Het genre gedoe was in mijn ogen ook geen alternatief voor het slowchat topic. Het is een hele opzichzelf staande reeks, waarin er een hele andere discussie plaatsvindt. Het hoeft ook niet constant over games te gaan, alleen het tosti of aardappelen schillen niveau hoeft ook weer niet, maar hoofdlijn zal wel games zijn uiteraard. Anders kan je net zo goed in GC of in ONZ gaan zitten als je niet over games wilt praten.quote:Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:Tain
Ik vond dat genre gedoe toch neit zo fijn, je gaat te snel ''offtopic''
BTW word jij ook onze persoonlijk GAM slowchat mod?
Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005:
GAMECUBE:
-Donkey Konga Jungle Beat!!
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??
NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS
-The New Super Mario Bros. DS
dat was het wel
Ohwjah Tain, je vergat Game On!![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Nou om toch maar eens ff flink ONTOPIC te gaan, is hier mijn nog te willen hebben spellen lijstje voor 2005:
GAMECUBE:
-Donkey Konga Jungle Beat!!
-Donkey Konga 2
-Donkey Konga 3
-Mario Party 6
-Mario Tennis
-Resident Evil 4??
NINTENDO DS
-Super mario 64 DS
-Rayman DS
-Wario Ware touched
-Yoshi's touch en go
-Animal Crossing DS
-The New Super Mario Bros. DS
dat was het wel
Tsja.. gelukkig zijn games zo in het najaar van het leven van een console goedkoper. Ik bedoel, de echte toppers zitten bijna allemaal in de budget range ondertussen, alleen de allernieuwste spellen moet je maar even laten liggen.quote:Op maandag 27 december 2004 10:47 schreef Rodie83 het volgende:
Ontopic: ik begin gamen te hard in mn portomonnee te voelen. Damn, 60 euro op een budget van 400 in de maand hakt er keihard in
Je bedoelt http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582408.asp?q=ChessMaster ?quote:Op maandag 27 december 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
*hoopt dat Chessmaster ook voor de XBOX uitkomt![]()
Ohwjah, die nieuwe Zelda moet ik ook nog hebben!! En ja, ik ben ook benieuwd hoe de release van de NDS hier uitgepakt word! En ik ben ook benieuwd (ja sorry dat ik er over begin) naar Rayman DS, het zal een remake zijn van Rayman 2 (voor mij nog steeds het beste Rayman spel) maar toch ben ik erg benieuwd naar de Multiplayer. Ook ben ik benieuwd wat ik van de Nieuwe Zelda zou vinden, en of RE 4 iets voor me is. Ook hoop ik dat er in 2005 nog een nieuwe Donkey KOnga komt naast Jungle Beat, want serieus, de topper van 2004 was voor mij Donkey Konga, wat ik nog steeds met heel veel plezier speel.quote:Op maandag 27 december 2004 10:50 schreef Thomper het volgende:
Je bedoelt 2005, Tain?![]()
[..]
Ongeveer precies hetzelfde.. al neem ik nog even geen Rayman DS. Ik wil eerst wel eens weten wat die hele game precies inhoudt, want met die 3 screens tot nu toe kan je zo weinig. Als het nou echt veel nieuw spul krijgt koop ik hem wel, anders niet.
Oh ja, en natuurlijk de E3. Kan niet wachten tot ie is, eerste info over de Next-Next-Gen, speelbare nieuwe Zelda.
Of de launch van de Nintendo DS in Nederland! Zou er ook een Touch! DS komen hier? Lijkt me een geweldig idee.. En als ik genoeg geld heb komt er zelfs een PSPtje in huis.. ik moest toch nog een MP3 speler/videospeler/game-apparaat met enorm scherm/kleine batterij
Deze versie is toch niet voor de europese xbox?quote:Op maandag 27 december 2004 10:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bedoelt http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582408.asp?q=ChessMaster ?
Nog niet uit nee, zelfs nog niet aangekondigd voor Europaquote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Deze versie is toch niet voor de europese xbox?
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...quote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Als we dan toch lijstjes aan het maken zijn:
PSP
-Ridge Racer PSP
-Square RPG's
Nintendo DS
-Super Mario 64 DS
-Super Mario Bros.
En dan weet ik zeker dat ik wat vergeten ben
Ik wil nieuwe wat serieuzere RPG's, FF3 leuk maar weer een poort, FF: CCquote:Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
Ook een nieuwe Pokemon (voor de belangstellenden)quote:Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Op de DS komen er anders meer RPG's van Square, in ieder geval tot nu toe. FF3, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Egg Monster Hero, en nog wel een paar...
Inderdaad, ik heb ongeveer hetzelfde met de PSP. Vind hem erg cool, maar soms heeft ie toch zwakke punten waar dat echt beter had gekund.quote:Op maandag 27 december 2004 11:13 schreef Stievus het volgende:
En wil wel graag die PSP hebben, maar volgens de laatste geruchten gaat het gewoon slecht met sony en de PSP. Ding wordt te warm, batterij schijnt slecht te zijn en nog geen goed kwalitatieve games beschikbaar. En waarom kies ik dan toch voor die PSP en niet voor de DS? Ik vrees dat het te maken heeft vanwege het geheel rondom die PSP, hij ziet er strak uit (zwart), groot scherm, liever groot scherm dan 2 schermpies. en tsja als ie speelt zoals een playstation dan ben ik tevreden.
Ik ga ze ook lang niet allemaal kopen, maar het lijstje van mij is meer om aan te geven tussen hoeveel titels er echt flink getwijfeld zal gaan worden. Sommige zoals Jade Empire en KotOR2, World of WarCraft haal ik direct en de rest is heel erg twijfelachtigquote:Op maandag 27 december 2004 11:23 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zie ook niet in waarom je zo ontiegelijk veel spellen zou willen kopen. Liever zo nu en dan een titel dan elke titel haastig moeten doorspelen "omdat je nog zoveel hebt liggen". Ik bedoel, het moet wel leuk blijven
Sterker nog, er zijn al 2 DS roms: Mario 64, en First Hunt. Of ze echt zijn weet niemand want er zijn nog geen werkende DS emulators.quote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Rahl het volgende:
pokémon
zouden er ook DS-emulators komen?
Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...quote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef Rodie83 het volgende:
Verder, over KOTOR 2 moest ik maar eens nadenken. Jade Empire lijkt me eigenlijk leuker. Kotor 2 lijkt me een typische zelfde game ander verhaal kwestie, terwijl Jade Empire op veel meer gebieden anders gaat worden.
Star Wars games speel ik ook vaak alleen maar voor het verhaal en dat nu ook het spel goed is is gewoon lekker meegenomenquote:Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Voor mij is dat eigenlijk helemaal geen enkel probleem. KOTOR was echt een spel waar ik helemaa lin op ging, en wat ik ook in 1x uit gespeeld heb, over een periode van een week of anderhalf. En natuurlijk is de nieuwe echt een pure sequel, met enkel wat kleine veranderingen, maar als ik bijvoorbeeld lees dat Light of Dark spelen echt invloed heeft op het spel en je "team"genoten, dan kan ik niet wachten tot ie in Nederland voor de PC in de schappen ligt...
Ik kies dus voor de DS, niet alleen om de spellen maar ook om het idee. De touchscreen en de twee schermen. De PSP koop i kdan ook niet omdat de kwaliteit van de console wat lager ligt (batterij e.d.). Ik ben het ook niet eens met wat je zei over het lage aanbod van launch games bij de DS. Ik vind de games juist vet cool. Ik heb zelden een console gehad die zoveel (launch)games had die mij aan spraken. Ook is de DS ook een stuk orgineler dan de PSP.quote:
Valt nog best mee 5 titelsquote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Tain het volgende:
Als we dan toch lijstjes aan het maken zijn:
Xbox
-Jade Empire
-Star Wars: Knights of the Old Republic 2
-Conker
-Kameo
-Splinter Cell 3
-Brothers in Arms
-Star Wars: Republic Commando
-Rainbow Six: Lockdown
-Far Cry: Instincts
-Timesplitters 3
-Starcraft: Ghost
Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzoquote:Op maandag 27 december 2004 14:37 schreef Rodie83 het volgende:
5*55 maakt 275 euro aan spellen. Inderdaad maar een baantje zoeken kwarts
Tsja. Tis iets waar je niet over moet nadenken, anders kom je er volgens mij serieus achter dat het best een beetje weg gegooid geld is. Niet helemaal natuurlijk, want je hebt er lol van, maar laat ik het zo zeggen dat ik van die 1000 euro die ik heb geinvesteerd in een geluiddssysteem meer en langer lol heb dan ls ik diezelfde 1000 euro in games en consoles had gestopt.quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel dat complete lijstje van mij gaat kosten, want een Nintendo DS of PSP heb ik nog niet, dus dat is al 400 euro ofzo
ik zit er ook aan te denken om een nieuwe tv te nemen, ik heb een veelste kleine (de kleinste volgens mij, i kweet niet hoeveel centimeter) , Ik dacht aan 51 centimeter, of misschien nog een slag groterquote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven![]()
Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
Plat scherm is leuk, maar nog steeds te duur. Voor een kwalitatief goed scherm ben je veel meer dan 600 euro kwijt voor 50 cm. Je kan beter kijken naar een goed breedbeeld scherm van 70 cm, daar heb je veel meer plezier aan dan aan een scherm van 50cm.quote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
Ik ben momenteel een beetje aan het kijken voor een nieuwe tv, een leuke breedbeeld heb je al voor ongeveer 400 euro maar voor 200 meer heb je zo'n mooie platte van ca 50cm. Veder koop ik zo ongeveer geen een game nieuw in de winkel en dan al helemaal niet voor full price -uitzonderingen daargelaten- want dan kan ik zeg 2/3 games per maand kopen en dat is uiteraard ook nog eens zonder andere uitgaven![]()
Gamen is net zo duur als je het zelf wilt maken, wacht op goede koopjes en heb geduld. Ikzelf hoef niet altijd alles als eerste te hebben en gelukkig maar
quote:RaymanNL: Ik verveel ....... zegt:
want ik ben vet goed in Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |