abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24392013
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp

Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah? En wat heeft het voor nut dat ze er nog staan vrijwel alle Mohammedanen die er gebruik van maakten zijn verzopen? Waarom vermoord Allah vele vele duizenden van zijn eigen volgelingen en waarom maakt hij miljoenen van zijn volgelingen dakloos? Jij, de Mohammedaan die z`n eigen heilige moraalfilosofie aan de kant schuift voor zogenaamde economische belangen, zou als overtuigde moslim toch moeten weten dat geen ziel sterf zonder verlof van Allah, dat er niets slechts gebeurt zonder toestemming van Allah. Het lijkt mij nogal hypocriet om aan de ene kant te wijzen op de niet nageleefde verplichting van het geven van aalmoes terwijl je aan de andere kant Allah bedankt voor alles, dus ook dingen die door ons als slecht ervaren worden, en hem een rechtvaardig God noemt.
eeeh
pi_24392081
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50. Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Een halve meter is altijd 50 centimeter, tenminste in mijn wereld wel. Misschien dat Meki er meer van weet en dat in de wereld van Allah het 40 centimeter is.
pi_24392281
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.
eeeh
pi_24392404
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.
Ik heb dat nergens gezegd, misschien moet je niet zo snel conclusies trekken.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:09:25 #80
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24392525
Nouja, de moslims die in de moskee aan het bidden waren hebben het waarschijnlijk ook niet overleefd. De moskee mag dan nog wel staan, je kan er vanuit gaan dat het water er wel doorheen is gegaan.

Maargoed, goed stukje bouwwerk, die moskeeen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:10:55 #81
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24392551
Is Maria de moeder van Allah?
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:11:53 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24393581
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah?
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet

Dus ja, ik geloof daar in, sterker nog: ik weet het zeker

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24393786
Ik krijg steeds meer zin om alle gelovigen bij elkaar te vegen en er eens lekker een atoombom op te gooien. Dat is dan kennelijk toch de wil van God dus is er voor beide partijen weinig aan de hand. De rationeel denkenden zijn van de gelovigen af en de gelovigen kunnen de hele dag in de hemel Allah pijpen.
pi_24393822
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet

Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?
Jij gelooft ook dat nichten vroeger met kapotte barbies speelden, dus aan jouw woord heb ik niks.

Waarom zou Allah zijn eigen volgelingen eigenlijk straffen? ( het waren namelijk mensen die al niet een al te makkelijk leven leidden vóór de ramp.)
Yeah baby Yeah!
pi_24393867
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?
Dan is het wel een enorme klootzak, die Allah.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:28:05 #86
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24393896
quote:

[..]

pi_24393934
Lekker bezig die Allah, de onschuldigen worden gestraft en degenen die hier en daar zichzelf opblazen krijgen ook nog eens 70 maagden in het paradijs. Ja ja je blijft lachen met Allah.

Zag nog zo'n geflipte imam uit Atjeh op TV die vertelde dat toch minimaal de doden eerst even ritueel gereinigd moesten worden voordat ze werden begraven. Nou man dan doe jij dat toch ff zelf ! In dit tempo van 3500 geborgen lijken per dag zijn ze nog de hele maand bezig, gaat die imam het nog even verder rekken.
pi_24393960
mensen die beweren dat dit de hand van God of Allah was en dat de moskeeén of kerken zijn blijven staan als teken van Allah of God, mensen die aansporen om hulp te weigeren van ongelovigen of anders gelovigen zijn zieke geloofswaanzinnigen.

om misselijk van te worden, gewoon.
ik hoop dat ze branden in hun eigen verzonnen hel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24394080
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Streng gelovigen woredn dan ook altijd dom gehoude met 1 doel: unanieme loyaliteit aan het geloof en alles wat niet 1-2-3 een oorzaak heeft, daarvoor gaat men naar de leider van de religie, die heeft immers alle antwoorden.....

Dergelijke zaken vind ik dan ook hilarisch en geven meteen de minpunten van religie aan. Mensen leren niet meer nadenken of zelf conclusies trekken.
De mening die ze hebben is aangepraat.

mensen met een beetje verstand in hun kop hadden de signalen van olifanten opgemerkt en waren als een gek naar hoger gelegen gebieden gerend.
Helaas is de aard van het beestje dat men te nieuwsgierig is op verkeerde momenten.

Wat dat betreft hebben de diersoorten de mensheid gruwelijk verslagen afgelopen week.

Maar ik denk dat het antwoord op het topic al gegeven is
a) de moskeeen en andere overgebleven gebouwen waren beter gebouwd
b)" " " " " " stonden vaak op wat hoger gelegen plaatsen.

Ik vind het meest vreemde van deze ramp dat men na een week niet eens in staat is om eilanden te bereiken, we hebben immers allemaal schepen en helicopters (die in het water kunnen landen), maar waarom is er na zoveel tijd nog geen een gesignaleerd in de afgelegen gebieden?

We kunnen in een week tijd 6 keer de wereld rondvliegen, maar in diezelfde week niet 300 km in een helicopter overbruggen?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:40:36 #90
8898 Darklight
pi_24394154
Amerikanen zijn wel op afgelegen eilanden geland met heli's, en hebben voedsel gedropped
pi_24394256
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Maria de moeder van Allah?
Volgens wie?

[ Bericht 20% gewijzigd door DaveHarris op 04-01-2005 16:50:18 ]
eeeh
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:56:41 #92
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24394479
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:44 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Volgens wie?
Volgens jou
quote:
En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker...
pi_24394926
quote:

[..]

Ja dat is de straf voor deze regio die niet Kerst wilde vieren.
Dat kost mohammedanen de kop.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:25:04 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24395009
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef milagro het volgende:
mensen die beweren dat dit de hand van God of Allah was en dat de moskeeén of kerken zijn blijven staan als teken van Allah of God, mensen die aansporen om hulp te weigeren van ongelovigen of anders gelovigen zijn zieke geloofswaanzinnigen.

om misselijk van te worden, gewoon.
ik hoop dat ze branden in hun eigen verzonnen hel
Dan wil je deze freaks niet zien:

www.godhatesfags.com
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24395064
die wil ik ook niet zien, nee.
Als God of Allah zo wikt en beschikt mag ie voor mij aan het gas.
pi_24395126
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
die wil ik ook niet zien, nee.
Als God of Allah zo wikt en beschikt mag ie voor mij aan het gas.
De god van een fundi is nu eenmaal de duivel dus wat wil je.
pi_24395198
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Otpor het volgende:
Hahahaha, ik moest al lachen toen ik het op de Frontpage tracker zag staan.

Komt nu ook extreem-rechts zich hiermee bemoeien, dat de tsunami de schuld is van de moslims?
Hey ik zal je maar uit de droom helpen, het Bush-kartel heeft die tsunami opgewekt m.b.v. een paar gasten van een andere planeet.

moord op Bush wordt voorspelt door abische astroloog
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24395297
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan wil je deze freaks niet zien:

www.godhatesfags.com
LOL die vent achter die site vind ik zo`n droogkloot. Ik had hem een keer gezien bij Nova, hij predikt zijn geloof in een AmericanFootBallShirt
Hij beschreef kerry en edwards op een manier dat ongeveer zo ging: "ze likken misschien niet elkaars reet of doen misschien geen andere perverse handelingen die een homo wel doet, maar Kerry en Edwards die knuffelen elkaar steeds alsof ze verliefd op elkaar zijn". Dit zei hij in Nova.... En terwijl hij dit zat te preken zag je 2 meisjes op de achtergrond in topjes.

Die grafsteen hier onder is ook zo`n droge actie van hem... maar je moet maar even op die site kijken er staan nog wel meer van die droge grafstenen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24395624
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:22 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om alle gelovigen bij elkaar te vegen en er eens lekker een atoombom op te gooien. Dat is dan kennelijk toch de wil van God dus is er voor beide partijen weinig aan de hand. De rationeel denkenden zijn van de gelovigen af en de gelovigen kunnen de hele dag in de hemel Allah pijpen.
Ik vind jou een Vreselijk ENG ventje.
Veel enger als alle moslims in mijn buurt.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 18:29:01 #100
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_24396241
Kan er niet iets in het Fok! script worden verndert zodat elk meki topic na 5 antwoorden automatisch een slotje krijgt. dan is het juiste antwoord 4 x genoemd en verandert het topic niet weeeeeer in een "wij moslims zijn veel beter zegt onze imam, jullie moslims kunnen zelf niet nadenken zegt onze wilders"-topic
  dinsdag 4 januari 2005 @ 18:42:18 #101
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24396477
Vele kerken zijn ook nog intact, om dezelfde bouwkundige reden. Dezelfde God van Christenen en Moslims? Vele Tempels staan ook nog overeind. Tijd voor een universele God dus.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_24396625
dit is een oude foto volgens mij

en het onderschrift was:
moslims veroveren christenlijk gebied en zetten de eerste moskee neer binnen 12 uur

na de zeebeving heeft god het gebied terug gepakt en wachten we nu op christenen die de moskee tegen de vlakte walsen

pi_24397403
Wat een lijp topic! De stenen hotels, gebouwd met westers geld staan er ook nog allemaal.

lijp (bn.)
1 [inf.] gek, dwaas
pi_24397841
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp

Juist en dit is weet het bewijs
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24397952
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Juist en dit is weet het bewijs
Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.
Of iets een bewijs is , is aan Hem om te bepalen, niet aan jou.

Er is een tsunami onderweg naar jouw huis, oneerbiedige.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 20:20:19 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24398104
De een ziet het hand van God in het blijven staan van Moskees, de andere in het verdrinken van duizenden "fags and dykes"...

We hebben ze zelf trouwens ook. Na de watersnoodramp in Zeeland hebben predikanten nog tientallen jaren verkondigd dat dit was vanwege de zondige Zeeuwen. En volgens Jomanda moet je kanker aan de hemelse krachten overlaten om te genezen.
pi_24398209
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.
Of iets een bewijs is , is aan Hem om te bepalen, niet aan jou.

Er is een tsunami onderweg naar jouw huis, oneerbiedige.
Geloof jij het
pi_24398264
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:20 schreef NorthernStar het volgende:
De een ziet het hand van God in het blijven staan van Moskees, de andere in het verdrinken van duizenden "fags and dykes"...

We hebben ze zelf trouwens ook. Na de watersnoodramp in Zeeland hebben predikanten nog tientallen jaren verkondigd dat dit was vanwege de zondige Zeeuwen. En volgens Jomanda moet je kanker aan de hemelse krachten overlaten om te genezen.
en toch hebben ze gelijk
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 20:35:23 #109
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24398388
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:28 schreef Meki het volgende:

[..]

en toch hebben ze gelijk
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.
pi_24398432
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.
Neeh je hebt de bewijzen gezien

de Moskee en de dieren
  dinsdag 4 januari 2005 @ 20:54:07 #111
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24398795
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd.

Allah is dus de God van de dieren en de moskee is hun stal.
pi_24398914
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef gr8w8 het volgende:
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd.

[ Onzin ]
dankzij Allah
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 21:02:57 #113
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24398953
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Neeh je hebt de bewijzen gezien

de Moskee en de dieren
Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.

Meki's moeder brengt hem snel naar het ziekenhuis. Daar zegt Meki tegen de arts, "doe mijn voet in het gips, want hij is gebroken".
Zegt de dokter, "Zouden we eerst niet even een röntgenfoto maken en afwachten wat daar op te zien is?"

Antwoord:

"Nee, ik weet zeker dat het gebroken is want het doet pijn".

of

"Ja, dat is goed, want anders loop ik misschien voor niks twee maanden met gips"
  dinsdag 4 januari 2005 @ 21:09:23 #114
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24399105
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef Meki het volgende:

[..]

dankzij Allah
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.

pi_24399270
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.

Meki's moeder brengt hem snel naar het ziekenhuis. Daar zegt Meki tegen de arts, "doe mijn voet in het gips, want hij is gebroken".
Zegt de dokter, "Zouden we eerst niet even een röntgenfoto maken en afwachten wat daar op te zien is?"

Antwoord:

"Nee, ik weet zeker dat het gebroken is want het doet pijn".

of

"Ja, dat is goed, want anders loop ik misschien voor niks twee maanden met gips"
pi_24399276
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.

Jezus is de God en de de kerk is de stal

hetzelfde toch
  dinsdag 4 januari 2005 @ 21:22:31 #117
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24399316
Hetzelfde? De Moskee was toch blijven staan?
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 21:31:09 #118
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24399357
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 21:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja jij bent degene die 'geloof' en 'zeker weten' door elkaar haalt.

Mooie god trouwens, die blijkbaar meer geeft om wat gemetselde dode stenen dan de levens van 100.000+ mensen. TBS gevalletje imo.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 22:33:01 #119
13462 BansheeBoy
pi_24399781
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:

Mooie god trouwens, die blijkbaar meer geeft om wat gemetselde dode stenen dan de levens van 100.000+ mensen. TBS gevalletje imo.
Het lijkt mij niet de bedoeling denk ik dat nu ook diverse Mods gaan trollen en op de bekende akkersloot-manier de Islam ten spotte brengen

Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.

Wij Moslims weten zeker dat datgene bestaat wat we geloven. Dat hebben de anderen maar te accepteren, het is nl. een onderdeel van onze religie en we zijn niet van plan daarin een compromis te sluiten met wie dan ook

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24400049
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
.....Dat hebben de anderen maar te accepteren, het is nl. een onderdeel van onze religie en we zijn niet van plan daarin een compromis te sluiten met wie dan ook

Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:07:52 #121
13462 BansheeBoy
pi_24400483
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag

pi_24400570
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag

Ik refereer naar je fascistische trekjes. Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van. Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:19:34 #123
13462 BansheeBoy
pi_24400732
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:12 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Ik refereer naar je fascistische trekjes.
Dit is een zeer grove beschuldiging. Ik hoop dat crew hier ingrijpt, niet persé met een Ban maar in ieder geval met tekst en uitleg hoe je gebruikers wel behoort te respecteren. Je kan me nl. niet zomaar (verkapt) uitmaken voor een wijlen man als Hitler
quote:
Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van.
Nogmaals, dan lees je de reacties met een verkeerde perceptie. Ik ben geen acute übermensch, wel voel ik me in mijn geloof hoger, maar op menselijk niveau zijn we uiteraard gelijk aan elkaar
quote:
Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.
Ik lees dagelijks terug wat ik schrijf en ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd weer verheugd ben als ik ze terug lees: de inhoud, de stijl, de intentie, allemaal komen ze juist op me over en dat geldt voor veel FoK!kers

pi_24400885
Er zijn daar duizenden mensen doodgegaan door een NATUURRAMP ! Hier wordt een topic geopend over het feit dat een goedgebouwde moskee er nog staat met direct de nadruk op allah.
Ik wordt daar zo kotsmisslijk van dat eeuwige gezeur over allah hier, god daar, allah zo!
Duizenden mensen......................................
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:03:31 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24401605
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50. Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?

Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
  woensdag 5 januari 2005 @ 02:49:45 #126
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24404614
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.

Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.

Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 5 januari 2005 @ 03:00:01 #127
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24404721
He... wat jammer nou

flauw
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  woensdag 5 januari 2005 @ 04:23:38 #128
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24405293
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?

Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
Een halve kuub sneeuw weegt: ((0.917 * 1 000 000) / 1 000) / 2 = 458.5 kilogram.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 04:35:18 #129
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24405369
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef HAL9000S het volgende:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم

(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)

Grappig toch al die moslimklonen op fok
pi_24405454
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 04:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)

Grappig toch al die moslimklonen op fok
Hal is zeker geen kloon.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 04:57:47 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24405504
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 04:49 schreef Steijn het volgende:

Hal is zeker geen kloon.
Je begrijpt mij niet

(en dat HAL geen kloon is weet ik ook wel )
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:00:45 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_24406812
Allah bedankt dan maar voor :

- 150.000+ doden
- duizenden kinderen die zonder ouders moeten opgroeien
- meer dan een miljoen mensen ontheemd
- in jaren opgebouwde infrastructuur binnen een paar uur verwoest
- het laten staan van een paar stenen gebouw ter ere van jou
- vele gezinnen die in onzekerheid leven over het lot van hun geliefden.

Ja ja die Allah is me er eentje zeg, wat een macht en ach de gevolgen die hebben ze daar toch gewoon verdiend. Vooral op Atjeh natuurlijk, grootste aantal slachtoffers was moslim daar maar ja die waren natuurlijk niet vroom genoeg.
pi_24407056
allah houd van mohammedanen die kinderen verhandelen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:27:40 #134
8898 Darklight
pi_24407171
Dieren hebben het overleefd omdat ze de ramp voelden aankomen(net zoals de meeste mensen op die kleine eilandjes, die hebben de ramp ook voelen aankomen toen de zee raar begon te doen en zijn naar hoger gelegen gedeeltes gevlucht en hebben het dus overleefd)
Dat die moskee is blijven staan komt omdat die wat beter gebouwd zijn dan hutjes van hout die weggespoeld zijn
Om daar de hand van Allah in te zien is wel weer typisch voor de moslimbroeders
pi_24407210
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Ericr het volgende:
Allah bedankt dan maar voor :

- 150.000+ doden
Waarvan een serieus percentage moslims.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:31:10 #136
8898 Darklight
pi_24407228
En volgens de meeste bewoners van die eilandjes komt het ergste nog, ze verschuilen zich nog steeds op hoger gelegen gedeeltes van de eilandjes
Dmv remote viewing zijn ze erachter gekomen dat de ergste beving/vloedgolf nog komt
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:36:06 #137
8898 Darklight
pi_24407300
Remote viewing Andaman - Nicobar tribals refuse to come out from jungles –as per their predictions fresh earthquakes strike the islands
Staff reporter
January 04, 2005
Indian Government finally confirms that threatened tribal aborigines are safe in Andaman – Nicobar islands – they sensed it coming and moved to higher grounds. They are not coming out from jungles in spite of repeated insistence of the Government.

New fresh earthquakes shook the islands in the mean time. The tribals have communicated that the devastation based on their remote viewing techniques have not ended.

An earthquake of moderate intensity occurred off the coast of Great Nicobar Island in the early hours on Tuesday, Indian Meteorological Department (IMD) said. The tremor measuring 5.3 on the Richter scale was recorded at 1.06 am. The epicentre of the quake was at 6.2 degrees north latitude and 92.2 degrees east longitude, IMD added.

Indian coast guard and military personnel finally confirmed after reaching all the islands in Nicobar and Andaman islands that most of the threatened tribal aborigines are fine. They moved to higher grounds sensing the earthquakes

In the first contact between the administration and the endangered Sentelese aborigines in Sentenel Island in Anndaman and Nicobar, the tribals greeted the Coastguard helicopters by firing arrows at them. The action photographs of the Sentenel tribals firing arrows were displayed to newsmen here by Director General of Coastguard Vice Admiral A K Singh who said these were shot when the chopper was about 50 metres from ground on the island. The Coastguard helicopters´´ landing on the island was the first sign that these aborgins, who are threatened with extinction, have survived Sunday´s catastrophic tidal waves. Singh said his personnel had later made a reconnaissance of the island to find that the tribals were safe on the high grounds. Similarly, the coastguard teams had come across Onge tribals, who number about 100, on the great Nicobar islands and found that most of them were also safe. He said there were similar reports on the safety of the to other threatened aborgines inhabiting various islands.

http://www.indiadaily.com/editorial/01-04h-05.asp
pi_24407785
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 02:49 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.

[afbeelding]

Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
oow ik zal een onderzoek doen
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:12:50 #139
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24407839
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.
weet je wat, je hebt gelijk

pi_24407871
Mohammedanen zijn altijd al wat vreemd geweest in hun perceptie van de werkelijkheid. Ze mogen dan wel geen alcohol drinken van hun secteleiders, maar waar ze wel mee worden beneveld is een heel stuk sterker.
pi_24407930
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
pi_24408113
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef J_CDA het volgende:
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
pi_24408315
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?

Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
pi_24408400
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?

Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodig
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:46:44 #145
8898 Darklight
pi_24408429
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
pi_24408598
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:46 schreef Darklight het volgende:

[..]

En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
dat zei ik niet
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:56:44 #147
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24408627
Kan hier niet gewoon een slotje op?

Dit is net zo relevant als dat er een boom is blijven staan.
als in goochelaar
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:56:56 #148
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24408630
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zei ik niet
maar dat denk je wel
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:32:00 #149
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24413408
Opvallend ook hoe eensgezind de moslimlanden hun getroffen geloofsbroeders in Atjeh, Bangladesh en Somalie steunen met geld, goederen en hulp. (NOT!)

Praat me dus niet over ideologische superioriteit van moslimlanden, Bansheeboy, want als het er op aan komt zijn ze te belazerd om iets voor anderen te doen.

Gelukkig zijn de 'Grote Satans' uit het westen zo beroerd nog niet en helpen ze medemensen in nood, ongeacht hun geloof, waar de 'ideologisch superieuren' zich verschuilen achter laffe gemeenplaatsen als 'Het was de wil van God'.
Master of my domain
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:37:10 #150
13462 BansheeBoy
pi_24413498
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:56 schreef err het volgende:

[..]

maar dat denk je wel
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."

Maar dat is irrelevant. Het is de bedoeling dat we op een forum in discours gaan met de reeds geposte middelen, en niet ingaan op eventuele gedachtes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')