Mits gezellig en leuk enzo is het wat mij betreft prima...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
Mag ik mee doen?
Dat sowieso... Ik blaas de rook wel de andere kan op enzo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:06 schreef Schildpadje het volgende:
Zolang je mij maar helder blijft zien..![]()
Hmmm die ligt (veel te) bruin te zijn in de oven...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:08 schreef Schildpadje het volgende:
waar is de koude pizza??![]()
Waarom durf je me niet gewoon te vragen om me haar in een staartje te doen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:10 schreef Schildpadje het volgende:
Waarom liggen er elastiekjes op jouw bureau!?? Ik weet dat je haar lang is.. maar.. ehh..??![]()
Pfff ik heb het vandaag nog gewassen...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:13 schreef Schildpadje het volgende:
Ik zit niet in andermans haar... das vies.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
Mag ik mee doen?
een nep-wannabe. kan 't nog erger?quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehehe meer vrouwen... Nice...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:15 schreef Schildpadje het volgende:
Nouja zeg.. ik zou dat haar er toch om andere reden afhalen.. dan WILLEN er ook echt MEER vrouwtjes over je bolletje aaien.![]()
Nee, dat heeft het over meedoen enzo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:17 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
een nep-wannabe. kan 't nog erger?
Je kan ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:20 schreef Schildpadje het volgende:
Ik hou ook eerlijk gezegd niet van delen. Niet in dit geval.![]()
* whoops mompelt verder nog iets over het bed enzo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:24 schreef whoops het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zolang je de wijn en jointjes maar met mij deelt vanavond vind ik het voor de rest best...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
* whoops mompelt verder nog iets over het bed enzo...![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:28 schreef Schildpadje het volgende:
Er is een extra matras hoor.. in Nederland heb je keuzes... en ik ga de goede maken vanavond..![]()
Op Fok!.... Lijkt me een duidelijke zaak natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:30 schreef Schildpadje het volgende:
ahh een echte kerel.. waar vind je die nog tegenwoordig...?? (hint)![]()
Maar effe serieus.... Kijk maar naast je morgenochtend...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:30 schreef Schildpadje het volgende:
ahh een echte kerel.. waar vind je die nog tegenwoordig...?? (hint)![]()
ja als ik van de matras afgedrukt ben door een snurkend iets... omhoog kijken voor mij dus.quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar effe serieus.... Kijk maar naast je morgenochtend...![]()
Ik snurk NOOIT...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:36 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
ja als ik van de matras afgedrukt ben door een snurkend iets... omhoog kijken voor mij dus.![]()
Ja misschien als ik wat gedronken heb, maar anders....quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik snurk NOOIT...
yup...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:01 schreef Schildpadje het volgende:
Hey stuk, ben jij nu de enige hier die lekker is??
Druk anders effe op F5 voordat je reageert....quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:40 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
yup...![]()
Hij doet tenminste moeite om te integreren..quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Druk anders effe op F5 voordat je reageert....
Het was ook niet negatief bedoelt enzo... Integratie is een mooi iets...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:46 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
Hij doet tenminste moeite om te integreren..![]()
Hoe staat het eigenlijk met de wijn?? Al op?quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Het was ook niet negatief bedoelt enzo... Integratie is een mooi iets...
Je moet er alleen wel wat te drinken bij hebben...
De twee flessen zijn ledig...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:51 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de wijn?? Al op?![]()
Daar waren we mee begonnen.. hadden we dat toen niet beter eerst kunnen afmaken??quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:53 schreef whoops het volgende:
[..]
De twee flessen zijn ledig...
Er is nog wel bier...
Geeft venijn... En venijn is fijn enzo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:54 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
Daar waren we mee begonnen.. hadden we dat toen niet beter eerst kunnen afmaken??
Want bier na wijn..![]()
En die hoeven we niet eens te delen, want niemand wil echt meedoen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Anders gaan we over op de vage-buitenlands-sterke-drank-met-cola...
Eenzaamheid is zeker okay... Zeker als het vrijwillig is....quote:Op vrijdag 5 november 2004 04:03 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
En die hoeven we niet eens te delen, want niemand wil echt meedoen.
Eenzaam is soms zo okay..![]()
I'll be there for ya...quote:Op vrijdag 5 november 2004 04:11 schreef Schildpadje het volgende:
Jongens, we hebben jullie niet eens nodig... Denk maar niet dat wij ons onzeker voelen over het feit dat jullie niet gezien willen worden in ons topic.. WIJ HOUDEN VOL!!
ehh... heh whoops..?
Komt misschien ook omdat we beide te cool zijn enzo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 04:20 schreef whoops het volgende:
[..]
I'll be there for ya...
Wij hebben verder niemand nodig enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |