ja heel makkelijk Xilaquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:12 schreef Xilantof het volgende:
Flash: het is dus makkelijk te bereiken met de auto?
ik heb namelijk de voorkeur voor de auto aangezien ik die andere afspraak heb...
Ik ben ook een liefhebberdquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Meer liefhebberds en andere lokatievoorstellen welkom
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
ik stel Londen - Highgate Cemetry voor
Zorgvlied, daar liggen heel veel BN-ers toch? Ik heb geen idee hoe die begraafplaats er verder uitziet, ga de site even bekijken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Count me in!
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Zorgvlied in Amsterdam schijnt een van de mooiste begraafplaatsen van Nederland te zijn. Misschien ook wel een leuke Meet-locatie.
Ik kan m'n post niet meer editten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
Doe mij ook maar op de fotobeurs-meet noteren
Dat moeten wij in elk geval veel beter kunnen met zijn allen. Zijn maar erg magere foto's op die site, jammer! Zo te zien is op Zorgvlied wel van alles toegestaan als grafmonument. Dat vind ik wel gaaf. Is op Westerveld ook trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben wel fan van begraafplaatsen, maar denk dan toch meer aan imposante grafmonumentne... ik zie wat Rewimo suggereert niet meteen zitten. Maar misschien is dat juist de uitdaging. Zet mij maar op de twijfelaars lijst
Ik gelukkig welquote:
Ik vind erevelden heel indrukwekkend en ik bezoek ze ook graag. Maar voor mij heeft juist een gewone begraafplaats veel meer charme. Omdat alle graven verschillend zijn bijvoorbeeld. En omdat er mensen van allerlei leeftijden liggen. Omdat de structuur niet zo rechtlijnig is (op echte oude begraafplaatsen dan).quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.
Meedoet. Ik heb nu veel betere spullen dus het is een veel grotere uitdaging met meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
Wat misschien wel handig is is om in een zo vroeg mogelijk stadium al de nodige fotografeerbare gezichten en een leuke locatie te regelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat misschien wel handig is is om in een zo vroeg mogelijk stadium al de nodige fotografeerbare gezichten en een leuke locatie te regelen.
Volgens mij had Pea4pret ooit een fraaie ruīne aangeboord ergens in het zuiden des landsch
was jammer jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:02 schreef Subhuman het volgende:
De volgende portretmeet kom ik wel mee!
Vorig jaar kon ik niet op die dag...
Ga je ons eerst lekker zitten maken met plannetjes voor een portretmeetquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Ouwesok het volgende:
Zullen we eerst die meet van komende zaterdag eens even afhandelen. De neerslagkans lijkt nu erg laag te zijn
. De kans op zon ook
Ja ik sta al op het plein hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Ouwesok het volgende:
Zullen we eerst die meet van komende zaterdag eens even afhandelen. De neerslagkans lijkt nu erg laag te zijn
. De kans op zon ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |