dan heeft gok wat met z'n snelheid gedaan want het is snel voor 13.00quote:
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef Rahl het volgende:
we zijn te lui om iets te typen in de quickreply
Happy nieuwjaar
dagpostingsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
he nummer ik wil kijken of ik mijn eerste plek in de dagpostings nog 1 dag vol kan houden
komen vast niet veel boeiends uit...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen en laat het komende jaar weer veel goede games brengen, dan zijn we weer allemaal happy gamers...
Fijne gedachte...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
komen vast niet veel boeiends uit...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
* truSteh mag zo weer lekker op aardig saai familiebezoek
Ik haat nieuwjaardsdag![]()
EA GEEEMS , Challenge EVERYTHINGquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
EA GEEEMS , Challenge EVERYTHING
Ik lag om 6.00 uur in bed, en het was ook best gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:10 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
Ik lag om 7 uur in bed, 't was best gezellig
zaterdag om 7.00 op pas in bed om 4.30 en om 9.00 erweer uit...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik lag om 6.00 uur in bed, en het was ook best gezellig
En om 10.00 ging ik weer vrolijk animal crossing doen
lekker positief zijn we hetjaar in gegaan...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef truSteh het volgende:
* truSteh heeft ruzie met ze ouders en hoeft dus niet meer mee op kut familiebezoek
Rot toch een end op met die neppe blijheid, ik zie me opa en oma verder nooit en dan zou ik ze nu een gelukkig nieuwjaar moeten gaan wensen, het is toch nooit een gelukkig nieuwjaar hier
We hebben sinds kort Tain als mod dus doen we voorzichtig... sst.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:17 schreef mschol het volgende:
*stilte*
ok wist ol niet ben nieuw hieroquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
We hebben sinds kort Tain als mod dus doen we voorzichtig... sst.![]()
jij ook happy new year..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal me ook even melden hier om iedereen een Gelukkig Nieuwjaar te wensenGame On in 2005
Blegh, Baggerquote:
daar is SC toch ook voor, moet je de SC in DIG maar eens volgenquote:
ik weet daar niks van ben net nieuw...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:45 schreef truSteh het volgende:
Zover ik weet was er nogal een rel in de SC hier, en is de SC drastisch veranderd.. bagger word dus niet echt meer geaccepteerd, alleen dingen die over gamen gaan enzo
als die dit jaar uitkomyt op de pc wacht ik daar ook opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:50 schreef truSteh het volgende:
GTA: San Andreas voor de xbox, verder zie ik wel wat er aan komt.
hij komt in juni naar xbox en pc, dacht ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als die dit jaar uitkomyt op de pc wacht ik daar ook op
Klopt. Als ik dit bericht tenminste mag geloven.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
hij komt in juni naar xbox en pc, dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |