abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:35:58 #176
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24414507
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is Gods wil dat de mensen speciaal deze gebouwen sterk bouwen

Het is Gods wil dat 200.000+ inwoners in golfplatenhuisjes wonen en weggevaagd worden, maar de Westerste hotels, kerken en moskeën blijven staan.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:38:40 #177
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24414541
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is Gods wil dat de mensen speciaal deze gebouwen sterk bouwen

het is vast ook gods wil dat bijna alle bezoekers van de moskeeen nu weggespoeld zijn...

put
your
clothes
on!
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:42:31 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24414607
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het is vast ook gods wil dat bijna alle bezoekers van de moskeeen nu weggespoeld zijn...

[afbeelding]
Ja, inderdaad. Ook dat is Allah/Gods wil. Nogmaals voor de duidelijkheid: Als God/Allah iets niet wil gebeurt het niet.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24414629
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ook dat is Allah/Gods wil. Nogmaals voor de duidelijkheid: Als God/Allah iets niet wil gebeurt het niet.

Dat is logisch, anders is Hij maar een prutsgod.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:46:11 #180
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24414653
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

en wat voor conclusie trek je er aan dat op tweede kerstdag vorig jaar duizende moslims dood zijn gegaan aan een aardbeving in Bam en nu weer honderdduizend en meer moslims op tweede kerstdag in indonesie etc? Allah/ god wilt het. waarom? Misschien dat Hij zo duidelijk wilt maken dat de islam van deze tijd totaal de verkeerde kant op gaat?? en hetzelfde emt de christenen?
put
your
clothes
on!
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:46:31 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414658
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mwach, het is niet de eerste keer dat hij water gebruikt om z'n punt duidelijk te maken, we komen er nog makkelijk vanaf.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24414677
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mwach, het is niet de eerste keer dat hij water gebruikt om z'n punt duidelijk te maken, we komen er nog makkelijk vanaf.
Hoezo "we"? Ik heb mijn bootje al klaarliggen.
pi_24414688
De Islam en zijn aanhangers zijn superieur als er geen andere wezens op deze planeet zouden bestaan

Israël vs Islamitische wereld, lees: Tanks vs stenen en kamelen. Wie zou daar nou superieur zijn
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:49:30 #184
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414703
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hoezo "we"? Ik heb mijn bootje al klaarliggen.
Ik woon in de polder, je dacht toch niet dat ik geen boot klaar had liggen?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:50:05 #185
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414713
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
De Islam en zijn aanhangers zijn superieur als er geen andere wezens op deze planeet zouden bestaan

Israël vs Islamitische wereld, lees: Tanks vs stenen en kamelen. Wie zou daar nou superieur zijn
Zij die snappen dat geweld geen oplossing is.
pi_24414754
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:19 schreef Adnan het volgende:

Maarja...ik begrijp niet hoe je een boek kunt vertrouwen wat al 1000x aangepast is (ingrijpend>>geheel andere taal >> pausen die eraan hebben gezeten) en wat nog niet volmaakt was(want christus werd gedood...).
En ik begrijp niet hoe je een boek kunt vertrouwen van 1500 jaar oud dat door een analfabete pedofiele moordenaar is opgekalkt.
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
pi_24414773
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:50 schreef Dagonet het volgende:
Zij die snappen dat geweld geen oplossing is.
Zij die dan het onderspit zullen delven.
pi_24414775
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:

Punt één, zo erg lopen de Palestijnen niet achter op bodycount.
Punt twee, als westerse en aziatische landen zich volledig er buiten zouden houden worden de Israelis gewoon de zee in gedreven hoor. Je onderschat de numerieke overmacht.
Punt drie, laten we dit soort zaken even buiten beschouwing laten.
pi_24414801
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Punt twee, als westerse en aziatische landen zich volledig er buiten zouden houden worden de Israelis gewoon de zee in gedreven hoor. Je onderschat de numerieke overmacht.
Oh ja, net zoals bij de vorige oorlogen zeker?
De Aziatische en Westerse landen bemoeien zich er niet militair mee. Israel is militair in staat het halve Midden-Oosten plat te walsen, wat ze dan ook al meerdere malen hebben gedaan.
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:55:31 #190
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414804
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zij die dan het onderspit zullen delven.
En toch superieur.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:56:01 #191
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24414816
Als Allah het wil... Blijkbaar wil Allah ook dat er kritiek is op de moslimwereld, dus waar doe je moeilijk over?
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:56:28 #192
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414823
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:

[..]

De Aziatische en Westerse landen bemoeien zich er niet militair mee. Israel is militair in staat het halve Midden-Oosten plat te walsen, wat ze dan ook al meerdere malen hebben gedaan.
Zoals de VS in Vietnam
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:56:47 #193
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414830
Of Irak natuurlijk
pi_24414865
quote:

[..]

Ja, toch knap overigens dat een land met het defensie budget van slechts 9 miljard (het NL'se budget is 8 miljard voor de vergelijking) een hele regio in de greep houd en kernwapens heeft.
pi_24414868
quote:
Israël is onderdeel van de westerse wereld waarom zouden we ze dan laten stikken omdat een paar stenen gooiende kamelenrijders denken dat het hun land is. Laat ze maar komen
One finger snap van Sharon en heel de Islamtische wereld is zo plat als een dubbeltje. Ze zijn eigenlijk veel te aardig in de Knesset.
pi_24414902
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:

[..]

... Israel is militair in staat het halve Midden-Oosten plat te walsen, wat ze dan ook al meerdere malen hebben gedaan.
Oh, kom op... een paar prutslandjes tijdens één-op-één conflictjes.
quote:
De Aziatische en Westerse landen bemoeien zich er niet militair mee. ...
Nee, maar het is wel heel erg duidelijk wat (een groot deel van) Europa en de Verenigde Staten zullen doen als het tot een grootschalig conflict tussen de moslimnaties en Israel komt. Ik ben ervan overtuigd dat als de rest van de wereld gewoon "Jammer Joh, jullie probleem zeggen." dat zelfs redelijk gematigde landen als Turkije wel iets van "Ach, waarom niet?" zullen hebben.

Maarre, dat derde punt...
pi_24414907
quote:
Now it is slowly coming out that almost all the Governments affected by the Tsunami knew about the earthquake and possible Tsunami hours before their countries were hit. by the killer tidal waves. The only local Government that did not have a chance to react or evacuate was in Sumatra and Andaman Nicobar islands.

Based on the analysis of the time sequence in which these Governments received information and failed or decided not to act is alarming. In Sri Lanka, India, Maldives and Thailand rumors in the main street are rampant that their respective Governments were told not to act by someone or some entity.

Indian Military for example clearly got the information two hours before the Tsunami hit the India's mainland. An Indian Air Force base was wiped out in Andaman Nicobar island near Sumatra close to the epicenter if the earthquake two hours before the Tsunami hit the mainland India. When Indian Military tried to inform the Government, the Government did nothing as if they did not hear.

Same story is being repeated in Thailand, Sri Lanka and Maldives. How can all the countries decide to let Tsunami come and not evacuate a single human being?

Some are concluding that the Governments knew of some experiments by some country, agency or entities. They were clearly told not to react because it was in a controlled environment. Or, they may have just asked to keep quiet.
http://www.indiadaily.com/editorial/01-03d-05.asp

Misschien dan niet God, maar iemand of iets anders heeft ervoor gezorgt dat niemand iets deed. Er zijn dus meer mensen met een hekel aan gelovigen.
pi_24414909
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:55 schreef Dagonet het volgende:
En toch superieur.
Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.

Superieur ten onder gaan, klinkt als een contradictie
pi_24414948
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.

Superieur ten onder gaan, klinkt als een contradictie
Moreel superieur. Wij, de geweldsveroordelers, kijken gewoon mild smalend toe terwijl jullie, de bicepsblagen, onze problemen oplossen.
pi_24414952
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Misschien dan niet God, maar iemand of iets anders heeft ervoor gezorgt dat niemand iets deed. Er zijn dus meer mensen met een hekel aan gelovigen.
Een complot van de zionisten tegen de moslims
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')