Helaas wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk is het 'kale teringleider' natuurlijk.
Wat moeten die daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef markiemark het volgende:
vandaag komen keesie wonderboy en john de wolf bij mij op school zag ik net... aaaltijd gezellig!
Harvey speelt bij AC Milan, zat dit seizoen op de bank bij een bekerwedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef Paperclipjes het volgende:
Quote vorig topic:
RedGuy - woensdag 22 december 2004 @ 08:45
Het Algemeen Dagblad denkt een preciezere informatie te weten of de versterking die Ruud Gullit wil. Meldde de Feyenoord Krant nog dat Ruud Gullit in Italie op zoek is naar versterking, het Algemeen Dagblad meldt dat het om AC Milan gaat, zijn oude werkgever.
Harvey Esajas terug naar Feyenoord? .
teren op oude succesenquote:
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
21/12/2004 - NRC: Tweespalt in selectie Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan. Hopenlijk komen we daarna ook weer in dezelfde situatie als waarin Ajax nu zit.Gelukkig zijn Kuijt en Bosschaart niet van die kneusjes die 'fuck you' naar Gullit gaan roepen.
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gullit teert nog een beetje op zijn verleden als grote speler, net als Koeman 3 jaar geleden nog. Als het niet snel beter gaat komt er ook bij jullie muiterij.
Dat de spelers Gullit niet meer willen dienen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies? Dat Wotte er uit geflikkerd gaat worden ofzo?
Kortom, tijd voor een nieuwe banner:quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
Als dit waar is zit Gullit in dezelfde situatie als Koeman eerder dit seizoen en mag hij echt aan de bak. Ik vraag me af welke Milanees nu in Rotterdam wil voetballen...
Opstandigheid, zeg maar. Het niet eens zijn met beslissingen van Gullit en dat ook laten merken. Dat is ook bij Ajax gebeurt en Koeman heeft geen overwicht meer. Hij heeft geluk dat het nu iets beter gaat. Gullit heeft veel charisma en veel bereikt als voetballer en maakt daar goed gebruik van, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Muiterij? Hoe bedoel je dat precies?
Heb ik wat gemistquote:Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef RedGuy het volgende:
mits Simons natuurlijk komt.
Club Brugge, kan centraal in de verdediging spelen en op het middenveld.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ik wat gemistWaar komt die Simons vandaan?
Moet je even het eind van het vorige topic lezen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
En Buffel.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef DivineJester het volgende:
Jezus, dat gaat snel, een paar uurtjes niet op Fok! en we hebben een Belgische verdediger en Harvey Esayas en een crisis en een nieuw topic.
Ik weet niet of ik dat aan kan.
De officiele site van Club meldt geruchten die van een andere bron komenquote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef Aeroxie het volgende:
Van de site van Club Brugge:
Zoekt Timmy Simons andere oorden op?
Volgens Voetbal België is de kans groot dat Timmy Simons straks in Rotterdam vertoeft. Feyenoord zou een oogje hebben op de verdediger van Club Brugge. Eerst liet de club uit Rotterdam zijn oog vallen op Joos Valgaeren, spelend bij het Schotse Celtic. Nu die interesse is afgesprongen, richt Feyenoord zijn pijlen op Timmy Simons, kapitein en sterkhouder bij Club Brugge en de Rode Duivels.
Mocht Simons Club Brugge verlaten, zou hij 2,8 miljoen euro moeten opbrengen. Gullit wil een verbeterde ploeg bouwen en ziet in Simons wellicht een solide pion die hij zowel in het middenveld als achterin kan plaatsen. Geen van beide clubs liet al iets weten over een eventuele transfer.
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Buffel.
Maar niet zeker natuurlijk.
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????
Nee dankje, ik ben al kaal.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.
Zodat die arme man jarenlang blijft parasiteren in je bestuur?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben al kaal.
Hoewel ik natuurlijk wel een voetbalclubbie op kan richten, en die arme man een paar miljoentjes afhandig maken!!
Die kerel heeft net zo goed al veel nonsens gelanceerd. Een hoop van zijn geruchten klopten langs geen kanten, zoals hopelijk deze...quote:Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Sportleider Marc Degryse ontkent
echter alles aan TT: "Ik weet er abso-
luut niets van, niets. Er is zeker geen
bod binnengekomen", meldt Degryse nog.
Bron: VRT
Denk dat Paauwe niet zo dom is nog een keer uit de school te klappen, bovendien heeft ie nog niks gepresteerd en wordt ie in hetzelfde artikel met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Denk niet dat Loovens genoeg knikkers heeft om zoiets te zeggen, als Gullit der achter zou komen schijt ie 12 kleuren in z'n broek. Kuijt zou het denk ik niet doen uit teambelang en die andere 2...
Wellicht in combinatie met Buffel....quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Een veredelde oefenmatch? Neen, als Degryse van iets wist, dan zou hij gewoon zwijgen denk ik. Tenzij hij verborgen kantjes heeft natuurlijk.quote:En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond.
Ik weet niet of je eraan gedacht hebt, maar Brugge speelt vanavond een belangrijke wedstrijd tegen Anderlecht voor de Supercup. Is niet echt handig om dan vandaag al meteen de gehele geruchtenstroom op gang te brengen. Dat zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Hoger niveau van competitie, meer loon, leukere clubquote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef Heero87 het volgende:
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
[..]
Heeft Ono trouwens de financiële / commerciele succesen gebracht, die Feyenoord verwacht had? Wordt Feyenoord nog steeds vollop gevolgd in Japan? Worden zijn shirtjes daar goed verkocht?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef DivineJester het volgende:
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
Het niveau van de HCE is echt wel hoger. Denk dat Feyenoord, PSV, AZ en Ajax allemaal beter zijn dan de beste club van België (Club Brugge).quote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Heero87 het volgende:
Alleen met het hogere loon ben ik het eens, maar bon.
Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
De eerste jaloerze post van een Amsterdommer is een feitquote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef twi het volgende:
Snap uberhaupt niet waarom je naar Feyenoord gaat als je voor Club speelt. Club speelt vrijwel gegarandeerd elk jaar minstens voorronde CL. Bij Feyenoord als het meezit eens in de paar jaar.
Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Heero87 het volgende:
Geloof wat je niet laten kunt. Kan je me de cijfers van de laatste 5 Nederland - België's tussen clubs geven?
PS: 4-1 voor België.
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.quote:Feyenoord betaalt beter en heeft, gek genoeg, toch een groter aanzien in Europa.
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.quote:Zonder gelijk weer in de NL-Belgie discussie te willen vervallen, zou ik als voetballer toch liever in NL spelen als in Belgie, bekeken vanuit sportief oogpunt. Ook meer toeschouwers/ mooiere stadions.
Maarja, die discussie is al vaak genoeg gehouden. We zullen binnenkort wel zien hoe Simons er over denkt.
Aan Buffel heb je zeker een goede, en ik denk dat ie te vroeg bij Feyenoord is losgelaten. Maar dat doet de club wel vaker met goede spelers.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:01 schreef Heero87 het volgende:
Nu, als Buffel komt, zou ik het nog niet zo érg vinden. Ik heb een boontje voor Buffel. Mits goede versterking (Touré van Metalurg Donetsk wordt gefluisterd) valt Simons op te vangen.
En een voorlijn Balaban - Buffel - Sonck (?) klinkt fantastisch..
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Da's waar. Al heeft dat veel te maken met de UEFA-Beker van drie jaar geleden. Daarna was het ook niet veel soeps.
Toch heeft ie wel een beetje gelijk. Na de Uefacup zijn geen aansprekende resultaten meer behaald in Europa. Maar goed, door Club ook niet, dus dat is te vergelijken. Ik ben benieuwd wanneeer hier iets van bekend wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nou doe je net of zo'n uefa-cup niks is, maar welke prijs won brugge?
100% eens, maar het gaat ook vooral wat daaronder zit. Toen Ajax mid jaren 90 Europese top was, was de NL competitie ook niet gelijkwaardig aan die van de grote 5, vanwege het grote gat wat daaronder zat.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Heero87 het volgende:
Dát is iets anders. Ik zeg niet dat ik niet liever in Nederland zou voetballen. Er zijn inderdaad veel grotere stadions, veel meer toeschouwers. Maar mijns inziens zijn Ajax, Club Brugge, PSV, Feyenoord en Anderlecht SPORTIEF aan elkaar gewaagd.
Links- of rechtsbenig?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt.
Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef Heero87 het volgende:
Het is trouwens 4-2, en niet 4-1 voor België. Was de prestatie van Beveren (ook "Belgen") tegen Heerenveen vergeten..
Kijk, dat is toch wel wat wij zoeken. Al lijkt het mij een beetje gek als je Bahia voor die positie haalt nu ineens met Simons komt. Al zou ik het wel een hele goede aankoop vinden. Simons is een goede voetballer.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef Heero87 het volgende:
Linksvoetig.
Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse. Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen. Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit. Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.quote:Dat zegt niet veel. Je moet naar het totaal kijken. Belgie heeft geen enkele club die dit jaar overwintert in Europa, en Nederland 5. Dat zijn, helaas voor de Belgen, harde cijfers. Maar is die Simons echt zo goed?
Over de afgelopen 5 jaar gezien niet, anders stond de JL wel boven de HCE.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zegt niet veel imo. Er zijn net zo goed jaren dat Belgische clubs het Europees beter doen dan Nederlandse. De Belgische coëfficient is al jaren hoger dan de Nederlandse.
Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.quote:Dat er vijf Nederlandse teams overwinteren heeft, volgens mij, heel veel te maken met de lotingen.
Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.quote:Zet Ajax in een groep met Werder Bremen, Valencia en Inter en ze liggen er net zo goed uit.
Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.quote:Idem voor Heerenveen in een poule met Parma, Besiktas en Bilbao.
Het lijkt een trend te wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef JeroenV het volgende:
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.quote:Een beetje wel, maar ook deels met kwaliteit. Beveren was bijvoorbeeld ongeloofelijk kansloos, terwijl Heerenveen in dezelfde poule wel doorging.
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.quote:Denk dat Ajax dan ook 3e geworden was, boven Werder.
De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...quote:Dat was de poule van Club toch? Daar zou Heerenveen waarschijnlijk niet in overleeft hebben, maar AZ, Feyenoord en Ajax wel.
Waar ligt beveren dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien.
Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg.quote:
Er zijn nog wel een paar Belgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Heero bedoelt het anders, Beveren speelt met 11 Ivorianen in de ploeg..
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef Heero87 het volgende:
Ja, maar spelen die ook met 11 Ivorianen?
Ajax heeft Maccabi onderschat. Dat zou bij Werder niet gebeurd zijn, zo goed zijn die niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
[..]
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule. En hoe wou je verklaren dat bijna al jullie topspelers in de HCE spelen ipv in de JL te blijven?quote:De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
Eerder een uitzondering. Als ze kunnen, staan ze er met 11. De Ivoriaanse keeper was geschorst en een andere geblesseerd geloof ik.quote:Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor). Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.quote:Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule.
Kijk toch altijd wel de samenvattingen bij jullie sportjournaal, maar ben idd geen insider ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor).
Standard doet af en toe toch wel mee om het kampioenschap? Of in ieder geval is het een zeer stabiele subtopper. En hiermee haal je meteen je eigen beargumentatie onderuit, want Nederland heeft momenteel 4 topclubs, en das al 2 meer dan jullie dusquote:Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.
Ajax valt natuurlijk niet te vergelijken met Juv en Bayernquote:Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?
Idd, dit is het Feyenoord-topic en niet een HCE vs. JL-discussiequote:En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien?.
Mja ik reken even de clubs die jullie de UEFA cup instuurden als subtopquote:Op woensdag 22 december 2004 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.
Ja, nu weet ik nog niet of die Simons zo goed is?quote:Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)quote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Ik las dat hij op zoek ging naar oudere ervaren spelers die bij topclubs op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
quote:Feyenoord klopt bij Roda aan voor Kone
Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda Jc, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.
,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.
Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''
Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda Jc.''
Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda Jc, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''
Bron: Rotterdams Dagblad
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.
Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.
Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
Wou net zeggen. Kan alleen maar erger wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
Echte supporterquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
(voordeel: helft van de Kuip loopt leeg)
Als Koné komt, betekend dat dat Kalou of Kuijt waarschijnlijk vertrekt.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?
denk eerst aan een verdediger zeg
Das nou iets wat ik en vele met mij zich afvragen. Wat er nu gebeurd is toch typerend? Als een idioot gaan we nu inkopen omdat we zien dat de ploeg te kort komt. Er worden nu argumenten aangedragen die 1 jaar en 2 jaar geleden ookal werden aangedragen, onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Stpan het volgende:
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met zo'n achterban altijd structureel minder te bieden heeft dan de concurrentie.
Scouten ze bij Feyenoord simpelweg niet lekker? Wordt er te weinig geld verdiend? Of zijn de vaste lasten (stadion, bestuur, trainers, adminstratie) zo hoog dat Feyenoord minder kan besteden?
Paniekaankopen uit verre oorden zijn geen oplossing maar hooguit een doekje voor het bloeden.
Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?
Gelukkig denken de meeste Feyenoorders zoals hij en ik : normaal dus, en is dat groepje waar jij tot toebehoort niet zo groot. Denk eens na man. Wil je elk jaar vechten voor UEFA cup-voetbal en lekker meedraaien in de grijze middenmoot?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar alsof je met de helft minder mensen een andere ploeg angst aanjaagt? In de Galgenwaard zijn de tegenstanders ook niet bang hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man denkt ook wel na.
De sfeer moet weer goed worden zodat het een hel is voor clubs om in de Kuip te spelen, zodat Feyenoord er enkel nog wint en gewoon kampioen wordt elk jaar.
Wat wou je daarmee zeggen, Methodmich? Dat Feyenoord beter af zou zijn met 20.000 supporters in de Kuip?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Een echte supporter durft ook te lijden. Zie die Engelsen uit de 3rd Division. En dan nog massaal komen en zingen.
2 seconden gedegradeerd en weer zingen "Exeter til I die!"
Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht. Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef jerryx het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Die 20.000 nepsupporters zorgen dat Feyenoord nog een klein beetje mee kan draaien met Ajax en PSV dmv het verkoop van kaarten en merchandise.
Ajax en PSV zorgen trouwens zelf voor geld dmv sponsors en het verkopen van spelers, maar Feyenoord kan dat blijkbaar niet. En als opeens bijna 3 kwart van de supporters weg zou blijven, is Feyenoord definitief geen topclub meer.
Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht.
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.quote:Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.
Zou je denken.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man denkt ook wel na.
Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef twi het volgende:
Ik snap je punt over die successupporters niet. Om successupporters te hebben, moet je eerst succes hebben.
Dat mag ik wel hopen, want anders zit je aan de "Van den Herik Dome" vastquote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
Jorien rot binnen 10 jaar wel op.
Tegen die tijd is Feijenoord allang naar de klote geholpen door die Kale en zijn legioen aan duurbetaalde managers.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.
Nou, moet je eens in de Kuip zitten. Wat een sfeer.quote:Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
Pff, heel graag ja.quote:Maar jij hebt dus liever dat Feyenoord een soort FC Utrecht wordt?
Joh, veel zijn er gekomen na de winst in de UEFA cup. Zodra het blijft gaan zoals het nu is, zullen ze snel weer weg zijn. Hoor nu al berichten over teruglopende bezoekersaantallen.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemenWant als het je daarom ging, was je al jaren weggeweest.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:04 schreef jerryx het volgende:
Maar het moet niet blijven zoals het nu is. Ik wil weer eens een feestje op de Coolsingel!
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef jerryx het volgende:
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
De Kuip is elke thuiswedstrijd zo goed als uitverkocht, maar de sfeer is de laatste jaren ver, heel ver te zoeken. Ook de sfeer tegen Dortmund viel tegen, echt heel veel gezongen werd er niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
Hebben jullie gelijk weer een reden om weer eens op de coolsingel te verzamelen. Om te vieren dat studio neus opgeheven gaat wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Aeroxie het volgende:
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
Is dit een grap?quote:Igor Tudor aangeboden aan Feyenoord
[23/12/2004] In de zoektocht naar een ervaren centrale verdediger is Feyenoord nu Igor Tudor aangeboden. De Kroat komt bij de Italiaanse topclub nauwelijks aan spelen toe en schikt zich nu al jaren in de rol van stand-in. Zoals bekend is Feyenoord coach Ruud Gullit op dit moment op zoek in de Serie A naar een ervaren verdediger die momenteel bankzitter is.
Igor Tudor zou precies in dit plaatje passen. De verdediger speelt al sinds de zomer van 1998 bij Juventus en speelde meer dan honderd duels voor de Oude Dame. De verdediger is 26 jaar oud, hoeveel Juventus precies verlangt voor de speler is onbekend.
Bron: Voetbalplus
Die moet toch wel bijna terug zijn van z'n blessure? Kan hij mooi op de plaats van Castelen spelen. (of kan hij niet op rechts?) Goor moet er natuurlijk inblijven.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Met de aantekening dat hij wel de helft van de wedstrijden geschorst aan de kant zal zitten. Die gast staat synoniem aan rode kaarten. (Maakt hem niet een minder goede voetballer)quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Dramatische eerste seizoens einde??? Hij is de beste verdediger van Nederland gebleken in de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Zuiverloon zit in zijn examenjaar en zal dus niet in de basis starten Leonardo is links en nog geblesseerd, en Simons, wie is dat?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.
Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.
En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.
Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt
En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
Als, als, als, eerst maar eens tekenen!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Dan zou je toch echt nog eerst eens twee fatsoenlijke backs moeten hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef jerryx het volgende:
Wat zijn Bahia en Bandulovski dan ook alweer precies?
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Ah, hij pastte zo mooi precies onder mijn post als betweterige reactiequote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Nou ik geloof dat Leonardo nog beter is dan van Persie. Plus van Persie slaagde niet omdat hij o.a. werd tegengewerkt door van Marwijk. En Leo is heel gretig en hij heeft al laten zien dat hij niet te stoppen is als hij speelt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.
Maar dat is wel een aanval om te kwijlen trouwens : Leonardo (mits is goede vorm), Kalou en Kuijt
Hij heeft jarenlang gegolden als HET talent op de nederlandse velden. Dat hij het nooit in de eredivisie heeft waar kunnen maken, heeft vooral te maken gehad met z'n vele blessures en z'n houding toen hij net bij het eerste kwam. Hij dacht alleen aan aanvallen. En ja, dat kan je hem ook niet kwalijk nemen. In de jeugd hoefde hij nooit mee te verdedigen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
Heb je gelijk in. Maar hij heeft tussen zijn blessures door best leuke dingen laten zien. Gullit lijkt me ook wel het type trainer dat zulke spelers goed weet te motiveren om dat talent te ontplooien. Of het ook zal lukken is een tweede.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:21 schreef twi het volgende:
Inmiddels staat er Kalou. en ik zie dat toch als twee dezelfde spelers. Bovendien heb je geen garantie dat dat talent eruit gaat komen, en kost Leonardo nu al zo'n anderhalf miljoen euro zonder enig rendement.
Zou eigenlijk idd wel een goede trainer zijn voor Feyenoord, ik vind hem altijd heel kundig overkomen en zegt gewoon duidelijk wat hij vindtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Aeroxie het volgende:
Wotte
Gullit hoeft van mij niet weg hoor, maar Wotte zou ik weinig problemen mee hebben. That's all.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Stpan het volgende:
Er is toch geen Feyenoorder die serieus Wotte op de bank wil zien ipv Gullit?
Sowieso lijkt me de positie van Gullit (okj, hier is een ander topic voor) niet echt een punt van discussie. Iedereen ziet het materiaal voor de verdediging. Die Basto brengt het in de ogen van Gullit blijkbaar niet. Saidi is een goede aankoop, maar de rest is gewoon prut. Mede door het ontbreken van een echte leider achter. Een goede ervaren centrale verdediger zorgt er ook voor dat de backs en jonge knulletjes het beter zullen gaan doen.
En ps, Leonardo terug op de velden en die als linksbuiten of achter K2zal spelen......2 technici die het veld op kunnen rijten en dan zo'n bonkig sjokpaard die topscorer van NL is.......
Vergeet die trieste handsbal van hem niet..............quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vind Wotte meer een nietszeggende trekpop die juist absoluut niet voor z'n eigen mening uit durft te komen.
Kalou moet je dus nooit op rechts zetten (kijk maar naar zijn broer) hij moet kunnen zwerven. Bij Excelsior viel was hij niet zo goed op rechts. Leonardo op links, Goor links centraal op het middenveld en Bosschaart linksback.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dan wel Kalou op rechts, net zoals bij Excelsior. En dan zetten we Buffel achter Kuijt (maar ik vrees dat het daar te laat voor is)
Inderdaad daar geloof ik ook weinig van.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik wel, doe mij maar Been, mocht Gullit vertrekken.
Tudor komt toch niet, allemaal gelul...
wat staat er?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:13 schreef Aeroxie het volgende:
Check allemaal RTL teletekst pagina 188
een les?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef DivineJester het volgende:
Hoezo, heb je der nog eentje in de aanbieding?
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Enneh....
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef jerryx het volgende:
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?
Zo snel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef Heero87 het volgende:
Ondertussen 24 uur na de Supercup: nog altijd niets over Simons. Tijd voor conclusies?
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:33 schreef Aeroxie het volgende:
Paris Saint-Germain aast op Salomon Kalou
Volgens de Franse krant L'Équipe meldt Paris Saint-Germain zich in de winterstop bij Feyenoord om Salomon Kalou aan te trekken. De Franse club ziet in de negentienjarige Ivoriaan de ideale aanvalspartner voor de Portugees Pauleta. Eerder werd de aanvaller al in verband gebracht met AJ Auxerre, de club van zijn broer Bonaventure.
Leonardo begon een seizoen als basisklant, maar gooide zijn eigen glazen in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leonardo begon een seizoen als basisklant, maar gooide zijn eigen glazen in.
quote:Er gaat weer een gerucht rond omtrent verdedigers uit de Italiaanse competitie. Dit keer gaat het om Dario Simic van AC Milan. Eerder werd er al in het Algemeen Dagblad gemeld dat Gullit bij AC Milan was om daar een verdediger te strikken.
Dario Simic is 29 en speelt samen met Igor Tudor in de verdediging van Kroatie. Simic kan in het centrum van de verdediging spelen maar ook als rechtsback. Hij speelde al voor Dinmao Zagreb, Inter Milan en nu dus voor AC Milan. Toch komt Simic bij AC Milan niet aan spelen toe waardoor hij bij een eventuele transfer ook in de Uefa Cup zou mogen aantreden.
Engels invoerer als voertaalquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Staanplaats het volgende:
Beste verdediging vban de HCE? Voorzie alleen maar meer communicatieproblemen..
Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Aeroxie het volgende:
Dadenlijk hebben we nog de beste verdediging van de HCE
Simic--------Saidi------Tudor-------Bahia
-------------------Simons-------------------
Verplichte curcus Nederlands, alleen moet Gullit dat dan ook echt laten doen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Staanplaats het volgende:
Beste verdediging vban de HCE? Voorzie alleen maar meer communicatieproblemen..
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kunnen we mooi Song isoleren. En stenigen.
Ik zou als ajacied ook niet vrolijk worden van zo'n achterhoede bij de concurrent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.
Denk je echt dat hij wilt? Bovendien heeft Blackburn een bod van Tottenham afgeslagen, dus hij zal genoeg spelen dunkt me.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
wat een onzin zeg. Hij is juist een van de steunpilaren van het team. Hij speelt echt iedere wedstrijd. En hij is zelfs zo goed dat hij de laatste maanden linkshalf is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
Die heeft iets wat geen van die spelers daar bij Real heeft, dat is inzet en de wil om te winnen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Kuijt 13quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Het gaat hem er waarschijnlijk meer om dat keeper een fan van Ajax is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
En kom nou niet met de huidige HCE-stand, want dat heeft niets met Kuijt te maken.
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijkquote:Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Ja idd, echt een Amsterdams trekje. Het liefste zouden ze ook nog met een witte broek van het veld af komen om er mooi uit te zien na de wedstrijd.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.
[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
Lees de OP eens. Daar staat er een nieuwe wind moet waaien en dat alle vedettes eruit moeten.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Die analogie slaat nergens op en komt zelfs obsessief over.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Met lelijk, bedoelde ik lelijk voetbal. Hij speelt alsof hij weggetrokken is bij ons 9e elftal. Het enige wat hij echt goed kan is stoempen en te laat invliegen. Maar het werkt, want hij scoort. ( in de HCE! )quote:[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
[..]
Maar wel effectiefquote:Op zondag 26 december 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lelijk qua techniek natuurlijk slimmerd.
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:
dat Kuijt geen goede spits was.
van Nistelrooy heeft ook helemaal geen techniek, dus jij vind dat geen goede voetballerquote:Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.
Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks. HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:
[..]
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.
Als ik roep dat Ajax niet kan voetballen komen jullie toch ook met ranglijsten e.d. aanzetten?
quote:Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.
Ik heb liever een hardwerkende spits die er 30 inschiet dan een 'technische' spits die er 10 inschietquote:Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks.
Vergeleken bij de spelers van Real is Kuijt qua werklust een 10 x betere speler dan dat stel volgevreten lamzakken.quote:HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.
Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?quote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
Nou, als ik jullie over Babel hoorquote:Op zondag 26 december 2004 16:21 schreef Xante het volgende:
[..]
Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn iddquote:26-12-2004: 'Feyenoord informeerde naar 18-jarig Argentijns talent'
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de lokale krant van de Argentijnse stad Rosario ('El Ciudadano') heeft Feyenoord geïnformeerd naar de 18-jarige aanvallende middenvelder Héctor Damián Steinert van Newell's Old Boys. Steinert, jeugdinternational voor Argentinie, stond eerder in de belangstelling van River Plate. Die overgang lijkt echter van de baan nu 'River' Castromán van Vélez Sarsfield voor die positie heeft weten te strikken.
Volgens de krant zou Steinert wel oren hebben naar een Nederlandse club naar aanleiding van de positieve ervaringen van zijn ex-ploeggenoot Mauro Rosales (bij ajax) in ons land. Feyenoord is in Rosario geen onbekende club. 'El Ciudadano' berichtte midden jaren '90 wekelijks over de ervaringen in Rotterdam van 'Vitamina' Sánchez, 'Pato' Graff en 'Tati' Montoya die allen van Newell's' aartsvijand Rosario Central waren overgekomen.
Waarom geen verdedigerquote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn idd
Nee, er is totaal geen relevantie.quote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
pppffff, jaartje jong Feyenoord, daarna Excelsior, en dan mag ie terug naar z'n bananenrepubliek.quote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn idd
Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.quote:Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Fortes Rodriguez niet iets voor Feyenoord? Hij mag in de winterstop transfervrij vertrekken bij AZ vanwege dat conflict met Adriaanse. Hij is natuurlijk al oud, 32, maar dus ook ervaren. Misschien een contract voor een half jaar aanbieden om te kijken hoe het gaat. Het is in ieder geval beter dan MtiligaVorig jaar was hij instrumenteel in het behalen van Europees voetbal. Hij speelde zeer goed en was aanvoerder, waardoor je mag aannemen dat hij ook binnen het veld het nodige aan coaching kan doen.
En begrijpelijk, het is ook een goede speler. Alleen een beetje oud. Maar als Gullit niemand weet te strikken in Italie (wat ik verwacht), dan is Fortes Rodriguez zeker niet de minste om te benaderen (voor de linksback positie dan he)quote:Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef jerryx het volgende:
[..]
Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.
Hele goede speler voor RBC of de Graafschap ja. En ook goed genoeg voor onze huidige verdediging, maar we moeten juist spelers hebben die beter zijn dan wat er nu achterin staat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En begrijpelijk, het is ook een goede speler. Alleen een beetje oud. Maar als Gullit niemand weet te strikken in Italie (wat ik verwacht), dan is Fortes Rodriguez zeker niet de minste om te benaderen (voor de linksback positie dan he)
daar waren ze nog niet achterquote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord heeft een achterin een leider nodig. Iemand die de rest op sleeptouw kan nemen. Iemand die de spelers om zich heen beter maakt. Dat is Pauwe absoluut niet..
zeg dan niks...quote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord heeft een achterin een leider nodig. Iemand die de rest op sleeptouw kan nemen. Iemand die de spelers om zich heen beter maakt. Dat is Pauwe absoluut niet..
Hou toch op zeg!!! Ben jij wel fan van feyenoord?quote:Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Fortes Rodriguez niet iets voor Feyenoord? Hij mag in de winterstop transfervrij vertrekken bij AZ vanwege dat conflict met Adriaanse. Hij is natuurlijk al oud, 32, maar dus ook ervaren. Misschien een contract voor een half jaar aanbieden om te kijken hoe het gaat. Het is in ieder geval beter dan MtiligaVorig jaar was hij instrumenteel in het behalen van Europees voetbal. Hij speelde zeer goed en was aanvoerder, waardoor je mag aannemen dat hij ook binnen het veld het nodige aan coaching kan doen.
quote:Feyenoord aast op Ishiaku
2004-12-27, 11:30
Door: Jelmer Geerds
Feyenoord jaagt samen met Club Brugge op de handtekening van Manaseh Ishiaku. De 22-jarige spits van La Louvière scoorde in de eerste seizoenshelft acht maal en hoeft slechts 125.000 euro te kosten.
Ook Club Brugge maakt serieus werk van de Nigeriaan. De Belgische topclub wil Ishiaku nog voor het einde van de winterstop contracteren. Brugge houdt rekening met het vertrek van Rune Lange en/of Bosko Balaban.
Ishiaku kwam op 17-jarige leeftijd naar Belgie om te gaan spelen voor SV Roeselare. De jonge spits kende aanvankelijk wat aanpassingsproblemen maar is inmiddels gesettled in Vlaanderen.
Lijkt nu definitief te zijn...quote:27-12-2004: Transfer Buffel naar Rangers nu wel rond; 3,5 miljoen euro
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Belgische krant Het Gazet van Antwerpen is de overstap van Thomas Buffel naar Glasgow Rangers nu wel zo goed als volledig rond. De Schotten zijn bereid om 3,5 miljoen euro te betalen voor de aanvallende middenvelder.
Volledig in orde is het nog niet want Buffel zelf moet nog de laatste puntjes op de i zetten met de club. Dit kan overigens nog wel een paar dagen duren, want Buffel is momenteel voor een korte vakantie in Parijs. Maar nu lijkt de transfer dan toch door te gaan. Ook Tottenham Hotspur had concrete interesse.
Ik geloof dat jij niet op hebt zitten letten vorig jaarquote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg!!! Ben jij wel fan van feyenoord?
Die gast heeft vorig jaar al niks gepresteert en dit jaar mag hij niet eens op de bank zitten. En meer dan terecht want dat soort spelers maken een club juist kapot. Feyenoord heeft jarenlang wanbeleid gevoert met spelers als schuiteman, zwijneberg, vd berg, schreuder en noem maar op.
Jij bent net zo dom als het bestuur van Feyenoord. En je wil dus gewoon spelers kopen om het kopen. En dan kijk je niet of je het team beter maakt, want je maakt geen enkel team beter met fortes.
HIj kost gewoon altijd nog geld. Plus ik wil kwaliteit en geen kwantiteit. Linksback nummer 6 in de selecti vind ik weer overbodig. En voor het komende half jaar heb je die nietsnut al helemaal niet nodig. Het is zonde om iemand te halen terwijl het seizoen al verloren is. Tenzij het echt een versterking is dan kan je hem al aantrekken.quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet op hebt zitten letten vorig jaarHij was de defensieve uitblinker bij AZ vorig jaar. Maar zoals ik al zei: Alleen eventueel halen als er niemand anders komt. Tuurlijk, als mensen als Simic of Tudor ook echt komen (wat niet zal gebeuren), dan heb je hem inderdaad niet nodig. Maargoed, ik heb persoonlijk geen vertrouwen in Mtiliga en Basto. En als tijdelijke oplossing (dus wanneer er geen betere gehaald kunnen worden) voor een half jaar vind ik het niet slecht.
Maar vertel jij anders even wie Feijenoord voor de linksback positie moet kopen of vanuit de jeugd door moet laten stromen? Of wou je van Haaren er nog eens neerzetten? Opzich goede voetballer, maar die is iedere keer weer geblesseerd na twee wedstrijden, en is op dit moment ook nog geblesseerd. Of wou je Mtiliga daar laten staan?
En ik ben niet van het 'kopen om te kopen'. Hij is trouwens gratis. En ik denk dat hij juist wel het team beter maakt omdat hij een zeer stabiele speler (qua vorm) is met ervaring en een mond.
Nogmaals: Wie zou je dan op die plek willen zien spelen? Enige oplossing binnen het team zou, wat mij betreft, zijn om Bosschaart linksback te zetten, maar dat schijnt Gullit niet te willen doen.quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
HIj kost gewoon altijd nog geld. Plus ik wil kwaliteit en geen kwantiteit. Linksback nummer 6 in de selecti vind ik weer overbodig. En voor het komende half jaar heb je die nietsnut al helemaal niet nodig. Het is zonde om iemand te halen terwijl het seizoen al verloren is. Tenzij het echt een versterking is dan kan je hem al aantrekken.
Maar fortes was vorig seizoen juist al een van de mindere spelers. Misschien dat een leek hem goed vond maar ik vond het altijd al een bedroevend zwakke speler. En vorig seizoen vond ik hem ook erg matig.
ja bosscchaart vind ik ook de enige optie. En ook vooral vanwege het feit dat hij op het middenveld geen toegevoegde waarde heeft. Hij maakt het team totaal niet beter en hij komt helaas gewoon tekort op dit niveau.quote:Op maandag 27 december 2004 12:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nogmaals: Wie zou je dan op die plek willen zien spelen? Enige oplossing binnen het team zou, wat mij betreft, zijn om Bosschaart linksback te zetten, maar dat schijnt Gullit niet te willen doen.
daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 27 december 2004 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Simic en Tudor zou ik in ieder geval niet halen, die zijn duur en hebben volgens mij niet echt meer de drive om Feyenoord weer omhoog te stuwen.
Je leest niet goed, meidquote:Op maandag 27 december 2004 14:05 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb liever dure spelers die veel kwaliteit hebben dan weer een leger van pisnichten waar het team niet beter van wordt.
ik lees wel degelijk goed. En er staat duidelijk dat een van jouw argumenten zijn dat tudor en simic duur zijn en dat je ze niet moet halen.quote:
Vaduz zei het, en hij zegt dat ze omdat ze duur zijn én dat ze de juiste instelling misschien niet hebben.quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik lees wel degelijk goed. En er staat duidelijk dat een van jouw argumenten zijn dat tudor en simic duur zijn en dat je ze niet moet halen.
jij leest ook niet goed want ik zei dat hij een van zijn argumenten is dat ze duur zijn. Hij noemt er twee en dat ze duur zijn is daar een van.quote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vaduz zei het, en hij zegt dat ze omdat ze duur zijn én dat ze de juiste instelling misschien niet hebben.
onzin.quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees wel goed, want het feit dat je ongemotiveerde spelers haalt voor veel geld, heeft toch wel wat met elkaar te maken
Daarmee wordt volgens mij gedoelt op Fernando Ricksen.quote:Op maandag 27 december 2004 15:40 schreef Cart_man het volgende:
Twi, op jou inzichtloze posts zitten we niet te wachten.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt
Gaat ook een zeer hardnekkig gerucht rond dat er een speler bij Feijenoord heeft getekend, welke uitkwam (komt?) voor het NL elftal. Wordt het Bogarde dan lever ik mijn seizoenskaart in.
Hij heeft wel gelijk, zoals Cart_man zegtquote:Op maandag 27 december 2004 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
twi, d'r gaat niemand happen, dus tyft lekker op.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Ricksen zal in ieder geval wel beter zijn dan Song en Gyan.
hij is toch een rechtsback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |