Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurrampquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Steijn het volgende:
Moskees zijn dan ook fatsoenlijk gebouwd, dat kun je van die hutten niet zeggen.
Kunnen ze er gelijk appartementen van maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..
De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
Inderdaad, hadden ze maar niet zo arm moeten zijn dat ze geen dure duurzame materialen konden kopen. Hopelijk hebben ze nu hun lesje wel geleerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet opmerkelijk. Dat gebouw is het enige in de hele omgeving daar die gebouwd is op een betonnen fundering. Het is te hopen voor die mensen daar dat ze dat inzien en nu hun nieuwe huizen van beton en steen gaan maken in plaats van golfplaten, hout en plastic.
Wijlen Theo van G. is er anders niet meer hoorquote:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveauquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:34 schreef KlappernootatWork het volgende:
die gebouwen zijn natuurlijk ideaal om ingericht te worden als ziekenhuis...![]()
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, niets is mooier om middels deze ziekenhuizen dan een soort van zendelingennetwerk op te bouwen zodat het Moslimpercentage weer kan worden aangevuld naar het oude niveau![]()
![]()
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kan Nederland vast nog wel wat moslims doneren.Wanneer verhuis je?
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:04 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ze kunnen beter die moskee afbreken en van de stenen huisjes voor de bevolking bouwen!![]()
Je bedoeld met het geld wat bijvoorbeeld gestolen is tijdens oorlogen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Zo kunnen ze vervolgens nieuwe Moskeeën bouwen met het ontwikkelingsgeld vervaardigd van nog betere materie
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel strevenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:17 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter voor de wereldvrede om helemaal geen moskeen meer te bouwen!
Als ik het zelf in zou zien had ik wel wat anders gepost. Het is een kwestie van tijd voordat de islam zichzelf uitroeit met hun facsistische gedachtegoed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En gelukkig zijn de mensen die er net zo over denken in veel kleinere getalen dan de Moslim die het tegendeel streven
Maar gelukkig zie je dat zelf ook in
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk doneren Moslims ook. Het is zelfs een geloofspilaar om de "armen" te voorzien van een (ruime) aalmoes. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn
En wat het verhuizen betreft: Hoewel de getroffen landen op ideologisch niveau absoluut superieur zijn aan Nederland c.q. het Westen ben ik geneigd in het belang van mijn familie en vrouw in Marokko toch te kiezen voor het enige voordeel in het Westen aanwezig: financiële zekerheid
De moskee'en aldaar hebben zeer veel mensen geholpen d.m.v distributie van voedsel en het geven van onderdak aan de mensen. Zo zie je dat een moskee meer is dan alleen een gebedshuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ok, nu maar afwachten hoeveel geld de gezamelijke moskeën ophoesten bij de acties voor de slachtoffers van de ramp..![]()
Dat wil zeggen de kerken die nog niet door de moslims in brand waren gestoken ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |