oow denk jequote:Op maandag 3 januari 2005 22:30 schreef yvonne het volgende:
Het is allemaal de hand van Allah geweest Meki
Central Bank of Republic of Indonesiaquote:Op maandag 3 januari 2005 22:39 schreef bullshit. het volgende:
Die hebben tenminste geld om gebouwen van steen te bouwen (3x raden waar dat geld vandaan komt)
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef robh het volgende:
Tja..
De varkens zijn gevlucht, de moslims verzopen. Om maar wat te noemen.
Ja hoor, Allah vindt een moskee nou eenmaal veel belangrijker dan 130.000 dode mensen en 5 miljoen daklozenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
oow denk je
Ik dacht ook daaraan toen ik het hoorde
Bij een aardbevin in Turkije in 1999 bleef een Moskee overeind en de overige huizen ( Beter gebouwd ) waren allemaal kapot![]()
Lekker volk ook, die "aanbidders"quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..], wat een god die z'n 'tempels' belangrijker vindt dan z'n aanbidders.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat een aantal jaren terug die Bhoedda beelden in Afghanistan niet zijn blijven staan. Die toen door de Taliban zijn verwoest.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
in india zijn de bhoeda beelden blijven staan, in nederland zouden de kerken blijven staan.
Deze gebouwen en beelden zijn vaak op heuvels gebouwd en veel steviger.
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
We hebben het hier over Meki, als in: Meki de Zwakzinnige...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:07 schreef brainiac11 het volgende:
vreemde dingen kan je verklaren door een sprookje of door logica.
Dat dacht ik niet, en dat maakt het nou juist zo engquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Volgens mij denken de meesten hier dat jíj een grapje bent. Waarom toch.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
jullie denken dit is een grapje he
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.quote:
I wasn't aiming for that but good pointquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Inderdaad een sign, namelijk dat als er fatsoenlijke huizen gebouwd worden dat alles gewoon blijft staan.
Is hun eigen keuze toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef err het volgende:
verontrustender vind ik dat de kans op ziekten toeneemt omdat "vrouwen volgens de islam apart van de mannen moeten worden begraven" en "de lijken mogen niet verbrand worden van de islam"
en eerst moeten even de schriftgeleerden worden geraadpleegd..die lijken lopen niet weg tenslotte.
hm nee maar die hulp komt wel van jouw en mijn centen waarvan we worden geacht ze te storten op 555quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is hun eigen keuze toch?
Maar dan moeten ze niet hulp verwachten straks als de halve bevolking die ziekte heeft.
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Die regering daar interesseert het niks zolang ze zelf maar in hun paleis kunnen blijven wonen.
ps. Als die moskee blijft staan, zal in Nederland waarschijnlijk ook alles blijven staan, aangezien ze hier veel strenger zijn met eisen. Een dak hier moet 56 kilo sneeuw per vierkante meter kunnen verdragen, zegt genoeg.
met wasknijpers, haha!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ja, het is maar waar je voor kiest als regering.
Als je je bevolking laat wonen in krotten van triplex platen die met wasknijpers ofzo aan elkaar vastzitten, en dan ook nog eens op aan zee gaat laten wonen zonder dijk of niks, dan vraag je gewoon om problemen.
Het eerste wat moest gebeuren in bv Banda Aceh was het restareren van de plaatselijke moskee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef EggsTC het volgende:
Die bomen staan ook nog, dus zo vreemd is het niet dat die moskee er nog staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |