Ik weet dat ik veel Fok!kers heb gezien maar geen idee wie het warenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Spontaan is nice wat dat betreft...
Lijkt me opzich ook wel eens leuk om 'ze' eens in het echt te zien... Ik had wel bij de 5 jaar meet willen zijn, alleen al om iedereen te bekijken...
Hehe ja dat is het probleem... Je wil natuurlijk wel weten wie wie is enzo... Maargoed, je kent natuurlijk ook lang niet alle users van het forum....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik veel Fok!kers heb gezien maar geen idee wie het waren
Maar toch, het was best wel speciaal
Volg jij je eigen advies ook op?quote:
Ik heb veel namen gehoord, maar heb geen idee meer wie wie wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehe ja dat is het probleem... Je wil natuurlijk wel weten wie wie is enzo... Maargoed, je kent natuurlijk ook lang niet alle users van het forum....
Of iedereen moet met een naamplaatje rond gaan lopen... Kan je naar iemand toe lopen en vertellen wat je van zijn postgedrag vindt...
Geil hé, al die reetvriendjes van jou eBay?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef eBay het volgende:
Nog een klein extratje voor de vriendjes van heiden6
[afbeelding]
heiden6 in 2003 ( goed kijken )
Haha ja, dat zou mooi zijn... Er zijn toch wel een antal users waar ik me soms wat aan stoor, dus dan kan je meteen IRL even wat dingetjes rechtzetten...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb veel namen gehoord, maar heb geen idee meer wie wie was
Naamplaatjes is wel een idee, en dan bashen tijdens de meeting
Nee van heiden6quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geil hé, al die reetvriendjes van jou eBay?
Gast wat jij allemaal doet in het weekend moet je zelf weten, maar ik hoef er niet steeds foto's van te zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:16 schreef eBay het volgende:
Nog een klein extratje voor de vriendjes van heiden6
[afbeelding]
heiden6 in 2003 ( goed kijken )
Het werkt alleen ook tegen mijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Haha ja, dat zou mooi zijn... Er zijn toch wel een antal users waar ik me soms wat aan stoor, dus dan kan je meteen IRL even wat dingetjes rechtzetten...
En dat soort dingen werkt prima als je bijna 2 meter lang bent...
Keep on dreamingquote:
Haha, ja maar ik denk dat heel veel mensen hier wat mondiger zijn dan IRL... In het echt hanteer je ook een andere beleefdheidsvorm....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het werkt alleen ook tegen mij
Ik heb op het forum soms een grotere bek dan ik irl ooit zal hebben
Ik heb het voordeel dat ik maar 1.64 ben
Plus dat ik best aardig ben
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keep on dreaming
Ik ken heiden6 dus weet beter
Jij, de TS en die Turkydinges snappen er volgens mij echt allemaal geen ene ruk van he...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:27 schreef eBay het volgende:
[..]
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'![]()
Hahaha, irl ben ik verlegen zelfsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik denk dat heel veel mensen hier wat mondiger zijn dan IRL... In het echt hanteer je ook een andere beleefdheidsvorm....
Kleine aardige vrouwen hoef je natuurlijk niet te bashen...
Dat jullie aan gangbang doen ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij, de TS en die Turkydinges snappen er volgens mij echt allemaal geen ene ruk van he...
Man leer eens lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:27 schreef eBay het volgende:
[..]
Aha , dus jij zit ook in dat gayclubje van m'![]()
Jij wacht op een uitnodiging?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:30 schreef eBay het volgende:
[..]
Dat jullie aan gangbang doen ?![]()
Dat wisten wij al hoor![]()
Ja ach, via internet raak ik ook sneller in contact met iemand...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hahaha, irl ben ik verlegen zelfs
Internet is makkelijker om een grote bek te hebben iigKlein en aardig?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij wacht op een uitnodiging?
Je zal het alleen met de TS en turkboy moeten doen, whoops is straight, dus handjes van hem af
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja ach, via internet raak ik ook sneller in contact met iemand...
Wat ik me altijd al afgevraagd heb, heerst er nou een knuffelsfeer bij zo'n meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |