalles en nog waten zelfs een enkele keer gereageerd
.
quote:
Damn, dat slapen... Wat een verplichting ook...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is idd rustig
Ik was aan het lurken en opeens was ik aan het posten
Telkens denk ik om te gaan slapen, maar dan opeens is het gezellig
Ga maar snel slapen danquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, dat slapen... Wat een verplichting ook...
Ik ga het zometeen ook nog maar eens proberen... Moet er nogsteeds om 8.30 uit...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga maar snel slapen dan
Ik hoef pas om 13:00 op
Trusten whoopsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:30 schreef whoops het volgende:
[..]
I will, het jointje ligt al een tijdje levenloos in de asbak...
Slaap lekker straks en veel plezier met uitslapen...![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 05:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten whoopsik zal aan je denken als ik mezelf omdraai
Sweet dreams and a very good dayquote:
Goedemiddag, heer BrauN. Hoe maakt u het op deze dag?quote:
Ik ben nog amper goed en wel wakker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:55 schreef Ripley het volgende:
Ha heiden6. Ga nou eens eindelijk slapen![]()
Heb je haar al geneukt vandaag?quote:
Waarom maak je in godesnaam ruzie met de vriend van je zus? Wilde hij geen triootje ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Rhoona het volgende:
Hey Guys.. Nog wakker..? Ik heb net lekker ruzie gemaakt met de vriend van mijn zus... hij heeft mijn duim best pijn gedaan... wat een lul....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom maak je in godesnaam ruzie met de vriend van je zus? Wilde hij geen triootje ofzo?
Ach, wat triest.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Rhoona het volgende:
Hey Guys.. Nog wakker..? Ik heb net lekker ruzie gemaakt met de vriend van mijn zus... hij heeft mijn duim best pijn gedaan... wat een lul....
Hij is gewoon een eikel... ik at de laatste naturelchips op (eerlijk van hem gejat).....quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, wat triest.
Waar ging het over?
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, ik wil gewoon graag alles weten.![]()
En daar maakt hij ruzie over?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:58 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hij is gewoon een eikel... ik at de laatste naturelchips op (eerlijk van hem gejat).....
Klinkt als een patser.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:04 schreef Rhoona het volgende:
Dorito's!!!!! Nee hij is gewoon een eikel, heb altijd eindeloze discussies met hem waar we het otch nooit obver eens worden... Hij is nogal principieel over bepaalde zaken, zoals dat je iemand zijn duim half mag breken om een paar chippies....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:13 schreef Rhoona het volgende:
Yum...
Niet in mijn eentje, wat denk jij nou.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:20 schreef Rhoona het volgende:
Tientallen nog al liefst... Hier geen een.. Moet aan mijn lijn denken
Die reclame vind ik uiterst irritant.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:24 schreef Rhoona het volgende:
Whahaha nee niet te dik, zou ik wel zijn als ik tientallen zakken chips ieder weekend zou eten...
Ken je die reclame: niet ieder jaar een kilo erbij..>? Daar zorg ik voor
Is ook een irri reclame, maar ik zie er nu redelijk uit, dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die reclame vind ik uiterst irritant.
Maar het is goed dat je op je gewicht let. Anders zie je er binnen de kortste keren ontzettend slecht uit, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |