ik had 28 november al gelijk een nieuwe hoor...me nick staat er al ff zo...quote:Op zondag 2 januari 2005 12:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat ziet mijn oog? is je xbox dood? nu een cube kopen man
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had 28 november al gelijk een nieuwe hoor...me nick staat er al ff zo...
En ik heb al een cube en dat ding is aleen goed als voetensteuntje
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...quote:Op zondag 2 januari 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]dan heb je wel erg kleine voeten
ik vertel het je, een xbox is perfect als voetenbank.... schuift ook niet irritant weg enzo
die mening deel ik niet met je... dat vind ik voor de xbox... jij vind mario waarschijnlijk wat ik van halo vindquote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...
Moet er nog wel een kussen op. Verwarmd zo'n console nou ook je voeten?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef mschol het volgende:
dit is pas een voetrenbankje:
[afbeelding]
ik zet hem ook nooit meer aan... er komt gewoon niks leuks meer voor uitquote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voorderest is het een matige consoles met matige games die gamecube...dus waar moet ik em anders voor gebruiken...
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet er nog wel een kussen op. Verwarmd zo'n console nou ook je voeten?
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetquote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
Mario 128 GameCube
Mario Baseball GameCube
Mario Golf: Toadstool Tour GameCube
Mario Kart: Double Dash GameCube
Mario Party 4 GameCube
Mario Party 5 GameCube
Mario Party 6 GameCube
Mario Power Tennis GameCube
Paper Mario: The Thousand-Year Door GameCube
Super Mario Sunshine GameCube
ik bespaar em de moeite
nintendo doet het altijd goed met hun nieuwe franchise
juist.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
Mario 128 GameCube
Mario Baseball GameCube
Mario Golf: Toadstool Tour GameCube
Mario Kart: Double Dash GameCube
Mario Party 4 GameCube
Mario Party 5 GameCube
Mario Party 6 GameCube
Mario Power Tennis GameCube
Paper Mario: The Thousand-Year Door GameCube
Super Mario Sunshine GameCube
ik bespaar em de moeite
nintendo doet het altijd goed met hun nieuwe franchise
jij hebt last van fanboyismequote:Op zondag 2 januari 2005 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetverder zijn er niet zoveel interessante games op de xbox die niet op een ander platform zijn gereleased..... oke, nu komen er vast lijstjes en nee ik heb niet in de xbox wereld verdiept maar dan nog een cube is altijd beter..... beter 1 cube in de hand dan 1000 xboxen in de lucht zullen we maar zeggen
Wat ik me nou afvraag altijd dan, wordt je op een gegeven moment niet moe dat al die Nintendo spelletjes steeds dezelfde karakters bevatten? Op een gegeven moment heb je het toch wel gehad met die karakters?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien vind jij de meesten niks aan maar de meesten zijn gewoon meesterlijk om te spelen, persoonlijk vind ik ze dan ook leuker dan halo.... ik vind halo echt te kut, ninja gaiden is redelijk en top spin is uiteraard vetverder zijn er niet zoveel interessante games op de xbox die niet op een ander platform zijn gereleased..... oke, nu komen er vast lijstjes en nee ik heb niet in de xbox wereld verdiept maar dan nog een cube is altijd beter..... beter 1 cube in de hand dan 1000 xboxen in de lucht zullen we maar zeggen
Maar wat gedeeltelijk zo leuk was aan Ninja Gaiden, is dat het een heel oude nostalgische serie weer oppikt. Ryu Hayabusa heeft ook inmiddels al in heel wat spellen gezeten, en elke keer dacht ik 'ha leuk, hij ook weer'.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef Gamedemon het volgende:
En mario ...tsja ik hoef niet in ieder spel Ryu hayabusa te zien , daar ontkom je aleen niet aan bij nintendo..ieder spel bevat mario onderhand...
in 3 nes/snes gamesquote:Op zondag 2 januari 2005 17:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar wat gedeeltelijk zo leuk was aan Ninja Gaiden, is dat het een heel oude nostalgische serie weer oppikt. Ryu Hayabusa heeft ook inmiddels al in heel wat spellen gezeten, en elke keer dacht ik 'ha leuk, hij ook weer'.
Natuurlijk gaat Nintendo er inmiddels te ver in, althans, het nostalgische lijkt belangrijker te zijn dan de vernieuwing. Maar aan de andere kant zijn alle spellen zo verschillende genres dat je een grote kans hebt dat niemand ze allemaal koopt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij hebt last van fanboyisme
Ninja gaiden is het beste spel dat er is op welke console dan ook.
Jah maar als Halo 12 zou uitkomen zou het nog steeds hetzelfde zijn: Schieten.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag altijd dan, wordt je op een gegeven moment niet moe dat al die Nintendo spelletjes steeds dezelfde karakters bevatten? Op een gegeven moment heb je het toch wel gehad met die karakters?
Ik ben HALO fan maar moet er niet aan denken dat er straks een 12 delige HALO reeks is ofzo![]()
je hebt gelijkquote:
tof dat je dat 2 minuten voor het einde zegtquote:Op zondag 2 januari 2005 18:38 schreef nlboy het volgende:
NU op klokhuis (ned3) de geschiedenis van de Computerspelletjes.
(al afgelopen)
Sorry hoor....zapte toen net in.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:43 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat je dat 2 minuten voor het einde zegt![]()
quote:COMPUTER GAMES
Margreet geeft een geschiedenislesje computerspelletjes. Van het stokoude videospel ‘Pong’ tot de hypermoderne games van tegenwoordig.
* nlboy gaat kijken.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:07 schreef Khadgar het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)huis/bb.20050102.asf hier dus.
Of hier: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)khuis/bb.20050102.rm
Dat de homecomputer de oorzaak is van de video game crash in '84. Dat SpaceWar het eerste computerspel is. Dat Atari Pong heeft uitgevonden. Waar was Tennis for Two? Waar was Ralph Baer? Waar was de reden dat Atari geen Nintendo NES consoles is gaan verkopen (want ja, dat was de bedoeling van oorsprong)?quote:Op maandag 3 januari 2005 01:18 schreef Geqxon het volgende:
De nintentendo is inderdaad niet de voorloper van de nintendo 64, maar van de super nintendo
Daarnaast is het Tètris, niet Thee-tris
En kun je idd Playstation cdtjes kopiëren, maar niet de kopieën spelen
Nog meer fouten ontdekt?
Dankjewelquote:Op zondag 2 januari 2005 18:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gefeliciteerd met de MS Sidewinder programmeerbare muis Rodie83, moge gij er in het jaar 2005 nog veel RTS games mee spelen...
volgens mij zo een:quote:Op maandag 3 januari 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Wat is een sidewinder muis?
weet je wat jij moet doen... aoe1 kopen, dan kunnen we samen online gamenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik heb al in geen 2 jaar een RTS meer gespeeld, maar tis een goede reden om daar weer mee te beginnen
Al zal het wel AOE2 worden daar mijn laptop grafisch niet veel meer trekt![]()
Edit: trouwens, ik zit eens te zoeken op dat ding en als ik het goed zie komt dat ding uit het jaar 2000. Dat zou wel eens kunnen betekenen dat het ding nog via een PS2 aansluiting aangesloten moet worden. Afgezien van de vraag of het ding werken wil met Windows XP, ik heb op mn laptop geen PS2 poort meer zitten
Ik kreeg hem gewoon bij mijn muis....quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen... aoe1 kopen, dan kunnen we samen online gamen
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaringquote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
daarom worden ze ook bijna nergens verkochtquote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaring
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:17 schreef Geqxon het volgende:
Rare muis maar. Neen, doe mij maar een MX700 / MX500 (als ik die al niet had)
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een MX700
dat ding is goddelijk
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)quote:Op maandag 3 januari 2005 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.
Wees blij. Ik ben alleen wel snel klaar als ik een muis moet uitkiezen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |