Nou...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:10 schreef Bowiefan het volgende:
bedoel ook eigenlijk vooral te zeggen dat regen voor Emmen geen reden hoeft te zijn om niet te gaan
Dat hoeft dan toch ook niet meer............quote:Op maandag 17 januari 2005 23:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je je in die dagen liet cremeren mocht je daarna nooit meer in de kerk komen![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat hoeft dan toch ook niet meer............![]()
Daar heb je nog best lang over gedaan, om daarachter te komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn op deze planeet ook mensen die wel eens werkenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je nog best lang over gedaan, om daarachter te komen![]()
![]()
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:10 schreef Bowiefan het volgende:
voordeel van regen is wel dat er niet zo snel een klote kind op je tenen gaat staan of tegen je aanloopt net op het moment dat jij afdrukt. en het kan ook best leuke plaatjes op leveren inderdaad
bedoel ook eigenlijk vooral te zeggen dat regen voor Emmen geen reden hoeft te zijn om niet te gaan
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?
Hééééj....Emmenquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Flitser & macrolens mee en vlinders schieten dan maar?
Nu? donderdag????quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Pdehoog & Xil,
ik ben als het goed is zaterdag vrij van voetbal, dus we kunnen misschien nu Delft, Den Haag of Rotterdam eens nader bekijken? blijdorp? iets leuks?
Volgens Guus kon dat wel........quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
we gingen komende zondag toch naar Emmen ???
gaan we zaterdag ook nog wat doen dan
shipzz ik kan helemaal niet, zaterdag late dienst... kunnen die koeien nou niet een keertje overslaan met melk produceren
Nog zo'n downtime en ik ga naar buitenquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
.. kunnen die koeien nou niet een keertje overslaan met melk produceren[/sub]
Aha...welnui: zaterdag ga ik 1 van mijn andere hobbies beoefenen, dus heb ik (helaas) geen tijd overdag...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nu in de zin van: deze zaterdag
Owhhhh Guus Uitenwaart... zeg dat dan....quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:20 schreef Oceanonix het volgende:
liedje: Guus kom naar huus (want de koeien staan op)
Houten moet zeker weer op de meetkalenderquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
houten lijkt mij wel wat. [14.gif]
Okee, aangepast in de laatste lijstquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry jongens, ik heb ff geen tijd. Ik kom volgende week zaterdag trouwens ook definitief NIET naar Utrecht.
nah valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Xilantof het volgende:
Dr.Flash: tis daar binnen zeker wel donker enzo?
(als in: statief moet zeker mee?)
Ja tuurlijk, zodra ik wat meer weet dan laat ik het uitgebreid wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef Xilantof het volgende:
ik hoor het dan nog van je Flits!
wie is er hier goed met Photoshop?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:36 schreef Oceanonix het volgende:
Dus we moeten ook nog een perskaart makenMet photoshop moet dit toch niet moeilijk zijn?
![]()
Tikkeltjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
.......willen ze nog weleens gaan zeuren om vergunningen en perskaarten en zo. Tikkeltje suf![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:16 schreef Ouwesok het volgende:
bovendien heb ik een volledige vergunning...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
Hééééj....EmmenDaar ben ik al lang niet meer geweest.....
Ik hou nog even wat reserve, maar niet gek kijken als ik zaterdagavond zo rond middernacht op het idee kom
.... Je klok loopt voorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:16 schreef Ouwesok het volgende:
Nog iemand trek in een rondje vlinderschieten morgen![]()
quote:
M..maar Ik was van plan mijn flits mee te nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dus niet mee naar de vlinderij
11 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe laat te emmen
in het paviljoen (blauwe pijl)quote:en waar precies?
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
M..maar Ik was van plan mijn flits mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |