Ik kreeg hem gewoon bij mijn muis....quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen... aoe1 kopen, dan kunnen we samen online gamen
en je kunt gewoon een usb->ps2 convertortje kopen bij de norrod ofzo hoor
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaringquote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
daarom worden ze ook bijna nergens verkochtquote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Juist. En omgekeerd zijn die dingen eigenlijk nooit compatible weet ik uit ervaring
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft toch niks aan een usb->ps2 convertor?
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:17 schreef Geqxon het volgende:
Rare muis maar. Neen, doe mij maar een MX700 / MX500 (als ik die al niet had)
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een MX700
dat ding is goddelijk
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)quote:Op maandag 3 januari 2005 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een MX300. Is ook één van de weinige muizen die goed in m'n hand ligt als linkshandige zijnde.
Wees blij. Ik ben alleen wel snel klaar als ik een muis moet uitkiezen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben rechtshandig en heb dus dat soort probelemen nooit.. (pfhew..)
Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,quote:
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaalquote:Op maandag 3 januari 2005 21:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,
Heb trouwens een dual optical. Ook heerlijk ding, al zit ik erover te denken hem in te ruilen voor een mx510
het zijn allemaal rand gevallenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaal
van hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
Jij ook nog de beste wensen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
mij lukte het nooit om die zandzak een beetje ver te slaanquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
als zij zich nou even verkopen aan giro 555quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |