abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:06:50 #201
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24414982
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Israël is onderdeel van de westerse wereld waarom zouden we ze dan laten stikken omdat een paar stenen gooiende kamelenrijders denken dat het hun land is. Laat ze maar komen
One finger snap van Sharon en heel de Islamtische wereld is zo plat als een dubbeltje. Ze zijn eigenlijk veel te aardig in de Knesset.
Wat mij betreft sterft elke pijpekrul van Israël subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.
En Israël moet zeker niet denken dat de Westerse wereld onvoorwaardelijk achter hun staat. Ook de VS worden steeds kritischer.

En denken dat het hun land is? Als ik jou je huis uit gooi en zeg "het is van mij want 2000 jaar geleden woonde mijn familie hier" dan pik je dat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24415003
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Moreel superieur. Wij, de geweldsveroordelers, kijken gewoon mild smalend toe terwijl jullie, de bicepsblagen, onze problemen oplossen.
In een tijd van oorlog doe je niet zoveel met morele superioriteit
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:08:54 #203
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24415023
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemde benadering van het woord superieur heb je dan.

Superieur ten onder gaan, klinkt als een contradictie
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen. Iets wat jij wel goed schijnt te vinden. Zeg, als een vrouw je niet wil, verkracht je haar dan? Je kan haar overmeesteren dus je bent superieur tenslotte.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:09:36 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24415034
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee, maar de moreel superieuren doen hun best om te zorgen dat het geen oorlog wordt, knuppeldragend neanderthalertje.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:10:07 #205
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24415049
Dan moet ie ook fysiek superieur zijn aan zijn vrouw...
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_24415054
Dit gaat alleen op in politieke zin Dagonet. Als een ander volk zwak is heeft dat volk per definitie al geen toekomst.
pi_24415086
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:01 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Oh, kom op... een paar prutslandjes tijdens één-op-één conflictjes.
[..]
Een op een conflictjes? Hier. Ga je eerst eens inlezen voordat je onzin beweert.

http://www.nos.nl/nieuws/(...)de_staat_israel.html

http://www.nos.nl/nieuws/(...)esdaagse_oorlog.html

http://www.nos.nl/nieuws/(...)m_kippoeroorlog.html
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:13:05 #208
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24415092
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit gaat alleen op in politieke zin Dagonet. Als een ander volk zwak is heeft dat volk per definitie al geen toekomst.
Perfecte redenatie zoals een goed Christen betaamt. Een redenatie waarmee de Joden eeuwenlang zijn vervolgd. Goed zo Wolffje, je hebt goed de übermensch theorie geleerd.
pi_24415110
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen.
Ja, daar bereik(t)en Chamberlain, de joden in WOII en heden ten dage de Tibetanen ook veel mee.
pi_24415120
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat mij betreft sterft elke pijpekrul van Israël subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.
Foei, antisemitisme. Maar goed, als je daarmee de orthodoxen bedoelt geef ik je nog gelijk ook. Wat ik sowieso niet snap is dat die teringlijers het hardst om de harde hand roepen terwijl zij de enigen zijn die geen dienstplicht in Israel kennen.
quote:
En Israël moet zeker niet denken dat de Westerse wereld onvoorwaardelijk achter hun staat. Ook de VS worden steeds kritischer.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de "grootste joodse natie ter wereld" nog wel (gematigd) achter Israel blijft staan.
quote:
En denken dat het hun land is? Als ik jou je huis uit gooi en zeg "het is van mij want 2000 jaar geleden woonde mijn familie hier" dan pik je dat?
Nou en? Ze wonen er nu. Wanneer verjaart landaanspraak? Na 10 of 1000 jaar? Dat muur idee vind ik wel goed maar dan wel op de grens 1968.

Maarre... Die Allah, hè... Wat zou Hij toch bedoelen?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:15:07 #211
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24415125
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:

[..]

Ja, daar bereik(t)en Chamberlain, de joden in WOII en heden ten dage de Tibetanen ook veel mee.
Kijk wat het de joden heeft opgeleverd: een eigen land, een bevoorrechte status in elk westers land, rijkdom enz enz enz
pi_24415128
quote:
Geloof je het zelf. Ik ken geen joodse mensen die aanslagen plegen tegen het westen. Ik ken wel mensen die dat doen uit naam van de Islam. Wie de vijand is lijkt me dan redelijk voor de hand te liggen.
quote:
Denk je dat israël bang is voor de EU met hun zwakke praatjes. In de VS staan ze onvoorwaardelijk achter israël, iets wat we in Europa ook zouden moeten doen. Kritiek mag je best hebben maar daardoor kan je nog wel onvoorwaarderlijk achter iemand staan.
quote:
Israël is het land van de Israëliërs. Ze hebben het opgebouwd tot een modern land wat tevens de enige democratie in die regio is. Dat zouden ze dan moeten afstaan aan de Palestijnen? Beetje vreemd. De Palestijnen zoeken maar een zandbak in Saoedi-Arabië.
pi_24415143
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jawel, smalend toekijken terwijl soldaatjes doodgeschoten worden.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24415165
quote:

[..]

Wat mij betreft sterft elke baard in het MO en Europa subiet, het zou een stuk veiliger in de wereld worden.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:19:07 #215
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24415201
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
Geloof je het zelf. Ik ken geen joodse mensen die aanslagen plegen tegen het westen. Ik ken wel mensen die dat doen uit naam van de Islam. Wie de vijand is lijkt me dan redelijk voor de hand te liggen.
Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen. Ze spioneren bij hun bondgenoten, hebben verboden massavernietigingswapens en totaal niet voor rede vatbaar.
quote:
Denk je dat israël bang is voor de EU met hun zwakke praatjes. In de VS staan ze onvoorwaardelijk achter israël, iets wat we in Europa ook zouden moeten doen. Kritiek mag je best hebben maar daardoor kan je nog wel onvoorwaarderlijk achter iemand staan.
Ik zal nooit onvoorwaardelijk achter een land staan dat een regeringsbeleid heeft dat erop gericht is om bepaalde bevolkingsgroepen te benadelen. Het liefste zouden de Israëli's palestijnen verplichten bepaalde kleding te dragen, of er iets op te laten naaien maar dat gaat ze net te ver.
quote:
Israël is het land van de Israëliërs. Ze hebben het opgebouwd tot een modern land wat tevens de enige democratie in die regio is. Dat zouden ze dan moeten afstaan aan de Palestijnen? Beetje vreemd. De Palestijnen zoeken maar een zandbak in Saoedi-Arabië.
Ze hebben het op kunnen bouwen omdat de lokale bevolking eruit getiefd is zodat zij er konden wonen en ze een enorme zak geld mee kregen. Op eigen houtje hadden ze niets klaargemaakt.
De Israëli's laten maar een zee splijten en gaan daar maar wonen.
pi_24415234
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Liever vredelievend dood dan met geweld mijn gelijk halen. Iets wat jij wel goed schijnt te vinden.
Als je geen geweld gebruikt word je onder de voet gelopen door mensen die wel geweld gebruiken. Wij als westerse wereld zouden in jouw redenatie gewoon over ons heen moeten laten lopen door bijv. (radicale) moslims?
quote:
Zeg, als een vrouw je niet wil, verkracht je haar dan? Je kan haar overmeesteren dus je bent superieur tenslotte.
Een vrouw is gelijkwaardig aan een man. Waarom zou ik haar dus moeten verkrachten. Ik ben geen moslim
pi_24415257
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Jawel, smalend toekijken terwijl soldaatjes doodgeschoten worden.
mss word je wel per ongeluk geraakt
pi_24415268
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kijk wat het de joden heeft opgeleverd: een eigen land, een bevoorrechte status in elk westers land, rijkdom enz enz enz
ja de een krijgt een land van Allah, de ander een Tsunami, zo werkt dat en Allah weet het beter
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24415366
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen.
Please, verblijd ons met je enorme kennis over dit onderwerp. 'De joden' wilden na WOII miljoenen Duitsers vermoorden. Hoe wilden ze dat doen, welke overgebleven paar joden moesten dit gaan doen en hoe dachten ze het te gaan doen terwijl de Amerikaanse, Britse en Sovjet-legers heel Duitsland bezet hadden?
pi_24415441
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Dagonet het volgende:
Nu niet meer nee, en de miljoenenmoord die ze gepland hadden in na-oorlogs Duitsland is maar ternauwernood voorkomen. Ze spioneren bij hun bondgenoten, hebben verboden massavernietigingswapens en totaal niet voor rede vatbaar.
[
Als jij dat zegt zal het wel zo zijn. Ik heb er niets van gemerkt dus zal het wel meevallen.
Dat ze massavernietingswapens hebben vind ik niet erg zolang ze die maar goed gebruiken mocht het ooit nodig zijn. Bovendien zijn ze niet de enige die dat hebben. Onze grote Fransen pacifistische vrienden beschikken ook over atoombommen.
quote:
Ik zal nooit onvoorwaardelijk achter een land staan dat een regeringsbeleid heeft dat erop gericht is om bepaalde bevolkingsgroepen te benadelen. Het liefste zouden de Israëli's palestijnen verplichten bepaalde kleding te dragen, of er iets op te laten naaien maar dat gaat ze net te ver.
Ach recht van de sterkste. Israël verdedigt haar burgers en de westerse wereld in het algemeen. Ze halen ook voor ons de rotte radicale Islamitische kastanjes uit het vuur.
Wij in Europa dachten altijd die lieve moslims doen ons geen pijn, dat ze israël pijn doen is vast hun eigen schuld. Maar oh wacht na 11 maart 2004 blijken die moslims helemaal niet zo aardig tegen ons Europeanen te zijn. Wat waren wij toch lekker naïef
quote:
Ze hebben het op kunnen bouwen omdat de lokale bevolking eruit getiefd is zodat zij er konden wonen en ze een enorme zak geld mee kregen. Op eigen houtje hadden ze niets klaargemaakt.
De Israëli's laten maar een zee splijten en gaan daar maar wonen.
Wat israël heeft gedaan zie ik geen enkel islamtische land in 200 jaar doen. Er zijn zelfs voorbeelden van. Kijk naar een land als Saoedi-Arabië, daar zijn ze achterlijk en dom maar alleen dankzij het feit dat ze olie in de grond hadden zijn ze rijk geworden. Maar zonder het geluk van de natuur was het net zo'n arm land als elk willekeurig Afrikaans land waar mensen sterven van de honger.
pi_24415561
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Perfecte redenatie zoals een goed Christen betaamt. Een redenatie waarmee de Joden eeuwenlang zijn vervolgd. Goed zo Wolffje, je hebt goed de übermensch theorie geleerd.
Eerder een constatering. Niet dat deze leuk, sociaal of aangenaam is, maar in de praktijk een feit. Joodse mensen zijn overigens niet zwak, net zoals moslims, Amerikanen of Serviërs ook niet zwak zijn.
pi_24415798
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:27 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:

[..]

Please, verblijd ons met je enorme kennis over dit onderwerp. 'De joden' wilden na WOII miljoenen Duitsers vermoorden. Hoe wilden ze dat doen, welke overgebleven paar joden moesten dit gaan doen en hoe dachten ze het te gaan doen terwijl de Amerikaanse, Britse en Sovjet-legers heel Duitsland bezet hadden?
De sovjets hadden de concentratiekampen niet ontmanteld, in plaats daarvan lieten ze joodse slachtoffers van de Holocaust willekeurige Duitsers doden. Naar schatting zijn er ongeveer 1 miljoen onnodige slachtoffers gevallen.
pi_24416215
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:

Ach recht van de sterkste. Israël verdedigt haar burgers en de westerse wereld in het algemeen. Ze halen ook voor ons de rotte radicale Islamitische kastanjes uit het vuur.

dat joch was natuurlijk een toekomstige rotte kastanje he? een bedreiging voor het westen right?...
quote:
Wat israël heeft gedaan zie ik geen enkel islamtische land in 200 jaar doen.
Kijk al die kleine olie staatjes maar in de regio. Kijk wat voor wonders ze daaro allemaal uit de grond stampen..O wacht..je volgende onzin verklaart dat >>>
quote:
Er zijn zelfs voorbeelden van. Kijk naar een land als Saoedi-Arabië, daar zijn ze achterlijk en dom maar alleen dankzij het feit dat ze olie in de grond hadden zijn ze rijk geworden.
Heheh oo ze zijn dom? Weetje wel dat je het nu hebt over een cultuur wat al 2000 jaar bestaat en één van de meeste wiskundige shit wat nu gebruikt wordt effe heeft bedacht? Baghdad was ooit de hoofdstad van de wereld..Domme mensen? Nee...bestolen en onderdrukte mensen noem ik dat..

**O wacht nu vat ik het...hehehe jij wilt dit keer de ubermensch rol vervullen? hehe je bent nog niet over je untermensch frustraties heen en gaat tegenwoordig maar anderen op deze manier bestempelen? De arabieren zijn maar dom..stel ratten right?
quote:
Maar zonder het geluk van de natuur was het net zo'n arm land als elk willekeurig Afrikaans land waar mensen sterven van de honger.
Heheh zonder hitler(geluk bij een ongeluk) kregen jullie ook geen stuk land kado, en krijgen jullie nog steeds miljaren vanuit de VS. Sorry hoor maar dan heb ik liever een stel mensen wat eerlijk aan zijn geld komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Adnan op 05-01-2005 19:21:21 ]
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_24416324
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is Gods wil dat de mensen speciaal deze gebouwen sterk bouwen

Waarom dan nog moeite doen om een discussie aan te gaan . Er valt niks uit te leggen, alles is gods wil
pi_24416669
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DrWolffenstein op 05-01-2005 19:36:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')