Serieus?quote:Op maandag 27 december 2004 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
Wou ik vanmiddag een paar DS spellen halen bij Savegames in Amsterdam. Blijkt de hele winkel afgebrand te zijn.![]()
Al die games. RIP.
27 jan is er een persconferentie. Dan word de datum pas bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:40 schreef Kontiki het volgende:
27 januari al? Dan mag ik wel even snel gaan sparen!
Over dat IGN artikel, waar maken mensen zich druk om? Omdat IGN een voorkeur voor de PSP heeft? Moeten zij toch weten? Ik vind dat gegooi hier met verkoopcijfers en opmerkingen als 'De PSP heeft pas 4 topics, haha' veel kinderachtiger.
We zullen over een paar jaar pas weten welke console de grootste invloed heeft. Want zeg nou zelf, er zijn veel minder units van de Cube en X-Box verkocht dan van de PS2. Betekent dat automatisch dat de PS2 het beste is?
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:40 schreef Kontiki het volgende:Ik vind dat gegooi hier met verkoopcijfers en opmerkingen als 'De PSP heeft pas 4 topics, haha' veel kinderachtiger.
Er zijn 4x zoveel GameCube topics dan PS2 topics en toch ligt de PS2 qua verkopen ver voor. Ik zag vandaag trouwens de DS op de freerecordshop pagina staan voor 190 euroquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..
Er zijn dubbel zoveel DS topics dan PSP topics op GoT en FOK! en ook zijn er twee keer (bijna drie keer) zoveel games in ontwikkeling voor de DS dan voor de PSP...
En PSP-fansites zijn nergens te bekennen...
Ik weet het gewoon niet.
psp 250quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn 4x zoveel GameCube topics dan PS2 topics en toch ligt de PS2 qua verkopen ver voor. Ik zag vandaag trouwens de DS op de freerecordshop pagina staan voor 190 euro
Tis goedkoper dan ik had gedacht eigenlijkquote:
Het is zo simpel: de PSP is een nieuw product, de DS heeft al de grote schare fans.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat vind ik ook wat meer voor een DS vs. PSP topic, maar zeg nou eens eerlijk..
Er zijn dubbel zoveel DS topics dan PSP topics op GoT en FOK! en ook zijn er twee keer (bijna drie keer) zoveel games in ontwikkeling voor de DS dan voor de PSP...
En PSP-fansites zijn nergens te bekennen...
Ik weet het gewoon niet.
Xlinkquote:Op woensdag 29 december 2004 14:45 schreef DinoPK het volgende:
Wifi play komt er ook aan zodra Xlink / Kai de code klaar heeft
* King_of_cubes kan het niet latenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil ook een DS
Zo blijven we maar doorgaan.
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* Hellrazor kan het ook niet laten
Ik wil ook een DS!!!!!![]()
Ik heb net zo'n relatie met Fliepkequote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is een studiegenoot/goede vriend/mede-FOK!games crew. Hij zat naast me te Xboxen toen ik het postteDon't worry.
hey je vergeet collegaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is een studiegenoot/goede vriend/mede-FOK!games crew. Hij zat naast me te Xboxen toen ik het postteDon't worry.
Jep.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef Roi het volgende:
Is het nieuws van Baten Kaitos Ds en Xenosaga DS al langs geweest?
Ziet er goed uit, dat spelquote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef BMH het volgende:
Leuke feitjes:
Deep Labyrinth word geschreven door Kato Masato, de schrijver van Baten Kaitos & Chrono trigger). De muziek word gecomponeerd door Yasunori Mitsuda, die ook al de scores van de Chrono & Xeno games op zijn naam heeft staan.
[afbeelding]
Volgens mij is dat plaatje gewoon nep.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef BMH het volgende:
Leuke feitjes:
Deep Labyrinth word geschreven door Kato Masato, de schrijver van Baten Kaitos & Chrono trigger). De muziek word gecomponeerd door Yasunori Mitsuda, die ook al de scores van de Chrono & Xeno games op zijn naam heeft staan.
[afbeelding]
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Nou... mijn derde DS is vandaag binnen gekomen en heeft geen dode pixel(s)
Omdat drie DS'jes eigenlijk toch een beetje veel is, gaat deze meteen weer in de verkoop.
Als iemand hier er nog eentje zoekt... laat het weten.
Weet je zeker dat mijn naam niet op het doosje stond?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Omdat drie DS'jes eigenlijk toch een beetje veel is, gaat deze meteen weer in de verkoop.
Ik dacht aan 160 euro. Het is wel de aziatische versie, maar ik doe er wel een metroid prime demo bij zodat ie gelijk is aan de amerikaanse (plus een 220v voeding btw)quote:
Hmm is op zich wel te doen, ik zal erover nadenken....quote:Op donderdag 30 december 2004 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik dacht aan 160 euro. Het is wel de aziatische versie, maar ik doe er wel een metroid prime demo bij zodat ie gelijk is aan de amerikaanse (plus een 220v voeding btw)
Verder heb ik trouwens ook nog een nieuwe Ridge Racer over. Die doe ik er voor 35 euro bij. (los 40 euro.. gniffel)
Limbolandquote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hmm is op zich wel te doen, ik zal erover nadenken....
Waar woon je ergens?
edit: check je mailquote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef Dromer het volgende:
Ik had em, maar ik had dus de buggy version die werkte niet jofel op me DS (heb daar al eerder over gepost en een paar dagen later kwam het in het nieuws) dus ik heb die maar doorverkocht, degene die em heeft gekocht heeft volgens mij geen problemen ermeequote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen met een Japanse Wario Ware? Hoe speelt dat, is het te begrijpen? Zou je er foto's van kunnen posten?
http://www.gamespot.com/d(...)preview_6114896.htmlquote:Op donderdag 30 december 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen met een Japanse Wario Ware? Hoe speelt dat, is het te begrijpen? Zou je er foto's van kunnen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |