De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:00 schreef Khadgar het volgende:
Een nieuw tijdperk? Kunnen we dan ook weer gaan tech-talken in GAM? Alhoewel ik er toch geen tijd meer voor heb en al m'n oude consoles heb opgeborgen (NES, SNES, MegaDrive, CDI) of weggedonderd (Atari 2600, Radofin Telesports mormel, jadijadajada troep). Onder de TV staan alleen de Cube en de Krat nog. En de subwoofer, maar dat is bijzaak.
Weet je zeker dat je niet de game 'high' aan het spelen was?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zo. Werkt die arcade cabinet trouwens nog die je indertijd gemaakt hebt om ikaruga mee te spelen? Toen je anderhalf jaar geleden die foto postte heb ik ook geprobeerd om mijn tv eens te draaien zodat ik ikaruga ook kon spelen zoals het bedoeld was, maar zodra ik de tv gedraaid had, vulde het beeld van mijn TV zich met paarse vlekken.
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:00 schreef Khadgar het volgende:
Een nieuw tijdperk? Kunnen we dan ook weer gaan tech-talken in GAM? Alhoewel ik er toch geen tijd meer voor heb en al m'n oude consoles heb opgeborgen (NES, SNES, MegaDrive, CDI) of weggedonderd (Atari 2600, Radofin Telesports mormel, jadijadajada troep). Onder de TV staan alleen de Cube en de Krat nog. En de subwoofer, maar dat is bijzaak.
Ik miste die topics eigenlijk al een beetje als retrogamer. Je gaat me toch niet vertellen dat die topics doelbewust uit Gam zijn geweerd?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggen
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik miste die topics eigenlijk al een beetje als retrogamer. Je gaat me toch niet vertellen dat die topics doelbewust uit Gam zijn geweerd?![]()
Godzijdank dat er eindelijk weer eens serieus naar Gam gekeken wordt.
Arcade cabinet staat te koopquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De krat? Dat is je koosnaampje voor je Xbox of zo. Werkt die arcade cabinet trouwens nog die je indertijd gemaakt hebt om ikaruga mee te spelen? Toen je anderhalf jaar geleden die foto postte heb ik ook geprobeerd om mijn tv eens te draaien zodat ik ikaruga ook kon spelen zoals het bedoeld was, maar zodra ik de tv gedraaid had, vulde het beeld van mijn TV zich met paarse vlekken.
Gesplitst, vriend, gesplitst. Door een paar zeikerds die enkel het over verzamelen wilden hebben, en Noot is daar toen ingetrapt. En wat denk je? Binnen een maand waren de topics dood/schijndood.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.
owquote:Op woensdag 29 december 2004 11:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gesplitst, vriend, gesplitst. Door een paar zeikerds die enkel het over verzamelen wilden hebben, en Noot is daar toen ingetrapt. En wat denk je? Binnen een maand waren de topics dood/schijndood.
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:24 schreef Khadgar het volgende:
Maar als er zoveel animo voor is wil ik best de komende paar dagen aan een nieuw topic gaan werken, met de basis FAQ er in. Ik heb ondertussen veel geleerd en sommige dingen kunnen handiger.
Smileypost Tain, valt onder de noemer "bagger"quote:
Dit is natuurlijk ook gewoon bagger, maar op Fok! heerst geen democratie...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 12:21 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Smileypost Tain, valt onder de noemer "bagger"
Opmerkingen over hoe bagger een post is valt ook onder bagger, maar voor deze keer laat ik het wel toequote:Op woensdag 29 december 2004 12:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook gewoon bagger, maar op Fok! heerst geen democratie...
Gaan we doen alsof je blauw bent?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Opmerkingen over hoe bagger een post is valt ook onder bagger, maar voor deze keer laat ik het wel toe
Budgetgaming.nl gaat open op 29 december 2004 om precies 3 uur, wees erbij!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/
Goeie site voor goedkope games
(misschien is sie al oud)
en dat "misschien is ie al oud" noemenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Budgetgaming.nl gaat open op 29 december 2004 om precies 3 uur, wees erbij!
Door een technisch foutje is de site al heel even open geweest, dus sommigen hebben alvast een sneak preview kunnen nemen.
![]()
Ik ben er al uitgebreid opgeweestquote:Op woensdag 29 december 2004 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
en dat "misschien is ie al oud" noemen
precies, toen beide topics nog apart liepen leip het altijd wel, erna werd het allemaal wat minderquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, het verzamel en reparatie topic zijn op een gegeven moment samengevoegd, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Van mij mag er dan ook wel weer een reparatie topic komen.
pssst, khadgar heeft me al gewezen op het feit dat de topics zijn doodgebloed, nadat ze uit elkaar waren gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2004 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies, toen beide topics nog apart liepen leip het altijd wel, erna werd het allemaal wat minder
Dat was ik. Ik dacht, gewoon /index.php en ik kom erin. Zo goed kunnen ze niet beveiligen blijkbaar, dus zat ik daar al 2 dagen van te voren.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Door een technisch foutje is de site al heel even open geweest, dus sommigen hebben alvast een sneak preview kunnen nemen.
ik wrijf het er nog even lekker inquote:Op woensdag 29 december 2004 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
pssst, khadgar heeft me al gewezen op het feit dat de topics zijn doodgebloed, nadat ze uit elkaar waren gehaald
Leuke tip, site ziet er wel fatsoenlijk uit...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/
Goeie site voor goedkope games
(misschien is sie al oud)
Ja, goed hoor. Ik weet niet of het werkt, maar het is zeker het proberen waard.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:53 schreef Tain het volgende:
Ik vond de reparatie topics vroeger best leuk om te lezen enzo, ook nog nodig gehad bij mijn NES, maar mijn collega speknek is de 30e weer terug dus dan zal ik het met hem overleggen
Waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Geqxon het volgende:
MMMM.. ik hoop echt dat de postbode vandaag langskomt
oudjaarsplayboy hequote:
Slowchart? Is dat iets nieuws?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Nou alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!
Dat we ook volgendjaar nog het nieuwe jaar inkunnen luiden in de slowchart (als je snapt wat ik bedoel)
de r zit naast de t dus bernie zal wel dikke vingers hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Slowchart? Is dat iets nieuws?
Zijn dan de verkopen, maar dan langzaam? Of zijn het de verkopen van slowchat?
Of hij kan niet typen, of hij is dyslectisch(meest waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
de r zit naast de t dus bernie zal wel dikke vingers hebbenof een klein toetsenbord
Bootdiscquote:
dan hoop ik voor je dat er een leuke postbode bij jou in de buurt rondlooptquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BootdiscKan ik eindelijk mijn imports spelen
![]()
Ik ga die postbode echt knuffelen en een gelukkig nieuw jaar wensen als hij vandaag komt![]()
speknek zei:quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Speknek, erg mooi, maar doe dat topic even open. Het is niet illegaal, bewijs maar.
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....quote:Voor de onoplettende topicopener: in de FAQ staat dat het modden van je console of anderszijds praktijken die tot illegale kopieën kan leiden niet besproken worden.
idd en dan zit je ook nog in het verkeerde topic om te klagen -> G&C FB topic (Lik je in bij Kwik, Kwek en Kwak)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
speknek zei:
[..]
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....
Ja Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:02 schreef taart het volgende:
Eerste post van 2005!
gelukkig nieuwjaar iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |