Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedragquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ai, jouw gedrag is 10-tallen jaren geleden ook al eens voorgekomen.![]()
Ik refereer naar je fascistische trekjes. Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van. Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je niet concreet bent ben ik een tevreden en heuglijk mens dat er nog meer mensen waren/zijn met mijn gedrag
Dit is een zeer grove beschuldiging. Ik hoop dat crew hier ingrijpt, niet persé met een Ban maar in ieder geval met tekst en uitleg hoe je gebruikers wel behoort te respecteren. Je kan me nl. niet zomaar (verkapt) uitmaken voor een wijlen man als Hitlerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:12 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Ik refereer naar je fascistische trekjes.
Nogmaals, dan lees je de reacties met een verkeerde perceptie. Ik ben geen acute übermensch, wel voel ik me in mijn geloof hoger, maar op menselijk niveau zijn we uiteraard gelijk aan elkaarquote:Je komt over met het gevoel alsof je een ubermensch bent in al je reacties. Daar wordt ik een beetje schijtziek van.
Ik lees dagelijks terug wat ik schrijf en ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd weer verheugd ben als ik ze terug lees: de inhoud, de stijl, de intentie, allemaal komen ze juist op me over en dat geldt voor veel FoK!kersquote:Je moet eens goed teruglezen wat je allemaal schrijft, ik hoop dat je het dan begrijpt. Alhoewel dat ten zeerste betwijfel omdat je vastgeroest zit in een eeuwenoud denkpatroon.![]()
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een halve meter sneeuw vind ik nog niet eens zo ruim genomen eerlijk gezegd. Dat is hooguit een centimeter of 40 - 50.Statistisch gezien niet zo onmogelijk denk ik.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:
Natuurlijk meki. allah heeft de moskee beschermd.
Dit is absoluut het bewijs van zijn bestaan, nu kan daar niemand meer aan twijfelen.
Een halve kuub sneeuw weegt: ((0.917 * 1 000 000) / 1 000) / 2 = 458.5 kilogram.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weegt een halve m3 sneeuw echt 56 kg?
Maar dat is alleen voor veranderlijke belastingen, en daar gaat nog eens een veiligheidsfactor overheen, en het eigen gewicht.
En bij de keuze van de balken moet je ook meerdere keren met veiligheidsfactoren etc. rekenen.
Uiteindelijk kan hij misschien wel het driedubbele dragen van wat je eigenlijk berekend hebt.
Maar jij als (ex) civiel weet dat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef HAL9000S het volgende:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
Hal is zeker geen kloon.quote:Op woensdag 5 januari 2005 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(er zit hier alleen geen enkele user die dit kan lezen..)
Grappig toch al die moslimklonen op fok
Je begrijpt mij nietquote:
Waarvan een serieus percentage moslims.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Ericr het volgende:
Allah bedankt dan maar voor :
- 150.000+ doden
oow ik zal een onderzoek doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:49 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terwijl de eeuwenoude citadel, een tempel van Allah te Bam, volledig verwoest is, staat een toeristenbureau ongeschonden overeind.
[afbeelding]
Misschien moet je hier ook eens kijken Meki. De hand van Allah lijkt het speciaal voorzien te hebben op de bewoners van het arabische continent.
![]()
weet je wat, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we elkaar gaarne respecteren en elkaar hoogtij vieren.
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemelquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:18 schreef J_CDA het volgende:
Hey Bansheeboy en Meki. Hou kan het nou dat allah zoveel moslims heeft laten verzuipen?
Waarom heeft hij deze tsunami niet in Amerika laten plaatsvinden zodat er + 100.000 kaffers waren verzopen ipv vrome moslims?
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
laat maar je snapt er niks van dus is verdere uitleg niet nodigquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, die zijn dus allemaal gesneuveld in de heilige strijd tegen Allah ?
Of heb ik iets gemist en heeft de een of andere mohammedaanse secte a la Jehova's Getuigen plekjes gereserveerd in het paradijs ?
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de helquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de moslims die dood zijn hebben een nieuw leven gekregen in de hemel
dat zei ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
En de verderfelijke ongelovige Westerse toeristen die zijn omgekomen gaan uiteraard rechtstreeks naar de hel
Ik weet zeker dat jij nu denkt:"Die Moslims op Fok! ook, die moeten niet gebanned worden. Ik fanneer (iemand tot fan maken) ze."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |