Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef 3st het volgende:
heb je nog wel tijd voor een vriendin roy?
Vergelijk deze PSP-cijfers met die van de Wonderswan, GP32 en al die anderen en je zal zien dat de PSP het helemaal niet slecht doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Lol die conclusie trek je snel
Leverproblemen, daar moet je gewoon rekening mee houden imo.
Jaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er trouwens mensen voor een Mario 64 minigames highscore topic? Ik wil namelijk even patsen met sommige scores
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jaaaa. Dan heb ik weer wat te doen
.
Hbe jij ook al een DSquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Platina het volgende:
Ebay is ook een optie, al is Lik-sang wel het goedkoopst. Alle versies van de DS op Lik-Sang zijn goed btw. Je moet wel een EU adapter hebben. Zo heb ik ondervonden
*knip*quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Poepoe, wat een moeite... Bij Liksang een lader mee bestellen kost ¤ 3,76.. Is maybe nog wel goedkoper dan een reisstekkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Ongeduld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Nintendo DS] Mario 64
Dat is het topic voor Mario 64Ik wil trouwens meer games. En een beetje rap Nintendo...
Om eerlijk te zijn vind ik ook dat er een beetje weinig goede games zijn... Als dat zo blijft ga ik geen DS (meer) halenquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeduld.
Kijken: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan zie je watvoor games er in ontwikkeling zijn.
Er komen inderdaad nog genoeg games uit. Een hoop daarvan zijn ook zeer interessant, alleen moeten er nu meer komen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeduld.
Kijken: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan zie je watvoor games er in ontwikkeling zijn.
Verhuis naar Japanquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Nintendo DS] Mario 64
Dat is het topic voor Mario 64Ik wil trouwens meer games. En een beetje rap Nintendo...
Die zijn allebei top.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb overigens Yoshi's Touch & Go en Wario Ware Touched maar besteld. US versies. Komen 15 maart en 15 februari resp.
op een paar punten hebben ze wel gelijk vind ik hoor. Ik zeg niet op alles want het is natuurlijk wel een beetje een fanboy artikel maar ach...quote:
Nog langer dan een game als Splinter cell.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, ik kan er eigenlijk wel een beetje om lachenResi 4 is lang zat Cube exclusive hoor.
ik vind het triestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, ik kan er eigenlijk wel een beetje om lachen
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik vind het triest. Overigens vind ik het ook triest van capcom om eerst te zeggen dat ie exclusive is en daarna gewoon naar die reetridders bij sony te gaan.
Als je aandeelhouders zoveel invloed hebben op de dagelijkse gang van zaken terwijl ze niet in het management zitten dan heb je een serious probleem...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.
Ik moest juist erg hard lachen om dat plaatje, omdat je je de irritatie bijna voor kunt stellen op de gezichten van alle nintendofanboys.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
op een paar punten hebben ze wel gelijk vind ik hoor. Ik zeg niet op alles want het is natuurlijk wel een beetje een fanboy artikel maar ach...
/edit:
ik bedoel dit:
[afbeelding]
plaatsen in GAMECUBE general is toch wel heel erg triest van IGN.
It's all about the moneyyy...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het was de keuze van de aandeelhouders... die Shinji Mikami, 'baas' van de Resi serie vind het ook maar niks, en werkt niet mee aan de PS2 versie. Aandeelhouders willen echter gewoon meer geld, en daar moet een bedrijf toch meestal naar luisteren.
[fanboy modus]quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg weinig 3D op de DS gezien.. het word zo langzamerhand een GBA met 2 schermenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:35 schreef madjacksss het volgende:
ik vind die screens van harvest Moon maar tegenvallen
dit is echt GBA kwaliteit
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef Angelic1 het volgende:
Oh ja, vergeten te melden. Begin deze week mijn DS eindelijk ontvangenSUPER!
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb sowieso erg weinig 3D op de DS gezien.. het word zo langzamerhand een GBA met 2 schermen(als het zo door blijft gaan ga ik hem dus niet halen)
Heb je een uurtje?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij 'into' consoles was. Welke games heb je?
waarom hebben die jappaners/chinezen altijd zulke vage overdrukke sites en gamebladerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:31 schreef Roi het volgende:
http://www.whobby.com/top.html site van die Anime Super Smash?
stop dan ook met die link te posten ik heb dat filmpje al lang gezien en ik blijf zeggen dat ik er niet echt warm van word. Je ziet in het nieuws wel veel 2D graphics en dat valt me vies tegen. Oja enne research doe ik ook genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Jeej, alleen maar 2D he?
Ik blijf die link maar posten. Doe eens wat research ofzo.
ja ik vind het ook jammer. Maar wel raar van IGN om zo'n foto te posten en dat nog wel op het GameCube gedeelte van hun site.quote:En wat is er zo erg aan RE4 die naar de PS2 komt... big deal. Jammer dat de GC een exclusieve titel minder heeft... maar ik denk toch dat RE4 voor de GC het meest optimale is. Dus dat maakt alsnog weinig uit.
Ik vind de PS2 en de Xbox "even erg"quote:Daarboven op is PS2 toch niet zo'n erge console? Je moet blij zijn dat het niet op die Nixbox komt.
Nope, weet je zeker dat het een rekening is en geen administratief bericht?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:50 schreef Kremers het volgende:
Wat the fuck.... Ik krijg net een brief van UPS, zit er een rekening in van ¤40,74... Import kosten voor play-asia.com... Terwijl ik deze kosten al aan de chauffeur betaald heb....
Heeft iemand hier ook zo'n brief gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |