abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24337714
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:09 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klopt. Als ik dit bericht tenminste mag geloven.
iets zegt me dat het langer gaat duren weet niet waarom...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_24337904
Had je maar een PS2 moeten kopen
pi_24337939
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Had je maar een PS2 moeten kopen

paar honderd euro voor zo'n rot apparaat

liever niet...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:56:43 #154
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_24338188
he, mijn eerste post in 2005
pi_24338286
SJa, je koopt een console voor zijn games, in mijn geval heb ik de PS-Two gehaald vanwege de exclusiviteit van de Tony-Hawk en Grand Theft Auto franchises
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:06:46 #156
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24338353
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Geqxon het volgende:
SJa, je koopt een console voor zijn games, in mijn geval heb ik de PS-Two gehaald vanwege de exclusiviteit van de Tony-Hawk en Grand Theft Auto franchises
Als je het voor die 2 series hebt gedaan heb je de grooste miskoop ooit gedaan

Tony Hawk komt voor alle consoles tegelijk uit en Grand Theft auto ook nog voor PC en Xbox
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24338358
quote:
welke exclusiviteit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24338490
quote:
exclusiviteit an tony hawk?? is op alle platorms (en nog een (...) spel ook, imho)
en GTA?? muah je kan em eerder spelen maar nee toch maar niet, komt uiteindelijk ook op elk platform uit...
pi_24339047
Gelukkig nieuwjaar iedereen

*net uit bed komt rollen
pi_24339084
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef GinaG het volgende:

*net uit bed komt rollen
ook goeie morgen

en happy new year..
pi_24339105
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef GinaG het volgende:

*net uit bed komt rollen
Goeiemiddag . Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
pi_24339350
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:15 schreef mschol het volgende:

[..]

exclusiviteit an tony hawk?? is op alle platorms (en nog een (...) spel ook, imho)
en GTA?? muah je kan em eerder spelen maar nee toch maar niet, komt uiteindelijk ook op elk platform uit...
Noem maar eens een console de de VOLLEDIGE tony hawk reeks heeft... like... playstation only? Daarom. Daarnaast vind ik Tony Hawk veel lekkerder met een PS2 controller spellen vanwege de meerdere knoppen achterop

Daarnaast is GTA nu alleen op PS-Two, en ja, ik vind het bijde een apparte speelervaring, waarna je ook nog eens heerlijk jaloers bent dat ik het nu al ga spelen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:15:43 #163
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24339546
wil jij tony hawk 1 en 2 nog op de playstation 2 spelen? ik neem aan van niet, de hele th serie vanaf deel 3 is gewoon op de cube en xbox verschenen.... ik ben dus absoluut niet jaloers omdat jij "nu al" gta speelt, als ik dat spel over een tijdje of wat koop voor 15 euro geniet ik er evenveel van als jij nu
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:16:00 #164
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24339558
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Daarnaast is GTA nu alleen op PS-Two, en ja, ik vind het bijde een apparte speelervaring, waarna je ook nog eens heerlijk jaloers bent dat ik het nu al ga spelen
GTA: SA is inderdaad een erg leuke game maar grafisch ziet het er heel slecht uit op de PS2, rechtstreeks vanaf de DVD laden is irritant en ik kan niet overweg met de PS2 controller.
Dus ik wacht nog wel even paar maandjes
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:19:46 #165
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24339635
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef HomerJ het volgende:

[..]

GTA: SA is inderdaad een erg leuke game maar grafisch ziet het er heel slecht uit op de PS2, rechtstreeks vanaf de DVD laden is irritant en ik kan niet overweg met de PS2 controller.
Dat jij niet overweg kan met de ps2 controller is jou probleem, dat jij problemen hebt met mindere graphics is ook jou probleem (word het spel leuker door verbeterde graphics? imo niet) Het laden van in de hele gta wereld is goed opgelost doordat er nu een dual layer schijfje word gebruikt en je dus gewoon constant door kunt lopen (al moet je bij filmpjes en andere stukjes geloof ik nog wel even wachten)
Bernie en ik zijn tof.
pi_24339676
quote:

[..]

Noem maar eens een console de de VOLLEDIGE tony hawk reeks heeft... like... playstation only? Daarom. Daarnaast vind ik Tony Hawk veel lekkerder met een PS2 controller spellen vanwege de meerdere knoppen achterop

ab-so-luut niet ik vind gta:SA goed maar niet spectaculair
pi_24339806
quote:

[..]

Ik ben ook niet echt jaloers. Persoonlijk vind ik het prettiger spelen met een muis en toetsenbord. Dus dan wacht ik liever nog een aantal maanden.
pi_24341130
Gelukkig nieuwjaar
Wanneer is deze slowchat weer gaan lopen

Ik kijk in ieder geval uit naar:
- KOTOR 2
- Jade Empire
- MGS 3
- Timesplitters 3
- Kingdom Hearts 2

De PSP haal ik misschien ook wel in huis als er wat betere titels uitkomen. En ik moet ook nog een nieuwe tv kopen (hoeft niet maar ik vind 37 cm zo klein ).
Ik ga dus weer blut het nieuwe jaar door
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:53:48 #169
67128 capibar
pi_24341350
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef HomerJ het volgende:

[..]

ik koop hem gewoon voor de xbox, opzich boeien de graphics me niet heel erg, maar de drawdistance word ik gewoon gek van
ik hoop dus dat dit op de xbox beter is...
pi_24341504
De drawdistance merk je alleen als je met een vliegtuig op wolkhoogte vliegt hoor
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:12:36 #171
67128 capibar
pi_24341684
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
De drawdistance merk je alleen als je met een vliegtuig op wolkhoogte vliegt hoor
ik heb het spel een uur geleden nog gespeeld, en het viel me vies tegen...
maargoed, misschien ben ik te verwend in dat opzicht
pi_24341700
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
En als je met een vliegtuig tegen een onzichtbare boom aanvliegt. De drawdistance is gewoon bagger
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:22:38 #173
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24341863
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

En als je met een vliegtuig tegen een onzichtbare boom aanvliegt. De drawdistance is gewoon bagger
de draw distance is aleen irritant met die harrier...met iedere andere plane merk je er niks van...de rest is te langzaam om de draw distance eruit te vliegen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24341875
Sja, wacht maar op een crappy geporte versie van het spel dan Kijk maar naar Vice City, en hoe slecht dat met rook omging bv. Om te huilen. Neen, de PS2 versie is nog altijd beter. Tenzij ze hem enhancen, maar dan breng ik mijn exemplaar terug naar de winkel en haal ik de PC versie
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:28:20 #175
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24341977
ik koop aleen de xbox versie als :
1.die live is...
2.die 20 euro is..

anders houd ik et lekker bij me ps2 versie waar ik dik 60 uur in heb zitten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24343290
Hij is echt no way live, ik volg al 3 jaar lang elk nieuwtje van GTA, en dat zou echt een verassing zijn

Zeg dus niet dat het niet zo is.... daarnaast vind ik live maar niks (op de headset na dan)
pi_24343882
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Sja, wacht maar op een crappy geporte versie van het spel dan Kijk maar naar Vice City, en hoe slecht dat met rook omging bv. Om te huilen. Neen, de PS2 versie is nog altijd beter. Tenzij ze hem enhancen, maar dan breng ik mijn exemplaar terug naar de winkel en haal ik de PC versie
heb pc + PS2 versie van vice gezien..
en geen gekke rook dingen hoor
pi_24343968
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Kan je dan precies het verschil aangeven hoe de PC en de PS2 met de rook omgaan?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:24:40 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24344052
ik weet ook voor 99% dat er geen live op zal zitten, het rook verhaal is me ook nog niet bekend voorgekomen
Bernie en ik zijn tof.
pi_24345230
In Vice CIty op de PC hebben ze de rookbom eruit gehaald, omdat de PC dat niet trok. Daarnaast heb je bij de Bank Heist missie ook enorme lag op het gedeelte waar het SWAT team rookt naar binnen gooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')