abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 07:15:06 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24386333
ik zie daar niet zozeer de onzichtbare hand van god aan het werk, eerder de hand van een bouwbedrijf die de moskee uit beton ofzo heeft gebouwd, de rest van die hutjes er om heen hadden dat voordeel niet, je ziet het ook op die filmpjes, betonnen gebouwen zijn overeind blijven staan, de rest niet.

beetje flauwekul om daarin het bewijs van een bepaalde god te zoeken, als allah echt had bestaan had ie de huisjes om de moskee heen ook wel beschermd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 4 januari 2005 @ 07:36:15 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24386372
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Steijn het volgende:
Moskees zijn dan ook fatsoenlijk gebouwd, dat kun je van die hutten niet zeggen.
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24386378
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp

Kunnen ze er gelijk appartementen van maken.
pi_24386499
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..

De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
pi_24386517
Onkruid vergaat niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:26:18 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24386522
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 06:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet opmerkelijk. Dat gebouw is het enige in de hele omgeving daar die gebouwd is op een betonnen fundering. Het is te hopen voor die mensen daar dat ze dat inzien en nu hun nieuwe huizen van beton en steen gaan maken in plaats van golfplaten, hout en plastic.
Inderdaad, hadden ze maar niet zo arm moeten zijn dat ze geen dure duurzame materialen konden kopen. Hopelijk hebben ze nu hun lesje wel geleerd!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:27:26 #57
13462 BansheeBoy
pi_24386526
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Onkruid vergaat niet.
Wijlen Theo van G. is er anders niet meer hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:32:30 #58
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_24386550
in ieder geval is dat bouwwerk volgestroomd met water en is de plaatselijke Imam tezamen met zijn volgelingen verzopen... (of het riool in dat gebouw moet gebouwd zijn op drollen ter groote van een volkswagen kever)
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:34:31 #59
98593 KlappernootatWork
pi_24386556
die gebouwen zijn natuurlijk ideaal om ingericht te worden als ziekenhuis...
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:38:31 #60
13462 BansheeBoy
pi_24386572
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:34 schreef KlappernootatWork het volgende:
die gebouwen zijn natuurlijk ideaal om ingericht te worden als ziekenhuis...
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveau

pi_24386577
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveau

Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren. Wanneer verhuis je?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 08:44:52 #62
13462 BansheeBoy
pi_24386604
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren. Wanneer verhuis je?
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn

En wat het verhuizen betreft: Hoewel de getroffen landen op ideologisch niveau absoluut superieur zijn aan Nederland c.q. het Westen ben ik geneigd in het belang van mijn familie en vrouw in Marokko toch te kiezen voor het enige voordeel in het Westen aanwezig: financiële zekerheid

pi_24386728
Ze kunnen beter die moskee afbreken en van de stenen huisjes voor de bevolking bouwen!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:09:19 #64
13462 BansheeBoy
pi_24386759
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:04 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ze kunnen beter die moskee afbreken en van de stenen huisjes voor de bevolking bouwen!
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materie

pi_24386811
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materie

Je bedoeld met het geld wat bijvoorbeeld gestolen is tijdens oorlogen?
Het lijkt mij beter voor de wereldvrede om helemaal geen moskeen meer te bouwen!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:20:45 #66
13462 BansheeBoy
pi_24386846
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:17 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Het lijkt mij beter voor de wereldvrede om helemaal geen moskeen meer te bouwen!
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel streven

Maar gelukkig zie je dat zelf ook in

pi_24386889
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel streven

Maar gelukkig zie je dat zelf ook in

Als ik het zelf in zou zien had ik wel wat anders gepost. Het is een kwestie van tijd voordat de islam zichzelf uitroeit met hun facsistische gedachtegoed.

on-topic weer
De enige reden dat die moskee bleef staan is omdat deze van steen is gemaakt, net als hotels en kerken die ook bleven staan!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:26:40 #68
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_24386893
© Meki Topic

No Soup For You!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:28:43 #69
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24386914
De gouverneurswoning, gebouwd tijdens de koloniale tijd, is ook blijven staan. Deze werd ook niet overspoeld omdat ie op een kunstmatig verhoogd stuk land werd gebouwd.

Allebei degelijke constructies
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:40:02 #70
98593 KlappernootatWork
pi_24387027
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn

En wat het verhuizen betreft: Hoewel de getroffen landen op ideologisch niveau absoluut superieur zijn aan Nederland c.q. het Westen ben ik geneigd in het belang van mijn familie en vrouw in Marokko toch te kiezen voor het enige voordeel in het Westen aanwezig: financiële zekerheid

Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..
Shit! werken zuigt...
  dinsdag 4 januari 2005 @ 10:02:45 #71
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24387231
Ik ga ook een topic openen:

Tsunami - Hotels blijven staan
pi_24389250
In het AD stond ook dat de koloniale huizen die Nederlanders er rond 1920 neergehad hadden er ook nog stonden. Pleit dit nu voor een terugkeer van Indonesie onder het koloniale bestuur van Nederland?
I'm just a poor wayfarin' stranger
travelin' through a world of woe
ain't no sickness, toil, nor danger
in that bright land to which I go
pi_24389287
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24389351
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..
De moskee'en aldaar hebben zeer veel mensen geholpen d.m.v distributie van voedsel en het geven van onderdak aan de mensen. Zo zie je dat een moskee meer is dan alleen een gebedshuis.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:53:03 #75
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_24390159
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Dat wil zeggen de kerken die nog niet door de moslims in brand waren gestoken ...
No Soup For You!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')