Pure pesterij! Mijn DS is nu officeel 1 dag te laatquote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Lexie het volgende:
Mijn dode pixel:
Hier is hij niet te zien omdat het gehele scherm wit is en hij ook gewoon aan hoort te staan.
[afbeelding]
Hier valt hij al licht op omdat de achtergrond een andere kleur heeft.
[afbeelding]
Tijdens het gamen wordt hij al zichtbaarder.
[afbeelding]
Hier heb ik even ingezoomd om te laten zien waar hij zit.
[afbeelding]
Maar het duidelijkst en irritants wordt het als hij eigenlijk uit moet staan, bijvoorbeeld bij een zwarte achtergrond.
[afbeelding]
Dat is naar Lexiequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Lexie het volgende:
Mijn dode pixel:
Hier is hij niet te zien omdat het gehele scherm wit is en hij ook gewoon aan hoort te staan.
[afbeelding]
Hier valt hij al licht op omdat de achtergrond een andere kleur heeft.
[afbeelding]
Tijdens het gamen wordt hij al zichtbaarder.
[afbeelding]
Hier heb ik even ingezoomd om te laten zien waar hij zit.
[afbeelding]
Maar het duidelijkst en irritants wordt het als hij eigenlijk uit moet staan, bijvoorbeeld bij een zwarte achtergrond.
[afbeelding]
Het is een import DS en dan geldt de regel, niet hier gekocht is ook niet hier garantie. Ging wel een gerucht dat Nintendo het wel zou omruilen als de DS hier in Europa uit was.quote:Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef Rodie83 het volgende:
Dode pixels? Die beeldschermpjes zijn reteklein! Ik zou serieus om een nieuwe, dodepixelvrije DS vragen. Verder vind ik het trouwens nog steeds een suf ding, maar hee, ieder zijn ding
Ik zal wel garantie hebben bij Lik-sang, maar om dat ding nu weer helemaal terug te sturen en dan weer te gaan wachten tot ik weer een nieuwe krijg. Dat duurt best lang en waarschijnlijk moet ik dan ook nog iig de verzendkosten richting Honk Kong betalen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef koei het volgende:
Lexie, heb je niet gewoon garantie via Lik-Sang (daar heb je 'm gekocht toch?)? Zij moeten in eerste instantie gewoon goede spullen uitleveren. In Nederland is het in iedergeval zo dat je met fabrieksfouten terug moet naar de winkel en zij het om moeten ruilen en vervolgens moet de winkel het weer ruilen bij de leverancier. Alleen bij directe verkoop of na de gewone garantie termijn kom je direct bij de leverancier voor garantie.
Tja, dat is een afweging die je zelf zal moeten maken. Heb je Nintendo al gemaild om dat gerucht dat zij alle import dode pixel DSsen gaan vervangen te checken?quote:Op maandag 27 december 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik zal wel garantie hebben bij Lik-sang, maar om dat ding nu weer helemaal terug te sturen en dan weer te gaan wachten tot ik weer een nieuwe krijg. Dat duurt best lang en waarschijnlijk moet ik dan ook nog iig de verzendkosten richting Honk Kong betalen.
Dat zijn toch die oplichters vlakbij Centraalquote:Op maandag 27 december 2004 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
Wou ik vanmiddag een paar DS spellen halen bij Savegames in Amsterdam. Blijkt de hele winkel afgebrand te zijn.![]()
Al die games. RIP.
Die agenda staat boven in beeld bij het bootmenu. Je kunt er dus niet op drukken en er is geen enkele mogelijkheid om er afspraken in te zetten. Het is dus eigenlijk een nogal bombastische manier om de datum en de tijd te laten zien. de enige agendafunctionaliteit die erin zit is het alarm, wat overigens best fijn is als wekker.quote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, dat is een afweging die je zelf zal moeten maken. Heb je Nintendo al gemaild om dat gerucht dat zij alle import dode pixel DSsen gaan vervangen te checken?
Zag ik trouwens goed dat er ook een soort agenda functie in de DS zit? Kan je daar ook afspraken en alarmen in zetten? En notities?
* koei wil eigenlijk ook heel graag een DS, maar twijfelt nog een beetje..
Amsterdam Noord.quote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat zijn toch die oplichters vlakbij Centraal? Ze hadden daar wel wat zeldzame dingetjes (GameBoy Light en etc.)
![]()
Rodie is een Nintendo-playa-hater.quote:Op maandag 27 december 2004 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie
Rodie, je kan het misschien een duf ding vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je Mario 64 en de bijbehorende minigames NIET tof vind. Het is met recht dé launchtitel voor de DS. Ook al is Mario 64 in principe een poort, het is de beste poort ooit gemaakt van een game ongeveer
quote:Zoals het er nu naar uitziet komen we alles te weten over de DS-launch in Europa op 27 januari. Die dag is er namelijk in Parijs een exclusief evenement voor de pers, alwaar Nintendo heeft beloofd alles te zullen bekend maken.
Aaah, iik kan neit wachten, maar het enige wat dan vrij word gegeven is de releasedate, en de prijs?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
submitted by Thomper
27 januari
bron fok! games
Datum, prijs, evt bundels en launchgamesquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaah, iik kan neit wachten, maar het enige wat dan vrij word gegeven is de releasedate, en de prijs?
Bundels lijken me cool! Hopenlijk komt hier ook een goeie reclame campagne!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Datum, prijs, evt bundels en launchgames
Denk het niet, want dat moeten de GBA games ook goedkoper wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:59 schreef Thomper het volgende:
Ik ben benieuwd of First Hunt erbij zit, of de games ook 30 euro kosten hier, en de DS maar 150 euro. En natuurlijk dat Wario Ware Touch!, Yoshi's Touch & Go, enzo allemaal bij de launch erbij zijn.
In Amerika is het wel zo, dus waarom hier niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat moeten de GBA games ook goedkoper worden
Wat ik mooi kl*te zou vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Amerika zijn GBA en DS games ongeveer even duur. Reken dus op 40-50 euro voor DS games in NL.
Mario Pack. En dan voor 250 euro. Kassa, zou ik gelijk kopen. 3 verschillende games die allemaal verslavend zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 15:37 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wat ik mooi kl*te zou vinden.
Dan ga ik ze dus echt wel (blijven) importeren.
Een leuke bundel in NL zou wel leuk zijn, idd met Mario64/Yoshi/Wario Ware ofzo.
Waar komt dat prijsverschil tussen de VS en hier vandaan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Amerika zijn GBA en DS games ongeveer even duur. Reken dus op 40-50 euro voor DS games in NL.
Is dat echt?quote:
Kom je er nu pas achter.quote:
ander belastingsysteem en dan zijn er wel meer dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Waar komt dat prijsverschil tussen de VS en hier vandaan?
Voornamelijk belasting heffingen denk ik jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ander belastingsysteem en dan zijn er wel meer dingen te bedenken
Ja ik kan het niet zien, ik zit een media speler te compileren van source.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef Xrenity het volgende:
DS is hacked (opslaan als)
Slecht nieuws voor Ninty, goed nieuws voor mij :]
Doet die DVD het bij jou? Bij mij kan ik alleen het filmpje van Metal Gear bekijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef Kremers het volgende:
Vandaag Mario ontvangen, lik-samg heeft hem wel in een belachelijk grote doos verstuurd zeg
Straks even spelen, zat ook nog een DVD Tokyo Sneak Peak bij.
Die op het Buikslotermeerplein? Is er nog meer de fik in gegaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |