Het genre gedoe was in mijn ogen ook geen alternatief voor het slowchat topic. Het is een hele opzichzelf staande reeks, waarin er een hele andere discussie plaatsvindt. Het hoeft ook niet constant over games te gaan, alleen het tosti of aardappelen schillen niveau hoeft ook weer niet, maar hoofdlijn zal wel games zijn uiteraard. Anders kan je net zo goed in GC of in ONZ gaan zitten als je niet over games wilt praten.quote:Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:Tain
Ik vond dat genre gedoe toch neit zo fijn, je gaat te snel ''offtopic''
BTW word jij ook onze persoonlijk GAM slowchat mod?
Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005:
GAMECUBE:
-Donkey Konga Jungle Beat!!
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??
NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS
-The New Super Mario Bros. DS
dat was het wel
Ohwjah Tain, je vergat Game On!![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005:
GAMECUBE:
-Donkey Konga Jungle Beat!!
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??
NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS
-The New Super Mario Bros. DS
dat was het wel
Tsja.. gelukkig zijn games zo in het najaar van het leven van een console goedkoper. Ik bedoel, de echte toppers zitten bijna allemaal in de budget range ondertussen, alleen de allernieuwste spellen moet je maar even laten liggen.quote:Op maandag 27 december 2004 10:47 schreef Rodie83 het volgende:
Ontopic: ik begin gamen te hard in mn portomonnee te voelen. Damn, 60 euro op een budget van 400 in de maand hakt er keihard in
Je bedoelt http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582408.asp?q=ChessMaster ?quote:Op maandag 27 december 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
*hoopt dat Chessmaster ook voor de XBOX uitkomt![]()
Ohwjah, die nieuwe Zelda moet ik ook nog hebben!! En ja, ik ben ook benieuwd hoe de release van de NDS hier uitgepakt word! En ik ben ook benieuwd (ja sorry dat ik er over begin) naar Rayman DS, het zal een remake zijn van Rayman 2 (voor mij nog steeds het beste Rayman spel) maar toch ben ik erg benieuwd naar de Multiplayer. Ook ben ik benieuwd wat ik van de Nieuwe Zelda zou vinden, en of RE 4 iets voor me is. Ook hoop ik dat er in 2005 nog een nieuwe Donkey KOnga komt naast Jungle Beat, want serieus, de topper van 2004 was voor mij Donkey Konga, wat ik nog steeds met heel veel plezier speel.quote:Op maandag 27 december 2004 10:50 schreef Thomper het volgende:
Je bedoelt 2005, Tain?![]()
[..]
Ongeveer precies hetzelfde.. al neem ik nog even geen Rayman DS. Ik wil eerst wel eens weten wat die hele game precies inhoudt, want met die 3 screens tot nu toe kan je zo weinig. Als het nou echt veel nieuw spul krijgt koop ik hem wel, anders niet.
Oh ja, en natuurlijk de E3. Kan niet wachten tot ie is, eerste info over de Next-Next-Gen, speelbare nieuwe Zelda.
Of de launch van de Nintendo DS in Nederland! Zou er ook een Touch! DS komen hier? Lijkt me een geweldig idee.. En als ik genoeg geld heb komt er zelfs een PSPtje in huis.. ik moest toch nog een MP3 speler/videospeler/game-apparaat met enorm scherm/kleine batterij
Deze versie is toch niet voor de europese xbox?quote:Op maandag 27 december 2004 10:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bedoelt http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582408.asp?q=ChessMaster ?
Nog niet uit nee, zelfs nog niet aangekondigd voor Europaquote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Deze versie is toch niet voor de europese xbox?
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...quote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Als we dan toch lijstjes aan het maken zijn:
PSP
-Ridge Racer PSP
-Square RPG's
Nintendo DS
-Super Mario 64 DS
-Super Mario Bros.
En dan weet ik zeker dat ik wat vergeten ben
Ik wil nieuwe wat serieuzere RPG's, FF3 leuk maar weer een poort, FF: CCquote:Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
Ook een nieuwe Pokemon (voor de belangstellenden)quote:Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
Inderdaad, ik heb ongeveer hetzelfde met de PSP. Vind hem erg cool, maar soms heeft ie toch zwakke punten waar dat echt beter had gekund.quote:Op maandag 27 december 2004 11:13 schreef Stievus het volgende:
En wil wel graag die PSP hebben, maar volgens de laatste geruchten gaat het gewoon slecht met sony en de PSP. Ding wordt te warm, batterij schijnt slecht te zijn en nog geen goed kwalitatieve games beschikbaar. En waarom kies ik dan toch voor die PSP en niet voor de DS? Ik vrees dat het te maken heeft vanwege het geheel rondom die PSP, hij ziet er strak uit (zwart), groot scherm, liever groot scherm dan 2 schermpies. en tsja als ie speelt zoals een playstation dan ben ik tevreden.
Ik ga ze ook lang niet allemaal kopen, maar het lijstje van mij is meer om aan te geven tussen hoeveel titels er echt flink getwijfeld zal gaan worden. Sommige zoals Jade Empire en KotOR2, World of WarCraft haal ik direct en de rest is heel erg twijfelachtigquote:Op maandag 27 december 2004 11:23 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zie ook niet in waarom je zo ontiegelijk veel spellen zou willen kopen. Liever zo nu en dan een titel dan elke titel haastig moeten doorspelen "omdat je nog zoveel hebt liggen". Ik bedoel, het moet wel leuk blijven
Sterker nog, er zijn al 2 DS roms: Mario 64, en First Hunt. Of ze echt zijn weet niemand want er zijn nog geen werkende DS emulators.quote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Rahl het volgende:
pokémon
zouden er ook DS-emulators komen?
Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...quote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef Rodie83 het volgende:
Verder, over KOTOR 2 moest ik maar eens nadenken. Jade Empire lijkt me eigenlijk leuker. Kotor 2 lijkt me een typische zelfde game ander verhaal kwestie, terwijl Jade Empire op veel meer gebieden anders gaat worden.
Star Wars games speel ik ook vaak alleen maar voor het verhaal en dat nu ook het spel goed is is gewoon lekker meegenomenquote:Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...
Ik kies dus voor de DS, niet alleen om de spellen maar ook om het idee. De touchscreen en de twee schermen. De PSP koop i kdan ook niet omdat de kwaliteit van de console wat lager ligt (batterij e.d.). Ik ben het ook niet eens met wat je zei over het lage aanbod van launch games bij de DS. Ik vind de games juist vet cool. Ik heb zelden een console gehad die zoveel (launch)games had die mij aan spraken. Ook is de DS ook een stuk orgineler dan de PSP.quote:
Valt nog best mee 5 titelsquote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Xbox
-Jade Empire
-Star Wars: Knights of the Old Republic 2
-Conker
-Kameo
-Splinter Cell 3
-Brothers in Arms
-Star Wars: Republic Commando
-Rainbow Six: Lockdown
-Far Cry: Instincts
-Timesplitters 3
-Starcraft: Ghost
Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzoquote:Op maandag 27 december 2004 14:37 schreef Rodie83 het volgende:
5*55 maakt 275 euro aan spellen. Inderdaad maar een baantje zoeken kwarts
Tsja. Tis iets waar je niet over moet nadenken, anders kom je er volgens mij serieus achter dat het best een beetje weg gegooid geld is. Niet helemaal natuurlijk, want je hebt er lol van, maar laat ik het zo zeggen dat ik van die 1000 euro die ik heb geinvesteerd in een geluiddssysteem meer en langer lol heb dan ls ik diezelfde 1000 euro in games en consoles had gestopt.quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzo
ik zit er ook aan te denken om een nieuwe tv te nemen, ik heb een veelste kleine (de kleinste volgens mij, i kweet niet hoeveel centimeter) , Ik dacht aan 51 centimeter, of misschien nog een slag groterquote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven![]()
Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
Plat scherm is leuk, maar nog steeds te duur. Voor een kwalitatief goed scherm ben je veel meer dan 600 euro kwijt voor 50 cm. Je kan beter kijken naar een goed breedbeeld scherm van 70 cm, daar heb je veel meer plezier aan dan aan een scherm van 50cm.quote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven![]()
Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
quote:RaymanNL: Ik verveel ....... zegt:
want ik ben vet goed in Nederlands
De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:00 schreef Khadgar het volgende:
Een nieuw tijdperk? Kunnen we dan ook weer gaan tech-talken in GAM? Alhoewel ik er toch geen tijd meer voor heb en al m'n oude consoles heb opgeborgen (NES, SNES, MegaDrive, CDI) of weggedonderd (Atari 2600, Radofin Telesports mormel, jadijadajada troep). Onder de TV staan alleen de Cube en de Krat nog. En de subwoofer, maar dat is bijzaak.
Weet je zeker dat je niet de game 'high' aan het spelen was?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zo. Werkt die arcade cabinet trouwens nog die je indertijd gemaakt hebt om ikaruga mee te spelen? Toen je anderhalf jaar geleden die foto postte heb ik ook geprobeerd om mijn tv eens te draaien zodat ik ikaruga ook kon spelen zoals het bedoeld was, maar zodra ik de tv gedraaid had, vulde het beeld van mijn TV zich met paarse vlekken.
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:00 schreef Khadgar het volgende:
Een nieuw tijdperk? Kunnen we dan ook weer gaan tech-talken in GAM? Alhoewel ik er toch geen tijd meer voor heb en al m'n oude consoles heb opgeborgen (NES, SNES, MegaDrive, CDI) of weggedonderd (Atari 2600, Radofin Telesports mormel, jadijadajada troep). Onder de TV staan alleen de Cube en de Krat nog. En de subwoofer, maar dat is bijzaak.
Ik miste die topics eigenlijk al een beetje als retrogamer. Je gaat me toch niet vertellen dat die topics doelbewust uit Gam zijn geweerd?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggen
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik miste die topics eigenlijk al een beetje als retrogamer. Je gaat me toch niet vertellen dat die topics doelbewust uit Gam zijn geweerd?![]()
Godzijdank dat er eindelijk weer eens serieus naar Gam gekeken wordt.
Arcade cabinet staat te koopquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zo. Werkt die arcade cabinet trouwens nog die je indertijd gemaakt hebt om ikaruga mee te spelen? Toen je anderhalf jaar geleden die foto postte heb ik ook geprobeerd om mijn tv eens te draaien zodat ik ikaruga ook kon spelen zoals het bedoeld was, maar zodra ik de tv gedraaid had, vulde het beeld van mijn TV zich met paarse vlekken.
Gesplitst, vriend, gesplitst. Door een paar zeikerds die enkel het over verzamelen wilden hebben, en Noot is daar toen ingetrapt. En wat denk je? Binnen een maand waren de topics dood/schijndood.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.
owquote:Op woensdag 29 december 2004 11:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gesplitst, vriend, gesplitst. Door een paar zeikerds die enkel het over verzamelen wilden hebben, en Noot is daar toen ingetrapt. En wat denk je? Binnen een maand waren de topics dood/schijndood.
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:24 schreef Khadgar het volgende:
Maar als er zoveel animo voor is wil ik best de komende paar dagen aan een nieuw topic gaan werken, met de basis FAQ er in. Ik heb ondertussen veel geleerd en sommige dingen kunnen handiger.
Smileypost Tain, valt onder de noemer "bagger"quote:
Dit is natuurlijk ook gewoon bagger, maar op Fok! heerst geen democratie...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 12:21 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Smileypost Tain, valt onder de noemer "bagger"
Opmerkingen over hoe bagger een post is valt ook onder bagger, maar voor deze keer laat ik het wel toequote:Op woensdag 29 december 2004 12:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook gewoon bagger, maar op Fok! heerst geen democratie...
Gaan we doen alsof je blauw bent?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Opmerkingen over hoe bagger een post is valt ook onder bagger, maar voor deze keer laat ik het wel toe
Budgetgaming.nl gaat open op 29 december 2004 om precies 3 uur, wees erbij!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/
Goeie site voor goedkope games
(misschien is sie al oud)
en dat "misschien is ie al oud" noemenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Budgetgaming.nl gaat open op 29 december 2004 om precies 3 uur, wees erbij!
Door een technisch foutje is de site al heel even open geweest, dus sommigen hebben alvast een sneak preview kunnen nemen.
![]()
Ik ben er al uitgebreid opgeweestquote:Op woensdag 29 december 2004 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
en dat "misschien is ie al oud" noemen
precies, toen beide topics nog apart liepen leip het altijd wel, erna werd het allemaal wat minderquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.
pssst, khadgar heeft me al gewezen op het feit dat de topics zijn doodgebloed, nadat ze uit elkaar waren gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2004 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies, toen beide topics nog apart liepen leip het altijd wel, erna werd het allemaal wat minder
Dat was ik. Ik dacht, gewoon /index.php en ik kom erin. Zo goed kunnen ze niet beveiligen blijkbaar, dus zat ik daar al 2 dagen van te voren.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Door een technisch foutje is de site al heel even open geweest, dus sommigen hebben alvast een sneak preview kunnen nemen.
ik wrijf het er nog even lekker inquote:Op woensdag 29 december 2004 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
pssst, khadgar heeft me al gewezen op het feit dat de topics zijn doodgebloed, nadat ze uit elkaar waren gehaald
Leuke tip, site ziet er wel fatsoenlijk uit...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/
Goeie site voor goedkope games
(misschien is sie al oud)
Ja, goed hoor. Ik weet niet of het werkt, maar het is zeker het proberen waard.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:53 schreef Tain het volgende:
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggen
Waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Geqxon het volgende:
MMMM.. ik hoop echt dat de postbode vandaag langskomt
oudjaarsplayboy hequote:
Slowchart? Is dat iets nieuws?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Nou alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!
Dat we ook volgendjaar nog het nieuwe jaar inkunnen luiden in de slowchart (als je snapt wat ik bedoel)
de r zit naast de t dus bernie zal wel dikke vingers hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Slowchart? Is dat iets nieuws?
Zijn dan de verkopen, maar dan langzaam? Of zijn het de verkopen van slowchat?
Of hij kan niet typen, of hij is dyslectisch(meest waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
de r zit naast de t dus bernie zal wel dikke vingers hebbenof een klein toetsenbord
Bootdiscquote:
dan hoop ik voor je dat er een leuke postbode bij jou in de buurt rondlooptquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BootdiscKan ik eindelijk mijn imports spelen
![]()
Ik ga die postbode echt knuffelen en een gelukkig nieuw jaar wensen als hij vandaag komt![]()
speknek zei:quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Speknek, erg mooi, maar doe dat topic even open. Het is niet illegaal, bewijs maar.
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....quote:Voor de onoplettende topicopener: in de FAQ staat dat het modden van je console of anderszijds praktijken die tot illegale kopieën kan leiden niet besproken worden.
idd en dan zit je ook nog in het verkeerde topic om te klagen -> G&C FB topic (Lik je in bij Kwik, Kwek en Kwak)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
speknek zei:
[..]
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....
Ja Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:02 schreef taart het volgende:
Eerste post van 2005!
gelukkig nieuwjaar iedereen
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:
we zijn te lui om iets te typen in de quickreply
Happy nieuwjaar
dagpostingsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houden
komen vast niet veel boeiends uit...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen en laat het komende jaar weer veel goede games brengen, dan zijn we weer allemaal happy gamers...
Fijne gedachte...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
komen vast niet veel boeiends uit...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
* truSteh mag zo weer lekker op aardig saai familiebezoek
Ik haat nieuwjaardsdag![]()
EA GEEEMS , Challenge EVERYTHINGquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
EA GEEEMS , Challenge EVERYTHING
Ik lag om 6.00 uur in bed, en het was ook best gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:10 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
Ik lag om 7 uur in bed, 't was best gezellig
zaterdag om 7.00 op pas in bed om 4.30 en om 9.00 erweer uit...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik lag om 6.00 uur in bed, en het was ook best gezellig
En om 10.00 ging ik weer vrolijk animal crossing doen
lekker positief zijn we hetjaar in gegaan...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef truSteh het volgende:
* truSteh heeft ruzie met ze ouders en hoeft dus niet meer mee op kut familiebezoek
Rot toch een end op met die neppe blijheid, ik zie me opa en oma verder nooit en dan zou ik ze nu een gelukkig nieuwjaar moeten gaan wensen, het is toch nooit een gelukkig nieuwjaar hier
We hebben sinds kort Tain als mod dus doen we voorzichtig... sst.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:17 schreef mschol het volgende:
*stilte*
ok wist ol niet ben nieuw hieroquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
We hebben sinds kort Tain als mod dus doen we voorzichtig... sst.![]()
jij ook happy new year..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal me ook even melden hier om iedereen een Gelukkig Nieuwjaar te wensenGame On in 2005
Blegh, Baggerquote:
ik weet daar niks van ben net nieuw...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:45 schreef truSteh het volgende:
Zover ik weet was er nogal een rel in de SC hier, en is de SC drastisch veranderd.. bagger word dus niet echt meer geaccepteerd, alleen dingen die over gamen gaan enzo
als die dit jaar uitkomyt op de pc wacht ik daar ook opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:50 schreef truSteh het volgende:
GTA: San Andreas voor de xbox, verder zie ik wel wat er aan komt.
hij komt in juni naar xbox en pc, dacht ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als die dit jaar uitkomyt op de pc wacht ik daar ook op
Klopt. Als ik dit bericht tenminste mag geloven.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
hij komt in juni naar xbox en pc, dacht ik
iets zegt me dat het langer gaat duren weet niet waarom...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Als ik dit bericht tenminste mag geloven.
Als je het voor die 2 series hebt gedaan heb je de grooste miskoop ooit gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Geqxon het volgende:
SJa, je koopt een console voor zijn games, in mijn geval heb ik de PS-Two gehaald vanwege de exclusiviteit van de Tony-Hawk en Grand Theft Auto franchises
welke exclusiviteitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Geqxon het volgende:
SJa, je koopt een console voor zijn games, in mijn geval heb ik de PS-Two gehaald vanwege de exclusiviteit van de Tony-Hawk en Grand Theft Auto franchises
exclusiviteit an tony hawk?? is op alle platorms (en nog een (...) spel ook, imho)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Geqxon het volgende:
ook goeie morgenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef GinaG het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
*net uit bed komt rollen![]()
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef GinaG het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
*net uit bed komt rollen![]()
Noem maar eens een console de de VOLLEDIGE tony hawk reeks heeft... like... playstation only?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
exclusiviteit an tony hawk?? is op alle platorms (en nog een (...) spel ook, imho)
en GTA?? muah je kan em eerder spelen maar nee toch maar niet, komt uiteindelijk ook op elk platform uit...
GTA: SA is inderdaad een erg leuke game maar grafisch ziet het er heel slecht uit op de PS2, rechtstreeks vanaf de DVD laden is irritant en ik kan niet overweg met de PS2 controller.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daarnaast is GTA nu alleen op PS-Two, en ja, ik vind het bijde een apparte speelervaring, waarna je ook nog eens heerlijk jaloers bent dat ik het nu al ga spelen
Dat jij niet overweg kan met de ps2 controller is jou probleem, dat jij problemen hebt met mindere graphics is ook jou probleem (word het spel leuker door verbeterde graphics? imo niet) Het laden van in de hele gta wereld is goed opgelost doordat er nu een dual layer schijfje word gebruikt en je dus gewoon constant door kunt lopen (al moet je bij filmpjes en andere stukjes geloof ik nog wel even wachten)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
GTA: SA is inderdaad een erg leuke game maar grafisch ziet het er heel slecht uit op de PS2, rechtstreeks vanaf de DVD laden is irritant en ik kan niet overweg met de PS2 controller.
Dus ik wacht nog wel even paar maandjes
ab-so-luut niet ik vind gta:SA goed maar niet spectaculairquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Noem maar eens een console de de VOLLEDIGE tony hawk reeks heeft... like... playstation only?Daarom. Daarnaast vind ik Tony Hawk veel lekkerder met een PS2 controller spellen vanwege de meerdere knoppen achterop
Daarnaast is GTA nu alleen op PS-Two, en ja, ik vind het bijde een apparte speelervaring, waarna je ook nog eens heerlijk jaloers bent dat ik het nu al ga spelen
Ik ben ook niet echt jaloers. Persoonlijk vind ik het prettiger spelen met een muis en toetsenbord. Dus dan wacht ik liever nog een aantal maanden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Noem maar eens een console de de VOLLEDIGE tony hawk reeks heeft... like... playstation only?Daarom. Daarnaast vind ik Tony Hawk veel lekkerder met een PS2 controller spellen vanwege de meerdere knoppen achterop
ik koop hem gewoon voor de xbox, opzich boeien de graphics me niet heel erg, maar de drawdistance word ik gewoon gek vanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
GTA: SA is inderdaad een erg leuke game maar grafisch ziet het er heel slecht uit op de PS2, rechtstreeks vanaf de DVD laden is irritant en ik kan niet overweg met de PS2 controller.
Dus ik wacht nog wel even paar maandjes
ik heb het spel een uur geleden nog gespeeld, en het viel me vies tegen...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
De drawdistance merk je alleen als je met een vliegtuig op wolkhoogte vliegt hoor
En als je met een vliegtuig tegen een onzichtbare boom aanvliegt. De drawdistance is gewoon baggerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
De drawdistance merk je alleen als je met een vliegtuig op wolkhoogte vliegt hoor
de draw distance is aleen irritant met die harrier...met iedere andere plane merk je er niks van...de rest is te langzaam om de draw distance eruit te vliegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
En als je met een vliegtuig tegen een onzichtbare boom aanvliegt. De drawdistance is gewoon bagger![]()
heb pc + PS2 versie van vice gezien..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Sja, wacht maar op een crappy geporte versie van het spel danKijk maar naar Vice City, en hoe slecht dat met rook omging bv.
Om te huilen. Neen, de PS2 versie is nog altijd beter. Tenzij ze hem enhancen, maar dan breng ik mijn exemplaar terug naar de winkel en haal ik de PC versie
Kan je dan precies het verschil aangeven hoe de PC en de PS2 met de rook omgaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Sja, wacht maar op een crappy geporte versie van het spel danKijk maar naar Vice City, en hoe slecht dat met rook omging bv.
Om te huilen. Neen, de PS2 versie is nog altijd beter. Tenzij ze hem enhancen, maar dan breng ik mijn exemplaar terug naar de winkel en haal ik de PC versie
ik ga echt geen ps2 kopen voor 1 spel hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
ehm... mijn 1.3 ghz 256mb geheugen met een geforce 4 TI 4200 videokaart trok het makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Mijn P4 2.8ghz met FX5600 (ultra met 256mb) en 2*256mb dual channel trekt het niet.
Mijn P M 1.7ghz met 9600go en 2*512mb trekt het niet.
Zegt niks over je PC. Trust me, het is echt zoDe rookbom lag achter het politie station
Sorry hoor, maar hier liep het prima, nauwelijks een framedrop. Zelfs wanneer ik met een mod de rookbom nam, nergens last van. Misschien moet je in het vervolg iets beters kopen dan een kaartje met een NV30 chip.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Mijn P4 2.8ghz met FX5600 (ultra met 256mb) en 2*256mb dual channel trekt het niet.
Zegt niks over je PC. Trust me, het is echt zoDe rookbom lag achter het politie station
Bingo...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Alles 5xxx is ruk. Ook de FX5950 ultra welke er in pure DX9 mode nog uit getrokken wordt door een 9600XTje welke bij release zo'n 300 euro minder kostte dan de FX5950 ultra. nVidia staat nu misschien weer aan de top, maar man o man wat was de NV30 een flopquote:Op zondag 2 januari 2005 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Bingo...
de FX5xxx tot FX 5800 zijn brakke videokaarten die hebben hele slechte performace...
en ik verwacht eigenlijk ook niet veel van een 9600go
ik draai em hier zonder framdrop op 1.92GHz , 786MB ram & geforce ti4800se (vergelijkbaar met de TI4400)
Ik zeg pure DX9 vrindquote:Op zondag 2 januari 2005 00:15 schreef mschol het volgende:de 5950 was juist een goede kaart ik heb die er nergens uit getrokken zien worden door een 9600 misschien wel ddor een 9800XT
maar ik geef ook toe dat de kaart nog niet perfect was...
driver tweak heb ik idd wel van gehoord en inmiddels zijn die er uit vind ik ooknastyquote:Op zondag 2 januari 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zeg pure DX9 vrind
Dus zonder de driver tweaks van nVidia, en gewoon zoals het beeld gerendered hoort te worden. Overigens zijn het niet altijd sneaky tweaks waar je weinig van merkt, maar de Geforce 5 serie draait verreweg de meeste DX9 games gewoon in DX8.1 of DX8.0 (DX8.0 is wat je ook ziet op een Geforce 4)
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:35 schreef Geqxon het volgende:
Sja, mijn videokaart stinkt no way hoorGamed heerlijk met 256mb geheugen op je kaartje
Ik heb denk ik wel iets gevonden waar hij het baseerd. Ik heb het alleen gevonden bij Far Cry en Flight Simulator 2004. En het gebeurd alleen als je geen AA en AF gebruikt. Voor de rest is de 5950U sneller.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:15 schreef mschol het volgende:de 5950 was juist een goede kaart ik heb die er nergens uit getrokken zien worden door een 9600 misschien wel ddor een 9800XT
maar ik geef ook toe dat de kaart nog niet perfect was...
lastig aan de ende kant moet ie idd in de SC van fig maar omdat we het ook over games hebben zou hij ook in gam thuis horenquote:
ach we zijn het hier begonnen en maken het hier maar ook af hequote:Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
het gaat over grafische kaarten en hoe ze werken , dig dus
wat ziet mijn oog? is je xbox dood? nu een cube kopen manquote:Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
het gaat over grafische kaarten en hoe ze werken , dig dus
ik had 28 november al gelijk een nieuwe hoor...me nick staat er al ff zo...quote:Op zondag 2 januari 2005 12:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat ziet mijn oog? is je xbox dood? nu een cube kopen man
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had 28 november al gelijk een nieuwe hoor...me nick staat er al ff zo...
En ik heb al een cube en dat ding is aleen goed als voetensteuntje
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...quote:Op zondag 2 januari 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]dan heb je wel erg kleine voeten
ik vertel het je, een xbox is perfect als voetenbank.... schuift ook niet irritant weg enzo
die mening deel ik niet met je... dat vind ik voor de xbox... jij vind mario waarschijnlijk wat ik van halo vindquote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...
Moet er nog wel een kussen op. Verwarmd zo'n console nou ook je voeten?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef mschol het volgende:
dit is pas een voetrenbankje:
[afbeelding]
ik zet hem ook nooit meer aan... er komt gewoon niks leuks meer voor uitquote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet er nog wel een kussen op. Verwarmd zo'n console nou ook je voeten?
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetquote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
Mario 128 GameCube
Mario Baseball GameCube
Mario Golf: Toadstool Tour GameCube
Mario Kart: Double Dash GameCube
Mario Party 4 GameCube
Mario Party 5 GameCube
Mario Party 6 GameCube
Mario Power Tennis GameCube
Paper Mario: The Thousand-Year Door GameCube
Super Mario Sunshine GameCube
ik bespaar em de moeite
nintendo doet het altijd goed met hun nieuwe franchise
juist.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
Mario 128 GameCube
Mario Baseball GameCube
Mario Golf: Toadstool Tour GameCube
Mario Kart: Double Dash GameCube
Mario Party 4 GameCube
Mario Party 5 GameCube
Mario Party 6 GameCube
Mario Power Tennis GameCube
Paper Mario: The Thousand-Year Door GameCube
Super Mario Sunshine GameCube
ik bespaar em de moeite
nintendo doet het altijd goed met hun nieuwe franchise
jij hebt last van fanboyismequote:Op zondag 2 januari 2005 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetverder zijn er niet zoveel interessante games op de xbox die niet op een ander platform zijn gereleased..... oke, nu komen er vast lijstjes en nee ik heb niet in de xbox wereld verdiept maar dan nog een cube is altijd beter..... beter 1 cube in de hand dan 1000 xboxen in de lucht zullen we maar zeggen
Wat ik me nou afvraag altijd dan, wordt je op een gegeven moment niet moe dat al die Nintendo spelletjes steeds dezelfde karakters bevatten? Op een gegeven moment heb je het toch wel gehad met die karakters?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetverder zijn er niet zoveel interessante games op de xbox die niet op een ander platform zijn gereleased..... oke, nu komen er vast lijstjes en nee ik heb niet in de xbox wereld verdiept maar dan nog een cube is altijd beter..... beter 1 cube in de hand dan 1000 xboxen in de lucht zullen we maar zeggen
Maar wat gedeeltelijk zo leuk was aan Ninja Gaiden, is dat het een heel oude nostalgische serie weer oppikt. Ryu Hayabusa heeft ook inmiddels al in heel wat spellen gezeten, en elke keer dacht ik 'ha leuk, hij ook weer'.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef Gamedemon het volgende:
En mario ...tsja ik hoef niet in ieder spel Ryu hayabusa te zien , daar ontkom je aleen niet aan bij nintendo..ieder spel bevat mario onderhand...
in 3 nes/snes gamesquote:Op zondag 2 januari 2005 17:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar wat gedeeltelijk zo leuk was aan Ninja Gaiden, is dat het een heel oude nostalgische serie weer oppikt. Ryu Hayabusa heeft ook inmiddels al in heel wat spellen gezeten, en elke keer dacht ik 'ha leuk, hij ook weer'.
Natuurlijk gaat Nintendo er inmiddels te ver in, althans, het nostalgische lijkt belangrijker te zijn dan de vernieuwing. Maar aan de andere kant zijn alle spellen zo verschillende genres dat je een grote kans hebt dat niemand ze allemaal koopt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij hebt last van fanboyisme
Ninja gaiden is het beste spel dat er is op welke console dan ook.
Jah maar als Halo 12 zou uitkomen zou het nog steeds hetzelfde zijn: Schieten.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag altijd dan, wordt je op een gegeven moment niet moe dat al die Nintendo spelletjes steeds dezelfde karakters bevatten? Op een gegeven moment heb je het toch wel gehad met die karakters?
Ik ben HALO fan maar moet er niet aan denken dat er straks een 12 delige HALO reeks is ofzo![]()
je hebt gelijkquote:
tof dat je dat 2 minuten voor het einde zegtquote:Op zondag 2 januari 2005 18:38 schreef nlboy het volgende:
NU op klokhuis (ned3) de geschiedenis van de Computerspelletjes.
(al afgelopen)
Sorry hoor....zapte toen net in.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:43 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat je dat 2 minuten voor het einde zegt![]()
quote:COMPUTER GAMES
Margreet geeft een geschiedenislesje computerspelletjes. Van het stokoude videospel ‘Pong’ tot de hypermoderne games van tegenwoordig.
* nlboy gaat kijken.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:07 schreef Khadgar het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)huis/bb.20050102.asf hier dus.
Of hier: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)khuis/bb.20050102.rm
Dat de homecomputer de oorzaak is van de video game crash in '84. Dat SpaceWar het eerste computerspel is. Dat Atari Pong heeft uitgevonden. Waar was Tennis for Two? Waar was Ralph Baer? Waar was de reden dat Atari geen Nintendo NES consoles is gaan verkopen (want ja, dat was de bedoeling van oorsprong)?quote:Op maandag 3 januari 2005 01:18 schreef Geqxon het volgende:
De nintentendo is inderdaad niet de voorloper van de nintendo 64, maar van de super nintendo
Daarnaast is het Tètris, niet Thee-tris
En kun je idd Playstation cdtjes kopiëren, maar niet de kopieën spelen
Nog meer fouten ontdekt?
Dankjewelquote:Op zondag 2 januari 2005 18:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gefeliciteerd met de MS Sidewinder programmeerbare muis Rodie83, moge gij er in het jaar 2005 nog veel RTS games mee spelen...
volgens mij zo een:quote:Op maandag 3 januari 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Wat is een sidewinder muis?
weet je wat jij moet doen... aoe1 kopen, dan kunnen we samen online gamenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik heb al in geen 2 jaar een RTS meer gespeeld, maar tis een goede reden om daar weer mee te beginnen
Al zal het wel AOE2 worden daar mijn laptop grafisch niet veel meer trekt![]()
Edit: trouwens, ik zit eens te zoeken op dat ding en als ik het goed zie komt dat ding uit het jaar 2000. Dat zou wel eens kunnen betekenen dat het ding nog via een PS2 aansluiting aangesloten moet worden. Afgezien van de vraag of het ding werken wil met Windows XP, ik heb op mn laptop geen PS2 poort meer zitten
Ik kreeg hem gewoon bij mijn muis....quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen... aoe1 kopen, dan kunnen we samen online gamen
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaringquote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
daarom worden ze ook bijna nergens verkochtquote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaring
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:17 schreef Geqxon het volgende:
Rare muis maar. Neen, doe mij maar een MX700 / MX500 (als ik die al niet had)
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een MX700
dat ding is goddelijk
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)quote:Op maandag 3 januari 2005 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.
Wees blij. Ik ben alleen wel snel klaar als ik een muis moet uitkiezen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)
Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,quote:
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaalquote:Op maandag 3 januari 2005 21:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,
Heb trouwens een dual optical. Ook heerlijk ding, al zit ik erover te denken hem in te ruilen voor een mx510
het zijn allemaal rand gevallenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaal
van hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
Jij ook nog de beste wensen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
mij lukte het nooit om die zandzak een beetje ver te slaanquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
als zij zich nou even verkopen aan giro 555quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
Ik begon pas met alcohol drinken op mijn 24e er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 6 januari 2005 08:40 schreef truSteh het volgende:
Ja dat meen ik
*checkt leeftijd* ik hoef ook nog helemaal geen bier lekker te vinden
wat heb je ineens met nintendoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Nou weer een Mario titel er bij, die Mario kan echt alles
Naast zijn uitstapje bij NBA Street V3 , als basketballer, en zijn nieuwe baseball game, gaat hij deze zomer ook dansen in japan. Ik vind dat het zo wel weer eens genoeg is met al die mario games. Mario 128 zal een goed afsluitertje zijn. Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
inspiratieloos van nintendo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
tja, mario was de eerste paar spellen die ik van em had gespeeld wel leuk, en die splellen zijn ook nog leuk (op de superNEs en gameboy)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
Precies.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
Alles wat populair is, wordt op een gegeven moment 'uitgemolken', maar wat boeit het als het goede spellen blijven. En ja Mario wordt 'uitgemolken', maar dat wordt Resident Evil ook en Street Fighter, Mortal Kombat, etc.
En tuurlijk zit er af en toe een minder deel in de serie bij, maar vaak wordt dat weer bij het volgende deel recht gezet.
Ja, daar ben i khet mee eens. Wat ik overigens wel vind is dat de spellen die Nintendo uitbrengt, en uitgemolken zijn van Mario, meestal wel de moeite waard zijn, (oké Mario pinball was een uitschieter) en krijgen bijna altijd wel een 8 of hoger, maar op een gegeven moment is het niet orgineel meer...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
Alles wat populair is, wordt op een gegeven moment 'uitgemolken', maar wat boeit het als het goede spellen blijven. En ja Mario wordt 'uitgemolken', maar dat wordt Resident Evil ook en Street Fighter, Mortal Kombat, etc.
En tuurlijk zit er af en toe een minder deel in de serie bij, maar vaak wordt dat weer bij het volgende deel recht gezet.
Goh, Ms en Sony hadden graag gewild dat ze zo'n sterke Franchise hadden dat ze het konden uitmelken. Dat is Sony helaas met Crash Bandicoot niet gelukt...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, daar ben i khet mee eens. Wat ik overigens wel vind is dat de spellen die Nintendo uitbrengt, en uitgemolken zijn van Mario, meestal wel de moeite waard zijn, (oké Mario pinball was een uitschieter) en krijgen bijna altijd wel een 8 of hoger, maar op een gegeven moment is het niet orgineel meer...
nou, ms is halo aan het uitmelken hoor (kom op zeg, halo 2.5 voor de xbox 2quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goh, Ms en Sony hadden graag gewild dat ze zo'n sterke Franchise hadden dat ze het konden uitmelken. Dat is Sony helaas met Crash Bandicoot niet gelukt...
Kut voor jequote:Op maandag 10 januari 2005 09:23 schreef Thomper het volgende:
Doem wacht op gij, vermetele school.
Moet ik om 7 uur opstaan, om om 8 uur op school te zijn, blijkt vervolgens iedereen te weten dat de eerste 3 uur uitvallen. Sta ik daar alleen.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:23 schreef Thomper het volgende:
Doem wacht op gij, vermetele school.
Moet ik om 7 uur opstaan, om om 8 uur op school te zijn, blijkt vervolgens iedereen te weten dat de eerste 3 uur uitvallen. Sta ik daar alleen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]Maar wel goed van je dat je zo vroeg op bent gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb wat gemist zo te lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:12 schreef capibar het volgende:
[..]
nou, ms is halo aan het uitmelken hoor (kom op zeg, halo 2.5 voor de xbox 2)
onterecht als je het mij vraagt, want alle halo games zijn bagger....
Wie zegt dat ik wakker ben?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar wel goed van je dat je zo vroeg op bent gestaan
Jep, zoals het er nu naar uit ziet komt 2.5 als launchgame op de Xboxenon HX BDZ, of wat het nu ook is, maar dan alleen op de versie met harddisk,zodat je daar je geld aan uit geeft...quote:
Zeg me dat dit een slechte maandagochtend grap isquote:Op maandag 10 januari 2005 09:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jep, zoals het er nu naar uit ziet komt 2.5 als launchgame op de Xboxenon HX BDZ, of wat het nu ook is, maar dan alleen op de versie met harddisk,zodat je daar je geld aan uit geeft...![]()
Tis een prachtig leuk gerucht.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg me dat dit een slechte maandagochtend grap is![]()
quote:Teamxbox had een heel interessant iets te melden op hun website. Zij beweerden dat 'één van hun bronnen' wat meer heeft losgelaten over Halo 2.5, wat wellicht een launchgame voor de xbox 2 moet worden.
"[...]
Halo 2.5 will be an Xbox 2 launch title and is going to run in HDTV resolution with new, improved textures and graphical effects. All the stuff that people expected from Halo 2 but didn’t make the cut will be there.
The technology that powers Halo 2 has been designed from day one to take advantage of the next generation hardware. In Halo 2, the Xbox was pushed to its limits but now the game will reach new heights with the advanced hardware.
Now, here is the twist. Halo 2.5 will come preloaded with the optional HDD. It’ll be one of the two reasons to get the Xbox 2 that comes with a hard drive. The other reason… well, you’ll just have to wait
[...]"
Vooralsnog is niets zeker en heeft zowel Microsoft als Bungie nog niks bevestigd. We houden je op de hoogte.
3 totaal verschillende versies maakt het zo ingewikeld. Ik bedoel, welke moet ik dan kopen?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat hele Xbox 2 gebeuren gaat floppen natuurlijk. 3 versies. Teveel integratie met PC's. Alleen als ze een mooie Media Center Editie maken die ja aan je PC kan hangen om zo DivX te kijken kan me overhalen. En Kameo natuurlijk.
Pfuh, eind november moet die hele boel al uitkomen dus over een maand is er al wel een uitgelekte versie.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
*flauwvalt
Moet ik dan zo lang gaan wachten om uit te vinden hoe het verhaal afloopt![]()
Uitmelken kan. Uitmelken is slim. Uitmelken moet. Want welk goedlopend bedrijf melkt er niet uit? Face it, tegenwoordig zijn er haast geen nieuwe spellen meer. Pak een PU, een Xbox Magazine, een Edge, en haast het enige wat je ziet zijn 2de, 3de, of zelfs 5de delen! Is dat er niet, dan wel een licentie, een jaartal, of een Mario die er aan zit. Zelfs Katari Damacy, vreemdste spel in tijden, krijgt een vervolg, een uitmelkerij deel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Xbox
-Jade Empire
-Conker
-Kameo
-Rainbow Six: Lockdown
-Timesplitters 3
GameCube
-Resident Evil 4
-Zelda
-DK Jungle Beat