Wrom?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
IGN mag weg als handige link voor de DS![]()
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.quote:
Ik vind de review scores nog best redelijk eigenlijk:quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.
edit:
zie dit artikel:
http://nintendonow.com/index.php?categoryid=5&m_articles_articleid=1894
In mijn ogen is SM64DS de enige topper in dat lijstje en krijgt dus een prima cijferquote:Tiger Woods PGA Tour Golf 2005 Sports 6.0
Ping Pals Productivity 3.5
Sprung Adventure 4.0
Ridge Racer DS Racing 7.5
Mr. Driller Drill Spirits Action 6.5
Madden NFL 2005 Sports 7.0
The Urbz: Sims in the City Simulation 7.0
Super Mario 64 DS Platformer 8.9
Asphalt: Urban GT Racing 5.5
Feel the Magic: XY/XX Action 7.8
Spider-Man 2 Action 7.5
asphalt is een gemiste kans. Ik hoopte dat dat spel veel beter zou wordenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de review scores nog best redelijk eigenlijk:
[..]
In mijn ogen is SM64DS de enige topper in dat lijstje en krijgt dus een prima cijfer
Kan iemand dit nog bevestigen/ontkennen?quote:Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.
Sorry, kan die bevestiging echt niet meer vinden. Misschien na de vakantie Nintendo eens mailen (contact@nintendo.nl), meestal wel een snel antwoord. Maar ik ben er best zeker van..quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog bevestigen/ontkennen?
kijk met jou kan ik het nou vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:33 schreef Platina het volgende:
Ik heb dat artikel over IGN gelezen en vind het eigenlijk ongelooflijk wat IGN allemaal flikt. Heb helemaal geen respect meer voor hun.
op Nintendo now staan wel meer van dit soort artikelenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:37 schreef Xrenity het volgende:
Mja was al tijdje bekend dat IGN de DS nogal bashed, maar dat artikel zorgt er toch wel voor dat je het allemaal net wat meer doorkrijgt.
Beetje dubieus, omdat de IGN staff mensen niet enorm enthousiast zijn over de DS, en omdat ze daarom het alternatief naar voren brengen, is reden voor deze gast om zijn hele klaagschrift te schrijven? Alsjeblieft de helft van zijn gezever is gebaseerd op zijn gebroken hart lijkt wel...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.
edit:
zie dit artikel:
Adopteer mij voor kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag met Kerst de familie d DS laten zien. Mijn neefje en nichtje van 7 en 9 waren meteen weg van de minigames van Mario 64, mijn neefje van 15 zat Mario 64 te spelen en mijn zus speelt ook de godsganselijke dag die zoek Mario minigame.
En ik? Ik ga maandag wel weer in de trein gamen
En ik ben vandaag jarig en moet nog wachten op de DSquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag met Kerst de familie d DS laten zien. Mijn neefje en nichtje van 7 en 9 waren meteen weg van de minigames van Mario 64, mijn neefje van 15 zat Mario 64 te spelen en mijn zus speelt ook de godsganselijke dag die zoek Mario minigame.
En ik? Ik ga maandag wel weer in de trein gamen
16quote:Op zondag 26 december 2004 10:18 schreef Platina het volgende:
Gefeliciteerd Xren! Hoe oud ben je geworden?
En jij bent ook niet de enige die moet wachten op zijn DS
Ik ben mijn UPSP tracking nummer kwijt, dus ik heb geen idee waar mijn pakketje isquote:Op zondag 26 december 2004 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
16En bedankt!
Hopelijk komt hij morgen binnenKan ik lekker op m'n gemakkie alles checken enzo.
Maar volgens UPS zit hij nog op een vliegveld in HongKong, dus zou ook zomaar dinsdag kunnen worden
In het weekend in HK nog is op woensdag bij jou thuis. Dat was bij mij ookquote:Op zondag 26 december 2004 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
16En bedankt!
Hopelijk komt hij morgen binnenKan ik lekker op m'n gemakkie alles checken enzo.
Maar volgens UPS zit hij nog op een vliegveld in HongKong, dus zou ook zomaar dinsdag kunnen worden
Nou ik voel precies hetzelfde als wat die schrijvers voelen, en ik ben niet eens een Nintendo fanboyquote:Op zondag 26 december 2004 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN boycotten is ook onzinBoeiend dat hun de DS niet interessant vinden. Het gaat er vooral om dat ik het naar mijn zin heb met dat ding
![]()
-edit-
Sowieso is dat artikel bullZe pakken IGN op uitspraken en verdraaien die helemaal. Fucking huilies zijn die schrijvers
Kom op zeg.
quote:Op zondag 26 december 2004 12:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Boycot IGN!
quote:Op zondag 26 december 2004 15:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zegt mischien meer over de vrije tijd van ons hehe
licht er natuurlijk aan in welke kleur hij is.quote:Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef Cerbie het volgende:
Valt dat erg op zo'n dode pixel als ie aanstaat, kun je er anders eens een foto van maken?
Het ligt er al aan. In licht omgevingen zie je hem vaak niet omdat hij dan ook aan hoort te staan. Wordt het spel echter donkerder dan verschijnt hij al snel in beeld, het is vooral goed te zien als je bij Mario DS bijvoorbeeld een deur binnengaat en het beeld wordt even zwart. Ik zal er morgen wel eens wat plaatjes van schieten.quote:Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef Cerbie het volgende:
Valt dat erg op zo'n dode pixel als ie aanstaat, kun je er anders eens een foto van maken?
Maar als we in Nederland de DS halen kunnen we wanneer deze een dode pixel bevat, de NDS weer ruilen, bij Import nietquote:Op zondag 26 december 2004 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie hier best wel vaak berichten van import-DS-en met dode pixels helaas. Hopelijk worden de Europese consoles daarop beter gecontroleerd.
Zoals ik al zei in het slowchat topic:quote:Op maandag 27 december 2004 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN verkoopcijfers:
Konsole - Verkaufte Einheiten (St.) - Vorwoche - Veränderung - 2004 Total *
Nintendo DS - 181.231 - 441.485 - -/- 260.254 - 622.716
PSP - 166.074- 0 - +/+ 166.074 - 166.074
In de 2e week nog steeds beter dan de PSP in launchweek
quote:Now, though, it has been confirmed that on 27th January, 2005 C3 has been invited to join a select group of people who are to attend the exclusive Nintendo DS Press Conference and Party in Paris. Therefore, I will be heading down to London once more (by National Express no doubt...*groan*) to meet up and from there be whisked away on a specially-themed 'Touch! Eurostar' to Paris, France, where my accommodation is already sorted out. Then from 2:00pm the Press Conference is due to start, complete with details of the full European-wide launch of the Nintendo DS portable system; launch date, complete games line-up, advertising schemes, and much more...
Pure pesterij! Mijn DS is nu officeel 1 dag te laatquote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Lexie het volgende:
Mijn dode pixel:
Hier is hij niet te zien omdat het gehele scherm wit is en hij ook gewoon aan hoort te staan.
[afbeelding]
Hier valt hij al licht op omdat de achtergrond een andere kleur heeft.
[afbeelding]
Tijdens het gamen wordt hij al zichtbaarder.
[afbeelding]
Hier heb ik even ingezoomd om te laten zien waar hij zit.
[afbeelding]
Maar het duidelijkst en irritants wordt het als hij eigenlijk uit moet staan, bijvoorbeeld bij een zwarte achtergrond.
[afbeelding]
Dat is naar Lexiequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Lexie het volgende:
Mijn dode pixel:
Hier is hij niet te zien omdat het gehele scherm wit is en hij ook gewoon aan hoort te staan.
[afbeelding]
Hier valt hij al licht op omdat de achtergrond een andere kleur heeft.
[afbeelding]
Tijdens het gamen wordt hij al zichtbaarder.
[afbeelding]
Hier heb ik even ingezoomd om te laten zien waar hij zit.
[afbeelding]
Maar het duidelijkst en irritants wordt het als hij eigenlijk uit moet staan, bijvoorbeeld bij een zwarte achtergrond.
[afbeelding]
Het is een import DS en dan geldt de regel, niet hier gekocht is ook niet hier garantie. Ging wel een gerucht dat Nintendo het wel zou omruilen als de DS hier in Europa uit was.quote:Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef Rodie83 het volgende:
Dode pixels? Die beeldschermpjes zijn reteklein! Ik zou serieus om een nieuwe, dodepixelvrije DS vragen. Verder vind ik het trouwens nog steeds een suf ding, maar hee, ieder zijn ding
Ik zal wel garantie hebben bij Lik-sang, maar om dat ding nu weer helemaal terug te sturen en dan weer te gaan wachten tot ik weer een nieuwe krijg. Dat duurt best lang en waarschijnlijk moet ik dan ook nog iig de verzendkosten richting Honk Kong betalen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef koei het volgende:
Lexie, heb je niet gewoon garantie via Lik-Sang (daar heb je 'm gekocht toch?)? Zij moeten in eerste instantie gewoon goede spullen uitleveren. In Nederland is het in iedergeval zo dat je met fabrieksfouten terug moet naar de winkel en zij het om moeten ruilen en vervolgens moet de winkel het weer ruilen bij de leverancier. Alleen bij directe verkoop of na de gewone garantie termijn kom je direct bij de leverancier voor garantie.
Tja, dat is een afweging die je zelf zal moeten maken. Heb je Nintendo al gemaild om dat gerucht dat zij alle import dode pixel DSsen gaan vervangen te checken?quote:Op maandag 27 december 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik zal wel garantie hebben bij Lik-sang, maar om dat ding nu weer helemaal terug te sturen en dan weer te gaan wachten tot ik weer een nieuwe krijg. Dat duurt best lang en waarschijnlijk moet ik dan ook nog iig de verzendkosten richting Honk Kong betalen.
Dat zijn toch die oplichters vlakbij Centraalquote:Op maandag 27 december 2004 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
Wou ik vanmiddag een paar DS spellen halen bij Savegames in Amsterdam. Blijkt de hele winkel afgebrand te zijn.![]()
Al die games. RIP.
Die agenda staat boven in beeld bij het bootmenu. Je kunt er dus niet op drukken en er is geen enkele mogelijkheid om er afspraken in te zetten. Het is dus eigenlijk een nogal bombastische manier om de datum en de tijd te laten zien. de enige agendafunctionaliteit die erin zit is het alarm, wat overigens best fijn is als wekker.quote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, dat is een afweging die je zelf zal moeten maken. Heb je Nintendo al gemaild om dat gerucht dat zij alle import dode pixel DSsen gaan vervangen te checken?
Zag ik trouwens goed dat er ook een soort agenda functie in de DS zit? Kan je daar ook afspraken en alarmen in zetten? En notities?
* koei wil eigenlijk ook heel graag een DS, maar twijfelt nog een beetje..
Amsterdam Noord.quote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat zijn toch die oplichters vlakbij Centraal? Ze hadden daar wel wat zeldzame dingetjes (GameBoy Light en etc.)
![]()
Rodie is een Nintendo-playa-hater.quote:Op maandag 27 december 2004 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie
Rodie, je kan het misschien een duf ding vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je Mario 64 en de bijbehorende minigames NIET tof vind. Het is met recht dé launchtitel voor de DS. Ook al is Mario 64 in principe een poort, het is de beste poort ooit gemaakt van een game ongeveer
quote:Zoals het er nu naar uitziet komen we alles te weten over de DS-launch in Europa op 27 januari. Die dag is er namelijk in Parijs een exclusief evenement voor de pers, alwaar Nintendo heeft beloofd alles te zullen bekend maken.
Aaah, iik kan neit wachten, maar het enige wat dan vrij word gegeven is de releasedate, en de prijs?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
submitted by Thomper
27 januari
bron fok! games
Datum, prijs, evt bundels en launchgamesquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaah, iik kan neit wachten, maar het enige wat dan vrij word gegeven is de releasedate, en de prijs?
Bundels lijken me cool! Hopenlijk komt hier ook een goeie reclame campagne!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Datum, prijs, evt bundels en launchgames
Denk het niet, want dat moeten de GBA games ook goedkoper wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:59 schreef Thomper het volgende:
Ik ben benieuwd of First Hunt erbij zit, of de games ook 30 euro kosten hier, en de DS maar 150 euro. En natuurlijk dat Wario Ware Touch!, Yoshi's Touch & Go, enzo allemaal bij de launch erbij zijn.
In Amerika is het wel zo, dus waarom hier niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat moeten de GBA games ook goedkoper worden
Wat ik mooi kl*te zou vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Amerika zijn GBA en DS games ongeveer even duur. Reken dus op 40-50 euro voor DS games in NL.
Mario Pack. En dan voor 250 euro. Kassa, zou ik gelijk kopen. 3 verschillende games die allemaal verslavend zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 15:37 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wat ik mooi kl*te zou vinden.
Dan ga ik ze dus echt wel (blijven) importeren.
Een leuke bundel in NL zou wel leuk zijn, idd met Mario64/Yoshi/Wario Ware ofzo.
Waar komt dat prijsverschil tussen de VS en hier vandaan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Amerika zijn GBA en DS games ongeveer even duur. Reken dus op 40-50 euro voor DS games in NL.
Is dat echt?quote:
Kom je er nu pas achter.quote:
ander belastingsysteem en dan zijn er wel meer dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Waar komt dat prijsverschil tussen de VS en hier vandaan?
Voornamelijk belasting heffingen denk ik jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ander belastingsysteem en dan zijn er wel meer dingen te bedenken
Ja ik kan het niet zien, ik zit een media speler te compileren van source.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef Xrenity het volgende:
DS is hacked (opslaan als)
Slecht nieuws voor Ninty, goed nieuws voor mij :]
Doet die DVD het bij jou? Bij mij kan ik alleen het filmpje van Metal Gear bekijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef Kremers het volgende:
Vandaag Mario ontvangen, lik-samg heeft hem wel in een belachelijk grote doos verstuurd zeg
Straks even spelen, zat ook nog een DVD Tokyo Sneak Peak bij.
Die op het Buikslotermeerplein? Is er nog meer de fik in gegaan?quote:
Serieus?quote:Op maandag 27 december 2004 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
Wou ik vanmiddag een paar DS spellen halen bij Savegames in Amsterdam. Blijkt de hele winkel afgebrand te zijn.![]()
Al die games. RIP.
27 jan is er een persconferentie. Dan word de datum pas bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:40 schreef Kontiki het volgende:
27 januari al? Dan mag ik wel even snel gaan sparen!
Over dat IGN artikel, waar maken mensen zich druk om? Omdat IGN een voorkeur voor de PSP heeft? Moeten zij toch weten? Ik vind dat gegooi hier met verkoopcijfers en opmerkingen als 'De PSP heeft pas 4 topics, haha' veel kinderachtiger.
We zullen over een paar jaar pas weten welke console de grootste invloed heeft. Want zeg nou zelf, er zijn veel minder units van de Cube en X-Box verkocht dan van de PS2. Betekent dat automatisch dat de PS2 het beste is?
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:40 schreef Kontiki het volgende:Ik vind dat gegooi hier met verkoopcijfers en opmerkingen als 'De PSP heeft pas 4 topics, haha' veel kinderachtiger.
Er zijn 4x zoveel GameCube topics dan PS2 topics en toch ligt de PS2 qua verkopen ver voor. Ik zag vandaag trouwens de DS op de freerecordshop pagina staan voor 190 euroquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..
Er zijn dubbel zoveel DS topics dan PSP topics op GoT en FOK! en ook zijn er twee keer (bijna drie keer) zoveel games in ontwikkeling voor de DS dan voor de PSP...
En PSP-fansites zijn nergens te bekennen...
Ik weet het gewoon niet.
psp 250quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn 4x zoveel GameCube topics dan PS2 topics en toch ligt de PS2 qua verkopen ver voor. Ik zag vandaag trouwens de DS op de freerecordshop pagina staan voor 190 euro
Tis goedkoper dan ik had gedacht eigenlijkquote:
Het is zo simpel: de PSP is een nieuw product, de DS heeft al de grote schare fans.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..
Er zijn dubbel zoveel DS topics dan PSP topics op GoT en FOK! en ook zijn er twee keer (bijna drie keer) zoveel games in ontwikkeling voor de DS dan voor de PSP...
En PSP-fansites zijn nergens te bekennen...
Ik weet het gewoon niet.
Xlinkquote:Op woensdag 29 december 2004 14:45 schreef DinoPK het volgende:
Wifi play komt er ook aan zodra Xlink / Kai de code klaar heeft
* King_of_cubes kan het niet latenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil ook een DS
Zo blijven we maar doorgaan.
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* Hellrazor kan het ook niet laten
Ik wil ook een DS!!!!!![]()
Ik heb net zo'n relatie met Fliepkequote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is een studiegenoot/goede vriend/mede-FOK!games crew. Hij zat naast me te Xboxen toen ik het postteDon't worry.
hey je vergeet collegaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is een studiegenoot/goede vriend/mede-FOK!games crew. Hij zat naast me te Xboxen toen ik het postteDon't worry.
Jep.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef Roi het volgende:
Is het nieuws van Baten Kaitos Ds en Xenosaga DS al langs geweest?
Ziet er goed uit, dat spelquote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef BMH het volgende:
Leuke feitjes:
Deep Labyrinth word geschreven door Kato Masato, de schrijver van Baten Kaitos & Chrono trigger). De muziek word gecomponeerd door Yasunori Mitsuda, die ook al de scores van de Chrono & Xeno games op zijn naam heeft staan.
[afbeelding]
Volgens mij is dat plaatje gewoon nep.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef BMH het volgende:
Leuke feitjes:
Deep Labyrinth word geschreven door Kato Masato, de schrijver van Baten Kaitos & Chrono trigger). De muziek word gecomponeerd door Yasunori Mitsuda, die ook al de scores van de Chrono & Xeno games op zijn naam heeft staan.
[afbeelding]
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Nou... mijn derde DS is vandaag binnen gekomen en heeft geen dode pixel(s)
Omdat drie DS'jes eigenlijk toch een beetje veel is, gaat deze meteen weer in de verkoop.
Als iemand hier er nog eentje zoekt... laat het weten.
Weet je zeker dat mijn naam niet op het doosje stond?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Omdat drie DS'jes eigenlijk toch een beetje veel is, gaat deze meteen weer in de verkoop.
Ik dacht aan 160 euro. Het is wel de aziatische versie, maar ik doe er wel een metroid prime demo bij zodat ie gelijk is aan de amerikaanse (plus een 220v voeding btw)quote:
Hmm is op zich wel te doen, ik zal erover nadenken....quote:Op donderdag 30 december 2004 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik dacht aan 160 euro. Het is wel de aziatische versie, maar ik doe er wel een metroid prime demo bij zodat ie gelijk is aan de amerikaanse (plus een 220v voeding btw)
Verder heb ik trouwens ook nog een nieuwe Ridge Racer over. Die doe ik er voor 35 euro bij. (los 40 euro.. gniffel)
Limbolandquote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hmm is op zich wel te doen, ik zal erover nadenken....
Waar woon je ergens?
edit: check je mailquote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Ik had em, maar ik had dus de buggy version die werkte niet jofel op me DS (heb daar al eerder over gepost en een paar dagen later kwam het in het nieuws) dus ik heb die maar doorverkocht, degene die em heeft gekocht heeft volgens mij geen problemen ermeequote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen met een Japanse Wario Ware? Hoe speelt dat, is het te begrijpen? Zou je er foto's van kunnen posten?
http://www.gamespot.com/d(...)preview_6114896.htmlquote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen met een Japanse Wario Ware? Hoe speelt dat, is het te begrijpen? Zou je er foto's van kunnen posten?
Niet iedereen heeft een CCquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Kremers: 240 euro![]()
Daarvoor haal je er een bij LikSang met dezelfde game en ook nog en beschermhoes en douanekosten
@ Ruzbeh: Ik ga het artikel lezen, thnx
Lik-Sang werkt ook met paypal en daar heb je geen CC voor nodig, verder als je hem echt kwijt wilt dan kan je het in Vraag & Aanbod plaatsen. Dat V&A geldt trouwens ook voor de andere mensen, die hier hun DS te koop aanbieden.quote:
dat met je duim op het touch-screen werkt best goed hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Roi het volgende:
Vandaag eindelijk Mario64 DS gespeeld. Wel vet met die mini-games.
Maar met die wrist-tumb is het echt niet te spelen, en mis je dat pookje wel:(
......... Sorry, hier heb ik even geen woorden voor......quote:Op vrijdag 31 december 2004 06:04 schreef Oksel het volgende:
Ik hoop dat na de Tsunami er nog gameshops staan in Thailand.. ik wil daar mijn DS kopen.
In 6 dagen 396,674 DSen verkocht. Ook al na een 2 weken nadat hij uitkwam (toen was het 500,000 in een week ofzo).quote:Japanese sales update, Dec 20 - 26
Super Mario 64 DS continues to lead the way for the Nintendo DS, scoring 150,550 sales. Yoshi's Universal Gravitation also proves to be a big hit with the Japanese as it notches up a total of 112,663 sales in the period December 20 - 26. Wario Ware Touched also managed to keep with the pack, touching 106,861 DS'. The Nintendo DS itself continues to surprise sceptics with a table topping sum of 396,674 systems sold. The total now over 1 million and is closer to 1,300,000.
Onzin! Speelt heerlijk, was er zo aan gewend. Je moet alleen ff ervoor zorgen dat je niet steeds tegen het randje aan zitquote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Roi het volgende:
Vandaag eindelijk Mario64 DS gespeeld. Wel vet met die mini-games.
Maar met die wrist-tumb is het echt niet te spelen, en mis je dat pookje wel:(
Nee, ik bedoel dat ik steeds het goede nieuws naar beide topics moet posten. Ik word er gek van.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er met het GoT topic dan? Ongelovigen en heidenen zeker?
Let them be. Wij weten beter
Poe hee, balen!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Echt genaaid man, ik had de deel 2 en 3 gemaakt. En dan gaat er iemand zomaar deel 4 maken.
idd, 240 euro red je zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:42 schreef Platina het volgende:
Kremers als jij je DS voor die prijs wilt verkopen moet je het forum van m-gaming eens gebruiken. Genoeg gekken daar.
Software:quote:Hardware
1 Nintendo DS 252,000 - 1,095,000
2 PlayStation 2 145,000 - 466,000
3 GameBoy Advance SP 111,000 - 286,000
4 PSP 92,000 - 339,000
5 Gamecube 54,000 - 129,000
bronquote:1 [PS2] Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Special (Square Enix) 185,000 - 185,000
2 [DS] Super Mario 64 DS (Nintendo) 125,000 - 366,000
3 [PS2] METAL GEAR SOLID 3 SNAKE EATER (Konami) 122,000 - 610,000
4 [PS2] Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi (Square Enix) 118,000 - 3,281,000
5 [GC] Mario Party 6 (Nintendo) 104,000 - 373,000
6 [DS] Sawaru Made in Wario (Nintendo) 100,000 - 350,000
7 [GBA] Pokemon Emerald (Pokemon) 84,000 - 1,335,000
8 [GBA] Rockman EXE 5 Team of Blues (Capcom) 83,000 - 204,000
9 [PS2] Kessen III (Koei) 78,000 - 78,000
10 [GC] Donkey Kong Jungle Beat (Nintendo) 74,000 - 121,000
Jaloersmaakmodus.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:18 schreef Xrenity het volgende:
[jaloersmaakmodus]
Oja, trouwens, ik heb al een DSRuzbeh ik zie dat je niet kunt wachten, am I correct
De GBA doet het zelfs beter dan de PSP. Wel mooi dat de DS op een staatquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:24 schreef Xrenity het volgende:
De hardware sales in Japan:
[knip]
bron
quote:Top screen is used for a map, bottom screen is for the side-scrolling 2D action and you use the stylus to "seal" the souls of bosses. You have to pay attention to how a set order of lines appear on screen to then correctly draw the shape to beat the boss.
Ik vind het leuk dat de GBA hardware erin zit. Developers kunnen nu namelijk ook goede 2d graphics maken naast 3d graphicsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:19 schreef Dromer het volgende:
Da's het leuke van het grotendeels overnemen van de N64 specs. Nu kunnen game ontwikkelaars hun oude routines uit de kast halen.
Ja, een enkele 2d game is goed maar tot nu toe is het merendeel van de games voor de Nintendo DS 2dquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:15 schreef BMH het volgende:
Castlevania DS
[..]
Ik ben blij dat er nog 2d side scrollers komen op de NDS
2 schermen is natuurlijk niet weggelegt voor alle gamegenres.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds worden bijna alle 2e schermpjes als Maps gebruiktVind ik echt tegenvallen
Preciesquote:2 schermen is natuurlijk niet weggelegt voor alle gamegenres.
Het is natuurlijk een uitdaging voor developers om iets te vinden voor het 2e scherm & touchscreen functie. Maar aan het eind denk ik dat we wel worden beloont.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PreciesOverigens hadden ze hem niet DS moeten noemen maar Nintendo Touch! ofzo. "de Touch" klinkt best ok.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat komt er in mei dan?
Waarom niet eigenlijk. Mensen van de pers kunnen zich al +2 weken aanmelden voor pasjes.quote:
Weet ik. Maar het is al gauw 600 dollar minstens om alles eromheen te regelen. Hotel, vliegtuig, eten, etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk. Mensen van de pers kunnen zich al +2 weken aanmelden voor pasjes.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds worden bijna alle 2e schermpjes als Maps gebruiktVind ik echt tegenvallen
Giro 193; help ons naar de e3?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is al gauw 600 dollar minstens om alles eromheen te regelen. Hotel, vliegtuig, eten, etc.
Wat een BRILJANT ideequote:
Developer System klinkt ook best okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PreciesOverigens hadden ze hem niet DS moeten noemen maar Nintendo Touch! ofzo. "de Touch" klinkt best ok.
Dual Screen zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Developer System klinkt ook best ok
Nintendo erkent Dual Screen juist NIET als naam. Het is altijd Nintendo DS geweest wat volgens Nintendo staat voor Developers system. Bron= E3 '04 nintendo persconferentie.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dual Screen zul je bedoelen.
Het was nooit Developer System geweest. Zo ja, dan was het een werknaam. Maar Nintendo Nitro of Project Nitro was de werknaam.
Niet. Dat zei Reggie meer als statement om te melden dat hij populair was onder developers.quote:Nintendo erkent Dual Screen juist NIET als naam. Het is altijd Nintendo DS geweest wat volgens Nintendo staat voor Developers system. Bron= E3 '04 nintendo persconferentie.
Reggie's woord is mij heiligquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet. Dat zei Reggie meer als statement om te melden dat hij populair was onder developers.
DS staat gewoon voor Dual Screen. Kijk maar in het boekje van je DS
Als het nou in de gebruiksaanwijzing staat, zou het dan nog niet kloppen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:44 schreef BMH het volgende:
Ik heb wat press releases van Nintendo doorgespit, maar nergens komt de Nintendo Dual Screen voor. Alleen Nintendo ds.
het zal wel kloppen, maar ik vind het nogal raar dat Nintendo haar eigen handheld eerst officeel de Nintendo DS titelde, en nu weer Dual Screen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Als het nou in de gebruiksaanwijzing staat, zou het dan nog niet kloppen?
In de volksmond wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is altijd gewoon Nintendo DS geweest.
DS staat gewoon voor Dual Screen.
Uhhuh.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ze zijn elke keer andersquote:01.01.05 - Das Marktforschungsunternehmen Media Create hat neue Hardware-Verkaufszahlen für den japanischen Markt veröffentlicht. Die Daten beziehen sich auf den Zeitraum vom 20.12.04 - 26.12.04.
Konsole - Verkaufte - Einheiten (St.) - Vorwoche - 2004 Total
Nintendo DS - 396.674 - 221.625 - 618.299
Game Boy Advance SP - 190.268 - 80.271 - 2.532.107
PlayStation2 - 188.134 - 112.970 - 2.799.009
Gamecube - 108.311 - 29.991 - 696.836
PSP - 107.217 - 85.059 - 352.295
Game Boy Advance - 3.877 - 1.270 - 192.969
Xbox 704 - 499 - 37.516
PSone 90 - 40 - 14.064
WonderSwan Crystal 76 - 70 - 7.472
Komt allemaal op het zelfde neer iig.quote:Software:
System/ Title/ This Week/ 2004 Total
1 PS2/ Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Special/ 201,005/ 201,005
2 DS/ Super Mario 64 DS/ 150,550/ 416,125
3 GC/ Mario Party 6/ 138,124/ 416,563
4 GBA/ Yoshi no Banyuuin Ryoku/ 112,663/ 161,344
5 PS2/ Metal Gear Solid 3: Snake Eater/ Konami/ 110,438/ 658,624
6 GC/ Donkey Kong: Jungle Beat/ 107,467/ N/A (Was not on Last Week's M-Create's Top 10 to calulate totals)
7 DS/ Sawaru Made in Wario/ 106,861/ 377,243
8 GBA/ Rockman EXE 5 Blue Team/ 105,104/ 105,104
9 PS2/ Dragon Quest VIII/ 104,211/ 3,103,477
10 GBA/ Konjiki no Gashbell! Unare Yujou no Dengeki 2/ 102,210/ 102,210
System/ This Week/ 2004 Total
DS/ 396,674/ 1,286,07
GBASP/ 190,268/ 2,530,961
PS2/ 188,134/ 2,691,666
GC/ 108,311/ 696,839
PSP/ 107,217/ 352,295
GBA/ 3,877/ 198,025
Xbox/ 704/ 37,083
PSone/ 90/ 14,029
SC/ 76/ 7464
Wacht maar tot dat kreng in Nederland uitkomt, wedden dat meer mensen hier een PSP gaan kopen dan een DS (ik hoop het niet, maar ik denk het wel)quote:
Als de DS maar de japanse en ook amerikaanse markt wint... dat bepaalt namelijk hoeveel en welke games er voor uit zullen komen.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat kreng in Nederland uitkomt, wedden dat meer mensen hier een PSP gaan kopen dan een DS (ik hoop het niet, maar ik denk het wel)
bron?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij stond het officieel voor: Developer System. Maar omdat iedereen de naam DS ging gebruiken en dat vertaalde naar Dual Screen is die naam het gebleven.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron?
Dual Screen was een aanname van de community omdat de DS 2 schermen heeft. Officieel is het niet naar buiten gebracht dacht ik.
Inderdaad. Maar juist omdat het aannemelijk was voor de community heeft Nintendo er Dual Screen van gemaakt. Eerst hoorde ik ook wel is wat van Developer System. Misschien was het eerst Nintendo Nitro (project titel) en dan Nintendo Developer System (project titel) maar dat werd afgekort en de betekenis geheimgehouden.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron?
Dual Screen was een aanname van de community omdat de DS 2 schermen heeft. Officieel is het niet naar buiten gebracht dacht ik.
Dum dum dum dum dum.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:35 schreef Platina het volgende:
Mijn DS batterij is leeg! En ik krijg volgende week pas een oplader!
damn, ken je niet iemand die een GBA (SP) heeft?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:35 schreef Platina het volgende:
tweak je zelf toch ff in elkaar joh.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:35 schreef Platina het volgende:
Alles komt op de DS.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef knater het volgende:
ik zie net pas dat Vandal Hearts ook op de Ds uitkomt !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Ah bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Rayman DS got a releasedate, the Nintendo DS too?
According to the German online shop Amazon, Rayman DS (a European launch game from Ubisoft) will be released on March 17, 2005. This means that the Nintendo DS would appear on the same date in the shops.
Nintendo of Europe didn't want to comment this and announced the revelation of their plans for the European Nintendo DS launch for early January.
Filmpjes van Dokuta Tendo!
http://www.spike.co.jp/tendo-dokuta/shokushin.html
http://www.spike.co.jp/tendo-dokuta/shujyutsu.html
ziet er wel erg vet uit!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Bij 50 sterren is het toch weer dé Bossbattle der Bossbattles neem ik aan? Maar nog meer daarna dusquote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef knater het volgende:
ik heb er 50 ik dacht dak er was maar helaas ik moet nog effe verder
ja dat was al een week geleden ofzow gezegt, maar i kdenk dat het gewoon een inschatting is. Maar 17 maart is wel een mooie dag voor de release, toch weer eerder dan ik had verwacht. Ach jah, laten we maar gewoon wachten tot 27 januariquote:Op zondag 2 januari 2005 23:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah bedankt!
Rayman DS got a releasedate, the Nintendo DS too?
According to the German online shop Amazon, Rayman DS (a European launch game from Ubisoft) will be released on March 17, 2005. This means that the Nintendo DS would appear on the same date in the shops.
Nintendo of Europe didn't want to comment this and announced the revelation of their plans for the European Nintendo DS launch for early January.
Filmpjes van Dokuta Tendo!
http://www.spike.co.jp/tendo-dokuta/shokushin.html
http://www.spike.co.jp/tendo-dokuta/shujyutsu.html
ziet er wel erg vet uit!
ik zit op de 135 sterrenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoever zijn de mensen eigenlijk met Mario 64?
Ik heb 43 sterren, alle characters en 25 mini-games
Wat een huilartikel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
edit:
zie dit artikel:
Uhhuhquote:
quote:Verder met positiever nieuws: ik heb ook een DS gekocht.
Wie weet wanneer Yoshi Touch & Go uitkomt in de VS?
Ditquote:Op maandag 3 januari 2005 15:21 schreef Lexie het volgende:
34 minigames en 91 sterren.
Deze game verslaat wederom Mario Sunshine.
Wat moet je nu eigenlijk in Zoo Keeper doen?
Je hebt er nu 80 nodig om hem uit te kunnen spelen.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij 50 sterren is het toch weer dé Bossbattle der Bossbattles neem ik aan? Maar nog meer daarna dusOok wel terecht, er zitten 150 sterren totaal in het spel, als je het bij 50 kunt uitspelen is het wel erg snel.
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef gamecube_master het volgende:
[...]
[afbeelding]
Bron: M-Gaming
Waarom wij nooit
DS heeft met Amerika erbij al 3 miljoen units verkocht. Gaat aardig snel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verkoopcijfers 2004:
The DS Final Sales - 1,286,007 Units
The PSP Final Sales - 352,295 Units
Valt me zeker niet tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verkoopcijfers 2004:
The PSP Final Sales - 352,295 Units
Tja, door die leveringsproblemen kan de DS nu vier keer zoveel verkopen, dat is niet echt standhoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:39 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Valt me zeker niet tegen![]()
Als er geen leveringsproblemen waren lag dit getal nog veel hoger. Eindelijk een concurrent die stand houdt.
Dat is jammer (vooral voor de prijs van de PSP), maar zelfs dan vallen deze cijfers me alles mee. Ik had zelf nooit verwacht dat de PSP net zoveel zou verkopen als de DS. Daarvoor is het merk 'Gamboy' veel te sterk. Een score van 1 PSP op 4 DS is al genoeg om de PSP te laten overleven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, door die leveringsproblemen kan de DS nu vier keer zoveel verkopen, dat is niet echt standhoudenAls je echt wil concurreren moet je ook zorgen dat je genoeg apparaten hebt.
Lol die conclusie trek je snelquote:Als er geen leveringsproblemen waren lag dit getal nog veel hoger. Eindelijk een concurrent die stand houdt.
Precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Ik noem een Super Mario 64, one-line puzzel, MP:Hunters, Urbz (ook al is dat kutspel)
Die zijn behoorlijk westers dacht ik zo
De PS2 had het ook, maar toen was er niet echt concurrentie en hadden ze tijd om te herstellen. Nu loopt de DS gewoon uit.quote:Lol die conclusie trek je snel
Leverproblemen, daar moet je gewoon rekening mee houden imo.
En zonder de DS zou de PSP 500 euro kostenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat is jammer (vooral voor de prijs van de PSP), maar zelfs dan vallen deze cijfers me alles mee. Ik had zelf nooit verwacht dat de PSP net zoveel zou verkopen als de DS. Daarvoor is het merk 'Gamboy' veel te sterk. Een score van 1 PSP op 4 DS is al genoeg om de PSP te laten overleven.
En hij moet nog uitkomen in de rest van de wereld, dus dat zal wel goedkomen. Remember kids: concurrentie is goed voor de consument: kwaliteitsgames voor een lage prijs. Monopolie = slecht!
Ja, maar ik ben te lui om naar een persoon met een GBA SP te fietsenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
damn, ken je niet iemand die een GBA (SP) heeft?
USB oplaadkabels kosten een euro of 5. Daarmee doe ik het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben te lui om naar een persoon met een GBA SP te fietsen
quote:Rui Da Silva - Touch me
You will always be my baby
I'm always thinking of you baby, yeah
Touch me in the morning
And last thing at night
Keep my body warm baby
You know it feels right
Take a little higher
I'm thinking it too (too)
Tell me what you're feeling
I feel it with you
We can only understand what we are shown
How was I supposed to know our love would grow
Come a little closer
Things sure are looking up
Heal me with your loving
I need you so much
I need you so much
I need you so much
Hey
Ooh
Ooh
You touch my mind in special places
My heart races with you
I'll take your love and I'll take my chances
I'll take them with you
You touch my mind in special places
My heart races with you
Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef 3st het volgende:
heb je nog wel tijd voor een vriendin roy?
Vergelijk deze PSP-cijfers met die van de Wonderswan, GP32 en al die anderen en je zal zien dat de PSP het helemaal niet slecht doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Lol die conclusie trek je snel
Leverproblemen, daar moet je gewoon rekening mee houden imo.
Jaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er trouwens mensen voor een Mario 64 minigames highscore topic? Ik wil namelijk even patsen met sommige scores
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jaaaa. Dan heb ik weer wat te doen
.
Hbe jij ook al een DSquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Platina het volgende:
Ebay is ook een optie, al is Lik-sang wel het goedkoopst. Alle versies van de DS op Lik-Sang zijn goed btw. Je moet wel een EU adapter hebben. Zo heb ik ondervonden
*knip*quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Poepoe, wat een moeite... Bij Liksang een lader mee bestellen kost ¤ 3,76.. Is maybe nog wel goedkoper dan een reisstekkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Ongeduld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Nintendo DS] Mario 64
Dat is het topic voor Mario 64Ik wil trouwens meer games. En een beetje rap Nintendo...
Om eerlijk te zijn vind ik ook dat er een beetje weinig goede games zijn... Als dat zo blijft ga ik geen DS (meer) halenquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeduld.
Kijken: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan zie je watvoor games er in ontwikkeling zijn.
Er komen inderdaad nog genoeg games uit. Een hoop daarvan zijn ook zeer interessant, alleen moeten er nu meer komen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeduld.
Kijken: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan zie je watvoor games er in ontwikkeling zijn.
Verhuis naar Japanquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Nintendo DS] Mario 64
Dat is het topic voor Mario 64Ik wil trouwens meer games. En een beetje rap Nintendo...
Die zijn allebei top.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb overigens Yoshi's Touch & Go en Wario Ware Touched maar besteld. US versies. Komen 15 maart en 15 februari resp.
op een paar punten hebben ze wel gelijk vind ik hoor. Ik zeg niet op alles want het is natuurlijk wel een beetje een fanboy artikel maar ach...quote:
Nog langer dan een game als Splinter cell.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, ik kan er eigenlijk wel een beetje om lachenResi 4 is lang zat Cube exclusive hoor.
ik vind het triestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, ik kan er eigenlijk wel een beetje om lachen
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik vind het triest. Overigens vind ik het ook triest van capcom om eerst te zeggen dat ie exclusive is en daarna gewoon naar die reetridders bij sony te gaan.
Als je aandeelhouders zoveel invloed hebben op de dagelijkse gang van zaken terwijl ze niet in het management zitten dan heb je een serious probleem...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.
Ik moest juist erg hard lachen om dat plaatje, omdat je je de irritatie bijna voor kunt stellen op de gezichten van alle nintendofanboys.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
op een paar punten hebben ze wel gelijk vind ik hoor. Ik zeg niet op alles want het is natuurlijk wel een beetje een fanboy artikel maar ach...
/edit:
ik bedoel dit:
[afbeelding]
plaatsen in GAMECUBE general is toch wel heel erg triest van IGN.
It's all about the moneyyy...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.
[fanboy modus]quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg weinig 3D op de DS gezien.. het word zo langzamerhand een GBA met 2 schermenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:35 schreef madjacksss het volgende:
ik vind die screens van harvest Moon maar tegenvallen
dit is echt GBA kwaliteit
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef Angelic1 het volgende:
Oh ja, vergeten te melden. Begin deze week mijn DS eindelijk ontvangenSUPER!
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg weinig 3D op de DS gezien.. het word zo langzamerhand een GBA met 2 schermen(als het zo door blijft gaan ga ik hem dus niet halen)
Heb je een uurtje?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij 'into' consoles was. Welke games heb je?
waarom hebben die jappaners/chinezen altijd zulke vage overdrukke sites en gamebladerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:31 schreef Roi het volgende:
http://www.whobby.com/top.html site van die Anime Super Smash?
stop dan ook met die link te posten ik heb dat filmpje al lang gezien en ik blijf zeggen dat ik er niet echt warm van word. Je ziet in het nieuws wel veel 2D graphics en dat valt me vies tegen. Oja enne research doe ik ook genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Jeej, alleen maar 2D he?
Ik blijf die link maar posten. Doe eens wat research ofzo.
ja ik vind het ook jammer. Maar wel raar van IGN om zo'n foto te posten en dat nog wel op het GameCube gedeelte van hun site.quote:En wat is er zo erg aan RE4 die naar de PS2 komt... big deal. Jammer dat de GC een exclusieve titel minder heeft... maar ik denk toch dat RE4 voor de GC het meest optimale is. Dus dat maakt alsnog weinig uit.
Ik vind de PS2 en de Xbox "even erg"quote:Daarboven op is PS2 toch niet zo'n erge console? Je moet blij zijn dat het niet op die Nixbox komt.
Nope, weet je zeker dat het een rekening is en geen administratief bericht?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:50 schreef Kremers het volgende:
Wat the fuck.... Ik krijg net een brief van UPS, zit er een rekening in van ¤40,74... Import kosten voor play-asia.com... Terwijl ik deze kosten al aan de chauffeur betaald heb....
Heeft iemand hier ook zo'n brief gekregen?
Zit er een accept-giro bij?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:50 schreef Kremers het volgende:
Wat the fuck.... Ik krijg net een brief van UPS, zit er een rekening in van ¤40,74... Import kosten voor play-asia.com... Terwijl ik deze kosten al aan de chauffeur betaald heb....
Heeft iemand hier ook zo'n brief gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |