Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef 3st het volgende:
heb je nog wel tijd voor een vriendin roy?
Vergelijk deze PSP-cijfers met die van de Wonderswan, GP32 en al die anderen en je zal zien dat de PSP het helemaal niet slecht doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Lol die conclusie trek je snel
Leverproblemen, daar moet je gewoon rekening mee houden imo.
Jaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er trouwens mensen voor een Mario 64 minigames highscore topic? Ik wil namelijk even patsen met sommige scores
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jaaaa. Dan heb ik weer wat te doen
.
Hbe jij ook al een DSquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, dan knutsel ik die in elkaar vanavond. Mochten er mensen behoefte aan hebben om dat eerder te doen, ga je gang.
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Platina het volgende:
Ebay is ook een optie, al is Lik-sang wel het goedkoopst. Alle versies van de DS op Lik-Sang zijn goed btw. Je moet wel een EU adapter hebben. Zo heb ik ondervonden
*knip*quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Poepoe, wat een moeite... Bij Liksang een lader mee bestellen kost ¤ 3,76.. Is maybe nog wel goedkoper dan een reisstekkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
De aziatische versie is handig in het opzicht dat je er een 220 volt voeding bij krijgt. Je hebt alleen nog een reisstekkertje van een paar euro nodig omdat de stekker wel anders is.
Ongeduld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Nintendo DS] Mario 64
Dat is het topic voor Mario 64Ik wil trouwens meer games. En een beetje rap Nintendo...
Om eerlijk te zijn vind ik ook dat er een beetje weinig goede games zijn... Als dat zo blijft ga ik geen DS (meer) halenquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeduld.
Kijken: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan zie je watvoor games er in ontwikkeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |