Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,quote:
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaalquote:Op maandag 3 januari 2005 21:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Muizen zijn randapparatuur bij gamen dus het kan best hier,
Heb trouwens een dual optical. Ook heerlijk ding, al zit ik erover te denken hem in te ruilen voor een mx510
het zijn allemaal rand gevallenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Videokaarten zijn ook essentieel voor pc gamers, maar het is meer DIG-materiaal dan GAM-materiaal
van hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
Jij ook nog de beste wensen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb nog helemaal niet iedereen de beste wensen gewenst![]()
DE BESTE WENSEN!![]()
mij lukte het nooit om die zandzak een beetje ver te slaanquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, heel m'n vingers zijn blauw van de Homerun contest in SSBM
als zij zich nou even verkopen aan giro 555quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb ook een nieuwe Sig
[afbeelding]
Ik begon pas met alcohol drinken op mijn 24e er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 6 januari 2005 08:40 schreef truSteh het volgende:
Ja dat meen ik
*checkt leeftijd* ik hoef ook nog helemaal geen bier lekker te vinden
wat heb je ineens met nintendoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Nou weer een Mario titel er bij, die Mario kan echt alles
Naast zijn uitstapje bij NBA Street V3 , als basketballer, en zijn nieuwe baseball game, gaat hij deze zomer ook dansen in japan. Ik vind dat het zo wel weer eens genoeg is met al die mario games. Mario 128 zal een goed afsluitertje zijn. Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
inspiratieloos van nintendo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
tja, mario was de eerste paar spellen die ik van em had gespeeld wel leuk, en die splellen zijn ook nog leuk (op de superNEs en gameboy)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Wat vinden jullie van ''het uitmelken'' van mario?
Precies.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
Alles wat populair is, wordt op een gegeven moment 'uitgemolken', maar wat boeit het als het goede spellen blijven. En ja Mario wordt 'uitgemolken', maar dat wordt Resident Evil ook en Street Fighter, Mortal Kombat, etc.
En tuurlijk zit er af en toe een minder deel in de serie bij, maar vaak wordt dat weer bij het volgende deel recht gezet.
Ja, daar ben i khet mee eens. Wat ik overigens wel vind is dat de spellen die Nintendo uitbrengt, en uitgemolken zijn van Mario, meestal wel de moeite waard zijn, (oké Mario pinball was een uitschieter) en krijgen bijna altijd wel een 8 of hoger, maar op een gegeven moment is het niet orgineel meer...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
Alles wat populair is, wordt op een gegeven moment 'uitgemolken', maar wat boeit het als het goede spellen blijven. En ja Mario wordt 'uitgemolken', maar dat wordt Resident Evil ook en Street Fighter, Mortal Kombat, etc.
En tuurlijk zit er af en toe een minder deel in de serie bij, maar vaak wordt dat weer bij het volgende deel recht gezet.
Goh, Ms en Sony hadden graag gewild dat ze zo'n sterke Franchise hadden dat ze het konden uitmelken. Dat is Sony helaas met Crash Bandicoot niet gelukt...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, daar ben i khet mee eens. Wat ik overigens wel vind is dat de spellen die Nintendo uitbrengt, en uitgemolken zijn van Mario, meestal wel de moeite waard zijn, (oké Mario pinball was een uitschieter) en krijgen bijna altijd wel een 8 of hoger, maar op een gegeven moment is het niet orgineel meer...
nou, ms is halo aan het uitmelken hoor (kom op zeg, halo 2.5 voor de xbox 2quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goh, Ms en Sony hadden graag gewild dat ze zo'n sterke Franchise hadden dat ze het konden uitmelken. Dat is Sony helaas met Crash Bandicoot niet gelukt...
Kut voor jequote:Op maandag 10 januari 2005 09:23 schreef Thomper het volgende:
Doem wacht op gij, vermetele school.
Moet ik om 7 uur opstaan, om om 8 uur op school te zijn, blijkt vervolgens iedereen te weten dat de eerste 3 uur uitvallen. Sta ik daar alleen.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:23 schreef Thomper het volgende:
Doem wacht op gij, vermetele school.
Moet ik om 7 uur opstaan, om om 8 uur op school te zijn, blijkt vervolgens iedereen te weten dat de eerste 3 uur uitvallen. Sta ik daar alleen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]Maar wel goed van je dat je zo vroeg op bent gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb wat gemist zo te lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:12 schreef capibar het volgende:
[..]
nou, ms is halo aan het uitmelken hoor (kom op zeg, halo 2.5 voor de xbox 2)
onterecht als je het mij vraagt, want alle halo games zijn bagger....
Wie zegt dat ik wakker ben?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar wel goed van je dat je zo vroeg op bent gestaan
Jep, zoals het er nu naar uit ziet komt 2.5 als launchgame op de Xboxenon HX BDZ, of wat het nu ook is, maar dan alleen op de versie met harddisk,zodat je daar je geld aan uit geeft...quote:
Zeg me dat dit een slechte maandagochtend grap isquote:Op maandag 10 januari 2005 09:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jep, zoals het er nu naar uit ziet komt 2.5 als launchgame op de Xboxenon HX BDZ, of wat het nu ook is, maar dan alleen op de versie met harddisk,zodat je daar je geld aan uit geeft...![]()
Tis een prachtig leuk gerucht.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg me dat dit een slechte maandagochtend grap is![]()
quote:Teamxbox had een heel interessant iets te melden op hun website. Zij beweerden dat 'één van hun bronnen' wat meer heeft losgelaten over Halo 2.5, wat wellicht een launchgame voor de xbox 2 moet worden.
"[...]
Halo 2.5 will be an Xbox 2 launch title and is going to run in HDTV resolution with new, improved textures and graphical effects. All the stuff that people expected from Halo 2 but didn’t make the cut will be there.
The technology that powers Halo 2 has been designed from day one to take advantage of the next generation hardware. In Halo 2, the Xbox was pushed to its limits but now the game will reach new heights with the advanced hardware.
Now, here is the twist. Halo 2.5 will come preloaded with the optional HDD. It’ll be one of the two reasons to get the Xbox 2 that comes with a hard drive. The other reason… well, you’ll just have to wait
[...]"
Vooralsnog is niets zeker en heeft zowel Microsoft als Bungie nog niks bevestigd. We houden je op de hoogte.
3 totaal verschillende versies maakt het zo ingewikeld. Ik bedoel, welke moet ik dan kopen?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat hele Xbox 2 gebeuren gaat floppen natuurlijk. 3 versies. Teveel integratie met PC's. Alleen als ze een mooie Media Center Editie maken die ja aan je PC kan hangen om zo DivX te kijken kan me overhalen. En Kameo natuurlijk.
Pfuh, eind november moet die hele boel al uitkomen dus over een maand is er al wel een uitgelekte versie.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
*flauwvalt
Moet ik dan zo lang gaan wachten om uit te vinden hoe het verhaal afloopt![]()
Uitmelken kan. Uitmelken is slim. Uitmelken moet. Want welk goedlopend bedrijf melkt er niet uit? Face it, tegenwoordig zijn er haast geen nieuwe spellen meer. Pak een PU, een Xbox Magazine, een Edge, en haast het enige wat je ziet zijn 2de, 3de, of zelfs 5de delen! Is dat er niet, dan wel een licentie, een jaartal, of een Mario die er aan zit. Zelfs Katari Damacy, vreemdste spel in tijden, krijgt een vervolg, een uitmelkerij deel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef Tain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |