abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:07:52 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24400483
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24400570
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag

Ik refereer naar je fascistische trekjes. Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van. Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:19:34 #123
13462 BansheeBoy
pi_24400732
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:12 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Ik refereer naar je fascistische trekjes.
Dit is een zeer grove beschuldiging. Ik hoop dat crew hier ingrijpt, niet persé met een Ban maar in ieder geval met tekst en uitleg hoe je gebruikers wel behoort te respecteren. Je kan me nl. niet zomaar (verkapt) uitmaken voor een wijlen man als Hitler
quote:
Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van.
Nogmaals, dan lees je de reacties met een verkeerde perceptie. Ik ben geen acute übermensch, wel voel ik me in mijn geloof hoger, maar op menselijk niveau zijn we uiteraard gelijk aan elkaar
quote:
Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.
Ik lees dagelijks terug wat ik schrijf en ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd weer verheugd ben als ik ze terug lees: de inhoud, de stijl, de intentie, allemaal komen ze juist op me over en dat geldt voor veel FoK!kers

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24400885
Er zijn daar duizenden mensen doodgegaan door een NATUURRAMP ! Hier wordt een topic geopend over het feit dat een goedgebouwde moskee er nog staat met direct de nadruk op allah.
Ik wordt daar zo kotsmisslijk van dat eeuwige gezeur over allah hier, god daar, allah zo!
Duizenden mensen......................................
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:03:31 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24401605
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50. Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?

Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
  woensdag 5 januari 2005 @ 02:49:45 #126
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24404614
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.

Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.

Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 5 januari 2005 @ 03:00:01 #127
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24404721
He... wat jammer nou

flauw
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  woensdag 5 januari 2005 @ 04:23:38 #128
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24405293
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?

Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
Een halve kuub sneeuw weegt: ((0.917 * 1 000 000) / 1 000) / 2 = 458.5 kilogram.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 04:35:18 #129
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24405369
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef HAL9000S het volgende:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم

(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)

Grappig toch al die moslimklonen op fok
pi_24405454
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 04:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)

Grappig toch al die moslimklonen op fok
Hal is zeker geen kloon.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 04:57:47 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24405504
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 04:49 schreef Steijn het volgende:

Hal is zeker geen kloon.
Je begrijpt mij niet

(en dat HAL geen kloon is weet ik ook wel )
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:00:45 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_24406812
Allah bedankt dan maar voor :

- 150.000+ doden
- duizenden kinderen die zonder ouders moeten opgroeien
- meer dan een miljoen mensen ontheemd
- in jaren opgebouwde infrastructuur binnen een paar uur verwoest
- het laten staan van een paar stenen gebouw ter ere van jou
- vele gezinnen die in onzekerheid leven over het lot van hun geliefden.

Ja ja die Allah is me er eentje zeg, wat een macht en ach de gevolgen die hebben ze daar toch gewoon verdiend. Vooral op Atjeh natuurlijk, grootste aantal slachtoffers was moslim daar maar ja die waren natuurlijk niet vroom genoeg.
pi_24407056
allah houd van mohammedanen die kinderen verhandelen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:27:40 #134
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24407171
Dieren hebben het overleefd omdat ze de ramp voelden aankomen(net zoals de meeste mensen op die kleine eilandjes, die hebben de ramp ook voelen aankomen toen de zee raar begon te doen en zijn naar hoger gelegen gedeeltes gevlucht en hebben het dus overleefd)
Dat die moskee is blijven staan komt omdat die wat beter gebouwd zijn dan hutjes van hout die weggespoeld zijn
Om daar de hand van Allah in te zien is wel weer typisch voor de moslimbroeders
pi_24407210
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Ericr het volgende:
Allah bedankt dan maar voor :

- 150.000+ doden
Waarvan een serieus percentage moslims.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:31:10 #136
8898 Darklight
pi_24407228
En volgens de meeste bewoners van die eilandjes komt het ergste nog, ze verschuilen zich nog steeds op hoger gelegen gedeeltes van de eilandjes
Dmv remote viewing zijn ze erachter gekomen dat de ergste beving/vloedgolf nog komt
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:36:06 #137
8898 Darklight
pi_24407300
Remote viewing Andaman - Nicobar tribals refuse to come out from jungles –as per their predictions fresh earthquakes strike the islands
Staff reporter
January 04, 2005
Indian Government finally confirms that threatened tribal aborigines are safe in Andaman – Nicobar islands – they sensed it coming and moved to higher grounds. They are not coming out from jungles in spite of repeated insistence of the Government.

New fresh earthquakes shook the islands in the mean time. The tribals have communicated that the devastation based on their remote viewing techniques have not ended.

An earthquake of moderate intensity occurred off the coast of Great Nicobar Island in the early hours on Tuesday, Indian Meteorological Department (IMD) said. The tremor measuring 5.3 on the Richter scale was recorded at 1.06 am. The epicentre of the quake was at 6.2 degrees north latitude and 92.2 degrees east longitude, IMD added.

Indian coast guard and military personnel finally confirmed after reaching all the islands in Nicobar and Andaman islands that most of the threatened tribal aborigines are fine. They moved to higher grounds sensing the earthquakes

In the first contact between the administration and the endangered Sentelese aborigines in Sentenel Island in Anndaman and Nicobar, the tribals greeted the Coastguard helicopters by firing arrows at them. The action photographs of the Sentenel tribals firing arrows were displayed to newsmen here by Director General of Coastguard Vice Admiral A K Singh who said these were shot when the chopper was about 50 metres from ground on the island. The Coastguard helicopters´´ landing on the island was the first sign that these aborgins, who are threatened with extinction, have survived Sunday´s catastrophic tidal waves. Singh said his personnel had later made a reconnaissance of the island to find that the tribals were safe on the high grounds. Similarly, the coastguard teams had come across Onge tribals, who number about 100, on the great Nicobar islands and found that most of them were also safe. He said there were similar reports on the safety of the to other threatened aborgines inhabiting various islands.

http://www.indiadaily.com/editorial/01-04h-05.asp
pi_24407785
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 02:49 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.

[afbeelding]

Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
oow ik zal een onderzoek doen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:12:50 #139
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24407839
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.
weet je wat, je hebt gelijk

pi_24407871
Mohammedanen zijn altijd al wat vreemd geweest in hun perceptie van de werkelijkheid. Ze mogen dan wel geen alcohol drinken van hun secteleiders, maar waar ze wel mee worden beneveld is een heel stuk sterker.
pi_24407930
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
pi_24408113
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef J_CDA het volgende:
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
pi_24408315
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?

Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
pi_24408400
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?

Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodig
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:46:44 #145
8898 Darklight
pi_24408429
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
pi_24408598
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:46 schreef Darklight het volgende:

[..]

En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
dat zei ik niet
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:56:44 #147
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24408627
Kan hier niet gewoon een slotje op?

Dit is net zo relevant als dat er een boom is blijven staan.
als in goochelaar
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:56:56 #148
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24408630
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zei ik niet
maar dat denk je wel
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:32:00 #149
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24413408
Opvallend ook hoe eensgezind de moslimlanden hun getroffen geloofsbroeders in Atjeh, Bangladesh en Somalie steunen met geld, goederen en hulp. (NOT!)

Praat me dus niet over ideologische superioriteit van moslimlanden, Bansheeboy, want als het er op aan komt zijn ze te belazerd om iets voor anderen te doen.

Gelukkig zijn de 'Grote Satans' uit het westen zo beroerd nog niet en helpen ze medemensen in nood, ongeacht hun geloof, waar de 'ideologisch superieuren' zich verschuilen achter laffe gemeenplaatsen als 'Het was de wil van God'.
Master of my domain
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:37:10 #150
13462 BansheeBoy
pi_24413498
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:56 schreef err het volgende:

[..]

maar dat denk je wel
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."

Maar dat is irrelevant. Het is de bedoeling dat we op een forum in discours gaan met de reeds geposte middelen, en niet ingaan op eventuele gedachtes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')