wat wil je erin stoppen dan of erin soppen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???
Ik ben ook een fijn proever dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, jij.
Je hebt het de hele tijd over seks, terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Maar ik geloof je op je woord.
Ik zei toch al: ik geloof je.quote:
'So fucking sue me!'quote:
Ja en jij woont in Rotterdam, but who cares.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei toch al: ik geloof je.
JAM is best een aardige gozer, trouwens. Wel een Hagenees.
Wow, deze quote ga ik bookmarken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei toch al: ik geloof je.
JAM is best een aardige gozer, trouwens. Wel een Hagenees.
Ik heb op dit moment eigenlijk wel zin een in stukje Lasagne...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:57 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....
Is het niet ontzettend frustrerend, wanneer je een topic opent om mij af te kraken, en je juist zelf volkomen genegeerd wordt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij woont in Rotterdam, but who cares.
Handen boven de dekens, en niet teveel over me dromen he?quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:01 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hehehe Neuh... Ik ga naar bed...Dromen over die sex die ik nooit heb
![]()
![]()
Jou af te kraken ik heb gewoon een vervolg topic gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is het niet ontzettend frustrerend, wanneer je een topic opent om mij af te kraken, en je juist zelf volkomen genegeerd wordt?
Dan heb ik je vast verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:02 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Jou af te kraken ik heb gewoon een vervolg topic gemaakt.
Ik ook!quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, mazzels
Ik ga dit inteelttopicje wat bijna op een slowchatkliekje begint te lijken verlaten...
Trusten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |