jah dat kan ookquote:Op donderdag 30 december 2004 11:37 schreef Darklight het volgende:
Dieren hebben een 6e zintuig, die voelen dat aankomen, mensen hebben ook een 6e zintuig, wordt alleeen minder gebruikt
dan zijn de ezels en dieren slimmer dan onsquote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef DarkElf het volgende:
ze voelen het aan, schijnen berichten genoeg te zijn van beesten die vlak voor een aardbeving of vluchten, of vreemd deden of dat soort dingen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:39 schreef robh het volgende:
Hebben de Amerikanen de dieren wel gewaarschuwd? Amerika wist van de aarbeving?
aha toch denk ik dat hier meer achter zitquote:Op donderdag 30 december 2004 11:42 schreef DarkElf het volgende:
nee gevoeliger, das wat anders.
de tsunami is wel meer dan 2 kilometer het land ingetrokken hoor, dus tegen die tijd zou hij wel een diertje tegen zijn gekomen. Maar die zijn inderdaad slimmer op dat gebied jah.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb nog nooit aan leeuw aan het strand zien zitten. Die zitten toch veel verder landinwaarts. Wat een lul-bericht weer.
Nou, "niet zo gek" waarom is dat niet gek?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef pascalheister het volgende:
Dieren voelen dat eerder aan, niet zo gek
En wat zou er volgens jou dan achter moeten zitten?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
aha toch denk ik dat hier meer achter zit
We vetrouwen ook steeds meer op onze instrumenten.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
Idd, dat is iets heel anders. Verder reagern dieren meer op instinct dan op intelligentie. Doordat die intellegentie soms een beetje de overhand kan krijgen bij ons gaat het ook nogal eens fout.
Wat is daar vreemd aan? Dieren hebben geen serieuze gedachten dus die reageren direct op zintuigelijke waarneming.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou, "niet zo gek" waarom is dat niet gek?
Ik vind het wel vreemd, op zich.
Een aardbeving van 9 op de schaal van Richter is op zich een prima startsein voor de vlucht.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe dat laatste precies samengaat met een Tsunami weet ik niet precies, maar het zal er vast wel iets mee te maken hebben.
Ja, de grote boze Amerikanen hebben de dieren met een chip uitgerust, en op het juiste moment die chip geactiveerd, zodat alle dieren weggebeamed werden voor de vloedgolfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
aha toch denk ik dat hier meer achter zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |