Komt voor elkaar!quote:Op zondag 23 januari 2005 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Subhuman, kun je Houten ook in je lijst opnemen?
Goed nieuws en minder goed nieuws.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Dat zijn leuke berichten Flist, ik verwacht dat het meneertje morgen ook niet al te moeilijk doet!
en in dat geval ga ik wel mijn statief mee nemen... denk ik
Ook dat is zeer zeker een optie. Ben er eigenlijk nog nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2005 21:25 schreef Oceanonix het volgende:
En anders is de botanische tuin nog een oplossing. De rotstuin is ook in de winter leuk.
pssst: Fotomeeting topic deel 19, het meetseizoen is geopend!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
de Uithofmeeting komt steeds dichterbij mensenHet lijkt erop dat we met z'n 6en zijn.
doe maar een adres en een verwijzing naar gratuit perkeren dan doet de routeplennert de rest welquote:Zijn er mensen met eigen vervoer? en waar komen die vandaan? Dan zoek ik dat nog ff uit, maar moeilijk is het zeker niet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef ElsCapone het volgende:
Ik weet het nog steeds niet zeker voor zaterdag.. Reken dus maar niet op mij
quote:en misschien ben ik er dan ineens toch wel![]()
ik ben een liefhebberd!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil eens even een inventarisatie maken voor de begraafplaatsmeetliefhebberds
Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden.
Liefhebberds:
Rewimo
Meer liefhebberds en andere lokatievoorstellen welkom
Present!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil eens even een inventarisatie maken voor de begraafplaatsmeetliefhebberds
Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden.
Liefhebberds:
Rewimo
Eén voordeel: Ik hoef jou in elk geval niet uit te leggen hoe je er moet komenquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:09 schreef ElsCapone het volgende:
Ik weet het nog steeds niet zeker voor zaterdag.. Reken dus maar niet op mij en misschien ben ik er dan ineens toch wel![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:02 schreef Xilantof het volgende:
ik ben mogelijk een liefhebber
hangt beetje van de datum af
ja heel makkelijk Xilaquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:12 schreef Xilantof het volgende:
Flash: het is dus makkelijk te bereiken met de auto?
ik heb namelijk de voorkeur voor de auto aangezien ik die andere afspraak heb...
Ik ben ook een liefhebberdquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
ik stel Londen - Highgate Cemetry voor
Zorgvlied, daar liggen heel veel BN-ers toch? Ik heb geen idee hoe die begraafplaats er verder uitziet, ga de site even bekijken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Count me in!
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Zorgvlied in Amsterdam schijnt een van de mooiste begraafplaatsen van Nederland te zijn. Misschien ook wel een leuke Meet-locatie.
Ik kan m'n post niet meer editten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
Doe mij ook maar op de fotobeurs-meet noteren
Dat moeten wij in elk geval veel beter kunnen met zijn allen. Zijn maar erg magere foto's op die site, jammer! Zo te zien is op Zorgvlied wel van alles toegestaan als grafmonument. Dat vind ik wel gaaf. Is op Westerveld ook trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef CompuMess het volgende:
Er zijn niet al te veel begraafplaatsen met een website, maar deze site bevat een verzameling foto's van diverse begraafplaatsen in Nederland.
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben wel fan van begraafplaatsen, maar denk dan toch meer aan imposante grafmonumentne... ik zie wat Rewimo suggereert niet meteen zitten. Maar misschien is dat juist de uitdaging. Zet mij maar op de twijfelaars lijst
Ik gelukkig welquote:
Ik vind erevelden heel indrukwekkend en ik bezoek ze ook graag. Maar voor mij heeft juist een gewone begraafplaats veel meer charme. Omdat alle graven verschillend zijn bijvoorbeeld. En omdat er mensen van allerlei leeftijden liggen. Omdat de structuur niet zo rechtlijnig is (op echte oude begraafplaatsen dan).quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Shark.. Erevelden en zo doe ik vaker (met C&H vooral trouwens) maar gewoon een burgerbegraafplaats zegt me niet zo veel.
Meedoet. Ik heb nu veel betere spullen dus het is een veel grotere uitdaging met meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
Wat misschien wel handig is is om in een zo vroeg mogelijk stadium al de nodige fotografeerbare gezichten en een leuke locatie te regelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook mee met het idee van Ouwesok
om nog een portretmeet te doen![]()
lijkt me erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |