Of hij kan niet typen, of hij is dyslectisch(meest waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
de r zit naast de t dus bernie zal wel dikke vingers hebbenof een klein toetsenbord
Bootdiscquote:
dan hoop ik voor je dat er een leuke postbode bij jou in de buurt rondlooptquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BootdiscKan ik eindelijk mijn imports spelen
![]()
Ik ga die postbode echt knuffelen en een gelukkig nieuw jaar wensen als hij vandaag komt![]()
speknek zei:quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Speknek, erg mooi, maar doe dat topic even open. Het is niet illegaal, bewijs maar.
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....quote:Voor de onoplettende topicopener: in de FAQ staat dat het modden van je console of anderszijds praktijken die tot illegale kopieën kan leiden niet besproken worden.
idd en dan zit je ook nog in het verkeerde topic om te klagen -> G&C FB topic (Lik je in bij Kwik, Kwek en Kwak)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
speknek zei:
[..]
volkomen terecht dus dat je topic dicht zit....
Ja Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:02 schreef taart het volgende:
Eerste post van 2005!
gelukkig nieuwjaar iedereen
dan heeft gok wat met z'n snelheid gedaan want het is snel voor 13.00quote:
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:
we zijn te lui om iets te typen in de quickreply
Happy nieuwjaar
dagpostingsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houden
komen vast niet veel boeiends uit...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen en laat het komende jaar weer veel goede games brengen, dan zijn we weer allemaal happy gamers...
Fijne gedachte...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
komen vast niet veel boeiends uit...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
* truSteh mag zo weer lekker op aardig saai familiebezoek
Ik haat nieuwjaardsdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |