Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah? En wat heeft het voor nut dat ze er nog staan vrijwel alle Mohammedanen die er gebruik van maakten zijn verzopen? Waarom vermoord Allah vele vele duizenden van zijn eigen volgelingen en waarom maakt hij miljoenen van zijn volgelingen dakloos? Jij, de Mohammedaan die z`n eigen heilige moraalfilosofie aan de kant schuift voor zogenaamde economische belangen, zou als overtuigde moslim toch moeten weten dat geen ziel sterf zonder verlof van Allah, dat er niets slechts gebeurt zonder toestemming van Allah. Het lijkt mij nogal hypocriet om aan de ene kant te wijzen op de niet nageleefde verplichting van het geven van aalmoes terwijl je aan de andere kant Allah bedankt voor alles, dus ook dingen die door ons als slecht ervaren worden, en hem een rechtvaardig God noemt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Ik heb dat nergens gezegd, misschien moet je niet zo snel conclusies trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb mensen zien vertellen dat ze in kerken aan het bidden waren toen het water kwam, zo dood waren ze niet. En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker... Als je soms denkt dat dit een pro islam actie is van Allah, hoe ziek moet je zijn om zelfs zo iets vreselijks een dergelijke draai te willen geven om je in je eigen religie te sterken, vraag jezelf dan eens af waarom hij voornamelijk de islamitische gebieden het zwaarst getroffen heeft, waarom hij hele islamitische dorpen uitgeroeid heeft.
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Natuurramp? Geloof jij daar dan in? Is dit niet de wil van Allah?
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Dus ja, ik geloof daar in, sterker nog: ik weet het zeker
Dan is het wel een enorme klootzak, die Allah.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:
Maar kun je mij een tastbaar bewijs geven dat onomstotelijk bewijst dat Allah voor deze ramp verantwoordelijk is?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles gebeurt met de wil van Allah, ook deze natuurramp. De Schepper bepaalt alles, niks gebeurt er zonder Zijn wil. Als Hij iets niet wil gebeurt het niet
Streng gelovigen woredn dan ook altijd dom gehoude met 1 doel: unanieme loyaliteit aan het geloof en alles wat niet 1-2-3 een oorzaak heeft, daarvoor gaat men naar de leider van de religie, die heeft immers alle antwoorden.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
De kerken daar zijn niet blijven staan. Sterker nog, ten tijde van de vloedgolf zaten heel wat Christenen te bidden in de verschillende kerken. Die zijn dan ook allemaal verzopen.
Volgens jouquote:
quote:En ik heb beelden gezien van overgebleven kapelletje`s, volgens mij met grote afbeeldingen daarop met de moeder van Allah, Maria, maar dat weet ik niet 100% zeker...
Ja dat is de straf voor deze regio die niet Kerst wilde vieren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef milagro het volgende:
mensen die beweren dat dit de hand van God of Allah was en dat de moskeeén of kerken zijn blijven staan als teken van Allah of God, mensen die aansporen om hulp te weigeren van ongelovigen of anders gelovigen zijn zieke geloofswaanzinnigen.
om misselijk van te worden, gewoon.
ik hoop dat ze branden in hun eigen verzonnen hel
De god van een fundi is nu eenmaal de duivel dus wat wil je.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
die wil ik ook niet zien, nee.
Als God of Allah zo wikt en beschikt mag ie voor mij aan het gas.
Hey ik zal je maar uit de droom helpen, het Bush-kartel heeft die tsunami opgewekt m.b.v. een paar gasten van een andere planeet.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Otpor het volgende:
Hahahaha, ik moest al lachen toen ik het op de Frontpage tracker zag staan.
Komt nu ook extreem-rechts zich hiermee bemoeien, dat de tsunami de schuld is van de moslims?![]()
LOL die vent achter die site vind ik zo`n droogkloot. Ik had hem een keer gezien bij Nova, hij predikt zijn geloof in een AmericanFootBallShirtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan wil je deze freaks niet zien:
www.godhatesfags.com
Ik vind jou een Vreselijk ENG ventje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:22 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om alle gelovigen bij elkaar te vegen en er eens lekker een atoombom op te gooien. Dat is dan kennelijk toch de wil van God dus is er voor beide partijen weinig aan de hand. De rationeel denkenden zijn van de gelovigen af en de gelovigen kunnen de hele dag in de hemel Allah pijpen.
Juist en dit is weet het bewijsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen ze sterk gebouwd zijn. Maar voor ons doet dat er niet toe. Wij zijn uitermate gelukkig dat ze er nog staan. Wat de reden is is niet van belang. Wat wel van belang is is onze ruime overvolle tevredenheid dat deze Moskeeën er nog staan ondanks deze gewelddadige natuurramp
Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.quote:
Geloof jij hetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Allah zal je genadeloos straffen voor deze arrogante aanname.
Of iets een bewijs is , is aan Hem om te bepalen, niet aan jou.
Er is een tsunami onderweg naar jouw huis, oneerbiedige.
en toch hebben ze gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:20 schreef NorthernStar het volgende:
De een ziet het hand van God in het blijven staan van Moskees, de andere in het verdrinken van duizenden "fags and dykes"...
We hebben ze zelf trouwens ook. Na de watersnoodramp in Zeeland hebben predikanten nog tientallen jaren verkondigd dat dit was vanwege de zondige Zeeuwen. En volgens Jomanda moet je kanker aan de hemelse krachten overlaten om te genezen.![]()
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.quote:
Neeh je hebt de bewijzen gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat ze gelijk hebben. Maar dat is het probleem met gelovigen, niet in staat tot relativeren.
dankzij Allahquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef gr8w8 het volgende:
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd.
[ Onzin ]
Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh je hebt de bewijzen gezien
de Moskee en de dieren
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Meki stoot zijn voet en zegt ik geloof dat hij gebroken is.
Meki's moeder brengt hem snel naar het ziekenhuis. Daar zegt Meki tegen de arts, "doe mijn voet in het gips, want hij is gebroken".
Zegt de dokter, "Zouden we eerst niet even een röntgenfoto maken en afwachten wat daar op te zien is?"
Antwoord:
"Nee, ik weet zeker dat het gebroken is want het doet pijn".
of
"Ja, dat is goed, want anders loop ik misschien voor niks twee maanden met gips"
Jezus is de God en de de kerk is de stalquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De Moskee en de dieren hebben het dus overleefd dankzij Allah.
Allah is dus de God van de dieren en de moskee is hun stal.
Ja jij bent degene die 'geloof' en 'zeker weten' door elkaar haalt.quote:
Het lijkt mij niet de bedoeling denk ik dat nu ook diverse Mods gaan trollen en op de bekende akkersloot-manier de Islam ten spotte brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
Mooie god trouwens, die blijkbaar meer geeft om wat gemetselde dode stenen dan de levens van 100.000+ mensen. TBS gevalletje imo.
Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
.....Dat hebben de anderen maar te accepteren, het is nl. een onderdeel van onze religie en we zijn niet van plan daarin een compromis te sluiten met wie dan ook
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedragquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.![]()
Ik refereer naar je fascistische trekjes. Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van. Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag
Dit is een zeer grove beschuldiging. Ik hoop dat crew hier ingrijpt, niet persé met een Ban maar in ieder geval met tekst en uitleg hoe je gebruikers wel behoort te respecteren. Je kan me nl. niet zomaar (verkapt) uitmaken voor een wijlen man als Hitlerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:12 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ik refereer naar je fascistische trekjes.
Nogmaals, dan lees je de reacties met een verkeerde perceptie. Ik ben geen acute übermensch, wel voel ik me in mijn geloof hoger, maar op menselijk niveau zijn we uiteraard gelijk aan elkaarquote:Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van.
Ik lees dagelijks terug wat ik schrijf en ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd weer verheugd ben als ik ze terug lees: de inhoud, de stijl, de intentie, allemaal komen ze juist op me over en dat geldt voor veel FoK!kersquote:Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.![]()
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Een halve kuub sneeuw weegt: ((0.917 * 1 000 000) / 1 000) / 2 = 458.5 kilogram.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?
Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef HAL9000S het volgende:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
Hal is zeker geen kloon.quote:Op woensdag 5 januari 2005 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)
Grappig toch al die moslimklonen op fok
Je begrijpt mij nietquote:
Waarvan een serieus percentage moslims.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Ericr het volgende:
Allah bedankt dan maar voor :
- 150.000+ doden
oow ik zal een onderzoek doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:49 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.
[afbeelding]
Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
![]()
weet je wat, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemelquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef J_CDA het volgende:
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodigquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?
Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de helquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
dat zei ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |