quote:Op zondag 9 januari 2005 19:40 schreef Xilantof het volgende:
29ste staat vast.
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik denk wel dat het handig is als ik de mensen van de bieb iig van tevoren even op de hoogte breng dat we eraan komen
Maar snipen in de bieb...Oh Mên dat is ZO gaaf
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!quote:
Zal ik zeker even doenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelen
Erg hequote:Op zondag 9 januari 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgeslotenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Xilantof het volgende:
maak er 10 van ?
prima,quote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgesloten
S-C-H-A-N-D-E !!!!quote:
Het ligt er gewoon heel erg aan wie je treft aan de receptie. De ene keer is alles best, en we hebben ook al eens gehad dat er een gast meteen begon te briesen dat als we foto's van het personeel gingen maken, dat we dat eerst moeten vragen. "Ik trek ZO het rolletje eruit hoor!!"quote:Op zondag 9 januari 2005 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
prima,
probeer gewoon een beetje op ze in te spelen, als in:
"we zullen de overige bezoekers niet tot last zijn"e.d.
mochten ze 10 te veel vinden, dan gewoon kijken wat ze wel willen..
Hoe..eh...zien ze dan dat ie er nog ligtquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja en de historische collectie op de 6e verdieping mag ook noiet gefotografeerd worden, want daar mag geen licht bij komen
Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer meequote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nog mensen die carnaval een leuk onderwerp vinden of is dat niet leuk?
Bij mij in de buurt is er ergens in de lente/zomer, ik weet geen datum ook altijd iets dat heet "Volkel in de wolken" dat is dus op en rondom vliegbasis Volkel. Met een hele indrukwekkende vliegshow van de straaljagers (je kunt de piloot zien zitten) en andere vliegshows, plus een hele hoop nieuwe en hele oude legervoertuigen e.d.
kon die zo gauw niet vinden, deze wel:quote:Op maandag 10 januari 2005 18:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer mee
Lijkt me dus een prima meet-mogelijkheid, zeker omdat we ook wel eens een keer naar het zuiden mogen afzakken.
bronquote:Op vrijdag 17 en zaterdag 18 juni 2005 worden de Open Dagen op Vliegbasis Gilze-Rijen gehouden. Om deze dagen tot een succes te maken organiseert het Bureau Open Dagen met behulp van luchtmachtmedewerkers de Open Dagen 2005. Voor vragen over de tentoonstelling, demoteams etc. kunt u mailen naar: Opendagen.luchtmacht@af.dnet.mindef.nl.
Tijdens de open dagen krijgt het Nederlands publiek de kans om met de Koninklijke Luchtmacht kennis te maken. Vele stands, vliegtuigen en luchtshows zijn dan te bekijken.
Daar ziet het idd wel naar uitquote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
hahahaha, volkel in de wolken was te makkelijk te vinden voor mij![]()
http://www.volkelindewolken.nl/
29 mei 2005 is dat.
Als ik de site zo bekijk zijn dat wat meer oudere vliegtuigen, mijn vorige post is de open dag van de luchtmacht zelf.
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Enne.. in augustus is het natuurlijk Sail 2005Maar die kan je misschine beter in je uppie bezoeken denk ik.. en door de weeks.. dus vraag die dagen alvast vrij
Ik doe met Sub meequote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:21 schreef Subhuman het volgende:
23 april, Emmen, vind ik een goed idee!
* Sub noteert het in zijn agenda
Ik zal de vlieg-evenementen erbij zetten, maar nog niet opnemen in de lijst. Ik denk dat we dat over een tijdje moeten bekijken. Anders wordt die lijst een crime om bij te werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Als je de vliegevenementen erbij gaat zetten mag je ons drieën onder het kopje Misschien scharen![]()
Ze staat er nog helemaal niet bijquote:
Tijd voor de deegroller?quote:
EROP nogwel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:
23 april Noorderdierenpark.
Zet mij en Jongesok maar op![]()
Dan moet je toch eerst doodgaan hoorquote:
Dat is het verschil ook, in levende toestand kun je je overal laten afzettenvolgens meerdere vormen van uitleg en op een plaats en tijd naar keuzequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dan moet je toch eerst doodgaan hoor.....voor we je kunnen opzetten
* Offy weet het inmiddels zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Wie weten het nog niet zeker?
Offy
U is genoteerdquote:
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
-PatrickO-
Isabeau
Offy
Ouwesok + Jongesok
PdeHoog
Rewimo + Christan
RubberDuckey
qltel
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof
Wie weten het nog niet zeker?
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Auticia
mvdlubbe
Shark.Bait
RonaldV
Oceanonix
De_Warme_bakker
Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
***********************************************************************************************************************
Al aangepast zeikerdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:10 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?
Ik heb helaas deze zondag wat anders te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
PdeH, Xil, andere gegadigden,
Misschien een ideetje om zondag de binnenstad van Delft eens voor de lens te nemen, nu mét licht en lunch op de markt oid? ideetje?
Ik krijg er spontaan een gespleten persoonlijkheid vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef -PatrickO- het volgende:
Valt me op dat Sharky bij de Emmen meet, zowel bij zeker als bij misschien staat...
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...quote:
Ik kan eigenlijk vaker wel dan niet, in de weekeinden heb ik meestal niet zo'n drukke agenda.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..] En Borelius, kun je anders een bekijken wanneer je wel kunt? Dan kun je misschien gewoon mee?
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last van
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beter
U gaat mee?quote:
u is genoteerdquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:46 schreef Oceanonix het volgende:
Haal mij maar van de misschien en zet me bij ......................... zeker
dit geldt natuurlijk voor de Emmen meet
Ik bedoelde dat de quote in het bericht van RubberDucky op deze pagina, niet mee veranderd, als jij in het originele bericht een wijziging doorvoerd... Dat vind ik jammer... Maar goed, daar is een ander forum voor...quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last van
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dan geldt nog steeds hetgene wat ik zeg. Hangt er helemaal vanaf hoe je het leest.
niet zo zeiken S.B.
ff kijken, als jij iets niet begrijpt, PdeHoog, is het meteen gezeik?
* Shark.Bait maakt aantekeningen psychologisch profiel PdeHoog
Ik had het dus toch bij het juiste eind. Nananananaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik bedoelde dat de quote in het bericht van RubberDucky op deze pagina, niet mee veranderd, als jij in het originele bericht een wijziging doorvoerd... Dat vind ik jammer... Maar goed, daar is een ander forum voor...
Vergeet niet je deegroller mee te nemen... Dan kun je afdwingen dat ze stil blijven zitten...quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, ik verheug me op de vlindertuin (MACRO'S!!!)![]()
Hoe oud was je ook alweer zei jequote:Op donderdag 13 januari 2005 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had het dus toch bij het juiste eind. Nananananaaaaaaaaa![]()
![]()
Ja, ik was wel van plan maar ik kan nu nog niet zeggen of ik dan tijd heb. Zet me maar wel op de "mee"-lijst inc vervoer voor max 3 personen extra. Begin april kan ik wel aangeven of het me luktquote:
Goeie tipquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:54 schreef -PatrickO- het volgende:
Vergeet niet je deegroller mee te nemen... Dan kun je afdwingen dat ze stil blijven zitten...
Maar mijn uitleg is ook mogelijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer zei je![]()
maar inderdaad, je had het wel bij het rechte eind...![]()
Ik zie dat toch anders (net als Sharky), maar goed... We zitten in verschillende paradigmas zal ik maar zeggen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar mijn uitleg is ook mogelijk
Ik kan onderweg ook nog wat mensen meenemen... Voornamelijk langs de lijn Helmond - Emmenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:20 schreef huiz het volgende:
[..]
Ja, ik was wel van plan maar ik kan nu nog niet zeggen of ik dan tijd heb. Zet me maar wel op de "mee"-lijst inc vervoer voor max 3 personen extra. Begin april kan ik wel aangeven of het me lukt
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders (net als Sharky), maar goed... We zitten in verschillende paradigmas zal ik maar zeggen...![]()
nu maar hopen dat we geen kickje richting WFL krijgen...![]()
Ik snap wel dat een verversing niet door kan komen als je via een proxy werkt, of als je cache instellingen verkeerd staan... En ik geef inderdaad toe dat als je de woorden wat door elkaar gooit, en er vervolgens een eigen interpretatie aangeeft, je op jouw interpretatie uitkomt... Maar ik als schrijver van de bewuste opmerking weet wat ik bedoelde te zeggen... Dus...quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie willen het maar niet snappen he
ik ga ook geen moeite meer doen
Hehehehehequote:Op donderdag 13 januari 2005 11:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een verversing niet door kan komen als je via een proxy werkt, of als je cache instellingen verkeerd staan... En ik geef inderdaad toe dat als je de woorden wat door elkaar gooit, en er vervolgens een eigen interpretatie aangeeft, je op jouw interpretatie uitkomt... Maar ik als schrijver van de bewuste opmerking weet wat ik bedoelde te zeggen... Dus...
Maar zoals gezegd, paradigma van Kuhn...
Mij wel....jou geloven ze nooitquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:47 schreef Subhuman het volgende:
We geloven je best hoor, PdeHoog...![]()
Maar als we sub niet geloven, dan is het dus niet waar dat we jou geloven...quote:
Je vindt het niet shit... We hebben je niet door... Je spreekt altijd de waarheid... En je hebt nog steeds je dekmantel...quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Shit... Jullie hebben me door... Ik spreek nooit de waarheid... Daar gaat m'n dekmantel!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je vindt het niet shit... We hebben je niet door... Je spreekt altijd de waarheid... En je hebt nog steeds je dekmantel...![]()
![]()
Hmmm...dit wordt een te diepzinnige discussie voor mequote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Maar als we sub niet geloven, dan is het dus niet waar dat we jou geloven...Dus eigenlijk geloven we jullie geen van tweeën...
* PdeHoog schopt Sub eens door elkaarquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 18:06 schreef Oceanonix het volgende:
Het tweede weekend van februari kan ik nog steeds naar Emmen hoor![]()
Daar heb je hem weer met zijn zondagquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:00 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan alleen op zondag
mag ook op zaterdag hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:20 schreef Oceanonix het volgende:
Daar heb je hem weer met zijn zondag![]()
Maak jij geen koffie???????quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mag ook op zaterdag hoor
maar aangezien ik dan weer uit de nacht kom moet ik dan wel gehaald, gebracht en wakker gehouden worden![]()
quote:
eeehhhh en hoe gaat de methode van uw dorpsgenootquote:Misschien werkt de Obelix methode??![]()
Ik neem aan dat je niet van plan bent de hele middag in de bibliotheek te gaan rondhangen? Het is Utrecht....er zal toch wel meer te bezichtigen zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ff over die uithofmeet: Ik ga pas een week van tevoren vragen of het okee is
Anders denken ze minstens dat het heel wat voorstelt![]()
Staat die meet nog steeds op 5 jaatjes en 7 misschientjes?
Kan de meetbaas daar ff bij zetten dat dat niet meer dan 10 jaatjes mogen worden?
Dank!
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet van plan bent de hele middag in de bibliotheek te gaan rondhangen? Het is Utrecht....er zal toch wel meer te bezichtigen zijn?
Ik mis een heel verhaal hier denk ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ff over die uithofmeet: Ik ga pas een week van tevoren vragen of het okee is
Anders denken ze minstens dat het heel wat voorstelt![]()
Staat die meet nog steeds op 5 jaatjes en 7 misschientjes?
Kan de meetbaas daar ff bij zetten dat dat niet meer dan 10 jaatjes mogen worden?
Dank!
Omdat ik bang ben dat we met een hele grote groep alleen maar op meer weerstand zullen stuiten bij binnenhuisarchitectuurfotografische escapadesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik mis een heel verhaal hier denk ik...
wrom mogen het maar 10 ja-tjes worden
* Meldtquote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef Bowiefan het volgende:
zie ik net dat er voor morgen vandaag een meet geplanned staat, wie gingen er ook al weer allemaal mee
Hoe bedoelt-u....het oprakelen van oude topicsquote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef Bowiefan het volgende:
zie ik net dat er voor morgen vandaag een meet geplanned staat, wie gingen er ook al weer allemaal mee
23 aprilquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:36 schreef Ouwesok het volgende:
en in een park rond te lopen waarvan de naam niet met een B begint
berg en dal? waar is dat?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:36 schreef MazeNL het volgende:
Als iemand de komende twee weken zin heeft wat te gaan schieten rond de heuvels bij Berg en Dal zeg het dan ff, met zijn tweeen is altijd leuker heh. Of msn, pimswelm@hotmail.com ;p
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nuquote:Op zondag 16 januari 2005 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Enne, over die begraafplaatsmeet: misschien is Westerveld (in Driehuis) een goeie optie? Dat is een flink oude begraafplaats, met de nodige bezienswaardigheden en ook dingen als een urnentuin en andere fraaie architecturele zaken.
Je kunt er wel een (mid)dagje zoekbrengen: http://www.bc-westerveld.nl/
Het is echt zo, kijk maar eensquote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nu) en veel mooie monumenten
En als ik nu een abonnement neem op de dierentuin in Emmen dan is dat tot maart 2006 geldig? Leuk!
Kijk maar eens naar de foto's op de sitequote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nu) en veel mooie monumenten
1 april zegt ie nuquote:
Als je je in die dagen liet cremeren mocht je daarna nooit meer in de kerk komenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:56 schreef Rewimo het volgende:
de eerste Nederlander die gecremeerd werd (overigens niet in Nederland want dat was nog verboden hier).
Ik heb helaas wel een leven... Moet een zolder nog steeds van laminaat en nog meer verf voorzien...quote:Op maandag 17 januari 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Na het enthousiasme van Sok en Bowiefan, denk ik erover, mits het mooier weer is dan wat er nu voorspeld word, om zondag as efkes naar Emmen te gaan. Tis maar 2:06 uur vanaf waar ik dit bericht post
Vrijdag avond maak ik de definitieve beslissing. Nog andere mensen die zo gek zijn en toch geen leven hebben?
Nou...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:10 schreef Bowiefan het volgende:
bedoel ook eigenlijk vooral te zeggen dat regen voor Emmen geen reden hoeft te zijn om niet te gaan
Dat hoeft dan toch ook niet meer............quote:Op maandag 17 januari 2005 23:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je je in die dagen liet cremeren mocht je daarna nooit meer in de kerk komen![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat hoeft dan toch ook niet meer............![]()
Daar heb je nog best lang over gedaan, om daarachter te komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn op deze planeet ook mensen die wel eens werkenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je nog best lang over gedaan, om daarachter te komen![]()
![]()
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:10 schreef Bowiefan het volgende:
voordeel van regen is wel dat er niet zo snel een klote kind op je tenen gaat staan of tegen je aanloopt net op het moment dat jij afdrukt. en het kan ook best leuke plaatjes op leveren inderdaad
bedoel ook eigenlijk vooral te zeggen dat regen voor Emmen geen reden hoeft te zijn om niet te gaan
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?
Hééééj....Emmenquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?
Nu? donderdag????quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Pdehoog & Xil,
ik ben als het goed is zaterdag vrij van voetbal, dus we kunnen misschien nu Delft, Den Haag of Rotterdam eens nader bekijken? blijdorp? iets leuks?
Volgens Guus kon dat wel........quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
we gingen komende zondag toch naar Emmen ???
gaan we zaterdag ook nog wat doen dan
shipzz ik kan helemaal niet, zaterdag late dienst... kunnen die koeien nou niet een keertje overslaan met melk produceren
Nog zo'n downtime en ik ga naar buitenquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
.. kunnen die koeien nou niet een keertje overslaan met melk produceren[/sub]
Aha...welnui: zaterdag ga ik 1 van mijn andere hobbies beoefenen, dus heb ik (helaas) geen tijd overdag...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nu in de zin van: deze zaterdag
Owhhhh Guus Uitenwaart... zeg dat dan....quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
liedje: Guus kom naar huus (want de koeien staan op)
Houten moet zeker weer op de meetkalenderquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
houten lijkt mij wel wat. [14.gif]
Okee, aangepast in de laatste lijstquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry jongens, ik heb ff geen tijd. Ik kom volgende week zaterdag trouwens ook definitief NIET naar Utrecht.
nah valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Xilantof het volgende:
Dr.Flash: tis daar binnen zeker wel donker enzo?
(als in: statief moet zeker mee?)
Ja tuurlijk, zodra ik wat meer weet dan laat ik het uitgebreid wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef Xilantof het volgende:
ik hoor het dan nog van je Flits!
wie is er hier goed met Photoshop?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:36 schreef Oceanonix het volgende:
Dus we moeten ook nog een perskaart makenMet photoshop moet dit toch niet moeilijk zijn?
![]()
Tikkeltjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
.......willen ze nog weleens gaan zeuren om vergunningen en perskaarten en zo. Tikkeltje suf![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:16 schreef Ouwesok het volgende:
bovendien heb ik een volledige vergunning...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
Hééééj....EmmenDaar ben ik al lang niet meer geweest.....
Ik hou nog even wat reserve, maar niet gek kijken als ik zaterdagavond zo rond middernacht op het idee kom
.... Je klok loopt voorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:16 schreef Ouwesok het volgende:
Nog iemand trek in een rondje vlinderschieten morgen![]()
quote:
M..maar Ik was van plan mijn flits mee te nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dus niet mee naar de vlinderij
11 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe laat te emmen
in het paviljoen (blauwe pijl)quote:en waar precies?
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
M..maar Ik was van plan mijn flits mee te nemen
Komt voor elkaar!quote:Op zondag 23 januari 2005 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Subhuman, kun je Houten ook in je lijst opnemen?
Goed nieuws en minder goed nieuws.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Dat zijn leuke berichten Flist, ik verwacht dat het meneertje morgen ook niet al te moeilijk doet!
en in dat geval ga ik wel mijn statief mee nemen... denk ik
Ook dat is zeer zeker een optie. Ben er eigenlijk nog nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2005 21:25 schreef Oceanonix het volgende:
En anders is de botanische tuin nog een oplossing. De rotstuin is ook in de winter leuk.
pssst: Fotomeeting topic deel 19, het meetseizoen is geopend!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
de Uithofmeeting komt steeds dichterbij mensenHet lijkt erop dat we met z'n 6en zijn.
doe maar een adres en een verwijzing naar gratuit perkeren dan doet de routeplennert de rest welquote:Zijn er mensen met eigen vervoer? en waar komen die vandaan? Dan zoek ik dat nog ff uit, maar moeilijk is het zeker niet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef ElsCapone het volgende:
Ik weet het nog steeds niet zeker voor zaterdag.. Reken dus maar niet op mij
quote:en misschien ben ik er dan ineens toch wel![]()
ik ben een liefhebberd!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil eens even een inventarisatie maken voor de begraafplaatsmeetliefhebberds
Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden.
Liefhebberds:
Rewimo
Meer liefhebberds en andere lokatievoorstellen welkom
Present!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil eens even een inventarisatie maken voor de begraafplaatsmeetliefhebberds
Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden.
Liefhebberds:
Rewimo
Eén voordeel: Ik hoef jou in elk geval niet uit te leggen hoe je er moet komenquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef ElsCapone het volgende:
Ik weet het nog steeds niet zeker voor zaterdag.. Reken dus maar niet op mij en misschien ben ik er dan ineens toch wel![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:02 schreef Xilantof het volgende:
ik ben mogelijk een liefhebber
hangt beetje van de datum af
ja heel makkelijk Xilaquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:12 schreef Xilantof het volgende:
Flash: het is dus makkelijk te bereiken met de auto?
ik heb namelijk de voorkeur voor de auto aangezien ik die andere afspraak heb...
Ik ben ook een liefhebberdquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
ik stel Londen - Highgate Cemetry voor
Zorgvlied, daar liggen heel veel BN-ers toch? Ik heb geen idee hoe die begraafplaats er verder uitziet, ga de site even bekijken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Count me in!
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Zorgvlied in Amsterdam schijnt een van de mooiste begraafplaatsen van Nederland te zijn. Misschien ook wel een leuke Meet-locatie.
Ik kan m'n post niet meer editten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
Doe mij ook maar op de fotobeurs-meet noteren
Dat moeten wij in elk geval veel beter kunnen met zijn allen. Zijn maar erg magere foto's op die site, jammer! Zo te zien is op Zorgvlied wel van alles toegestaan als grafmonument. Dat vind ik wel gaaf. Is op Westerveld ook trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben wel fan van begraafplaatsen, maar denk dan toch meer aan imposante grafmonumentne... ik zie wat Rewimo suggereert niet meteen zitten. Maar misschien is dat juist de uitdaging. Zet mij maar op de twijfelaars lijst
Ik gelukkig welquote:
Ik vind erevelden heel indrukwekkend en ik bezoek ze ook graag. Maar voor mij heeft juist een gewone begraafplaats veel meer charme. Omdat alle graven verschillend zijn bijvoorbeeld. En omdat er mensen van allerlei leeftijden liggen. Omdat de structuur niet zo rechtlijnig is (op echte oude begraafplaatsen dan).quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.
Meedoet. Ik heb nu veel betere spullen dus het is een veel grotere uitdaging met meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
Wat misschien wel handig is is om in een zo vroeg mogelijk stadium al de nodige fotografeerbare gezichten en een leuke locatie te regelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat misschien wel handig is is om in een zo vroeg mogelijk stadium al de nodige fotografeerbare gezichten en een leuke locatie te regelen.
Volgens mij had Pea4pret ooit een fraaie ruïne aangeboord ergens in het zuiden des landsch
was jammer jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:02 schreef Subhuman het volgende:
De volgende portretmeet kom ik wel mee!
Vorig jaar kon ik niet op die dag...
Ga je ons eerst lekker zitten maken met plannetjes voor een portretmeetquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Ouwesok het volgende:
Zullen we eerst die meet van komende zaterdag eens even afhandelen. De neerslagkans lijkt nu erg laag te zijn
. De kans op zon ook
Ja ik sta al op het plein hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Ouwesok het volgende:
Zullen we eerst die meet van komende zaterdag eens even afhandelen. De neerslagkans lijkt nu erg laag te zijn
. De kans op zon ook
We zitten binnen aan de tapquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik sta al op het plein hoorWaar blijven jullie nou?
* pea4fun meldtquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is ook zo! Waar zit Pea?
Da's dus het enige waar ik me zorgen over maak. Aan de andere kant.....als je een beetje opsplitst en rustig doet is er natuurlijk niets aan de handquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ow...voor die begraafplaats wil ik ook wel mee...als het niet te druk wordt, want dat lijkt me voor een begraafplaats ook weer een beetje vreemd.
Bewoners zitten er niet zo mee volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:06 schreef pea4fun het volgende:
...als het niet te druk wordt, want dat lijkt me voor een begraafplaats ook weer een beetje vreemd.
Dat is op Westerveld geen probleem. Mensen vind je doorgaans alleen op het voorste stuk tot aan het crematorium, daar is het vaak druk (lopende bandwerkquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ow...voor die begraafplaats wil ik ook wel mee...als het niet te druk wordt, want dat lijkt me voor een begraafplaats ook weer een beetje vreemd.
Hij gaat verbleken bij de volgendequote:Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
portretmeet was erg geslaagd vorige keer
zo te horen heb je (en de rest ook) er zin inquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hij gaat verbleken bij de volgende
Alleen nog even een datum, een deelnemerslijst, een ruïne en wat gezichten regelen, dan kunnen we weer.
Hier is een linkje, maar er zijn er nog meer als je googled op burcht kessel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bewoners zitten er niet zo mee volgens mij.
Is er info over dat kasteel in te winnen op het wilde wereldweb![]()
Mrs. Borelius (Ria) kijkt er ook erg naar uit! Ze kent bijna iedereen via het forum, want ze kijkt vaak mee over mijn schouder, maar heeft nog nooit iemand in het echt gezien.Ik heb ettelijke keren de groepsfoto's met haar moeten doornemen, zodat ze op de hoogte bleef van de namen en de gezichten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, Borelius! Lijkt me leuk haar te ontmoeten
Groepen op afspraak met rondleiding / spokentochten mogelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier is een linkje, maar er zijn er nog meer als je googled op burcht kessel.
http://www.limburgsekastelen.nl/kastelen.asp?ID=173
Ik kan natuurlijk weer mijn plaatjes neerzetten
Nou, ik had een ander ideetje, maar weet niet of het gaat lukken. Een collega van me heeft/maakt voor de toneelvereniging costuums. Ze heeft ook van die middeleeuwse jurken...Ik dacht misschien is het leuk om de modellen daarin op te tuigen voor de sfeerplaatjes...Maar goed...eerst maar eens de beheerder van het kasteel bellen voor de mogelijkheden, en dan pas die collega aanspreken...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Groepen op afspraak met rondleiding / spokentochten mogelijk
Zouden die spoken willen poseren?![]()
Lijkt me een heel leuk idee!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou, ik had een ander ideetje, maar weet niet of het gaat lukken. Een collega van me heeft/maakt voor de toneelvereniging costuums. Ze heeft ook van die middeleeuwse jurken...Ik dacht misschien is het leuk om de modellen daarin op te tuigen voor de sfeerplaatjes...Maar goed...eerst maar eens de beheerder van het kasteel bellen voor de mogelijkheden, en dan pas die collega aanspreken...
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef E.T. het volgende:
als 'andere mogelijke locatie' bij de begraafplaats-meet wil ik jullie Crooswijk-Rotterdam niet onthouden![]()
Mochten mensen in de omgeving van Rotterdam willen meeten. (en ja, dan kom ik ook)
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:39 schreef Re het volgende:
gaan we nog eens een fotobiertje drinken Flash?
Goh....Da's toevalligquote:
Leuk Boreliusquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:46 schreef Borelius het volgende:
Zin heb ik ook wel, maar het zal afhangen van de datum of het ook gaat lukken.
De gang naar Emmen op 23 april ga ik wellicht wel maken, samen met mijn vrouw, want die vindt dat ook heel erg leuk, ik denk niet dat het lukt om haar thuis te laten.
Klinkt echt als een verkapte dood verwensing of iets dergelijksquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik op de misschien-lijst voor de begraafplaats?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
*Pro is
Kom gewoon ff zaterdag hierheen, is cool
Post van het jaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klinkt echt als een verkapte dood verwensing of iets dergelijks
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Borelius: Waag het eens om Borelia thuis te laten, je kan dan wel m'n vader zijn in leeftijd maar dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:46 schreef Borelius het volgende:
De gang naar Emmen op 23 april ga ik wellicht wel maken, samen met mijn vrouw, want die vindt dat ook heel erg leuk, ik denk niet dat het lukt om haar thuis te laten.
Zo dan....respect voor de ouderen is er ook niet meer bijquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef beertje_ het volgende:
Borelius: Waag het eens om Borelia thuis te laten, je kan dan wel m'n vader zijn in leeftijd maar dat gaat je niet lukken![]()
Neej, ik vind het geweldig dat ze meegaatquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo dan....respect voor de ouderen is er ook niet meer bij. Bang voor een vrouwentekort daar in Emmen?
* mee eens isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:01 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Neej, ik vind het geweldig dat ze meegaat
Ik denk dat er wel meer mensen bereid zijn even te duwenquote:En Borelius: Als ik die dag een goede dag heb(heupen, niet dat ik die niet heb maar als ze goed meewerken) wil ik gerust meehelpen met duwen en met je vrouw aan de wandel hoor
Rond dat jaargetijde is het meestal weer wat beter dus komt wel goed
klinkt als een aanstaande vacature moderator GC....quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
klinkt als een aanstaande vacature moderator GC....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |