Mrs. Borelius (Ria) kijkt er ook erg naar uit! Ze kent bijna iedereen via het forum, want ze kijkt vaak mee over mijn schouder, maar heeft nog nooit iemand in het echt gezien.Ik heb ettelijke keren de groepsfoto's met haar moeten doornemen, zodat ze op de hoogte bleef van de namen en de gezichten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, Borelius! Lijkt me leuk haar te ontmoeten
Groepen op afspraak met rondleiding / spokentochten mogelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier is een linkje, maar er zijn er nog meer als je googled op burcht kessel.
http://www.limburgsekastelen.nl/kastelen.asp?ID=173
Ik kan natuurlijk weer mijn plaatjes neerzetten
Nou, ik had een ander ideetje, maar weet niet of het gaat lukken. Een collega van me heeft/maakt voor de toneelvereniging costuums. Ze heeft ook van die middeleeuwse jurken...Ik dacht misschien is het leuk om de modellen daarin op te tuigen voor de sfeerplaatjes...Maar goed...eerst maar eens de beheerder van het kasteel bellen voor de mogelijkheden, en dan pas die collega aanspreken...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Groepen op afspraak met rondleiding / spokentochten mogelijk
Zouden die spoken willen poseren?![]()
Lijkt me een heel leuk idee!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou, ik had een ander ideetje, maar weet niet of het gaat lukken. Een collega van me heeft/maakt voor de toneelvereniging costuums. Ze heeft ook van die middeleeuwse jurken...Ik dacht misschien is het leuk om de modellen daarin op te tuigen voor de sfeerplaatjes...Maar goed...eerst maar eens de beheerder van het kasteel bellen voor de mogelijkheden, en dan pas die collega aanspreken...
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef E.T. het volgende:
als 'andere mogelijke locatie' bij de begraafplaats-meet wil ik jullie Crooswijk-Rotterdam niet onthouden![]()
Mochten mensen in de omgeving van Rotterdam willen meeten. (en ja, dan kom ik ook)
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:39 schreef Re het volgende:
gaan we nog eens een fotobiertje drinken Flash?
Goh....Da's toevalligquote:
Leuk Boreliusquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:46 schreef Borelius het volgende:
Zin heb ik ook wel, maar het zal afhangen van de datum of het ook gaat lukken.
De gang naar Emmen op 23 april ga ik wellicht wel maken, samen met mijn vrouw, want die vindt dat ook heel erg leuk, ik denk niet dat het lukt om haar thuis te laten.
Klinkt echt als een verkapte dood verwensing of iets dergelijksquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik op de misschien-lijst voor de begraafplaats?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
*Pro is
Kom gewoon ff zaterdag hierheen, is cool
Post van het jaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klinkt echt als een verkapte dood verwensing of iets dergelijks
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Borelius: Waag het eens om Borelia thuis te laten, je kan dan wel m'n vader zijn in leeftijd maar dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:46 schreef Borelius het volgende:
De gang naar Emmen op 23 april ga ik wellicht wel maken, samen met mijn vrouw, want die vindt dat ook heel erg leuk, ik denk niet dat het lukt om haar thuis te laten.
Zo dan....respect voor de ouderen is er ook niet meer bijquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef beertje_ het volgende:
Borelius: Waag het eens om Borelia thuis te laten, je kan dan wel m'n vader zijn in leeftijd maar dat gaat je niet lukken![]()
Neej, ik vind het geweldig dat ze meegaatquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo dan....respect voor de ouderen is er ook niet meer bij. Bang voor een vrouwentekort daar in Emmen?
* mee eens isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:01 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Neej, ik vind het geweldig dat ze meegaat
Ik denk dat er wel meer mensen bereid zijn even te duwenquote:En Borelius: Als ik die dag een goede dag heb(heupen, niet dat ik die niet heb maar als ze goed meewerken) wil ik gerust meehelpen met duwen en met je vrouw aan de wandel hoor
Rond dat jaargetijde is het meestal weer wat beter dus komt wel goed
klinkt als een aanstaande vacature moderator GC....quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
klinkt als een aanstaande vacature moderator GC....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |