oow denk jequote:Op maandag 3 januari 2005 22:30 schreef yvonne het volgende:
Het is allemaal de hand van Allah geweest Meki
Central Bank of Republic of Indonesiaquote:Op maandag 3 januari 2005 22:39 schreef bullshit. het volgende:
Die hebben tenminste geld om gebouwen van steen te bouwen (3x raden waar dat geld vandaan komt)
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..
De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
Ja hoor, Allah vindt een moskee nou eenmaal veel belangrijker dan 130.000 dode mensen en 5 miljoen daklozenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
oow denk je
Ik dacht ook daaraan toen ik het hoorde
Bij een aardbevin in Turkije in 1999 bleef een Moskee overeind en de overige huizen ( Beter gebouwd ) waren allemaal kapot![]()
Lekker volk ook, die "aanbidders"quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..], wat een god die z'n 'tempels' belangrijker vindt dan z'n aanbidders.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat een aantal jaren terug die Bhoedda beelden in Afghanistan niet zijn blijven staan. Die toen door de Taliban zijn verwoest.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
in india zijn de bhoeda beelden blijven staan, in nederland zouden de kerken blijven staan.
Deze gebouwen en beelden zijn vaak op heuvels gebouwd en veel steviger.
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
We hebben het hier over Meki, als in: Meki de Zwakzinnige...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
Dat dacht ik niet, en dat maakt het nou juist zo engquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Volgens mij denken de meesten hier dat jíj een grapje bent. Waarom toch.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.quote:
I wasn't aiming for that but good pointquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.
Is hun eigen keuze toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef err het volgende:
verontrustender vind ik dat de kans op ziekten toeneemt omdat "vrouwen volgens de islam apart van de mannen moeten worden begraven" en "de lijken mogen niet verbrand worden van de islam"
en eerst moeten even de schriftgeleerden worden geraadpleegd..die lijken lopen niet weg tenslotte.
hm nee maar die hulp komt wel van jouw en mijn centen waarvan we worden geacht ze te storten op 555quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is hun eigen keuze toch?
Maar dan moeten ze niet hulp verwachten straks als de halve bevolking die ziekte heeft.
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Die regering daar interesseert het niks zolang ze zelf maar in hun paleis kunnen blijven wonen.
ps. Als die moskee blijft staan, zal in Nederland waarschijnlijk ook alles blijven staan, aangezien ze hier veel strenger zijn met eisen. Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
met wasknijpers, haha!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Het eerste wat moest gebeuren in bv Banda Aceh was het restareren van de plaatselijke moskee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef EggsTC het volgende:
Die bomen staan ook nog, dus zo vreemd is het niet dat die moskee er nog staat.
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurrampquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Steijn het volgende:
Moskees zijn dan ook fatsoenlijk gebouwd, dat kun je van die hutten niet zeggen.
Kunnen ze er gelijk appartementen van maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
Tja..
Inderdaad, hadden ze maar niet zo arm moeten zijn dat ze geen dure duurzame materialen konden kopen. Hopelijk hebben ze nu hun lesje wel geleerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet opmerkelijk. Dat gebouw is het enige in de hele omgeving daar die gebouwd is op een betonnen fundering. Het is te hopen voor die mensen daar dat ze dat inzien en nu hun nieuwe huizen van beton en steen gaan maken in plaats van golfplaten, hout en plastic.
Wijlen Theo van G. is er anders niet meer hoorquote:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveauquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:34 schreef KlappernootatWork het volgende:
die gebouwen zijn natuurlijk ideaal om ingericht te worden als ziekenhuis...![]()
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveau![]()
![]()
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.Wanneer verhuis je?
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:04 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ze kunnen beter die moskee afbreken en van de stenen huisjes voor de bevolking bouwen!![]()
Je bedoeld met het geld wat bijvoorbeeld gestolen is tijdens oorlogen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materie
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel strevenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:17 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter voor de wereldvrede om helemaal geen moskeen meer te bouwen!
Als ik het zelf in zou zien had ik wel wat anders gepost. Het is een kwestie van tijd voordat de islam zichzelf uitroeit met hun facsistische gedachtegoed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel streven
Maar gelukkig zie je dat zelf ook in
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn
En wat het verhuizen betreft: Hoewel de getroffen landen op ideologisch niveau absoluut superieur zijn aan Nederland c.q. het Westen ben ik geneigd in het belang van mijn familie en vrouw in Marokko toch te kiezen voor het enige voordeel in het Westen aanwezig: financiële zekerheid
De moskee'en aldaar hebben zeer veel mensen geholpen d.m.v distributie van voedsel en het geven van onderdak aan de mensen. Zo zie je dat een moskee meer is dan alleen een gebedshuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..![]()
Dat wil zeggen de kerken die nog niet door de moslims in brand waren gestoken ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah? En wat heeft het voor nut dat ze er nog staan vrijwel alle Mohammedanen die er gebruik van maakten zijn verzopen? Waarom vermoord Allah vele vele duizenden van zijn eigen volgelingen en waarom maakt hij miljoenen van zijn volgelingen dakloos? Jij, de Mohammedaan die z`n eigen heilige moraalfilosofie aan de kant schuift voor zogenaamde economische belangen, zou als overtuigde moslim toch moeten weten dat geen ziel sterf zonder verlof van Allah, dat er niets slechts gebeurt zonder toestemming van Allah. Het lijkt mij nogal hypocriet om aan de ene kant te wijzen op de niet nageleefde verplichting van het geven van aalmoes terwijl je aan de andere kant Allah bedankt voor alles, dus ook dingen die door ons als slecht ervaren worden, en hem een rechtvaardig God noemt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Ik heb dat nergens gezegd, misschien moet je niet zo snel conclusies trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah?
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Dus ja, ik geloof daar in, sterker nog: ik weet het zeker
Dan is het wel een enorme klootzak, die Allah.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Streng gelovigen woredn dan ook altijd dom gehoude met 1 doel: unanieme loyaliteit aan het geloof en alles wat niet 1-2-3 een oorzaak heeft, daarvoor gaat men naar de leider van de religie, die heeft immers alle antwoorden.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens jouquote:
quote:En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker...
Ja dat is de straf voor deze regio die niet Kerst wilde vieren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef milagro het volgende:
mensen die beweren dat dit de hand van God of Allah was en dat de moskeeén of kerken zijn blijven staan als teken van Allah of God, mensen die aansporen om hulp te weigeren van ongelovigen of anders gelovigen zijn zieke geloofswaanzinnigen.
om misselijk van te worden, gewoon.
ik hoop dat ze branden in hun eigen verzonnen hel
De god van een fundi is nu eenmaal de duivel dus wat wil je.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
die wil ik ook niet zien, nee.
Als God of Allah zo wikt en beschikt mag ie voor mij aan het gas.
Hey ik zal je maar uit de droom helpen, het Bush-kartel heeft die tsunami opgewekt m.b.v. een paar gasten van een andere planeet.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Otpor het volgende:
Hahahaha, ik moest al lachen toen ik het op de Frontpage tracker zag staan.
Komt nu ook extreem-rechts zich hiermee bemoeien, dat de tsunami de schuld is van de moslims?![]()
LOL die vent achter die site vind ik zo`n droogkloot. Ik had hem een keer gezien bij Nova, hij predikt zijn geloof in een AmericanFootBallShirtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:
www.godhatesfags.com
Ik vind jou een Vreselijk ENG ventje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:22 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om alle gelovigen bij elkaar te vegen en er eens lekker een atoombom op te gooien. Dat is dan kennelijk toch de wil van God dus is er voor beide partijen weinig aan de hand. De rationeel denkenden zijn van de gelovigen af en de gelovigen kunnen de hele dag in de hemel Allah pijpen.
Juist en dit is weet het bewijsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.quote:
Geloof jij hetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.
Of iets een bewijs is , is aan Hem om te bepalen, niet aan jou.
Er is een tsunami onderweg naar jouw huis, oneerbiedige.
en toch hebben ze gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:20 schreef NorthernStar het volgende:
De een ziet het hand van God in het blijven staan van Moskees, de andere in het verdrinken van duizenden "fags and dykes"...
We hebben ze zelf trouwens ook. Na de watersnoodramp in Zeeland hebben predikanten nog tientallen jaren verkondigd dat dit was vanwege de zondige Zeeuwen. En volgens Jomanda moet je kanker aan de hemelse krachten overlaten om te genezen.![]()
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.quote:
Neeh je hebt de bewijzen gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.
dankzij Allahquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef gr8w8 het volgende:
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd.
[ Onzin ]
Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh je hebt de bewijzen gezien
de Moskee en de dieren
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.
Meki's moeder brengt hem snel naar het ziekenhuis. Daar zegt Meki tegen de arts, "doe mijn voet in het gips, want hij is gebroken".
Zegt de dokter, "Zouden we eerst niet even een röntgenfoto maken en afwachten wat daar op te zien is?"
Antwoord:
"Nee, ik weet zeker dat het gebroken is want het doet pijn".
of
"Ja, dat is goed, want anders loop ik misschien voor niks twee maanden met gips"
Jezus is de God en de de kerk is de stalquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.
Allah is dus de God van de dieren en de moskee is hun stal.
Ja jij bent degene die 'geloof' en 'zeker weten' door elkaar haalt.quote:
Het lijkt mij niet de bedoeling denk ik dat nu ook diverse Mods gaan trollen en op de bekende akkersloot-manier de Islam ten spotte brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
Mooie god trouwens, die blijkbaar meer geeft om wat gemetselde dode stenen dan de levens van 100.000+ mensen. TBS gevalletje imo.
Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
.....Dat hebben de anderen maar te accepteren, het is nl. een onderdeel van onze religie en we zijn niet van plan daarin een compromis te sluiten met wie dan ook
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedragquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.![]()
Ik refereer naar je fascistische trekjes. Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van. Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag
Dit is een zeer grove beschuldiging. Ik hoop dat crew hier ingrijpt, niet persé met een Ban maar in ieder geval met tekst en uitleg hoe je gebruikers wel behoort te respecteren. Je kan me nl. niet zomaar (verkapt) uitmaken voor een wijlen man als Hitlerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:12 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ik refereer naar je fascistische trekjes.
Nogmaals, dan lees je de reacties met een verkeerde perceptie. Ik ben geen acute übermensch, wel voel ik me in mijn geloof hoger, maar op menselijk niveau zijn we uiteraard gelijk aan elkaarquote:Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van.
Ik lees dagelijks terug wat ik schrijf en ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd weer verheugd ben als ik ze terug lees: de inhoud, de stijl, de intentie, allemaal komen ze juist op me over en dat geldt voor veel FoK!kersquote:Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.![]()
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Een halve kuub sneeuw weegt: ((0.917 * 1 000 000) / 1 000) / 2 = 458.5 kilogram.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?
Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef HAL9000S het volgende:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
Hal is zeker geen kloon.quote:Op woensdag 5 januari 2005 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)
Grappig toch al die moslimklonen op fok
Je begrijpt mij nietquote:
Waarvan een serieus percentage moslims.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Ericr het volgende:
Allah bedankt dan maar voor :
- 150.000+ doden
oow ik zal een onderzoek doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:49 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.
[afbeelding]
Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
![]()
weet je wat, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemelquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef J_CDA het volgende:
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodigquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?
Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de helquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zei ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."quote:
Ik verdedig de Moslim-regeringen niet noch verklaar ik ze superieur. Ik verklaar ons gedachtegoed, de Islam dus, superieurquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:32 schreef Koobus het volgende:
Praat me dus niet over ideologische superioriteit van moslimlanden, Bansheeboy, want als het er op aan komt zijn ze te belazerd om iets voor anderen te doen.
superieur aan wat, andere geloven?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig de Moslim-regeringen niet noch verklaar ik ze superieur. Ik verklaar ons gedachtegoed, de Islam dus, superieur
Als je consequent bent zul je in het vervolg ook geen insinuaties meer maken over sexueel misbruik in de kerk tijdens de doop en ook geen insinuaties over het bestaan van Allah.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."
Maar dat is irrelevant. Het is de bedoeling dat we op een forum in discours gaan met de reeds geposte middelen, en niet ingaan op eventuele gedachtes
welke interpretatie ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verklaar ons gedachtegoed, de Islam dus, superieur
Ik ben ook nog niet veel particuliere initiatieven uit die hoek tegengekomen. Zeker te druk met zich ideologisch superieur te voelen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig de Moslim-regeringen niet noch verklaar ik ze superieur. Ik verklaar ons gedachtegoed, de Islam dus, superieur
Veel Moskeeën roeren zich. Alleen wij Moslims doen goede daden voor Allah, wij zullen het niet van de daken schreeuwen als we een goede daad hebben gedaan om vervolgens over te komen als een weldoener, dit in tegenstelling tot anderenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:45 schreef Koobus het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet veel particuliere initiatieven uit die hoek tegengekomen. Zeker te druk met zich ideologisch superieur te voelen.
zou ik ook niet doen, maar feit is dat velen zich laten inspireren door anderen waarvan zij horen dat ze gegeven hebben. Mij boeit het verder niet dat ze dat graag laten horen, als er maar geld naar de goede doelen gaat. Het gaat er in dit geval niet zozeer om hoe het gebeurt, als het maar gebeurt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel Moskeeën roeren zich. Alleen wij Moslims doen goede daden voor Allah, wij zullen het niet van de daken schreeuwen als we een goede daad hebben gedaan om vervolgens over te komen als een weldoener, dit in tegenstelling tot anderen
ja hoor.... alle moslims zijn eigenlijk helden.... en de rest... allemaal schurken..... arme jij, moslim onder al die slechte heidenen hier..... daar zijn ook oplossingen voor hoor....quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel Moskeeën roeren zich. Alleen wij Moslims doen goede daden voor Allah, wij zullen het niet van de daken schreeuwen als we een goede daad hebben gedaan om vervolgens over te komen als een weldoener, dit in tegenstelling tot anderen
Wat bedoel je precies waarde Elgigante ? Je weet dat ik je hoogstens waardeer. Maar ik zie niet in wat de tijdens de doop misbruikte kinderen te maken hebben met de Tsunami, ook deze keer zal ik de hand in eigen boezem steken zoals een goed Moslim betaamt: ik zal dus wel iets over het hoofd hebben gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je consequent bent zul je in het vervolg ook geen insinuaties meer maken over sexueel misbruik in de kerk tijdens de doop en ook geen insinuaties over het bestaan van Allah.
Het is het een of het ander.
Wees dan eens een fijne vent en noem eens wat van die initiatieven die concrete hulp tot gevolg hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent het dus duidelijk met mij eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Het gaat er in dit geval niet zozeer om hoe het gebeurt, als het maar gebeurt.
En waarom heeft god al 2 keer achter elkaar op kerst veel moslims vermoord?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/artikel.asp?artnr=19966&versie=2quote:Een overzicht van de schenkingen aan de getroffen gebieden in Zuidoost-Azië. Opvallend is hoe weinig de Arabische landen geven. De bedragen zijn in euro’s.
Donateur Bedrag
Duitsland: 500 miljoen
Japan: 373 miljoen
Verenigde Staten: 260 miljoen
Wereldbank: 187 miljoen
Noorwegen: 134 miljoen
Groot-Brittannië: 72 miljoen
Italië: 70 miljoen
Zweden: 60 miljoen
Spanje: 51 miljoen
China: 45 miljoen
Frankrijk: 42 miljoen
Denemarken: 41 miljoen
Australië: 35 miljoen
Europese Unie: 31 miljoen
Nederland: 27 miljoen
Canada: 25 miljoen
Qatar: 19 miljoen
Zwitserland: 18 miljoen
België: 12,5 miljoen
Ierland: 10 miljoen
Portugal: 8 miljoen
Saudi-Arabië: 7,7 miljoen
Koeweit: 7,5 miljoen
Finland: 4,5 miljoen
Taiwan: 4 miljoen
Zuid-Korea: 3,7 miljoen
Nieuw Zeeland: 2,7 miljoen
Oostenrijk: 2 miljoen
Bahrein: 1,5 miljoen
Libië: 1,5 miljoen
Kun je me misschien vertellen waar ik dergelijke beweringen aldaar heb gepost ? Je maakt me m.i. nl. belachelijk zonder enkele reden. Ik ken je nl. niet. Volgens mij ken je mij ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja hoor.... alle moslims zijn eigenlijk helden.... en de rest... allemaal schurken..... arme jij, moslim onder al die slechte heidenen hier..... daar zijn ook oplossingen voor hoor....
Een steen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
superieur aan wat, andere geloven?
Ik doelde op hetgeen jij ervoor zei.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies waarde Elgigante ? Je weet dat ik je hoogstens waardeer. Maar ik zie niet in wat de tijdens de doop misbruikte kinderen te maken hebben met de Tsunami, ook deze keer zal ik de hand in eigen boezem steken zoals een goed Moslim betaamt: ik zal dus wel iets over het hoofd hebben gezien.
Arabische landen hebben ook niet zo'n traditie als het gaat om het geven van hulp. Westerse landen doen dat nog uit een soort schuldcomplex icm de koloniale tijden en de welvaart die we hier over het algemeen kennen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:57 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/artikel.asp?artnr=19966&versie=2
Weinig geven is zeker ook de wil van Allah.....
Eerder het bewijs van het bestaan van de Christelijke god.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:56 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
En waarom heeft god al 2 keer achter elkaar op kerst veel moslims vermoord?
In 2003 40.000 moslims in Iran in Bam op 2e kerstdag.
In 2004 140.000 moslims in de Sumatra regio op 2e kerstdag.
Heeft god een hekel aan moslims of zo?
Zo even uit het hoofd hoor. De echte tekst zal in de bijbel wel iets anders zijnquote:Want velen zullen komen onder mijn naam, zeggende: Ik ben de Christus (dat zei die "profeet mohammed ook), en zij zullen velen verleiden. Gij zult horen van oorlogen en oorlogsgeruchten; ziet toe, wordt niet ontroerd; want dat moet geschieden, maar is het einde nog niet. Want het ene volk zal opstaan tegen het andere, en het ene koninkrijk tegen het andere; en er zullen pestziekten (sars, Aids, etc) en hongersnoden (Afrika) en aardbevingen zijn, hier en ginds.
Ik kan dan ook een hoop uit de koran citeren hier en mijn eigen interpretatie eroverheen gooien met de gebeurtennisen van vandaag en dan lijkt het ook zo mooi....quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eerder het bewijs van het bestaan van de Christelijke god.
Mattheüs 24:5-7
[..]
Zo even uit het hoofd hoor. De echte tekst zal in de bijbel wel iets anders zijn
Het begin van het einde is al begonnen sinds de komst van Mohammed die beweerde een apostel van God te zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:57 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/artikel.asp?artnr=19966&versie=2
Weinig geven is zeker ook de wil van Allah.....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mattheüs 24:5-7
Zo even uit het hoofd hoor. De echte tekst zal in de bijbel wel iets anders zijn
Maar mijn mening blijft dat die Tsunami "gewoon" veroorzaakt wordt door een "eenvoudig" systeem van schuvende platen en onderaardse spanningen en dat die moskeeën en kerken blijven staan omdat dat doorgaans de stevigste gebouwen in arme gebieden zijnquote:Bron: Statenvertaling.
4) En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: Ziet toe, dat u niemand verleide.
5) Want velen zullen komen onder Mijn Naam, zeggende: Ik ben de Christus; en zij zullen velen verleiden.
6)En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet.
7) Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
8) Doch al die dingen zijn maar een beginsel der smarten.
9) Alsdan zullen zij u overleveren in verdrukking, en zullen u doden, en gij zult gehaat worden van alle volken, om Mijns Naams wil.
Het is Gods wil dat de mensen speciaal deze gebouwen sterk bouwenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Niet "zo God het wil" maar "zo de mens het bouwt".
Dat komt dan mooi overeen. Als we Zijn wil zo goed uitvoeren, waarom is Hij dan zo gul met rampen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is Gods wil dat de mensen speciaal deze gebouwen sterk bouwen
Het is Gods wil dat 200.000+ inwoners in golfplatenhuisjes wonen en weggevaagd worden, maar de Westerste hotels, kerken en moskeën blijven staan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
het is vast ook gods wil dat bijna alle bezoekers van de moskeeen nu weggespoeld zijn...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ook dat is Allah/Gods wil. Nogmaals voor de duidelijkheid: Als God/Allah iets niet wil gebeurt het niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is vast ook gods wil dat bijna alle bezoekers van de moskeeen nu weggespoeld zijn...
[afbeelding]
Dat is logisch, anders is Hij maar een prutsgod.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ook dat is Allah/Gods wil. Nogmaals voor de duidelijkheid: Als God/Allah iets niet wil gebeurt het niet.
en wat voor conclusie trek je er aan dat op tweede kerstdag vorig jaar duizende moslims dood zijn gegaan aan een aardbeving in Bam en nu weer honderdduizend en meer moslims op tweede kerstdag in indonesie etc? Allah/ god wilt het. waarom? Misschien dat Hij zo duidelijk wilt maken dat de islam van deze tijd totaal de verkeerde kant op gaat?? en hetzelfde emt de christenen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ook dat is Allah/Gods wil. Nogmaals voor de duidelijkheid: Als God/Allah iets niet wil gebeurt het niet.
Mwach, het is niet de eerste keer dat hij water gebruikt om z'n punt duidelijk te maken, we komen er nog makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is vast ook gods wil dat bijna alle bezoekers van de moskeeen nu weggespoeld zijn...
[afbeelding]
Hoezo "we"? Ik heb mijn bootje al klaarliggen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, het is niet de eerste keer dat hij water gebruikt om z'n punt duidelijk te maken, we komen er nog makkelijk vanaf.
Ik woon in de polder, je dacht toch niet dat ik geen boot klaar had liggen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoezo "we"? Ik heb mijn bootje al klaarliggen.
Zij die snappen dat geweld geen oplossing is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
De Islam en zijn aanhangers zijn superieur als er geen andere wezens op deze planeet zouden bestaan
Israël vs Islamitische wereld, lees: Tanks vs stenen en kamelen. Wie zou daar nou superieur zijn
En ik begrijp niet hoe je een boek kunt vertrouwen van 1500 jaar oud dat door een analfabete pedofiele moordenaar is opgekalkt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:19 schreef Adnan het volgende:
Maarja...ik begrijp niet hoe je een boek kunt vertrouwen wat al 1000x aangepast is (ingrijpend>>geheel andere taal >> pausen die eraan hebben gezeten) en wat nog niet volmaakt was(want christus werd gedood...).
Zij die dan het onderspit zullen delven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:50 schreef Dagonet het volgende:
Zij die snappen dat geweld geen oplossing is.
Punt één, zo erg lopen de Palestijnen niet achter op bodycount.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
Israël vs Islamitische wereld, lees: Tanks vs stenen en kamelen. Wie zou daar nou superieur zijn
Oh ja, net zoals bij de vorige oorlogen zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Punt één, zo erg lopen de Palestijnen niet achter op bodycount.
Punt twee, als westerse en aziatische landen zich volledig er buiten zouden houden worden de Israelis gewoon de zee in gedreven hoor. Je onderschat de numerieke overmacht.
En toch superieur.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zij die dan het onderspit zullen delven.
Zoals de VS in Vietnamquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Oh ja, net zoals bij de vorige oorlogen zeker?
De Aziatische en Westerse landen bemoeien zich er niet militair mee. Israel is militair in staat het halve Midden-Oosten plat te walsen, wat ze dan ook al meerdere malen hebben gedaan.
Ja, toch knap overigens dat een land met het defensie budget van slechts 9 miljard (het NL'se budget is 8 miljard voor de vergelijking) een hele regio in de greep houd en kernwapens heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Punt twee, als westerse en aziatische landen zich volledig er buiten zouden houden worden de Israelis gewoon de zee in gedreven hoor. Je onderschat de numerieke overmacht.
Punt drie, laten we dit soort zaken even buiten beschouwing laten.
Israël is onderdeel van de westerse wereld waarom zouden we ze dan laten stikken omdat een paar stenen gooiende kamelenrijders denken dat het hun land is. Laat ze maar komenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Punt drie, laten we dit soort zaken even buiten beschouwing laten.
Oh, kom op... een paar prutslandjes tijdens één-op-één conflictjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Oh ja, net zoals bij de vorige oorlogen zeker?
... Israel is militair in staat het halve Midden-Oosten plat te walsen, wat ze dan ook al meerdere malen hebben gedaan.
Nee, maar het is wel heel erg duidelijk wat (een groot deel van) Europa en de Verenigde Staten zullen doen als het tot een grootschalig conflict tussen de moslimnaties en Israel komt. Ik ben ervan overtuigd dat als de rest van de wereld gewoon "Jammer Joh, jullie probleem zeggen." dat zelfs redelijk gematigde landen als Turkije wel iets van "Ach, waarom niet?" zullen hebben.quote:De Aziatische en Westerse landen bemoeien zich er niet militair mee. ...
http://www.indiadaily.com/editorial/01-03d-05.aspquote:Now it is slowly coming out that almost all the Governments affected by the Tsunami knew about the earthquake and possible Tsunami hours before their countries were hit. by the killer tidal waves. The only local Government that did not have a chance to react or evacuate was in Sumatra and Andaman Nicobar islands.
Based on the analysis of the time sequence in which these Governments received information and failed or decided not to act is alarming. In Sri Lanka, India, Maldives and Thailand rumors in the main street are rampant that their respective Governments were told not to act by someone or some entity.
Indian Military for example clearly got the information two hours before the Tsunami hit the India's mainland. An Indian Air Force base was wiped out in Andaman Nicobar island near Sumatra close to the epicenter if the earthquake two hours before the Tsunami hit the mainland India. When Indian Military tried to inform the Government, the Government did nothing as if they did not hear.
Same story is being repeated in Thailand, Sri Lanka and Maldives. How can all the countries decide to let Tsunami come and not evacuate a single human being?
Some are concluding that the Governments knew of some experiments by some country, agency or entities. They were clearly told not to react because it was in a controlled environment. Or, they may have just asked to keep quiet.
Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.quote:
Moreel superieur. Wij, de geweldsveroordelers, kijken gewoon mild smalend toe terwijl jullie, de bicepsblagen, onze problemen oplossen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.
Superieur ten onder gaan, klinkt als een contradictie
Een complot van de zionisten tegen de moslimsquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien dan niet God, maar iemand of iets anders heeft ervoor gezorgt dat niemand iets deed. Er zijn dus meer mensen met een hekel aan gelovigen.
Wat mij betreft sterft elke pijpekrul van Israël subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Israël is onderdeel van de westerse wereld waarom zouden we ze dan laten stikken omdat een paar stenen gooiende kamelenrijders denken dat het hun land is. Laat ze maar komen
One finger snap van Sharon en heel de Islamtische wereld is zo plat als een dubbeltje. Ze zijn eigenlijk veel te aardig in de Knesset.
In een tijd van oorlog doe je niet zoveel met morele superioriteitquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Moreel superieur. Wij, de geweldsveroordelers, kijken gewoon mild smalend toe terwijl jullie, de bicepsblagen, onze problemen oplossen.
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen. Iets wat jij wel goed schijnt te vinden. Zeg, als een vrouw je niet wil, verkracht je haar dan? Je kan haar overmeesteren dus je bent superieur tenslotte.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.
Superieur ten onder gaan, klinkt als een contradictie
Nee, maar de moreel superieuren doen hun best om te zorgen dat het geen oorlog wordt, knuppeldragend neanderthalertje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In een tijd van oorlog doe je niet zoveel met morele superioriteit![]()
Een op een conflictjes? Hier. Ga je eerst eens inlezen voordat je onzin beweert.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh, kom op... een paar prutslandjes tijdens één-op-één conflictjes.
[..]
Perfecte redenatie zoals een goed Christen betaamt. Een redenatie waarmee de Joden eeuwenlang zijn vervolgd. Goed zo Wolffje, je hebt goed de übermensch theorie geleerd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit gaat alleen op in politieke zin Dagonet. Als een ander volk zwak is heeft dat volk per definitie al geen toekomst.
Ja, daar bereik(t)en Chamberlain, de joden in WOII en heden ten dage de Tibetanen ook veel mee.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen.
Foei, antisemitisme. Maar goed, als je daarmee de orthodoxen bedoelt geef ik je nog gelijk ook. Wat ik sowieso niet snap is dat die teringlijers het hardst om de harde hand roepen terwijl zij de enigen zijn die geen dienstplicht in Israel kennen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft sterft elke pijpekrul van Israël subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de "grootste joodse natie ter wereld" nog wel (gematigd) achter Israel blijft staan.quote:En Israël moet zeker niet denken dat de Westerse wereld onvoorwaardelijk achter hun staat. Ook de VS worden steeds kritischer.
Nou en? Ze wonen er nu. Wanneer verjaart landaanspraak? Na 10 of 1000 jaar? Dat muur idee vind ik wel goed maar dan wel op de grens 1968.quote:En denken dat het hun land is? Als ik jou je huis uit gooi en zeg "het is van mij want 2000 jaar geleden woonde mijn familie hier" dan pik je dat?
Kijk wat het de joden heeft opgeleverd: een eigen land, een bevoorrechte status in elk westers land, rijkdom enz enz enzquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ja, daar bereik(t)en Chamberlain, de joden in WOII en heden ten dage de Tibetanen ook veel mee.
Geloof je het zelf. Ik ken geen joodse mensen die aanslagen plegen tegen het westen. Ik ken wel mensen die dat doen uit naam van de Islam. Wie de vijand is lijkt me dan redelijk voor de hand te liggen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Dagonet het volgende:
Wat mij betreft sterft elke pijpekrul van Israël subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.
Denk je dat israël bang is voor de EU met hun zwakke praatjes. In de VS staan ze onvoorwaardelijk achter israël, iets wat we in Europa ook zouden moeten doen. Kritiek mag je best hebben maar daardoor kan je nog wel onvoorwaarderlijk achter iemand staan.quote:En Israël moet zeker niet denken dat de Westerse wereld onvoorwaardelijk achter hun staat. Ook de VS worden steeds kritischer.
Israël is het land van de Israëliërs. Ze hebben het opgebouwd tot een modern land wat tevens de enige democratie in die regio is. Dat zouden ze dan moeten afstaan aan de Palestijnen? Beetje vreemd. De Palestijnen zoeken maar een zandbak in Saoedi-Arabië.quote:En denken dat het hun land is? Als ik jou je huis uit gooi en zeg "het is van mij want 2000 jaar geleden woonde mijn familie hier" dan pik je dat?
Jawel, smalend toekijken terwijl soldaatjes doodgeschoten worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In een tijd van oorlog doe je niet zoveel met morele superioriteit![]()
Wat mij betreft sterft elke baard in het MO en Europa subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen. Ze spioneren bij hun bondgenoten, hebben verboden massavernietigingswapens en totaal niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
Geloof je het zelf. Ik ken geen joodse mensen die aanslagen plegen tegen het westen. Ik ken wel mensen die dat doen uit naam van de Islam. Wie de vijand is lijkt me dan redelijk voor de hand te liggen.
Ik zal nooit onvoorwaardelijk achter een land staan dat een regeringsbeleid heeft dat erop gericht is om bepaalde bevolkingsgroepen te benadelen. Het liefste zouden de Israëli's palestijnen verplichten bepaalde kleding te dragen, of er iets op te laten naaien maar dat gaat ze net te ver.quote:Denk je dat israël bang is voor de EU met hun zwakke praatjes. In de VS staan ze onvoorwaardelijk achter israël, iets wat we in Europa ook zouden moeten doen. Kritiek mag je best hebben maar daardoor kan je nog wel onvoorwaarderlijk achter iemand staan.
Ze hebben het op kunnen bouwen omdat de lokale bevolking eruit getiefd is zodat zij er konden wonen en ze een enorme zak geld mee kregen. Op eigen houtje hadden ze niets klaargemaakt.quote:Israël is het land van de Israëliërs. Ze hebben het opgebouwd tot een modern land wat tevens de enige democratie in die regio is. Dat zouden ze dan moeten afstaan aan de Palestijnen? Beetje vreemd. De Palestijnen zoeken maar een zandbak in Saoedi-Arabië.
Als je geen geweld gebruikt word je onder de voet gelopen door mensen die wel geweld gebruiken. Wij als westerse wereld zouden in jouw redenatie gewoon over ons heen moeten laten lopen door bijv. (radicale) moslims?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen. Iets wat jij wel goed schijnt te vinden.
Een vrouw is gelijkwaardig aan een man. Waarom zou ik haar dus moeten verkrachten. Ik ben geen moslimquote:Zeg, als een vrouw je niet wil, verkracht je haar dan? Je kan haar overmeesteren dus je bent superieur tenslotte.
mss word je wel per ongeluk geraaktquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Jawel, smalend toekijken terwijl soldaatjes doodgeschoten worden.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk wat het de joden heeft opgeleverd: een eigen land, een bevoorrechte status in elk westers land, rijkdom enz enz enz
Please, verblijd ons met je enorme kennis over dit onderwerp. 'De joden' wilden na WOII miljoenen Duitsers vermoorden. Hoe wilden ze dat doen, welke overgebleven paar joden moesten dit gaan doen en hoe dachten ze het te gaan doen terwijl de Amerikaanse, Britse en Sovjet-legers heel Duitsland bezet hadden?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen.
Als jij dat zegt zal het wel zo zijn. Ik heb er niets van gemerkt dus zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Dagonet het volgende:
Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen. Ze spioneren bij hun bondgenoten, hebben verboden massavernietigingswapens en totaal niet voor rede vatbaar.
[
Ach recht van de sterkste. Israël verdedigt haar burgers en de westerse wereld in het algemeen. Ze halen ook voor ons de rotte radicale Islamitische kastanjes uit het vuur.quote:Ik zal nooit onvoorwaardelijk achter een land staan dat een regeringsbeleid heeft dat erop gericht is om bepaalde bevolkingsgroepen te benadelen. Het liefste zouden de Israëli's palestijnen verplichten bepaalde kleding te dragen, of er iets op te laten naaien maar dat gaat ze net te ver.
Wat israël heeft gedaan zie ik geen enkel islamtische land in 200 jaar doen. Er zijn zelfs voorbeelden van. Kijk naar een land als Saoedi-Arabië, daar zijn ze achterlijk en dom maar alleen dankzij het feit dat ze olie in de grond hadden zijn ze rijk geworden. Maar zonder het geluk van de natuur was het net zo'n arm land als elk willekeurig Afrikaans land waar mensen sterven van de honger.quote:Ze hebben het op kunnen bouwen omdat de lokale bevolking eruit getiefd is zodat zij er konden wonen en ze een enorme zak geld mee kregen. Op eigen houtje hadden ze niets klaargemaakt.
De Israëli's laten maar een zee splijten en gaan daar maar wonen.
Eerder een constatering. Niet dat deze leuk, sociaal of aangenaam is, maar in de praktijk een feit. Joodse mensen zijn overigens niet zwak, net zoals moslims, Amerikanen of Serviërs ook niet zwak zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Perfecte redenatie zoals een goed Christen betaamt. Een redenatie waarmee de Joden eeuwenlang zijn vervolgd. Goed zo Wolffje, je hebt goed de übermensch theorie geleerd.
De sovjets hadden de concentratiekampen niet ontmanteld, in plaats daarvan lieten ze joodse slachtoffers van de Holocaust willekeurige Duitsers doden. Naar schatting zijn er ongeveer 1 miljoen onnodige slachtoffers gevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:27 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Please, verblijd ons met je enorme kennis over dit onderwerp. 'De joden' wilden na WOII miljoenen Duitsers vermoorden. Hoe wilden ze dat doen, welke overgebleven paar joden moesten dit gaan doen en hoe dachten ze het te gaan doen terwijl de Amerikaanse, Britse en Sovjet-legers heel Duitsland bezet hadden?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ach recht van de sterkste. Israël verdedigt haar burgers en de westerse wereld in het algemeen. Ze halen ook voor ons de rotte radicale Islamitische kastanjes uit het vuur.
Kijk al die kleine olie staatjes maar in de regio. Kijk wat voor wonders ze daaro allemaal uit de grond stampen..O wacht..je volgende onzin verklaart dat >>>quote:Wat israël heeft gedaan zie ik geen enkel islamtische land in 200 jaar doen.
Heheh oo ze zijn dom? Weetje wel dat je het nu hebt over een cultuur wat al 2000 jaar bestaat en één van de meeste wiskundige shit wat nu gebruikt wordt effe heeft bedacht? Baghdad was ooit de hoofdstad van de wereld..Domme mensen? Nee...bestolen en onderdrukte mensen noem ik dat..quote:Er zijn zelfs voorbeelden van. Kijk naar een land als Saoedi-Arabië, daar zijn ze achterlijk en dom maar alleen dankzij het feit dat ze olie in de grond hadden zijn ze rijk geworden.
Heheh zonder hitler(geluk bij een ongeluk) kregen jullie ook geen stuk land kado, en krijgen jullie nog steeds miljaren vanuit de VS. Sorry hoor maar dan heb ik liever een stel mensen wat eerlijk aan zijn geld komt.quote:Maar zonder het geluk van de natuur was het net zo'n arm land als elk willekeurig Afrikaans land waar mensen sterven van de honger.
Waarom dan nog moeite doen om een discussie aan te gaan . Er valt niks uit te leggen, alles is gods wilquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens de islam moeten de overledenen ook binnen 24 uur begraven worden. Dat was een gigantisch probleem toen Arafat overleed omdat allemaal geregeld te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef err het volgende:
verontrustender vind ik dat de kans op ziekten toeneemt omdat "vrouwen volgens de islam apart van de mannen moeten worden begraven" en "de lijken mogen niet verbrand worden van de islam"
en eerst moeten even de schriftgeleerden worden geraadpleegd..die lijken lopen niet weg tenslotte.
Erg goed in vergelijkingen maken ben je niet volgens mij: Liever dood dan geweld: Voorbeeld een vrouw verkrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen. Iets wat jij wel goed schijnt te vinden. Zeg, als een vrouw je niet wil, verkracht je haar dan? Je kan haar overmeesteren dus je bent superieur tenslotte.
Het feit dat je dood gaat betekent niet automatisch dat je in het paradijs komt. Dus kom maar op met je verklaring.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodig![]()
Oh ja vergeet vooral ook niet dat Hamas,Hezbollah en al die andere fijne terroristische organisaties kinderen inzetten als menselijk schild. Nog al logisch dat er dan ook slachtoffers vallen onder kinderen. Bovendien als je ziet wat voor haat kinderen al meekrijgen vanuit de opvoeding dan zou dit jongetje ook best een rotte kastanje kunnen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:13 schreef Adnan het volgende:
[afbeelding]
dat joch was natuurlijk een toekomstige rotte kastanje he? een bedreiging voor het westen right?...
Dat zijn idd toonbeelden van moderne samenlevingen met een goede democratiequote:Kijk al die kleine olie staatjes maar in de regio. Kijk wat voor wonders ze daaro allemaal uit de grond stampen..O wacht..je volgende onzin verklaart dat >>>
Ho wacht ff nu ga je dingen door elkaar halen. De moderne beschaving is idd ontstaan in het vruchtbare halvemaan gebied. Gedeelte van het huidige Midden-Oosten. Maar de link met de huidige bevolkingen zie ik niet. Deze welvaart is 7000 V. Chr begonnen. Was er toen al zoiets als de Islam? Ik dacht het niet. Geen dingen met elkaar vergelijken die niet met elkaar te vergelijken zijn.quote:Heheh oo ze zijn dom? Weetje wel dat je het nu hebt over een cultuur wat al 2000 jaar bestaat en één van de meeste wiskundige shit wat nu gebruikt wordt effe heeft bedacht? Baghdad was ooit de hoofdstad van de wereld..Domme mensen? Nee...bestolen en onderdrukte mensen noem ik dat..
Zijn jouw woorden die ik niet heb gezegd dus leg mij ook niets in de mond.quote:**O wacht nu vat ik het...hehehe jij wilt dit keer de ubermensch rol vervullen? hehe je bent nog niet over je untermensch frustraties heen en gaat tegenwoordig maar anderen op deze manier bestempelen? De arabieren zijn maar dom..stel ratten right?
Dit is van een dermate laag niveau dat ik er niet eens op in gaquote:Heheh zonder hitler(geluk bij een ongeluk) kregen jullie ook geen stuk land kado, en krijgen jullie nog steeds miljaren vanuit de VS. Sorry hoor maar dan heb ik liever een stel mensen wat eerlijk aan zijn geld komt.
En jij vind dat die haat niet gegrond is? Je komt met een stel buldozers en maakt alle huizen kapot en dan moeten die kinderen daar blij mee zijn? O wacht ja natuurlijk..die schroothopen kunnen ze gebruiken als speeltuintjes en hun ouders die eronder liggen als rijtuigen...ok ik draai door maar me punt is duidelijk,..quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja vergeet vooral ook niet dat Hamas,Hezbollah en al die andere fijne terroristische organisaties kinderen inzetten als menselijk schild. Nog al logisch dat er dan ook slachtoffers vallen onder kinderen. Bovendien als je ziet wat voor haat kinderen al meekrijgen vanuit de opvoeding dan zou dit jongetje ook best een rotte kastanje kunnen worden.
Ik zei niet dat ze een moderne democratie waren. Ik reageerde op jou zin dat die mensen daar dom zijn(bepaalde rassen dommer zijn dan de ander).quote:Dat zijn idd toonbeelden van moderne samenlevingen met een goede democratie
De grote ontwikkeling in die regio begon pas nadat de islam zich daar vestigde, tenslotte hoefde de moslims niet vroom thuis te zitten net zoals de christennen of joden maar moesten ze dingen uitzoeken enz. Wiskunde/ sterrenkunde en natuurkunde maakte in de eeuwen erop grote sprongen voorwaarts. Tot de laatste dagen van de ottomaanse rijk hebben wij de toon gezet op wetenschapelijk gebied. De islam raakte in deze dagen verlies omdat de binnengedrongen westerse ideeen de samenleving kapot maakten. Oftewel de islam was de bron van welvaart en wetenschap binnen deze maatschapij en niet zoals jij suggereert de ondergang.quote:Ho wacht ff nu ga je dingen door elkaar halen. De moderne beschaving is idd ontstaan in het vruchtbare halvemaan gebied. Gedeelte van het huidige Midden-Oosten. Maar de link met de huidige bevolkingen zie ik niet. Deze welvaart is 7000 V. Chr begonnen. Was er toen al zoiets als de Islam? Ik dacht het niet. Geen dingen met elkaar vergelijken die niet met elkaar te vergelijken zijn.
Het klopt ook dat de Islamitische wereld tot het jaar 1600 voorliep op Europa. Maar sindsdien zijn de rollen omgekeerd. Mss is er een verband met het geloof en de teloorgang van al die successen. Ik ben blij dat jezelf al aan geeft dat deze mensen zijn bestolen en onderdrukt door de Islam.
Een geloof houdt graag de massa dom. Daar is de Islam toch het voorbeeld van. Ik hoef alleen maar in hedendaagse Islamitische landen te kijken om mijn gelijk aan te tonen.
ik citeer jou woorden:quote:Bovendien als je mijn post lees had ik het over de afgelopen 200 jaar. Wat heeft de Arabische wereld in die afgelopen 200 jaar bijgedragen aan ontwikkelingen?
Ach je bent het eigenlijk niet waard om op te reageren maarja...quote:Zijn jouw woorden die ik niet heb gezegd dus leg mij ook niets in de mond.
Ik kan uit deze tekst op maken dat jij de zogenaamde übermensch rol vervult?
Ok tuurlijk...quote:Dit is van een dermate laag niveau dat ik er niet eens op in ga
Ik denk dat de Islamitische wereld de Palestijnse zaak misbruikt om de haat tegen de staat Israël en de algemene haat tegen het westen te kunnen blijven legitimeren en prediken. De Arabische landen in het MO die zogenaamd hart voor de Palestijnse zaak hebben willen dus daarom ook geen echte oplossing. Als je echt een oplossing wilt voor de Palestijnen geef je ze gewoon een stuk zandbak in Saoedi-Arabië. Bovendien laat Israël zich wel meerdere malen van haar goede kant zien. Zo gaan ze de gaza-strook ontruimen. Waar blijven de handgebaren richting Israël uit de Islamitische wereld?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:41 schreef Adnan het volgende:
En jij vind dat die haat niet gegrond is? Je komt met een stel buldozers en maakt alle huizen kapot en dan moeten die kinderen daar blij mee zijn? O wacht ja natuurlijk..die schroothopen kunnen ze gebruiken als speeltuintjes en hun ouders die eronder liggen als rijtuigen...ok ik draai door maar me punt is duidelijk,..
Tsja als de Islam er niet zou zijn hadden we ook geen hamas. Je punt is?quote:En zoiets als de hamas zou er niet zijn als de joden niet een stuk land haden afgepikt..
Je zegt dat er wonderen uit de grond worden gestampt in die olie staatjes. Mag ik weten welke wonderen?quote:Ik zei niet dat ze een moderne democratie waren. Ik reageerde op jou zin dat die mensen daar dom zijn(bepaalde rassen dommer zijn dan de ander).
Jij bent het er dus mee eens wat die terroristische organisaties zeggen? Het westen is een gezwel en moet worden vernietigd? Volgens mij komt hier een stukje jaloezie naar boven. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Ik denk dat er veel moslims zijn die er niet tegen kunnen dat het westen zo machtig is temeer omdat zij zelf ooit hoog ontwikkeld waren. Dat die teloorgang te wijten is aan het westen is erg goedkoop en makkelijk. Geef vooral een ander de schuld van je eigen falen.quote:De grote ontwikkeling in die regio begon pas nadat de islam zich daar vestigde, tenslotte hoefde de moslims niet vroom thuis te zitten net zoals de christennen of joden maar moesten ze dingen uitzoeken enz. Wiskunde/ sterrenkunde en natuurkunde maakte in de eeuwen erop grote sprongen voorwaarts. Tot de laatste dagen van de ottomaanse rijk hebben wij de toon gezet op wetenschapelijk gebied. De islam raakte in deze dagen verlies omdat de binnengedrongen westerse ideeen de samenleving kapot maakten.
De Islam als brenger van zelfontplooiing en individuele vrijheid. In welk sprookje leef jijquote:Oftewel de islam was de bron van welvaart en wetenschap binnen deze maatschapij en niet zoals jij suggereert de ondergang.
islam houdt dus niet de massa dom, die triggert de mensen om te studeren en te onderzoeken Dat er tegenwoordig weinig van terecht komt is erg jammer...
ik ken mijn geschiedenis. Maar jij verwart sprookjes en geschiedenis volgens mij.quote:Voortaan wel je geschiedenis lezen voordat je dingen begint te bleren..
Wat ze een paar honderd jaar geleden hebben gedaan valt toch niet te vergelijken met nu. De staat Israël is een welvarend westers land met een democratie. Dat zie ik geen enkel Islamitisch land in die regio doen in 200 jaar. De Islam mocht zij 1400 hebben geregeerd heeft dan wel een uitermate groot verlies geleden. Nu begrijp ik ook waarom ze in de Islamitische wereld zo achter lopen, ze leven nog in de tijd dat ze hoogontwikkeld waren (relatief begrip natuurlijk hoogontwikkeld in die tijd is anders dan hoogontwikkeld in deze tijd). Ergens rond 1500 ofzo maar ze weten blijkbaar niet dat er landen zijn die het voortouw hebben overgenomen. Wel zielig voor de Islamitische wereld, je zou bijna medelijden krijgen.quote:ik citeer jou woorden:
"Wat israël heeft gedaan zie ik geen enkel islamtische land in 200 jaar doen."
Je hebt het dus niet over het afgelopen 200 jaar maar over een tijdsbestek van 200 jaar....Ik kan in de 1400 jaar tijd dat de islam heeft geregeerd met gemak 200 jaar van welvaart en vooruitgang voor je aanwijzen..
Ach zwakte bod natuurlijk.quote:Ach je bent het eigenlijk niet waard om op te reageren maarja...
Hier ben ik het deels mee eens(dat de arabieren de palestijnse zaak gebruiken om op de joden te kankeren), maarja aan de andere kant staan ze volledig in hun recht, tenslotte zou jij het ook niet accepteren als ik jou huis zou innemen en jou ter compensatie je eigen garage terug zou geven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Islamitische wereld de Palestijnse zaak misbruikt om de haat tegen de staat Israël en de algemene haat tegen het westen te kunnen blijven legitimeren en prediken. De Arabische landen in het MO die zogenaamd hart voor de Palestijnse zaak hebben willen dus daarom ook geen echte oplossing. Als je echt een oplossing wilt voor de Palestijnen geef je ze gewoon een stuk zandbak in Saoedi-Arabië. Bovendien laat Israël zich wel meerdere malen van haar goede kant zien. Zo gaan ze de gaza-strook ontruimen. Waar blijven de handgebaren richting Israël uit de Islamitische wereld?
Je begrijpt best me punt..als je het niet wilt begrijpen ok..quote:Tsja als de Islam er niet zou zijn hadden we ook geen hamas. Je punt is?
Ik had het meer over architectuur, en complete steden in de woestijn...(dit zei ik toen omdat je zei dat die mensen dom waren..)quote:Je zegt dat er wonderen uit de grond worden gestampt in die olie staatjes. Mag ik weten welke wonderen?
Ja dat begrijp ik wel..maar jij suggereert dat een bepaalde groep mensen dom is. Dat is best wel generalisatie en je ziet zelf waarschijnlijk wel in dat dat vrij dom is...quote:Bovendien moet je het verschil tussen mensen en rassen kennen. Dat is namelijk niet hetzelfde. Een groep mensen is niet meteen per definitie een ras.
Ik zeg niet dat het een gezwel is. Ik zeg alleen maar dat de islamitische wereld zijn discipline en eigen normen en waarden is kwijt geraakt toen ze begonne te geilen op het westen.quote:Jij bent het er dus mee eens wat die terroristische organisaties zeggen? Het westen is een gezwel en moet worden vernietigd? Volgens mij komt hier een stukje jaloezie naar boven. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Ik denk dat er veel moslims zijn die er niet tegen kunnen dat het westen zo machtig is temeer omdat zij zelf ooit hoog ontwikkeld waren. Dat die teloorgang te wijten is aan het westen is erg goedkoop en makkelijk. Geef vooral een ander de schuld van je eigen falen.
Als ik morgen tijd heb zoek ik wel wat literatuur op ok? Ook literatuur wat door de westerse wetenschappers is geschreven waarbij je echt ziet wat de islam allemaal teweeg bracht in die onderdrukte samenlevingenquote:De Islam als brenger van zelfontplooiing en individuele vrijheid. In welk sprookje leef jij
Dat zei ik inderdaad....helaas zijn we de discipline kwijt wat we toen hadden, we zijn blijven hangen op bepaalde zaken die er niet aan toe doen...jammerquote:Dat beeld wat jij schets klopt namelijk voor geen meter met de Islamitische landen vandaag de dag.
Toen het westen in de middeleeuwen zaten zaten wij in onze gouden tijden. Wij zouden nu hoogstens in een gouden tijden crisis kunnen zitten.,..Middel eeuwen hehe kom op jong hehe geloof je het zelf? En jah het rijkdom komt inderdaad door de olie...beter dan koloniseren van allerlei landen en leegroven van dezequote:Zeker in het MO hebben die hun rijkdom enkel en alleen te danken aan de olie in de grond. Ik vind daarom de Arabische wereld van vandaag de dag achterlijk en bovendien een werelddeel dat ver achter loopt op het westen. Het zal wel oa komen door het feit dat de Islam zich nog in de middeleeuwen bevindt.
Nee ik verwar nix met elkaar...je kent je geschiedenis niet..quote:ik ken mijn geschiedenis. Maar jij verwart sprookjes en geschiedenis volgens mij.
Dat weet ik ook..alleen jij zei die domme mensen kunnen het nooit in 200 jaar.quote:Wat ze een paar honderd jaar geleden hebben gedaan valt toch niet te vergelijken met nu.
Turkije..quote:De staat Israël is een welvarend westers land met een democratie. Dat zie ik geen enkel Islamitisch land in die regio doen in 200 jaar.
Dat weten we wel hoor. De inhaalslag zal wel snel worden gemaakt denk ik..maarja misschien ook niet en duurt het weer 500 jaar..maarja geen enkel rijk houdt stand..dusquote:De Islam mocht zij 1400 hebben geregeerd heeft dan wel een uitermate groot verlies geleden.(helaas Nu begrijp ik ook waarom ze in de Islamitische wereld zo achter lopen, ze leven nog in de tijd dat ze hoogontwikkeld waren (relatief begrip natuurlijk hoogontwikkeld in die tijd is anders dan hoogontwikkeld in deze tijd). Ergens rond 1500 ofzo maar ze weten blijkbaar niet dat er landen zijn die het voortouw hebben overgenomen.
Je zou medelijden met je zelf moeten hebben. Je denkt dat je hoogontwikkeld bent terwijl je 0,0 kennis hebt, is dat jou rijkdom? Heheh die inhaalslag zal nog wel veel sneller plaats vinden danquote:Wel zielig voor de Islamitische wereld, je zou bijna medelijden krijgen.
Misschien..quote:Ach zwakte bod natuurlijk.
Zijn we het toch enigzins ergens mee eens. Wat een verbroederingquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:38 schreef Adnan het volgende:
Hier ben ik het deels mee eens(dat de arabieren de palestijnse zaak gebruiken om op de joden te kankeren), maarja aan de andere kant staan ze volledig in hun recht, tenslotte zou jij het ook niet accepteren als ik jou huis zou innemen en jou ter compensatie je eigen garage terug zou geven.
ik dacht altijd dat moslims allemaal broeders zijn en altijd voor elkaar opkomen waarom biedt bijv. een Saoedi-Arabië geen helpende hand aan de Palestijnen door een stuk zandbak beschikbaar te stellen. Klinkt mss als een simplistische oplossing maar het gaat even om het idee.quote:Waarom wil je overigens dat saudie arabie die gasten een zandbak geeft? Wij vinden ook een hoop mensjes zielug maar die geven we toch ook niet een deel van nederland weg? Onzin dus..
Ik begrijp je punt zeker. Maar ik vind het een beetje een als dan opmerking. Vandaar mijn als dan opmerking terug.quote:Je begrijpt best me punt..als je het niet wilt begrijpen ok..
Maar dat doet Israël toch ook? Als je ziet wat zij hebben opgebouwd in de laatste 50 jaar mag je daar m.i. best respect voor hebben ongeacht of je het nou eens bent met de staat Israël of niet.quote:Ik had het meer over architectuur, en complete steden in de woestijn...(dit zei ik toen omdat je zei dat die mensen dom waren..)
Naar westerse maatstaven genomen zou je ze als achterlijk kunnen bestempelen. Mss niet zo zeer de mensen zelf als wel het systeem waarin ze leven. Want let's face it dat vrouwen niet mogen autorijden in bijv. Saoedi-Arabië en dat in de Arabische wereld totaal geen individuele vrijheden bestaan zegt toch iets over het systeem? Temeer omdat in het verleden de Islamitische wereld wel voorop liep qua ontwikkelingen. Ik vind het dan interessant om te weten waarom zoiets dan is veranderd.quote:Ja dat begrijp ik wel..maar jij suggereert dat een bepaalde groep mensen dom is. Dat is best wel generalisatie en je ziet zelf waarschijnlijk wel in dat dat vrij dom is...
Maar dan zie je het westen toch wel als iets slechts omdat je zegt dat de Islamitische waarden en normen verdwenen doordat ze gingen geilen op het westen. Ik vraag me wel af welke westerse normen en waarden je dan bedoelt want bijv. een sharia kom je niet ergen in het westen. Iets wat toch nauw verbonden is met de Islamitische traditie. Dan zijn er toch nog delen in tact gebleven.quote:Ik zeg niet dat het een gezwel is. Ik zeg alleen maar dat de islamitische wereld zijn discipline en eigen normen en waarden is kwijt geraakt toen ze begonne te geilen op het westen.
Dat is jou goed recht. Dat is het fijne van het westen je mag dit soort dingen denken en zeggen zonder dat je hand wordt afgehakt of ergerquote:En inderdaad, ik heb soms ook jalouzie gevoelens tegenover het westen, daarom zit ik hier ook voor de kennis en wil ik nadat ik klaar ben met me studie hier weg, want hoe slim en technologisch deze samenleving ook is de normen en waarden zitten in het oosten. IMHO
Ik ben benieuwd.Ben nooit te lui om mijn kennis over een onderwerp te vergroten.quote:Als ik morgen tijd heb zoek ik wel wat literatuur op ok? Ook literatuur wat door de westerse wetenschappers is geschreven waarbij je echt ziet wat de islam allemaal teweeg bracht in die onderdrukte samenlevingen
Ik ontken ook zeker niet de positieve dingen die toen vanuit de Islamitische wereld naar Europa kwamen. Maar dat ze zijn blijven hangen in zaken die er niet toe doen vind ik onzin want die niet positieve dingen zijn nou niet zaken die je kan bagetalliseren.quote:Dat zei ik inderdaad....helaas zijn we de discipline kwijt wat we toen hadden, we zijn blijven hangen op bepaalde zaken die er niet aan toe doen...jammer
Maar die crisis duurt toch wel erg lang als je er vanuit gaat dat de ontwikkelingen vanuit de Islamitische wereld naar Europa zijn omgekeerd na 1500.quote:Toen het westen in de middeleeuwen zaten zaten wij in onze gouden tijden. Wij zouden nu hoogstens in een gouden tijden crisis kunnen zitten.,..Middel eeuwen hehe kom op jong hehe geloof je het zelf? En jah het rijkdom komt inderdaad door de olie...beter dan koloniseren van allerlei landen en leegroven van deze![]()
Ik ken natuurlijk niet de hele geschiedenis maar ik denk toch wel redelijk wat.quote:Nee ik verwar nix met elkaar...je kent je geschiedenis niet..
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat ik geen Islamitisch land vandaag de dag zo'n ontwikkeling door zie maken als Israël heeft gedaan in minder dan 60 jaar.quote:Dat weet ik ook..alleen jij zei die domme mensen kunnen het nooit in 200 jaar.
Daar zijn nog genoeg problemen waardoor je ze nog niet kan bestempelen als een moderne westerse samenleving. Maar Turkije is natuurlijk ook een geval apart in de Islamitische wereld.quote:Turkije..
We zullen het zien tot nu toe zie ik voornamelijk negatieve dingen gebeuren tussen het westen en de Islamitische wereld.quote:Dat weten we wel hoor. De inhaalslag zal wel snel worden gemaakt denk ik..maarja misschien ook niet en duurt het weer 500 jaar..maarja geen enkel rijk houdt stand..dus
Ook dat zullen we zien mss leven we nog lang genoeg om die kentering mee te maken maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Je zou medelijden met je zelf moeten hebben. Je denkt dat je hoogontwikkeld bent terwijl je 0,0 kennis hebt, is dat jou rijkdom? Heheh die inhaalslag zal nog wel veel sneller plaats vinden dan
dan heb je nog een hoop te leren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
Geloof je het zelf. Ik ken geen joodse mensen die aanslagen plegen tegen het westen.
Gelukkig zijn de Moslims daar het beste voorbeeld van.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zij die snappen dat geweld geen oplossing is.
Wat wordt er veiliger dan in deze wereld zonder joden? De joden zijn geëmigreerd naar het MO en de Moslims gaan stenen gooien. De Moslims emigreren naar Europa en passen zich niet aan en zijn vaak, niet allemaal dus, agressief. Wanneer zou de wereld nou veiliger zijn: zonder joden of zonder Moslims?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dan waren de moslims toch grotere zondaarsquote:Op donderdag 6 januari 2005 03:23 schreef Fonkmeistah het volgende:
btw stond thailand niet bekend om zijn sekstoerisme en dan met name seks met minderjarigen ?
volgens de geschriften heeft God alias Allah, Jah, YHWH wel vaker de neiging om zulke gebieden weg te vagen.. zou toch wel een geluk bij een ongeluk zijn als nu een hele bende pedotoeristen weggespoeld zijn..
Met een democratie die per definitie het joodse geloof politiek boven alle andere geloven stelt. Dat is geen democratie, dat is een theocratie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ze een paar honderd jaar geleden hebben gedaan valt toch niet te vergelijken met nu. De staat Israël is een welvarend westers land met een democratie.
Sorry, ik noemde de gecombineerde macht van Libanon, Syrië en nog zo'n prutslandje één op één. Je hebt helemaal gelijk. Elk van die landen heeft een militaire macht die te vergelijken is met een willekeurig westers land.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Een op een conflictjes? Hier. Ga je eerst eens inlezen voordat je onzin beweert.
Ik stel voor dat je de laatste veertig posts wist en de topic laat staat zoal Meki deze bedoeld heeft. Mijn excuses.quote:Op donderdag 6 januari 2005 06:27 schreef Loedertje het volgende:
Twijfel nu tussen Truth /Onzin en levensbeschouwing.
Vadaar dat het islamitische Atjeh veruit het zwaarste getroffen is. gog heeft blijkbaar nogal een hekel aan moslim, zie ook de aardbeving in Iran 2 jaar terug ook op 2e kerstdag. Jammer he voorhuidsloze?quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:23 schreef Fonkmeistah het volgende:
btw stond thailand niet bekend om zijn sekstoerisme en dan met name seks met minderjarigen ?
volgens de geschriften heeft God alias Allah, Jah, YHWH wel vaker de neiging om zulke gebieden weg te vagen.. zou toch wel een geluk bij een ongeluk zijn als nu een hele bende pedotoeristen weggespoeld zijn..
Gelukkig heb je wel respect voor je medefok!kersquote:Op donderdag 6 januari 2005 07:57 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Vadaar dat het islamitische Atjeh veruit het zwaarste getroffen is. gog heeft blijkbaar nogal een hekel aan moslim, zie ook de aardbeving in Iran 2 jaar terug ook op 2e kerstdag. Jammer he voorhuidsloze?
Och, vergeet je oa Egypte, Irak and so on maar?quote:Op donderdag 6 januari 2005 06:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik noemde de gecombineerde macht van Libanon, Syrië en nog zo'n prutslandje één op één. Je hebt helemaal gelijk. Elk van die landen heeft een militaire macht die te vergelijken is met een willekeurig westers land.
Kom op, Syrië verover je al met twee psychopaten en drie bierscheten.
Het is heel simpel, ik ontken helemaal niet dat Israel in verhouding tot zijn bevolkingsgrootte, defensiebudget en B.N.P. bespottelijk (militair) machtig is. Maar als landen als (het moderne) Egypte en Turkije (en eventueel de rest) zich er mee zouden bemoeien zijn we heel snel klaar. Dan bestaat de godslasterende staat Israel niet meer.
Inderdaad. Begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:20 schreef CeeJee het volgende:
Wat is het toch met de Palestijnen en Israëli's waardoor ze elke discussie verzieken ? Voor een conflict met nog geen 1000 doden per jaar is het een kleine schermuteling vergeleken met de veel ergere conflicten op andere plekken ter wereld. Het aantal moorden in Duitsland is hoger dan de slachtoffers daar.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:25 schreef Manono het volgende:
Blaat blaat blaat blaat blaaaat karboenkel en bansheeboy ga eens zelfstandig wonen en werken voor je geld in plaats van de hele dag op je luie reet naar ongezonde meningen te liggen luisteren . Ga verdomme liever eens wat betekenen voor je eigen land, stelletje keukentafelgeneraals,
ontwikkel jezelf desnoods als het echt moet
MAAR HOU OP MET LULLEN OVER DINGEN WAAR DIE ENE CEL IN JE KOP MET NATTE OREN NIET BIJ KAN.
Zo![]()
Oh ja hoe stom heb ik kunnen zijn. Alles is natuurlijk een zionistische samenzwering om de wereld kapot te maken. De aarbeving in Azië is ook het werk van de zionistenquote:Op donderdag 6 januari 2005 03:14 schreef Fonkmeistah het volgende:
dan heb je nog een hoop te leren.
begin maar eens met irgun , lehi en haganah. de bomaanslag op het king david hotel, de moorden op vn afgezanten, de slachting in deir yasin, de aanval op de USS liberty, de lavon affaire ( operation susannah ) , rachel corrie, irv rubin van de ADL en zijn plannen voor een aanslag op een amerikaans congresslid, joods communisme in rusland, de gulags en de moord op 60 miljoen mensen en de plannen om dat in de rest van europa ook te gaan doen, de joodse neocons, 9-11 en de oorlog in irak.
en niet te vergeten ultra rechts israel.
De joodse historie toont toch voornamelijk een hoge mate van geweld en sluwheid van hun kant.
je poging om ze voor te doen als de vermoorde onschuld gaat toch echt niet op
Volgens mij heb je het nu over Islamitische landen. Vervang joods door Islamitisch en je krijgt een waarheidsgetrouw beeld. Het was nog vroeg dus een foutje is snel gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 06:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Met een democratie die per definitie het joodse geloof politiek boven alle andere geloven stelt. Dat is geen democratie, dat is een theocratie.
Bron??quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:50 schreef J_CDA het volgende:
?
Overigens hebben Idonesië en Sri Lanka de aangeboden hulp van Israel geweigerd.
De lijst van landen die geld overmaken (bron: CNN):quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:50 schreef J_CDA het volgende:
Hoeveel hebben de Islamitische broederlanden (Iran, Saoedi Arabie) van Indonesië eigenlijk aan hulp gegeven?
quote:(Private donations are in parentheses where available)
(in millions of U.S. dollars)
African Union 0.10
Algeria 2.00
Australia 810
Austria 10.88 (13.60)
Bahrain 2.00
Belgium 16.32
Britain 96.00 (146.00)
Bulgaria 0.14
Canada 66.00
China 60.42
Cyprus 0.37
Czech Republic 0.668 (2.68)
Denmark 76.83
EU 31.29
Finland 6.12 (17.68)
France 66.38 (49.00)
Germany 680.20 (200.00)
Greece 1.34 (14.70)
Hungary 1.20
Ireland 13.62
Italy 95.00
Japan 500.00
Kuwait 10.00
Libya 2.00
Luxembourg 6.80
Netherlands 34.00
New Zealand 3.60
Norway 181.90
Poland 1.00 (1.30)
Portugal 10.88 (2.72)
Qatar 25.00
Saudi Arabia 30.00
Singapore 3.10
Slovakia 0.23
Slovenia 0.11
South Korea 50.00
Spain 68.02
Sweden 80.00
Switzerland 23.81 (39.24)
Taiwan 50.25
Turkey 1.25
UAE 20.00
USA 350.00
Venezuela 2.00
World Bank 250.00
Total: 3,695.328 (503.36)
van de NOS site:quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:50 schreef J_CDA het volgende:
Overigens hebben Idonesië en Sri Lanka de aangeboden hulp van Israel geweigerd.
van icaj.nl:quote:Sri Lanka
In Sri Lanka speelt een ander probleem, namelijk een politieke kwestie. Het noordoosten, waar de Tamil Tijgers de macht hebben, is zwaar getroffen. Zij beschuldigen de Srilankaanse overheid, waarmee zij al jaren overhoop liggen, ervan hulpgoederen niet door te laten.
De Srilankaanse overheid op zijn beurt heeft het, naast de Tamil Tijgers, niet zo op buitenlandse militairen en zegde om die reden hulp van Israël af. Onderdeel van het medische hulpteam waren namelijk zestig soldaten.
Een soortgelijk politiek probleem speelt overigens ook in Atjeh. Daar leven rebellen ook al jaren in onmin met de Indonesische overheid.
quote:Israëlische hulp slachtoffers tsunami doodgezwegen
3 januari 2005 - Welke ramp de wereld ook treft, altijd kan er op de hulp van Israëli's gerekend worden. Het is dan ook geen verrassing dat binnen een paar uur na de verwoestende vloedgolf in de Indische Oceaan, de volgende humanitaire missies vetrokken uit de kleine Joodse staat:
De Israëlische organisatie Latet (' Geven') zond een jumbojet met 18 ton hulpgoederen.
Een medisch team geleid door vier artsen van het Hadassah Ziekenhuis uit Jeruzalem kwam in Sri Lanka aan op maandag nacht (27 december) voorzien van medicijnen en babyvoedsel. De dokters zijn gespecialiseerd in reddingsoperaties, plotselinge ernstige geestelijke- en ernstige lichamelijke schade en kindergeneeskunde.
Een reddingsteam van het Israëlisch leger is nu op weg naar Sri Lanka met 80 ton hulpmateriaal, inclusief 10.000 dekens, tenten, nylon bekleding en containers met water, allemaal verzameld door het Israëlische leger.
Een ZAKA reddings - en herstelteam kwam in de rampgebieden aan op maandag nacht, gewapend met zijn gespecialiseerde uitrusting voor het identificeren van dode lichamen.
Een vertegenwoordiging van het ministerie van Gezondheid voor Thailand vertrok op maandagnacht om te helpen bij de reddingsoperaties. De groep bestaat uit artsen, verpleegsters en vier leden van Het Israëlische leger.
Israël heeft ook hulp aan India aangeboden, een zoek - en reddingsteam van het 'Home Front Command' alsmede een zending van voedsel en medicijnen.
Echter met uitzondering van UPI (tot het moment dat Honest Reporting haar bericht screef - 29 december 2004), heeft geen van de belangrijke nieuwsagentschappen een artikel aan deze bijzondere Israëlische humanitaire inspanning gewijd. Dit, ondanks het feit dat het Israëlische leger aan alle in Israël aanwezige journalisten een persbericht op maandagavond (27 december) liet uitgaan waarin zij werden uitgenodigd om naar de luchthaven te komen om het vertrek van een Israëlische legergroep te verslaan.
Dit is des te meer verrassend gegeven het feit dat de belangrijke persagentschappen complete teams van reporters in Israël hebben, die tenminste één artikel over Israël per dag publiceren. Maar wat produceerde "Associated Press" op woensdag 29 december voor de 15.000 aangesloten persagentschappen? Een treurig verhaal over de bouw van een nieuwe Israëlische legerbasis nabij Jenin. AP merkt sarcastisch in dit artikel op dat hieruit blijkt dat het leger niet van plan is zijn troepen snel uit dit gebied terug te trekken.
Het gebrek aan belangstelling van de media in boven beschreven Israëlische humanitaire inspanning betekent dat Israëlische welwillendheid naar andere volken niet eerlijk wordt bekendgemaakt aan de Westelijke wereld. Misschien als het bekendgemaakt werd dat er waarnemers zouden komen die iets anders begrepen namelijk dat Israël 's antwoord op het Palestijns geweld ook wordt gekenmerkt door hoge ethische waarden inzake al het menselijke leven. En niet zoals de media zo dikwijls weergeven gedreven door een onderdrukkend en minderwaardig nationaal ethos.
Nadat HonestReporting (een organisate die oproept tot eerlijke berichtgeving over Israël in de media) over dit doodzwijgen pupliceerde en er een stroom van protesten volgde, heeft Associated Press op 30 december een artikel over de hulp door Israël aan Sri Lanka gepubliceerd.
Opmerkelijk is verder dat de Israëlische ploeg in het rampgebied in Azië bijzonder efficiënt blijkt te werken. Veel Zweden blijken bij hun regering te klagen over onvoldoende informatie en hulp en verwijzen daarbij naar de werkmethode van Israël. Deze groep heeft in enkele dagen tijd door middel van het verzameklen van bewijsmateriaal het aantal opgegeven vermisten (binnen hun werkgebied) van 2000 naar 17 terug weten te brengen.
Nee, hoor. Ik heb het wel degelijk over Israel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu over Islamitische landen. Vervang joods door Islamitisch en je krijgt een waarheidsgetrouw beeld. Het was nog vroeg dus een foutje is snel gemaakt
Dit betekent simpelweg dikke pech voor iedereen die een politieke partij zonder joods grondbeginsel wil beginnen of bijvoorbeeld een hele lieve partij voor alle mensen in Israel.quote:http://www.knesset.gov.il/laws/special/eng/basic2_eng.htm
A candidates' list shall not participate in elections to the Knesset if its objects or actions, expressly or by implication, include one of the following:
(1) negation of the existence of the State of Israel as the state of the Jewish people;
Wat is daar mis mee? Dat zegt helemaal niets over het feit dat je geen niet-joodse partij mag beginnen. Als je ziet welke partijen er in de Knesset zitten moet ik je toch teleurstellen. Wat dacht je van de volgende fractie:quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dit betekent simpelweg dikke pech voor iedereen die een politieke partij zonder joods grondbeginsel wil beginnen of bijvoorbeeld een hele lieve partij voor alle mensen in Israel.
He het lijkt wel iedere islamitische staat. Of nee wacht, daar mag UBERHAUPT geen partij oprichten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb het wel degelijk over Israel.
[..]
Dit betekent simpelweg dikke pech voor iedereen die een politieke partij zonder joods grondbeginsel wil beginnen of bijvoorbeeld een hele lieve partij voor alle mensen in Israel.
Leuk altijd hoe zo'n topic dan weer vervalt in zo'n eeuwige tegensteling, dat zal er wel mee te maken hebben dat er een verklaring voor de algehele vraag is gegeven:quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ging dit topic niet over Moskeën en vloedgolven?
Over het Israelisch-Arabisch conflict emmeren we het hele jaar al....
![]()
En waarom denk je dat dan? pff kortzinnige sukkel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:43 schreef J_CDA het volgende:
Wat zou Adnan studeren. Ik geloof niet dat het geschiedenis is![]()
Toen waren dat inderdaad prutslegertjes, totaal niet te vergelijken met nu. Alleen Egypte al is een mooi voorbeeld van hoe snel die haar militaire macht heeft ontwikkeld. Met name de luchtmacht is zeer groot.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:02 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Och, vergeet je oa Egypte, Irak and so on maar?
Israel is een halve theocratie wist je dat? Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar de vergelijking met menig islamitisch land kan je best wel zien. Ook achterstelling van andere bewoners is daar niet zo vreemd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat zegt helemaal niets over het feit dat je geen niet-joodse partij mag beginnen. Als je ziet welke partijen er in de Knesset zitten moet ik je toch teleurstellen. Wat dacht je van de volgende fractie:
United Arab List
http://www.knesset.gov.il/mk/eng/MKIndex_Current_eng.asp?view=1
Onderin
Soms moet je iets verder kijken dan je neus lang is
Saoudi - Arabië en de Golfstaten [b]lijken zich niet door Allah Bismillah te laten leiden. Het verdorven Westen helpt en doneert. Uit Allah's eigen zandbak komt niets.In ons land [b]lijkt: bij de gemeenschappelijke uitzending van 06 - 01 - '05 de Nederlandse Moslim Omroep te ontbrekenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:30 schreef yvonne het volgende:
Het is allemaal de hand van Allah geweest Meki
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:48 schreef Sater het volgende:
[..]
Saoudi - Arabië en de Golfstaten [b]lijken zich niet door Allah Bismillah te laten leiden. Het verdorven Westen helpt en doneert. Uit Allah's eigen zandbak komt niets.In ons land [b]lijkt: bij de gemeenschappelijke uitzending van 06 - 01 - '05 de Nederlandse Moslim Omroep te ontbreken
Nadrukkelijk: hetgeen niets wil zeggen over de gulheid van individuele moslims.![]()
Bronnen Parool 06 - 01 - '05 en Vrij Nederland 06 - 01 - '05
Saoudi - Arabië c.s. schrikt van Westerse kritiek en begint te doneren.
Leerzame Link gelezen. Eerste reactie walging. Blijf me afvragen wie verantwoordelijk gesteld moet worden voor ontbreken waarschuwingssystemen, hoe primitief dan ook. Tsunami's zijn zo oud als de wereld.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef Strijder het volgende:
Alhoewel het meer/weer een conspiracy is, is het wel aardig om eens door te lezen.
link
Is op een boel punten wel erg eenzijdig, maar toch interessant.
BRUSSEL - Een internationaal agentschap dat speurt naar illegale kernproeven op zee kreeg vanuit de Indische Oceaan diverse meldingen binnen van de zeebeving die in Zuid-Oost-Azië 150.000 doden zou maken. Maar het kon de regeringen in de regio niet verwittigen, omdat zijn kantoren gesloten waren wegens Kerstmis.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:51 schreef Sater het volgende:
[..]
Leerzame Link gelezen. Eerste reactie walging. Blijf me afvragen wie verantwoordelijk gesteld moet worden voor ontbreken waarschuwingssystemen, hoe primitief dan ook. Tsunami's zijn zo oud als de wereld.
Die reacties zijn wel aardig, zitten hele uitleggen tussen, zowel anti- als pro-Amerika.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
BRUSSEL - Een internationaal agentschap dat speurt naar illegale kernproeven op zee kreeg vanuit de Indische Oceaan diverse meldingen binnen van de zeebeving die in Zuid-Oost-Azië 150.000 doden zou maken. Maar het kon de regeringen in de regio niet verwittigen, omdat zijn kantoren gesloten waren wegens Kerstmis.
bron: iets lager op diezelfde link
reageer jij nou eens normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:18 schreef VEGAN het volgende:
EN DIE VERBRANDE MOSKEEEN EN SCHOLEN IN NEDERLAND DAN
hahahahahahahahahaha
Lijden of leiden? Toch een wereld van verschil...quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Nou... ik lees me weer wat crap in dit topic zeg![]()
Ik bedank God op mijn knieën dat ik Niet gelovig ben
En dat ik voor mezelf kan relativeren...
Mijn leven kan lijden zoals Ik dat wil....
Amen
De saoudi's hebben wel gedoneerd. Maar zeer weinig van de andere landen als ik zo dat lijstje hierboven bekijk. Marokko 0 euro?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:48 schreef Sater het volgende:
[..]
Saoudi - Arabië en de Golfstaten [b]lijken zich niet door Allah Bismillah te laten leiden. Het verdorven Westen helpt en doneert. Uit Allah's eigen zandbak komt niets.In ons land [b]lijkt: bij de gemeenschappelijke uitzending van 06 - 01 - '05 de Nederlandse Moslim Omroep te ontbreken
Nadrukkelijk: hetgeen niets wil zeggen over de gulheid van individuele moslims.![]()
Bronnen Parool 06 - 01 - '05 en Vrij Nederland 06 - 01 - '05
Marokko heeft kleding en Medicijnen en eten gestuurdquote:Op zondag 9 januari 2005 16:29 schreef dewd het volgende:
[..]
De saoudi's hebben wel gedoneerd. Maar zeer weinig van de andere landen als ik zo dat lijstje hierboven bekijk. Marokko 0 euro?
Het probleem met ongelovigen is dat ze niet verder nadenken over het leven .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.
En dat verwijt je Meki? Heb ik iets gemist Meki? Ben je lid van het Marokkaanse parlement?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:29 schreef dewd het volgende:
[..]
De saoudi's hebben wel gedoneerd. Maar zeer weinig van de andere landen als ik zo dat lijstje hierboven bekijk. Marokko 0 euro?
Een reactie van iemand die een vrouw als avatar heeft kan je zoiezo niet serieus nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja hoe stom heb ik kunnen zijn. Alles is natuurlijk een zionistische samenzwering om de wereld kapot te maken. De aarbeving in Azië is ook het werk van de zionisten
Sluwe,achterbakse en gierige mensen die joden. Zullen ze dan toch afstammen van de duivel?
Met jouw denkbeelden kan je het nog ver schoppen in bepaalde kringen. Suc6
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:08 schreef Amando het volgende:
[..]
En dat verwijt je Meki? Heb ik iets gemist Meki? Ben je lid van het Marokkaanse parlement?
Wat dacht je van alle andere honderden landen (waaronder ISRAEL) die niets noemenswaardig hebben gedoneerd. Helaas ben ik dan zo slim om niet alle joden hierop aan te spreken...
Tja 95% van de criminelen/terroristen/dieven/overvallers/moordenaars/verkrachters zijn allemaal mannen. Ik vind dus dat wij mannen keihard aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:40 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Wanneer zou de wereld nou veiliger zijn: zonder joden of zonder Moslims?
Tjaah als ik de Talmoed ff bij pakquote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef Amando het volgende:
[..]
Tja 95% van de criminelen/terroristen/dieven/overvallers/moordenaars/verkrachters zijn allemaal mannen. Ik vind dus dat wij mannen keihard aangepakt moeten worden.
Struisvogelpolitiek is niet meer goed, we moeten de feiten onder ogen zien. Mannen zijn gewoon te vaak betrokken en hun rechten moeten worden ingeperkt om ze efficient aan te kunnen pakken.
![]()
Het is dat je het zelf zegt maar je komt idd niet slim over. Loop ging dingen te zeggen waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:08 schreef Amando het volgende:
En dat verwijt je Meki? Heb ik iets gemist Meki? Ben je lid van het Marokkaanse parlement?
Wat dacht je van alle andere honderden landen (waaronder ISRAEL) die niets noemenswaardig hebben gedoneerd. Helaas ben ik dan zo slim om niet alle joden hierop aan te spreken...
Spel jij nou maar je ondertitel goed en jouw avatar is lekker wil je zeggen? Ga snel weer terug naar je sociale werkplaats, kansloze proleetquote:Op zondag 9 januari 2005 19:12 schreef Amando het volgende:
Een reactie van iemand die een vrouw als avatar heeft kan je zoiezo niet serieus nemen.
Wat doe je in het weekend? Travo City?![]()
Tja..
Ik zie nergens dat ik dit meki verwijt, dat mag je me graag aanwijzen. En dat Israel ze niets doneert kan ik me redelijk goed voorstellen. Ze ontvangen nou niet echt veel steun uit de islamitische wereld of wel soms. Nee ik vraag me af waar die moslim broederschap nu is nu een heel groot land hun geld en hulp goed kan gebruiken. Marokko heeft blijkbaar geholpen, dank je voor de info Meki, en Saoudi arabie heeft geholpen door geld te doneren. Maar waar is de rest van die toch zeer rijke bovenlaag van de oliestaten.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:08 schreef Amando het volgende:
[..]
Hoeveel geeft Israël?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Met name de Arabische landen laten hun zogenaamde broeders gewoon stikken. Ik denk dat Israël meer doet dan de Arabische landen samen. Dat het niet altijd gewaardeerd wordt zegt meer over de landen die hulp krijgen dan over Israël.
de directe hulp werd iig niet bepaald op prijs gesteld.quote:Israel's Tsunami Efforts Get Cool Response
Some Supplies Are Sent To Sri Lanka
Dec 31, 2004 1:40 pm US/Eastern
JERUSALEM, Israel (CBS) Israel has offered its hard-won expertise in handling disaster to Sri Lanka and India in the wake of Asia's tsunami tragedy but it has met with a lukewarm response, Israeli officials said Friday.
Israel's army sent 82 tons of medical and humanitarian aid to Sri Lanka, and Israel's civilian rescue service, working with the Red Cross, dispatched a planeload of blood products. An additional 40 tons of supplies collected by private donors flew out Friday.
But an offer to deploy 150 seasoned military medics and support personnel to set up field hospitals was rejected, Israeli security officials said on condition of anonymity.
Israel's years of war with neighboring countries and bombing attacks by Palestinian suicide attackers have honed its rescue and recovery services and it has sent military medical teams to other countries hit by disaster, among them Turkey, Macedonia and Rwanda.
At the same time, however, Israel has come under harsh criticism in the international community for its tough response to the Palestinian uprising, and the sight of Israeli army uniforms might touch a raw nerve, particularly in countries with a large Muslim population.
Neither Israel nor Sri Lanka made any official comment on the island nation's rejection of Israeli army medical teams. A military spokeswoman said only that after consultation with Israeli officials, there was a decision to scratch plans to send service personnel and to dispatch instead "appropriate" aid. She did not elaborate.
A senior Israeli Foreign Ministry official said help had also been offered to India. But the government in New Delhi was not interested at the moment, although that might change as the extent of its needs became clearer. India has rejected most offers of aid, including offers from the United States.
India and Sri Lanka are among Israel's biggest arms customers, although details of their transactions are not publicized.
The Foreign Ministry official said there were no official contacts with predominantly Muslim Indonesia, the country hardest hit by the disaster, but added that Israel stood ready to help if asked.
The Foreign Ministry says three Israelis have been identified among the dead in Thailand, where Israeli police and civilian forensic experts are working with local authorities. Seven more seven Israelis were unaccounted for throughout the disaster zone, the ministry said.
Wees dan een vent en zeg gewoon dat je geen zin had om te geven. Er is niets mis met niets geven, maar om dan weer excusen te gaan zoeken, is zo... mja.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze de hulp van Israël niet hoeven zie ik geen reden om wel te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |