abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24138883
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)
Pablo Montero, Centrale Verdediger (Juventus)
Mark Iuliano, Centrale Verdediger (Juventus)
Ciro Ferrara, Centrale Verdediger (Juventus)
Alessandro Birindelli, Linker/Rechter verdediger (Juventus)

Fabricio Coloccini, Rechter en Centrale verdediger (AC Milan)
Dario Simic, Centrale verdediger (AC Milan)

Francesco Coco, Linker verdediger (Inter)
pi_24139083
Laat allemaal maar komen
pi_24139179
Eentje lijktme meer dan voldoende.

Maar nug genoeg geluld over de versterkingen.
Welke spelers gaan er weg?

Buffel
Ono ??
pi_24139200
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
pi_24139236
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
pi_24139380
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24139402
Ik hoop dat de tweespalt in de selectie een beetje opgelost kan worden. Al moet ik wel zeggen dat ik meer voel voor de kant van Lodewijks; je krijgt veel betaald, en als je dan je best niet doet, tja... Lijkt mij dat daar tegen opgetreden moet worden...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24139618
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
Ik las dat hij op zoek ging naar oudere ervaren spelers die bij topclubs op de bank zitten.
pi_24139682
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks

John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24140847
quote:
Feyenoord klopt bij Roda aan voor Kone

Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda Jc, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.

,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.

Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''

Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda Jc.''

Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda Jc, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''

Bron: Rotterdams Dagblad
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 22 december 2004 @ 17:03:13 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24140927
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?

denk eerst aan een verdediger zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 22 december 2004 @ 17:19:07 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24141223
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.

Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.

Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
A.M.A.B
  woensdag 22 december 2004 @ 17:21:05 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24141255
"Joh Nol, wij hebben hier nog twee miskopen en wat halfgare spelers, die zouden wij graag ruilen voor je sterspeler!"
  woensdag 22 december 2004 @ 17:33:11 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24141467
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.

Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.

Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24141685
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
Wou net zeggen. Kan alleen maar erger worden
pi_24141709
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
(voordeel: helft van de Kuip loopt leeg)
Echte supporter Ziet z'n club graag definitief de subtop in flikkeren (door vermindering van inkomsten door kaarten en merchandise) alleen maar omdat ie er niet tegen kan dat niet iedereen zoals hem denkt
pi_24141739
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?

denk eerst aan een verdediger zeg
Als Koné komt, betekend dat dat Kalou of Kuijt waarschijnlijk vertrekt.
pi_24142031
Wat moet je GVD nou met die Kone?!?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_24142106
't Heb overigens helemaal geen zin om nu 5 aankopen te doen, zorg eerst eens dat het structureel op de rails komt, ipv over de brug te komen met van die mafkezen.
  woensdag 22 december 2004 @ 18:14:03 #120
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24142227
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met zo'n achterban altijd structureel minder te bieden heeft dan de concurrentie.
Scouten ze bij Feyenoord simpelweg niet lekker? Wordt er te weinig geld verdiend? Of zijn de vaste lasten (stadion, bestuur, trainers, adminstratie) zo hoog dat Feyenoord minder kan besteden?

Paniekaankopen uit verre oorden zijn geen oplossing maar hooguit een doekje voor het bloeden.
pi_24142340
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Stpan het volgende:
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met zo'n achterban altijd structureel minder te bieden heeft dan de concurrentie.
Scouten ze bij Feyenoord simpelweg niet lekker? Wordt er te weinig geld verdiend? Of zijn de vaste lasten (stadion, bestuur, trainers, adminstratie) zo hoog dat Feyenoord minder kan besteden?

Paniekaankopen uit verre oorden zijn geen oplossing maar hooguit een doekje voor het bloeden.
Das nou iets wat ik en vele met mij zich afvragen. Wat er nu gebeurd is toch typerend? Als een idioot gaan we nu inkopen omdat we zien dat de ploeg te kort komt. Er worden nu argumenten aangedragen die 1 jaar en 2 jaar geleden ookal werden aangedragen, onbegrijpelijk!
  woensdag 22 december 2004 @ 18:38:37 #122
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24142663
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:33 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?
Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.
A.M.A.B
pi_24143162
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja, ze zijn zoals Loekie en jij.
Gelukkig denken de meeste Feyenoorders zoals hij en ik : normaal dus, en is dat groepje waar jij tot toebehoort niet zo groot. Denk eens na man. Wil je elk jaar vechten voor UEFA cup-voetbal en lekker meedraaien in de grijze middenmoot?
  woensdag 22 december 2004 @ 19:07:36 #124
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24143209
Cart_man denkt ook wel na.

De sfeer moet weer goed worden zodat het een hel is voor clubs om in de Kuip te spelen, zodat Feyenoord er enkel nog wint en gewoon kampioen wordt elk jaar.
The Most Incredible, Baby
pi_24143369
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:

De sfeer moet weer goed worden zodat het een hel is voor clubs om in de Kuip te spelen, zodat Feyenoord er enkel nog wint en gewoon kampioen wordt elk jaar.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar alsof je met de helft minder mensen een andere ploeg angst aanjaagt? In de Galgenwaard zijn de tegenstanders ook niet bang hoor.

Het liefst had ik elke wedstrijd zo'n sfeer als bij de UEFA cup-finale
pi_24143655
Een echte supporter durft ook te lijden. Zie die Engelsen uit de 3rd Division. En dan nog massaal komen en zingen.

2 seconden gedegradeerd en weer zingen "Exeter til I die!"
www.thuisuiteten.nl
pi_24143825
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Een echte supporter durft ook te lijden. Zie die Engelsen uit de 3rd Division. En dan nog massaal komen en zingen.

2 seconden gedegradeerd en weer zingen "Exeter til I die!"
Wat wou je daarmee zeggen, Methodmich? Dat Feyenoord beter af zou zijn met 20.000 supporters in de Kuip?
pi_24143951
Nee, dat Feyenoord beter af is met 20000 echte supporters dan met 40000 man waarvan een groot deel dan blijkbaar succes eist en niet per definitie uit clubliefde komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_24144112
Ben ik het niet mee eens. Die 20.000 nepsupporters zorgen dat Feyenoord nog een klein beetje mee kan draaien met Ajax en PSV dmv het verkoop van kaarten en merchandise.

Ajax en PSV zorgen trouwens zelf voor geld dmv sponsors en het verkopen van spelers, maar Feyenoord kan dat blijkbaar niet. En als opeens bijna 3 kwart van de supporters weg zou blijven, is Feyenoord definitief geen topclub meer.
  woensdag 22 december 2004 @ 19:46:59 #130
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24144133
In de JOHAN van deze maand staat een schitterend artikel over de groepspsychologie van supporters. Waar ze ook ingaan op de verhoudingen tussen 'die-hards' en de successupporters.
  woensdag 22 december 2004 @ 20:01:57 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24144426
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef jerryx het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Die 20.000 nepsupporters zorgen dat Feyenoord nog een klein beetje mee kan draaien met Ajax en PSV dmv het verkoop van kaarten en merchandise.

Ajax en PSV zorgen trouwens zelf voor geld dmv sponsors en het verkopen van spelers, maar Feyenoord kan dat blijkbaar niet. En als opeens bijna 3 kwart van de supporters weg zou blijven, is Feyenoord definitief geen topclub meer.
Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht. Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.
A.M.A.B
  woensdag 22 december 2004 @ 20:05:04 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24144490
Ik snap je punt over die successupporters niet. Om successupporters te hebben, moet je eerst succes hebben.
pi_24144498
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:01 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Feijenoord is ook helemaal geen topclub, sportief gezien. Zal het waarschijnlijk ook nooit worden met die Kale Tyfuslijer aan de macht.
Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.
quote:
Liever met 20.000 echte in de Kuip, dan een uitverkochte Kuip met het meerendeel aan successupporters.
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.

Maar jij hebt dus liever dat Feyenoord een soort FC Utrecht wordt?
  woensdag 22 december 2004 @ 20:06:20 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24144527
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
Zou je denken.
A.M.A.B
pi_24144537
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef twi het volgende:
Ik snap je punt over die successupporters niet. Om successupporters te hebben, moet je eerst succes hebben.
Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemen Want als het je daarom ging, was je al jaren weggeweest.
  woensdag 22 december 2004 @ 20:09:46 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24144605
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:
Jorien rot binnen 10 jaar wel op.
Dat mag ik wel hopen, want anders zit je aan de "Van den Herik Dome" vast
  woensdag 22 december 2004 @ 20:12:20 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24144665
quote:

[..]

Jorien rot binnen 10 jaar wel op. Duurt even, maar genoeg mogelijkheden om met de goede mensen en het goede beleid Feyenoord sportief ook groot te maken.
Tegen die tijd is Feijenoord allang naar de klote geholpen door die Kale en zijn legioen aan duurbetaalde managers.
quote:
Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
Nou, moet je eens in de Kuip zitten. Wat een sfeer.
quote:
Maar jij hebt dus liever dat Feyenoord een soort FC Utrecht wordt?
Pff, heel graag ja.
A.M.A.B
  woensdag 22 december 2004 @ 20:15:38 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24144732
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef jerryx het volgende:

[..]

Idd. Iedere supporter die de laatste jaren in de Kuip zit, kun je geen successupporter noemen Want als het je daarom ging, was je al jaren weggeweest.
Joh, veel zijn er gekomen na de winst in de UEFA cup. Zodra het blijft gaan zoals het nu is, zullen ze snel weer weg zijn. Hoor nu al berichten over teruglopende bezoekersaantallen.
A.M.A.B
pi_24145742
Maar het moet niet blijven zoals het nu is. Ik wil weer eens een feestje op de Coolsingel!
  woensdag 22 december 2004 @ 21:09:05 #140
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24145851
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:04 schreef jerryx het volgende:
Maar het moet niet blijven zoals het nu is. Ik wil weer eens een feestje op de Coolsingel!
Vanzelfsprekend.

Gaat alleen nog wat jaartjes duren.
A.M.A.B
pi_24146647
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:59:37 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24147077
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef jerryx het volgende:
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
A.M.A.B
pi_24147541
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
pi_24147587
quote:

De Kuip is elke thuiswedstrijd zo goed als uitverkocht, maar de sfeer is de laatste jaren ver, heel ver te zoeken. Ook de sfeer tegen Dortmund viel tegen, echt heel veel gezongen werd er niet.

Echte sfeer was er tegen Tenerife, 0 - 4 achter staan en blijven zingen, het werd uit mijn hoofd nog 2 - 4.

Echte sfeer was er tegen Marseille, toen Van Wonderen na nog geen 5 minuten rood kreeg, krijg weer kippenvel achter de pc nu ik eraan denk.
pi_24148362
De Supercup is ondertussen afgelopen (Club Brugge won met een "veredeld" B-elftal met 0-2 van Anderlecht btw) en nog geen nieuws van Simons. Hij heeft ondertussen zelfs al interview afgelegd, maar ook daar zei hij niks over Feyenoord...
pi_24148873
Jammer. Ik hoop dat ie komt... Perfecte verdediger voor ons.
pi_24150098
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
Hebben jullie gelijk weer een reden om weer eens op de coolsingel te verzamelen. Om te vieren dat studio neus opgeheven gaat worden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 23 december 2004 @ 11:49:41 #148
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24155759
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Aeroxie het volgende:
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.

Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.

En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.

Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt

En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24155879
quote:
Igor Tudor aangeboden aan Feyenoord

[23/12/2004] In de zoektocht naar een ervaren centrale verdediger is Feyenoord nu Igor Tudor aangeboden. De Kroat komt bij de Italiaanse topclub nauwelijks aan spelen toe en schikt zich nu al jaren in de rol van stand-in. Zoals bekend is Feyenoord coach Ruud Gullit op dit moment op zoek in de Serie A naar een ervaren verdediger die momenteel bankzitter is.

Igor Tudor zou precies in dit plaatje passen. De verdediger speelt al sinds de zomer van 1998 bij Juventus en speelde meer dan honderd duels voor de Oude Dame. De verdediger is 26 jaar oud, hoeveel Juventus precies verlangt voor de speler is onbekend.

Bron: Voetbalplus
Is dit een grap?

[ Bericht 72% gewijzigd door jerryx op 23-12-2004 12:03:26 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 12:13:40 #150
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156181
Bahia, Basto waarom zijn die eigenlijk aangekocht?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')