Ik las dat hij op zoek ging naar oudere ervaren spelers die bij topclubs op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
quote:Feyenoord klopt bij Roda aan voor Kone
Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda Jc, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.
,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.
Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''
Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda Jc.''
Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda Jc, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''
Bron: Rotterdams Dagblad
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.
Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.
Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
Wou net zeggen. Kan alleen maar erger wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
Echte supporterquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
(voordeel: helft van de Kuip loopt leeg)
Als Koné komt, betekend dat dat Kalou of Kuijt waarschijnlijk vertrekt.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?
denk eerst aan een verdediger zeg
Das nou iets wat ik en vele met mij zich afvragen. Wat er nu gebeurd is toch typerend? Als een idioot gaan we nu inkopen omdat we zien dat de ploeg te kort komt. Er worden nu argumenten aangedragen die 1 jaar en 2 jaar geleden ookal werden aangedragen, onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Stpan het volgende:
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met zo'n achterban altijd structureel minder te bieden heeft dan de concurrentie.
Scouten ze bij Feyenoord simpelweg niet lekker? Wordt er te weinig geld verdiend? Of zijn de vaste lasten (stadion, bestuur, trainers, adminstratie) zo hoog dat Feyenoord minder kan besteden?
Paniekaankopen uit verre oorden zijn geen oplossing maar hooguit een doekje voor het bloeden.
Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?
Gelukkig denken de meeste Feyenoorders zoals hij en ik : normaal dus, en is dat groepje waar jij tot toebehoort niet zo groot. Denk eens na man. Wil je elk jaar vechten voor UEFA cup-voetbal en lekker meedraaien in de grijze middenmoot?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar alsof je met de helft minder mensen een andere ploeg angst aanjaagt? In de Galgenwaard zijn de tegenstanders ook niet bang hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man denkt ook wel na.
De sfeer moet weer goed worden zodat het een hel is voor clubs om in de Kuip te spelen, zodat Feyenoord er enkel nog wint en gewoon kampioen wordt elk jaar.
Wat wou je daarmee zeggen, Methodmich? Dat Feyenoord beter af zou zijn met 20.000 supporters in de Kuip?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Een echte supporter durft ook te lijden. Zie die Engelsen uit de 3rd Division. En dan nog massaal komen en zingen.
2 seconden gedegradeerd en weer zingen "Exeter til I die!"
Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht. Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef jerryx het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Die 20.000 nepsupporters zorgen dat Feyenoord nog een klein beetje mee kan draaien met Ajax en PSV dmv het verkoop van kaarten en merchandise.
Ajax en PSV zorgen trouwens zelf voor geld dmv sponsors en het verkopen van spelers, maar Feyenoord kan dat blijkbaar niet. En als opeens bijna 3 kwart van de supporters weg zou blijven, is Feyenoord definitief geen topclub meer.
Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht.
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.quote:Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.
Zou je denken.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man denkt ook wel na.
Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef twi het volgende:
Ik snap je punt over die successupporters niet. Om successupporters te hebben, moet je eerst succes hebben.
Dat mag ik wel hopen, want anders zit je aan de "Van den Herik Dome" vastquote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
Jorien rot binnen 10 jaar wel op.
Tegen die tijd is Feijenoord allang naar de klote geholpen door die Kale en zijn legioen aan duurbetaalde managers.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.
Nou, moet je eens in de Kuip zitten. Wat een sfeer.quote:Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
Pff, heel graag ja.quote:Maar jij hebt dus liever dat Feyenoord een soort FC Utrecht wordt?
Joh, veel zijn er gekomen na de winst in de UEFA cup. Zodra het blijft gaan zoals het nu is, zullen ze snel weer weg zijn. Hoor nu al berichten over teruglopende bezoekersaantallen.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemenWant als het je daarom ging, was je al jaren weggeweest.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:04 schreef jerryx het volgende:
Maar het moet niet blijven zoals het nu is. Ik wil weer eens een feestje op de Coolsingel!
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef jerryx het volgende:
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
De Kuip is elke thuiswedstrijd zo goed als uitverkocht, maar de sfeer is de laatste jaren ver, heel ver te zoeken. Ook de sfeer tegen Dortmund viel tegen, echt heel veel gezongen werd er niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
Hebben jullie gelijk weer een reden om weer eens op de coolsingel te verzamelen. Om te vieren dat studio neus opgeheven gaat wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Aeroxie het volgende:
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
Is dit een grap?quote:Igor Tudor aangeboden aan Feyenoord
[23/12/2004] In de zoektocht naar een ervaren centrale verdediger is Feyenoord nu Igor Tudor aangeboden. De Kroat komt bij de Italiaanse topclub nauwelijks aan spelen toe en schikt zich nu al jaren in de rol van stand-in. Zoals bekend is Feyenoord coach Ruud Gullit op dit moment op zoek in de Serie A naar een ervaren verdediger die momenteel bankzitter is.
Igor Tudor zou precies in dit plaatje passen. De verdediger speelt al sinds de zomer van 1998 bij Juventus en speelde meer dan honderd duels voor de Oude Dame. De verdediger is 26 jaar oud, hoeveel Juventus precies verlangt voor de speler is onbekend.
Bron: Voetbalplus
Die moet toch wel bijna terug zijn van z'n blessure? Kan hij mooi op de plaats van Castelen spelen. (of kan hij niet op rechts?) Goor moet er natuurlijk inblijven.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Met de aantekening dat hij wel de helft van de wedstrijden geschorst aan de kant zal zitten. Die gast staat synoniem aan rode kaarten. (Maakt hem niet een minder goede voetballer)quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Dramatische eerste seizoens einde??? Hij is de beste verdediger van Nederland gebleken in de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Zuiverloon zit in zijn examenjaar en zal dus niet in de basis starten Leonardo is links en nog geblesseerd, en Simons, wie is dat?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.
Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.
En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.
Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt
En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
Als, als, als, eerst maar eens tekenen!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Dan zou je toch echt nog eerst eens twee fatsoenlijke backs moeten hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef jerryx het volgende:
Hoeveel zou Tudor gaan kosten dan? Of is ie transfervrij?
Als Tudor en Simons allebei zouden komen, gaan we in 1 klap van de slechtste HCE-verdediging naar de beste HCE-verdediging
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef jerryx het volgende:
Wat zijn Bahia en Bandulovski dan ook alweer precies?
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat jij die ooit in actie hebt gezien en zodoende als "goed" kunt bestempelen?
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Ah, hij pastte zo mooi precies onder mijn post als betweterige reactiequote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde op welke posities die 2 speelden. Dat was ik even kwijt.
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leonardo traint alweer met het eerste. Plus hij heeft meer potentie dan welke speler dan ook. Als hij fit is en fit blijft dan zal je geen betere speler in nederland vinden.
Nou ik geloof dat Leonardo nog beter is dan van Persie. Plus van Persie slaagde niet omdat hij o.a. werd tegengewerkt door van Marwijk. En Leo is heel gretig en hij heeft al laten zien dat hij niet te stoppen is als hij speelt.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nou nou, eerst afwachten of ie uberhaupt weer een beetje terug kan komen. v. Persie had ook meer potentie dan welke speler dan ook, maar dat kwam er bij Feyenoord niet uit.
Maar dat is wel een aanval om te kwijlen trouwens : Leonardo (mits is goede vorm), Kalou en Kuijt
Hij heeft jarenlang gegolden als HET talent op de nederlandse velden. Dat hij het nooit in de eredivisie heeft waar kunnen maken, heeft vooral te maken gehad met z'n vele blessures en z'n houding toen hij net bij het eerste kwam. Hij dacht alleen aan aanvallen. En ja, dat kan je hem ook niet kwalijk nemen. In de jeugd hoefde hij nooit mee te verdedigen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
Heb je gelijk in. Maar hij heeft tussen zijn blessures door best leuke dingen laten zien. Gullit lijkt me ook wel het type trainer dat zulke spelers goed weet te motiveren om dat talent te ontplooien. Of het ook zal lukken is een tweede.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:21 schreef twi het volgende:
Inmiddels staat er Kalou. en ik zie dat toch als twee dezelfde spelers. Bovendien heb je geen garantie dat dat talent eruit gaat komen, en kost Leonardo nu al zo'n anderhalf miljoen euro zonder enig rendement.
Zou eigenlijk idd wel een goede trainer zijn voor Feyenoord, ik vind hem altijd heel kundig overkomen en zegt gewoon duidelijk wat hij vindtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Aeroxie het volgende:
Wotte
Gullit hoeft van mij niet weg hoor, maar Wotte zou ik weinig problemen mee hebben. That's all.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Stpan het volgende:
Er is toch geen Feyenoorder die serieus Wotte op de bank wil zien ipv Gullit?
Sowieso lijkt me de positie van Gullit (okj, hier is een ander topic voor) niet echt een punt van discussie. Iedereen ziet het materiaal voor de verdediging. Die Basto brengt het in de ogen van Gullit blijkbaar niet. Saidi is een goede aankoop, maar de rest is gewoon prut. Mede door het ontbreken van een echte leider achter. Een goede ervaren centrale verdediger zorgt er ook voor dat de backs en jonge knulletjes het beter zullen gaan doen.
En ps, Leonardo terug op de velden en die als linksbuiten of achter K2zal spelen......2 technici die het veld op kunnen rijten en dan zo'n bonkig sjokpaard die topscorer van NL is.......
Vergeet die trieste handsbal van hem niet..............quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vind Wotte meer een nietszeggende trekpop die juist absoluut niet voor z'n eigen mening uit durft te komen.
Kalou moet je dus nooit op rechts zetten (kijk maar naar zijn broer) hij moet kunnen zwerven. Bij Excelsior viel was hij niet zo goed op rechts. Leonardo op links, Goor links centraal op het middenveld en Bosschaart linksback.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dan wel Kalou op rechts, net zoals bij Excelsior. En dan zetten we Buffel achter Kuijt (maar ik vrees dat het daar te laat voor is)
Inderdaad daar geloof ik ook weinig van.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik wel, doe mij maar Been, mocht Gullit vertrekken.
Tudor komt toch niet, allemaal gelul...
wat staat er?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:13 schreef Aeroxie het volgende:
Check allemaal RTL teletekst pagina 188
een les?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef DivineJester het volgende:
Hoezo, heb je der nog eentje in de aanbieding?
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Enneh....
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef jerryx het volgende:
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |