Ajax heeft Maccabi onderschat. Dat zou bij Werder niet gebeurd zijn, zo goed zijn die niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
[..]
Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule. En hoe wou je verklaren dat bijna al jullie topspelers in de HCE spelen ipv in de JL te blijven?quote:De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
Eerder een uitzondering. Als ze kunnen, staan ze er met 11. De Ivoriaanse keeper was geschorst en een andere geblesseerd geloof ik.quote:Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor). Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.quote:Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule.
Kijk toch altijd wel de samenvattingen bij jullie sportjournaal, maar ben idd geen insider ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor).
Standard doet af en toe toch wel mee om het kampioenschap? Of in ieder geval is het een zeer stabiele subtopper. En hiermee haal je meteen je eigen beargumentatie onderuit, want Nederland heeft momenteel 4 topclubs, en das al 2 meer dan jullie dusquote:Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.
Ajax valt natuurlijk niet te vergelijken met Juv en Bayernquote:Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?
Idd, dit is het Feyenoord-topic en niet een HCE vs. JL-discussiequote:En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien?.
Mja ik reken even de clubs die jullie de UEFA cup instuurden als subtopquote:Op woensdag 22 december 2004 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.
Ja, nu weet ik nog niet of die Simons zo goed is?quote:Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)quote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Ik las dat hij op zoek ging naar oudere ervaren spelers die bij topclubs op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
quote:Feyenoord klopt bij Roda aan voor Kone
Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda Jc, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.
,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.
Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''
Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda Jc.''
Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda Jc, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''
Bron: Rotterdams Dagblad
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.
Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.
Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
Wou net zeggen. Kan alleen maar erger wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
Echte supporterquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
(voordeel: helft van de Kuip loopt leeg)
Als Koné komt, betekend dat dat Kalou of Kuijt waarschijnlijk vertrekt.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?
denk eerst aan een verdediger zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |