quote:Op maandag 10 januari 2005 09:26 schreef Thomper het volgende:
Kunnen ze het mij niet eens vertellen, als ik om 7 uur moet opstaan, om dan uiteindelijk als enige aan te komen, daar op school, omdat iedereen de eerste 3 uur vrij blijkt te hebben.
Kleine moeite om dat mij ook eventjes te zeggen lijkt mij,![]()
Maar dan is er nog iemand. Als je als enige op school aankomt met de concierges doe je iets niet goed.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]ik ben op school en mijn projectgroep komt maar voor de helft opdagen...dat schiet ook niet op
Dat hebben wij ook. Probleem is dat de bijhouder met vakantie is.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:36 schreef switchboy het volgende:
Mijn school heeft zo'n handig dagrooster op internet... die ze soms te laat updaten...
Vermaledijd misschien?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:37 schreef Kreator het volgende:
Vermetele?
Gij zijt vermetel, ik vermetele, gij vermetele.. niet?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:37 schreef Kreator het volgende:
Vermetele?
Bij mij nooit. En dan heb ik ook nog eens de eerste 3 uur.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:21 schreef Thrilled het volgende:
is het niet landelijk bekend dat je de eerste 2 uur vrij bent na de kerstvak.?
watbenjedan.nlquote:Op maandag 10 januari 2005 10:14 schreef Thomper het volgende:
#@!($*#(_*(#(_@$
Blijkt dat het wel op de site staat, op de kalender, waar ik dus toch nooit kijk.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:36 schreef switchboy het volgende:
Mijn school heeft zo'n handig dagrooster op internet... die ze soms te laat updaten...
Vandale vindt eigenlijk geen enkele variant op het woord. Wat moet het betekenen? En is het Belgisch?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gij zijt vermetel, ik vermetele, gij vermetele.. niet?
Van Dale online woordenboek was net weer eens even kapot.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandale vindt eigenlijk geen enkele variant op het woord. Wat moet het betekenen? En is het Belgisch?
quote:
Goeie topictitel dan.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Van Dale online woordenboek was net weer eens even kapot.
[..]
Vermaledijd past dan toch beter.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Van Dale online woordenboek was net weer eens even kapot.
[..]
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vermaledijd past dan toch beter.
Als de rest van je schoolgenoten het wil wist, waarom wist jij het dan niet....quote:Op maandag 10 januari 2005 09:26 schreef Thomper het volgende:
Kleine moeite om dat mij ook eventjes te zeggen lijkt mij,![]()
ps ..dat vinden ze ook niet zo'n geslaagde 1 april grapquote:Op maandag 10 januari 2005 10:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Het kan ook anders. Bellen dat je de eerste 2 uur vrij bent (eerste 2 LESuur ga ik dan van uit) en dan niet vrij schijnen te zijn. Bedankt.
Bij mij zat het net wat anders. Mijn ma had te telefoon aangenomen en die kon dus niet bepaalde dingen vragen maar het scheen voor een ander deel van mijn klas te zijn, maar dat kon ze niet weten. Ik ben de laatste van die circel, was ik als enige afwezig genoteerd. Met nog 1 iemand dan.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:50 schreef coz het volgende:
[..]
ps ..dat vinden ze ook niet zo'n geslaagde 1 april grap
je klasgenoten inderdaad wel![]()
( degene die uitleg willen... school belt 1 a 2 op en die zetten een telefoonketen in werking als een leraar ziek is ed... die 1 a 2 vonden het wel een leuke grap en wilde wel meewerken dus ..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |