abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24231622
Een nieuw deel, nieuwe ronde, nieuwe kansen
Paar huishoudelijke medelingen:
1) Bagger wordt verwijderd
2) Reacties op hoe bagger een post is worden ook verwijderd
3) Flames enzo worden uiteraard verwijderd en levert je waarschijnlijk ook een note op
4) tvp'tjes worden ook verwijderd, heb je niks bij te dragen aan de discussie, post dan gewoon niks
5) Veel plezier
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24231689
Tain

Ik vond dat genre gedoe toch neit zo fijn, je gaat te snel ''offtopic''

BTW word jij ook onze persoonlijk GAM slowchat mod?

Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005 :

GAMECUBE:
-Donkey Konga Jungle Beat!!
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??

NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS
-The New Super Mario Bros. DS

dat was het wel

Ohwjah Tain, je vergat Game On!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_24231828
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Tain

Ik vond dat genre gedoe toch neit zo fijn, je gaat te snel ''offtopic''

BTW word jij ook onze persoonlijk GAM slowchat mod?

Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005 :

GAMECUBE:
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??

NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS

dat was het wel

Ohwjah Tain, je vergat Game On!
Het genre gedoe was in mijn ogen ook geen alternatief voor het slowchat topic. Het is een hele opzichzelf staande reeks, waarin er een hele andere discussie plaatsvindt. Het hoeft ook niet constant over games te gaan, alleen het tosti of aardappelen schillen niveau hoeft ook weer niet, maar hoofdlijn zal wel games zijn uiteraard. Anders kan je net zo goed in GC of in ONZ gaan zitten als je niet over games wilt praten.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 27 december 2004 @ 10:47:08 #4
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24231871
Ontopic: ik begin gamen te hard in mn portomonnee te voelen. Damn, 60 euro op een budget van 400 in de maand hakt er keihard in
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24231918
Je bedoelt 2005, Tain?
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:

GAMECUBE:
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??

NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS

dat was het wel

Ongeveer precies hetzelfde.. al neem ik nog even geen Rayman DS. Ik wil eerst wel eens weten wat die hele game precies inhoudt, want met die 3 screens tot nu toe kan je zo weinig. Als het nou echt veel nieuw spul krijgt koop ik hem wel, anders niet.

Oh ja, en natuurlijk de E3. Kan niet wachten tot ie is, eerste info over de Next-Next-Gen, speelbare nieuwe Zelda.

Of de launch van de Nintendo DS in Nederland! Zou er ook een Touch! DS komen hier? Lijkt me een geweldig idee.. En als ik genoeg geld heb komt er zelfs een PSPtje in huis.. ik moest toch nog een MP3 speler/videospeler/game-apparaat met enorm scherm/kleine batterij
pi_24231958
*hoopt dat Chessmaster ook voor de XBOX uitkomt
pi_24231975
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:47 schreef Rodie83 het volgende:
Ontopic: ik begin gamen te hard in mn portomonnee te voelen. Damn, 60 euro op een budget van 400 in de maand hakt er keihard in
Tsja.. gelukkig zijn games zo in het najaar van het leven van een console goedkoper. Ik bedoel, de echte toppers zitten bijna allemaal in de budget range ondertussen, alleen de allernieuwste spellen moet je maar even laten liggen.

En doorsparen voor die Xbox 2, toch? Zou misschien al eind 2005 beschikbaar zijn. Met op de GDC de onthulling, over een maand of drie.

Heb hier een folder van ze toegestuurd gekregen of ik me wil aanmelden voor de GDC. Wtf? Hoe komen ze aan mijn adres?
pi_24232006
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
*hoopt dat Chessmaster ook voor de XBOX uitkomt
Je bedoelt http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582408.asp?q=ChessMaster ?
pi_24232040
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:50 schreef Thomper het volgende:
Je bedoelt 2005, Tain?
[..]

Ongeveer precies hetzelfde.. al neem ik nog even geen Rayman DS. Ik wil eerst wel eens weten wat die hele game precies inhoudt, want met die 3 screens tot nu toe kan je zo weinig. Als het nou echt veel nieuw spul krijgt koop ik hem wel, anders niet.

Oh ja, en natuurlijk de E3. Kan niet wachten tot ie is, eerste info over de Next-Next-Gen, speelbare nieuwe Zelda.

Of de launch van de Nintendo DS in Nederland! Zou er ook een Touch! DS komen hier? Lijkt me een geweldig idee.. En als ik genoeg geld heb komt er zelfs een PSPtje in huis.. ik moest toch nog een MP3 speler/videospeler/game-apparaat met enorm scherm/kleine batterij
Ohwjah, die nieuwe Zelda moet ik ook nog hebben!! En ja, ik ben ook benieuwd hoe de release van de NDS hier uitgepakt word! En ik ben ook benieuwd (ja sorry dat ik er over begin) naar Rayman DS, het zal een remake zijn van Rayman 2 (voor mij nog steeds het beste Rayman spel) maar toch ben ik erg benieuwd naar de Multiplayer. Ook ben ik benieuwd wat ik van de Nieuwe Zelda zou vinden, en of RE 4 iets voor me is. Ook hoop ik dat er in 2005 nog een nieuwe Donkey KOnga komt naast Jungle Beat, want serieus, de topper van 2004 was voor mij Donkey Konga, wat ik nog steeds met heel veel plezier speel.
pi_24232041
quote:
Deze versie is toch niet voor de europese xbox?
pi_24232045
Als we dan toch lijstjes aan het maken zijn:
Xbox
-Jade Empire
-Star Wars: Knights of the Old Republic 2
-Conker
-Kameo
-Splinter Cell 3
-Brothers in Arms
-Star Wars: Republic Commando
-Rainbow Six: Lockdown
-Far Cry: Instincts
-Timesplitters 3
-Starcraft: Ghost

PC
-World of WarCraft

GameCube
-Resident Evil 4
-Zelda

PlayStation 2
-God of War

PSP
-Ridge Racer PSP
-Square RPG's

Nintendo DS
-Super Mario 64 DS
-Super Mario Bros.

En dan weet ik zeker dat ik wat vergeten ben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24232068
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:

[..]

Deze versie is toch niet voor de europese xbox?
Nog niet uit nee, zelfs nog niet aangekondigd voor Europa
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24232099
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
PSP
-Ridge Racer PSP
-Square RPG's

Nintendo DS
-Super Mario 64 DS
-Super Mario Bros.

En dan weet ik zeker dat ik wat vergeten ben
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
pi_24232116
Oehwww 2005 gaat me zo veel geld kosten , Maar ik heb nu al genoeg voor een DS dus dat is alvast geregeld, fijn dat in Januari veel bekend gemaakt word over de Europese (release) van de DS
pi_24232124
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:

[..]

Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
Ik wil nieuwe wat serieuzere RPG's, FF3 leuk maar weer een poort, FF: CC , Egg Monster Hero klinkt niet echt serieus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24232142
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ook een nieuwe Pokemon (voor de belangstellenden)
  maandag 27 december 2004 @ 11:13:36 #17
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_24232245
pokemon? lol moet eerst die laatste nog uitspelen op me GBA. van de zomer gekocht en na 2 maanden spelen was het wel weer genoeg
En wil wel graag die PSP hebben, maar volgens de laatste geruchten gaat het gewoon slecht met sony en de PSP. Ding wordt te warm, batterij schijnt slecht te zijn en nog geen goed kwalitatieve games beschikbaar. En waarom kies ik dan toch voor die PSP en niet voor de DS? Ik vrees dat het te maken heeft vanwege het geheel rondom die PSP, hij ziet er strak uit (zwart), groot scherm, liever groot scherm dan 2 schermpies. en tsja als ie speelt zoals een playstation dan ben ik tevreden.
  maandag 27 december 2004 @ 11:23:49 #18
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24232385
Ik zie ook niet in waarom je zo ontiegelijk veel spellen zou willen kopen. Liever zo nu en dan een titel dan elke titel haastig moeten doorspelen "omdat je nog zoveel hebt liggen". Ik bedoel, het moet wel leuk blijven
pi_24232441
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:13 schreef Stievus het volgende:
En wil wel graag die PSP hebben, maar volgens de laatste geruchten gaat het gewoon slecht met sony en de PSP. Ding wordt te warm, batterij schijnt slecht te zijn en nog geen goed kwalitatieve games beschikbaar. En waarom kies ik dan toch voor die PSP en niet voor de DS? Ik vrees dat het te maken heeft vanwege het geheel rondom die PSP, hij ziet er strak uit (zwart), groot scherm, liever groot scherm dan 2 schermpies. en tsja als ie speelt zoals een playstation dan ben ik tevreden.
Inderdaad, ik heb ongeveer hetzelfde met de PSP. Vind hem erg cool, maar soms heeft ie toch zwakke punten waar dat echt beter had gekund.

1) Ding wordt niet (meer) warm, in de nieuwe versie is dit tot een minimum beperkt
2) Slechte batterij.. tsja.. met Ridge Racer op alles op zijn best 2 uur, en met alleen MP3's 8 uur. Ligt eraan, dus, maar 2 uur voor Ridge Racer is tóch wat weinig op een lange rit..
3) Kwalitatieve games zijn er wel, afhankelijk van je smaak. Maar ja, de launchgames van DS scoren ook niet geweldig.

En kijken we naar de verkopen van DS en PSP (deze site even als bron genomen) dan doet de DS het toch stukken beter. Dan kan je wel zeggen dat de PSP last heeft van tekorten, dan zeg ik: bullshit! De eerste week waren er 200.000 PSP's beschikbaar aldus Sony, daarna iedere week er 100.000 bij. Wat zien we? Eerste week 40.000 over, 2de week 15.000 over. Totaal zo'n 55.000 over. Dan doe je het toch niet slim. Kijken we bij software staat er maar 1(!!!) PSP game in de lijst terwijl hij toch pas 2 weken te koop is. En misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog nooit van Shin Sangoku Musou gehoord. De DS doet het niet veel beter, maar ja, die is al wat langer te koop... en heeft toch 2 games in de lijst.
  maandag 27 december 2004 @ 11:28:18 #20
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24232453
pokémon

zouden er ook DS-emulators komen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24232478
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:23 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zie ook niet in waarom je zo ontiegelijk veel spellen zou willen kopen. Liever zo nu en dan een titel dan elke titel haastig moeten doorspelen "omdat je nog zoveel hebt liggen". Ik bedoel, het moet wel leuk blijven
Ik ga ze ook lang niet allemaal kopen, maar het lijstje van mij is meer om aan te geven tussen hoeveel titels er echt flink getwijfeld zal gaan worden. Sommige zoals Jade Empire en KotOR2, World of WarCraft haal ik direct en de rest is heel erg twijfelachtig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24232492
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Rahl het volgende:
pokémon

zouden er ook DS-emulators komen?
Sterker nog, er zijn al 2 DS roms: Mario 64, en First Hunt. Of ze echt zijn weet niemand want er zijn nog geen werkende DS emulators.
  maandag 27 december 2004 @ 11:41:08 #23
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24232625
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe Rainbow Six. Als ie wat minder houterig speelt zou het in MP wel weer eens leuk kunnen worden. Aan de andere kant, deel 3 en Black Arrow liggen nu stof te happen. Als ie door fokkers gespeeld gaat worden op live, dan is het de moeite. Anders waarschijnlijk niet.

Verder, over KOTOR 2 moest ik maar eens nadenken. Jade Empire lijkt me eigenlijk leuker. Kotor 2 lijkt me een typische zelfde game ander verhaal kwestie, terwijl Jade Empire op veel meer gebieden anders gaat worden. Nu is het sowieso de vraag of ik nog wel zin heb om geld uit te geven aan een turn based batte systeem (ja, uiteindelijk is het gewoon turnbased, al lijkt dat misschien niet zo op je scherm). Met Fable, alhoewel de uitvoering nog beter zou kunnen, is inmiddels bewezen dat realtime battles ook heel goed kunnen binnen een RPG.

Forza Motorsport wordt, mits de recensies aangeven dat het rijgedrag goed is, een titel die ik zo goed als zeker binnen ga halen.

Borothers in Arms...hmm. OF het wordt een hele gave game, of hij wordt zwaar middelmatig. En ik vrees eigenlijk voor het laatste. Ik kan er geen onderbouwing voor geven, just a feeling. Hangt af dus van de reacties of ik serieus naar die titel ga kijken of niet.

Kameo: lijkt me erg leuk, maar niet voor 55 euro. Oftewel, die koop ik nog wel, maar pas als ie naar de 20/30 euro gaat. Precies hetzelfde geldt voor Conker.

De rest van wat er uit gaat komen kan me tot zover eigenlijk totaal niet boeien
pi_24232954
Playstation 2 :
Metal gear solid 3
Ace combat 5
Kingdom hearts 2 mits de camera flink is aangepast

Xbox :
Kotor 2
Jade empire
Dead or alive ultimate
Splinter Cell 3
Timesplitters 3

en heel mischien dat ik nog wat voor de gamecube koop...al denk ik zelf van niet
Resident evil 4
Zelda reborn ofzo....en das dan ook het maximum dat ik nog uitgeef aan dat klote ding
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24232971
Oei, een strenge mod

Gaan we er eindelijk eens een volwassen SC van maken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 27 december 2004 @ 12:14:38 #26
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24233158
Mijn lijstje
Xbox
-Conker
-Splinter Cell 3
-Rainbow Six: Lockdown (mits veel Fokkers het spelen)
-Timesplitters 3
Mechaussault 2

PC
Stronghold 2
The Movies

GameCube
-Mario party 6
-Resident Evil 4
-Zelda

Vetgedrukt = Topper
Schuingedrukt = Twijfelen

En tjah de DS of PSP, ik weet nog steeds niet welke ik moet halen. Ik haal ze niet allebei maar 1tje maar ja welke
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24233368
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef Rodie83 het volgende:

Verder, over KOTOR 2 moest ik maar eens nadenken. Jade Empire lijkt me eigenlijk leuker. Kotor 2 lijkt me een typische zelfde game ander verhaal kwestie, terwijl Jade Empire op veel meer gebieden anders gaat worden.
Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...

Maar misschien ligt het ook wel gewoon aan mij, ik ben per slot van rekening ook al sinds de 8 bit dagen Zelda fan, terwijl daar, op een nieuwe gimmick per game (spiegelttje, panfluitje, toverstokje) ook al jaren niets aan de essentiele gameplay veranderd is...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24233401
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef MrJonez het volgende:

[..]

Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...
Star Wars games speel ik ook vaak alleen maar voor het verhaal en dat nu ook het spel goed is is gewoon lekker meegenomen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24233492
Ja, alhoewel er, op de Jedi knight serie en nu dan KOTOR (en de X Wing vs Tie fighter reeks, maar ik ben nooit echt eeen space shooter fan geweest...) na niet al teveel goede SW games zijn geweest, wat me altijd nogal tegen heeft gehouden. Ik bedoel, flauwekul als Battle for Naboo, Starfighter en die AoE kloon waarvan ik de naam inmiddels vergeten ben zijn mijn hard verdiende centjes nooit waard geweest...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24233665
Ik ga geen lijst maken wat ik ga kopen in 2005, heb nog teveel games liggen waar ik zowat nog aan moet beginnen....

Yep, 2004 is misschien wel HET jaar geweest qua games, topper na topper....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24233820
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:27 schreef Thomper het volgende:

[..]
Ik kies dus voor de DS, niet alleen om de spellen maar ook om het idee. De touchscreen en de twee schermen. De PSP koop i kdan ook niet omdat de kwaliteit van de console wat lager ligt (batterij e.d.). Ik ben het ook niet eens met wat je zei over het lage aanbod van launch games bij de DS. Ik vind de games juist vet cool. Ik heb zelden een console gehad die zoveel (launch)games had die mij aan spraken. Ook is de DS ook een stuk orgineler dan de PSP.
  maandag 27 december 2004 @ 14:00:37 #32
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24234677
Ik maak ook geen lijstje voor welke games ik allemaal van plan ben te gaan kopen, veel oudere games moet ik ook nog steeds zien te bemachtigen (pikmin, donkey konga, mario kart, metroid prime) Dus ik zie wel wat het jaar me gaat brengen Over de aanschaf van een DS zit ik nog te twijfelen. Misschien eerder nog een xbox want ja die wil ik dit jaar zeker op mijn kamer zien staan
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 27 december 2004 @ 14:17:02 #33
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_24234898
ik ga in 2005 zeker heel veel xbox games kopen.
waaronder forza motorsport (die MOET ik echt hebben )
en ik ga in het begin van het jaar natuurlijk de burnout 3 pack kopen.
ohja, en misschien nog wat budget games zoals pgr2, thps:underground, sc2.....
[edit] en brothers in arms en gta:sa natuurlijk
  Redactie Games maandag 27 december 2004 @ 14:25:51 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24235055
ik heb alvast voor 2005 een extra memorycard besteld...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24235101
Ik heb nog geen flauw idee welke games ik écht wil gaan spelen in 2005. Zodra GTA: Sand Andreas voor de xbox uitkomt moet ik dié natuurlijk wel hebben Verder wil ik er nog een Playstation 2 bij en een TV voor op me kamer, zodat ik eens rustig kan gamen

Splinter Cell 3 lijkt me ook wel leuk though
pi_24235197
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Xbox
-Jade Empire
-Conker
-Kameo
-Splinter Cell 3

-Brothers in Arms
-Star Wars: Republic Commando
-Rainbow Six: Lockdown
-Far Cry: Instincts
-Timesplitters 3
-Starcraft: Ghost
Valt nog best mee 5 titels Maar wel allemaal in het begin van het jaar.... zucht....toch maar een baantje zoeken.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  maandag 27 december 2004 @ 14:37:28 #37
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24235305
5*55 maakt 275 euro aan spellen. Inderdaad maar een baantje zoeken kwarts
pi_24236413
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:37 schreef Rodie83 het volgende:
5*55 maakt 275 euro aan spellen. Inderdaad maar een baantje zoeken kwarts
Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Redactie Games maandag 27 december 2004 @ 16:08:08 #39
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24236780
Trouwens, hoe komt het dat het gros van de Fok! Gamers die allemaal Xbox-live hebben niet met elkaar spelen?

Hebben jullie mot met elkaar ofzo?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24236815
Het gros speelt juist wel met elkaar, alleen tussen de gijsjes groep en de rest zijn er wel eens wat strubbelingen. Maar dat valt ook allemaal wel mee hoor.
  maandag 27 december 2004 @ 16:14:58 #41
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24236897
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzo
Tsja. Tis iets waar je niet over moet nadenken, anders kom je er volgens mij serieus achter dat het best een beetje weg gegooid geld is. Niet helemaal natuurlijk, want je hebt er lol van, maar laat ik het zo zeggen dat ik van die 1000 euro die ik heb geinvesteerd in een geluiddssysteem meer en langer lol heb dan ls ik diezelfde 1000 euro in games en consoles had gestopt.

Maarja, bovenstaande is natuurlijk puur persoonlijk. Maar dat gamen eigenlijk afschuwelijk duur is, dat valt niet te ontkennen.
  maandag 27 december 2004 @ 16:59:16 #42
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24237681
Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven
Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
Bernie en ik zijn tof.
pi_24239111
mijn lijstje:

• Forza Motorsport( )
  • Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords( )
  • Sonic Mega Collection Plus( )
  • Grand Theft Auto: San Andreas( )
  • Brothers in Arms( )
  • Jade Empire
  • Conker: Live and Reloaded
  • DOOM 3
  • Dead or Alive Ultimate( )
  • Timesplitters 3 ( )
  •   maandag 27 december 2004 @ 19:09:46 #44
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24240077
    Damn, kan echt niet wachten op Timesplitters 3,

*Zucht* , Virus spelen op Live! mijn droom komt uit
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24240206
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
    Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven
    Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
    ik zit er ook aan te denken om een nieuwe tv te nemen, ik heb een veelste kleine (de kleinste volgens mij, i kweet niet hoeveel centimeter) , Ik dacht aan 51 centimeter, of misschien nog een slag groter
    pi_24240336
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
    Plat scherm is leuk, maar nog steeds te duur. Voor een kwalitatief goed scherm ben je veel meer dan 600 euro kwijt voor 50 cm. Je kan beter kijken naar een goed breedbeeld scherm van 70 cm, daar heb je veel meer plezier aan dan aan een scherm van 50cm.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 27 december 2004 @ 19:37:40 #47
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_24240580
    Er was weer een samsung breedbeeld ding van 70cm in de aanbieding bij de media markt voor nog geen 400 euro heb je dan een heel leuk ding, mijn huidige tv (51cm van samsung) heeft kuren, het beeld is in het begin helemaal zwart en loopt dan langzaam naar beneden totdat ik gewoon goed beeld heb
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 27 december 2004 @ 19:58:24 #48
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24240944
    Quote van het jaar van RaymanNL:
    quote:
    RaymanNL: Ik verveel ....... zegt:
    want ik ben vet goed in Nederlands

pi_24241333
    Ik ga denk deze TV kopen in 2005 voor mijn lieve xbox en toekomstige ps2 :

Leuk dingetje, 55cm (51cm zichtbaar) en de normale dingen.. maar 215,- eurootjes..

Das wel een leuk tvtje voor op me kamer, want die heb ik nog niet
    pi_24241372
    Koop GEEN jvc. Dat is mijn tip. Een bak met ellende. Die van ons zweeft naar rood, valt uit zodra er wit beeld is en is gewoon een ellendeding.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')