abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24136330
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Klopt, maar de vraag is of je Beveren nog wel als Belgische club moet zien. Moest Beveren trouwens thuis gespeeld hebben tegen Heerenveen en/of Dinamo Zagreb, waren hun kansen serieus gestegen. Da's geluk hebben bij de loting.
[..]

Het Ajax dat ik in de Champions League gezien heb? No way.
Ajax heeft Maccabi onderschat. Dat zou bij Werder niet gebeurd zijn, zo goed zijn die niet.
quote:
De poule van Standard... En of zij het overleven zou ik nog durven betwijfelen...
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule. En hoe wou je verklaren dat bijna al jullie topspelers in de HCE spelen ipv in de JL te blijven?
pi_24136335
quote:
Beveren speelde met 9 Ivorianen geloof ik. En of je nou met 9, 8 of 7 buitenlanders speelt maakt in dit verband niet zo gek veel uit imo....
Eerder een uitzondering. Als ze kunnen, staan ze er met 11. De Ivoriaanse keeper was geschorst en een andere geblesseerd geloof ik. .
pi_24136362
quote:
Standard is toch een topclub? Kom op zeg, onze hele top 4 was minstens 3e geworden in die poule.
Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor). Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.

Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?

En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien? .
pi_24136558
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Standard een topclub? Sorry, maar dat zegt genoeg over je kennis van de Belgische competitie (begrijpelijk hoor).
Kijk toch altijd wel de samenvattingen bij jullie sportjournaal, maar ben idd geen insider ofzo
quote:
Hier zijn er maar twee topclubs. Anderlecht en Club Brugge.
Standard doet af en toe toch wel mee om het kampioenschap? Of in ieder geval is het een zeer stabiele subtopper. En hiermee haal je meteen je eigen beargumentatie onderuit, want Nederland heeft momenteel 4 topclubs, en das al 2 meer dan jullie dus
quote:
Ajax Maccabi onderschat? Juventus en Bayern München ook ofzo?
Ajax valt natuurlijk niet te vergelijken met Juv en Bayern
quote:
En zouden we het niet NIET op een BE-NL-discussie laten uitdraaien? .
Idd, dit is het Feyenoord-topic en niet een HCE vs. JL-discussie Vind het overigens niet leuk om te constateren dat het Belgische voetbal in een enorme dip zit ofzo; had liever de Duitsers in die situatie gezien
pi_24136643
De laatste titel van Standard dateert van in het seizoen 1983. 21 jaar geleden dus. Qua naam, geld, kwaliteiten, publiek en spelerskern behoort Standard al jaren tot de top drie van het Belgisch voetbal. Qua prestaties (jammer genoeg) allesbehalve.

En in welke zin haalt dat mijn mening onderuit? Wat heeft Standard te maken met het feit dat Anderlecht en Club Brugge even veel waard zijn als Ajax, PSV en Feyenoord? .

En we zitten in een dip ja, maar we komen er vast weer uit. Vorig seizoen zaten de Duitsers in een enorme dip, maar nu doen ze het uitstekend. .
pi_24136789
Standard is het AZ van Belgie dus.

Ik bedoelde dat wij tegenover Anderlecht en Club 3 (of momenteel 4) topclubs van ongeveer hetzelfde niveau zetten. En jullie subtop (Beveren b.v.) is zwakker dan onze subtop (Heerenveen etc.). Dus het niveau van de Nederlandse zou dan hoger dan die van de Belgische competitie zijn Of Belgie moet een veel sterkere middenmoot/degradatie-zone hebben dan ons, maar dat betwijfel ik. En ik hoop dat jullie er weer bovenop komen, maar dat zal vast wel.

Maar goed, over Feyenoord weer
pi_24136868
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.

Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
pi_24136905
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Beveren is geen subtop in België. Dat zijn teams als Standard Luik, Racing Genk en AA Gent. En ik durf gerust stellen dat die ongeveer hetzelfde niveau hebben als pakweg Heerenveen.
Mja ik reken even de clubs die jullie de UEFA cup instuurden als subtop En in dat laatste heb je wel gelijk, denk ik.
quote:
Maar inderdaad, terug naar Feyenoord. We zwijgen er over.
Ja, nu weet ik nog niet of die Simons zo goed is?
pi_24136968
Ja, die is goed. .
pi_24138695
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24138883
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ruudje is aan het scouten in Italië. Leuk. Misschien een jonge Milan-voorstopper?
Igor Tudor, Centrale Verdediger (Juventus)
Pablo Montero, Centrale Verdediger (Juventus)
Mark Iuliano, Centrale Verdediger (Juventus)
Ciro Ferrara, Centrale Verdediger (Juventus)
Alessandro Birindelli, Linker/Rechter verdediger (Juventus)

Fabricio Coloccini, Rechter en Centrale verdediger (AC Milan)
Dario Simic, Centrale verdediger (AC Milan)

Francesco Coco, Linker verdediger (Inter)
pi_24139083
Laat allemaal maar komen
pi_24139179
Eentje lijktme meer dan voldoende.

Maar nug genoeg geluld over de versterkingen.
Welke spelers gaan er weg?

Buffel
Ono ??
pi_24139200
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
pi_24139236
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
pi_24139380
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24139402
Ik hoop dat de tweespalt in de selectie een beetje opgelost kan worden. Al moet ik wel zeggen dat ik meer voel voor de kant van Lodewijks; je krijgt veel betaald, en als je dan je best niet doet, tja... Lijkt mij dat daar tegen opgetreden moet worden...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24139618
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Die komen geen van allen, lijkt me. Ruud zal in de jeugdteams zoeken.
Ik las dat hij op zoek ging naar oudere ervaren spelers die bij topclubs op de bank zitten.
pi_24139682
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks

John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24140847
quote:
Feyenoord klopt bij Roda aan voor Kone

Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda Jc, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.

,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.

Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''

Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda Jc.''

Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda Jc, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''

Bron: Rotterdams Dagblad
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 22 december 2004 @ 17:03:13 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24140927
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?

denk eerst aan een verdediger zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 22 december 2004 @ 17:19:07 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24141223
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.

Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.

Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
A.M.A.B
  woensdag 22 december 2004 @ 17:21:05 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24141255
"Joh Nol, wij hebben hier nog twee miskopen en wat halfgare spelers, die zouden wij graag ruilen voor je sterspeler!"
  woensdag 22 december 2004 @ 17:33:11 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24141467
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Ja joh, wordt weer hetzelfde liedje. Paniekaankopen doen en dan hopen dat het goedkomt.

Laat Feijenoord nu maar gewoon gaan voetballen met de mensen die we hebben. Zien we vanzelf wel waar we stranden. Aan het eind van dit seizoen kan er weer gekeken worden naar versterkingen.

Misschien wordt het niks en eindigen we 10de (voordeel: helft van de Kuip loopt leeg), of we leven compleet op en ze eindigen in de top3.
Kun je mij misschien uitleggen waarom je het stadion liever half gevuld ziet dan helemaal? Die mensen brengen toch allemaal geld mee waar Feyenoord van profiteerd. Zijn ze lastig ofzo?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24141685
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

John de Mol heeft zelfs in de Raad van Commisarissen van Ajax gezeten.
Wou net zeggen. Kan alleen maar erger worden
pi_24141709
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
(voordeel: helft van de Kuip loopt leeg)
Echte supporter Ziet z'n club graag definitief de subtop in flikkeren (door vermindering van inkomsten door kaarten en merchandise) alleen maar omdat ie er niet tegen kan dat niet iedereen zoals hem denkt
pi_24141739
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef mitt het volgende:
Feyenoord wil opeens wel iedereen hebben, maar er is toch weinig/geen geld?

denk eerst aan een verdediger zeg
Als Koné komt, betekend dat dat Kalou of Kuijt waarschijnlijk vertrekt.
pi_24142031
Wat moet je GVD nou met die Kone?!?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_24142106
't Heb overigens helemaal geen zin om nu 5 aankopen te doen, zorg eerst eens dat het structureel op de rails komt, ipv over de brug te komen met van die mafkezen.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 22 december 2004 @ 18:14:03 #120
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24142227
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met zo'n achterban altijd structureel minder te bieden heeft dan de concurrentie.
Scouten ze bij Feyenoord simpelweg niet lekker? Wordt er te weinig geld verdiend? Of zijn de vaste lasten (stadion, bestuur, trainers, adminstratie) zo hoog dat Feyenoord minder kan besteden?

Paniekaankopen uit verre oorden zijn geen oplossing maar hooguit een doekje voor het bloeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')