Die moet toch wel bijna terug zijn van z'n blessure? Kan hij mooi op de plaats van Castelen spelen. (of kan hij niet op rechts?) Goor moet er natuurlijk inblijven.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Met de aantekening dat hij wel de helft van de wedstrijden geschorst aan de kant zal zitten. Die gast staat synoniem aan rode kaarten. (Maakt hem niet een minder goede voetballer)quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Dramatische eerste seizoens einde??? Hij is de beste verdediger van Nederland gebleken in de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Zuiverloon zit in zijn examenjaar en zal dus niet in de basis starten Leonardo is links en nog geblesseerd, en Simons, wie is dat?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.
Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.
En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.
Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt
En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
Als, als, als, eerst maar eens tekenen!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Dan zou je toch echt nog eerst eens twee fatsoenlijke backs moeten hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef jerryx het volgende:
Wat zijn Bahia en Bandulovski dan ook alweer precies?
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Ah, hij pastte zo mooi precies onder mijn post als betweterige reactiequote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Nou ik geloof dat Leonardo nog beter is dan van Persie. Plus van Persie slaagde niet omdat hij o.a. werd tegengewerkt door van Marwijk. En Leo is heel gretig en hij heeft al laten zien dat hij niet te stoppen is als hij speelt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.
Maar dat is wel een aanval om te kwijlen trouwens : Leonardo (mits is goede vorm), Kalou en Kuijt
Hij heeft jarenlang gegolden als HET talent op de nederlandse velden. Dat hij het nooit in de eredivisie heeft waar kunnen maken, heeft vooral te maken gehad met z'n vele blessures en z'n houding toen hij net bij het eerste kwam. Hij dacht alleen aan aanvallen. En ja, dat kan je hem ook niet kwalijk nemen. In de jeugd hoefde hij nooit mee te verdedigen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
Heb je gelijk in. Maar hij heeft tussen zijn blessures door best leuke dingen laten zien. Gullit lijkt me ook wel het type trainer dat zulke spelers goed weet te motiveren om dat talent te ontplooien. Of het ook zal lukken is een tweede.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:21 schreef twi het volgende:
Inmiddels staat er Kalou. en ik zie dat toch als twee dezelfde spelers. Bovendien heb je geen garantie dat dat talent eruit gaat komen, en kost Leonardo nu al zo'n anderhalf miljoen euro zonder enig rendement.
Zou eigenlijk idd wel een goede trainer zijn voor Feyenoord, ik vind hem altijd heel kundig overkomen en zegt gewoon duidelijk wat hij vindtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Aeroxie het volgende:
Wotte
Gullit hoeft van mij niet weg hoor, maar Wotte zou ik weinig problemen mee hebben. That's all.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Stpan het volgende:
Er is toch geen Feyenoorder die serieus Wotte op de bank wil zien ipv Gullit?
Sowieso lijkt me de positie van Gullit (okj, hier is een ander topic voor) niet echt een punt van discussie. Iedereen ziet het materiaal voor de verdediging. Die Basto brengt het in de ogen van Gullit blijkbaar niet. Saidi is een goede aankoop, maar de rest is gewoon prut. Mede door het ontbreken van een echte leider achter. Een goede ervaren centrale verdediger zorgt er ook voor dat de backs en jonge knulletjes het beter zullen gaan doen.
En ps, Leonardo terug op de velden en die als linksbuiten of achter K2zal spelen......2 technici die het veld op kunnen rijten en dan zo'n bonkig sjokpaard die topscorer van NL is.......
Vergeet die trieste handsbal van hem niet..............quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vind Wotte meer een nietszeggende trekpop die juist absoluut niet voor z'n eigen mening uit durft te komen.
Kalou moet je dus nooit op rechts zetten (kijk maar naar zijn broer) hij moet kunnen zwerven. Bij Excelsior viel was hij niet zo goed op rechts. Leonardo op links, Goor links centraal op het middenveld en Bosschaart linksback.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dan wel Kalou op rechts, net zoals bij Excelsior. En dan zetten we Buffel achter Kuijt (maar ik vrees dat het daar te laat voor is)
Inderdaad daar geloof ik ook weinig van.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik wel, doe mij maar Been, mocht Gullit vertrekken.
Tudor komt toch niet, allemaal gelul...
wat staat er?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:13 schreef Aeroxie het volgende:
Check allemaal RTL teletekst pagina 188
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |