oow denk jequote:Op maandag 3 januari 2005 22:30 schreef yvonne het volgende:
Het is allemaal de hand van Allah geweest Meki
Central Bank of Republic of Indonesiaquote:Op maandag 3 januari 2005 22:39 schreef bullshit. het volgende:
Die hebben tenminste geld om gebouwen van steen te bouwen (3x raden waar dat geld vandaan komt)
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..
De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
Ja hoor, Allah vindt een moskee nou eenmaal veel belangrijker dan 130.000 dode mensen en 5 miljoen daklozenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
oow denk je
Ik dacht ook daaraan toen ik het hoorde
Bij een aardbevin in Turkije in 1999 bleef een Moskee overeind en de overige huizen ( Beter gebouwd ) waren allemaal kapot![]()
Lekker volk ook, die "aanbidders"quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..], wat een god die z'n 'tempels' belangrijker vindt dan z'n aanbidders.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat een aantal jaren terug die Bhoedda beelden in Afghanistan niet zijn blijven staan. Die toen door de Taliban zijn verwoest.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
in india zijn de bhoeda beelden blijven staan, in nederland zouden de kerken blijven staan.
Deze gebouwen en beelden zijn vaak op heuvels gebouwd en veel steviger.
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
We hebben het hier over Meki, als in: Meki de Zwakzinnige...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
Dat dacht ik niet, en dat maakt het nou juist zo engquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Volgens mij denken de meesten hier dat jíj een grapje bent. Waarom toch.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.quote:
I wasn't aiming for that but good pointquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.
Is hun eigen keuze toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef err het volgende:
verontrustender vind ik dat de kans op ziekten toeneemt omdat "vrouwen volgens de islam apart van de mannen moeten worden begraven" en "de lijken mogen niet verbrand worden van de islam"
en eerst moeten even de schriftgeleerden worden geraadpleegd..die lijken lopen niet weg tenslotte.
hm nee maar die hulp komt wel van jouw en mijn centen waarvan we worden geacht ze te storten op 555quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is hun eigen keuze toch?
Maar dan moeten ze niet hulp verwachten straks als de halve bevolking die ziekte heeft.
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Die regering daar interesseert het niks zolang ze zelf maar in hun paleis kunnen blijven wonen.
ps. Als die moskee blijft staan, zal in Nederland waarschijnlijk ook alles blijven staan, aangezien ze hier veel strenger zijn met eisen. Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
met wasknijpers, haha!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Het eerste wat moest gebeuren in bv Banda Aceh was het restareren van de plaatselijke moskee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef EggsTC het volgende:
Die bomen staan ook nog, dus zo vreemd is het niet dat die moskee er nog staat.
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurrampquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Steijn het volgende:
Moskees zijn dan ook fatsoenlijk gebouwd, dat kun je van die hutten niet zeggen.
Kunnen ze er gelijk appartementen van maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..
De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
Inderdaad, hadden ze maar niet zo arm moeten zijn dat ze geen dure duurzame materialen konden kopen. Hopelijk hebben ze nu hun lesje wel geleerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet opmerkelijk. Dat gebouw is het enige in de hele omgeving daar die gebouwd is op een betonnen fundering. Het is te hopen voor die mensen daar dat ze dat inzien en nu hun nieuwe huizen van beton en steen gaan maken in plaats van golfplaten, hout en plastic.
Wijlen Theo van G. is er anders niet meer hoorquote:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveauquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:34 schreef KlappernootatWork het volgende:
die gebouwen zijn natuurlijk ideaal om ingericht te worden als ziekenhuis...![]()
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveau![]()
![]()
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.Wanneer verhuis je?
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:04 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ze kunnen beter die moskee afbreken en van de stenen huisjes voor de bevolking bouwen!![]()
Je bedoeld met het geld wat bijvoorbeeld gestolen is tijdens oorlogen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materie
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel strevenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:17 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter voor de wereldvrede om helemaal geen moskeen meer te bouwen!
Als ik het zelf in zou zien had ik wel wat anders gepost. Het is een kwestie van tijd voordat de islam zichzelf uitroeit met hun facsistische gedachtegoed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel streven
Maar gelukkig zie je dat zelf ook in
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn
En wat het verhuizen betreft: Hoewel de getroffen landen op ideologisch niveau absoluut superieur zijn aan Nederland c.q. het Westen ben ik geneigd in het belang van mijn familie en vrouw in Marokko toch te kiezen voor het enige voordeel in het Westen aanwezig: financiële zekerheid
De moskee'en aldaar hebben zeer veel mensen geholpen d.m.v distributie van voedsel en het geven van onderdak aan de mensen. Zo zie je dat een moskee meer is dan alleen een gebedshuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..![]()
Dat wil zeggen de kerken die nog niet door de moslims in brand waren gestoken ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah? En wat heeft het voor nut dat ze er nog staan vrijwel alle Mohammedanen die er gebruik van maakten zijn verzopen? Waarom vermoord Allah vele vele duizenden van zijn eigen volgelingen en waarom maakt hij miljoenen van zijn volgelingen dakloos? Jij, de Mohammedaan die z`n eigen heilige moraalfilosofie aan de kant schuift voor zogenaamde economische belangen, zou als overtuigde moslim toch moeten weten dat geen ziel sterf zonder verlof van Allah, dat er niets slechts gebeurt zonder toestemming van Allah. Het lijkt mij nogal hypocriet om aan de ene kant te wijzen op de niet nageleefde verplichting van het geven van aalmoes terwijl je aan de andere kant Allah bedankt voor alles, dus ook dingen die door ons als slecht ervaren worden, en hem een rechtvaardig God noemt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Ik heb dat nergens gezegd, misschien moet je niet zo snel conclusies trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah?
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Dus ja, ik geloof daar in, sterker nog: ik weet het zeker
Dan is het wel een enorme klootzak, die Allah.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Streng gelovigen woredn dan ook altijd dom gehoude met 1 doel: unanieme loyaliteit aan het geloof en alles wat niet 1-2-3 een oorzaak heeft, daarvoor gaat men naar de leider van de religie, die heeft immers alle antwoorden.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens jouquote:
quote:En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker...
Ja dat is de straf voor deze regio die niet Kerst wilde vieren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef milagro het volgende:
mensen die beweren dat dit de hand van God of Allah was en dat de moskeeén of kerken zijn blijven staan als teken van Allah of God, mensen die aansporen om hulp te weigeren van ongelovigen of anders gelovigen zijn zieke geloofswaanzinnigen.
om misselijk van te worden, gewoon.
ik hoop dat ze branden in hun eigen verzonnen hel
De god van een fundi is nu eenmaal de duivel dus wat wil je.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
die wil ik ook niet zien, nee.
Als God of Allah zo wikt en beschikt mag ie voor mij aan het gas.
Hey ik zal je maar uit de droom helpen, het Bush-kartel heeft die tsunami opgewekt m.b.v. een paar gasten van een andere planeet.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Otpor het volgende:
Hahahaha, ik moest al lachen toen ik het op de Frontpage tracker zag staan.
Komt nu ook extreem-rechts zich hiermee bemoeien, dat de tsunami de schuld is van de moslims?![]()
LOL die vent achter die site vind ik zo`n droogkloot. Ik had hem een keer gezien bij Nova, hij predikt zijn geloof in een AmericanFootBallShirtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:
www.godhatesfags.com
Ik vind jou een Vreselijk ENG ventje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:22 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om alle gelovigen bij elkaar te vegen en er eens lekker een atoombom op te gooien. Dat is dan kennelijk toch de wil van God dus is er voor beide partijen weinig aan de hand. De rationeel denkenden zijn van de gelovigen af en de gelovigen kunnen de hele dag in de hemel Allah pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |