een les?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef DivineJester het volgende:
Hoezo, heb je der nog eentje in de aanbieding?
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef jerryx het volgende:
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?
Zo snel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef Heero87 het volgende:
Ondertussen 24 uur na de Supercup: nog altijd niets over Simons. Tijd voor conclusies?
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:33 schreef Aeroxie het volgende:
Paris Saint-Germain aast op Salomon Kalou
Volgens de Franse krant L'Équipe meldt Paris Saint-Germain zich in de winterstop bij Feyenoord om Salomon Kalou aan te trekken. De Franse club ziet in de negentienjarige Ivoriaan de ideale aanvalspartner voor de Portugees Pauleta. Eerder werd de aanvaller al in verband gebracht met AJ Auxerre, de club van zijn broer Bonaventure.
Leonardo begon een seizoen als basisklant, maar gooide zijn eigen glazen in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leonardo begon een seizoen als basisklant, maar gooide zijn eigen glazen in.
quote:Er gaat weer een gerucht rond omtrent verdedigers uit de Italiaanse competitie. Dit keer gaat het om Dario Simic van AC Milan. Eerder werd er al in het Algemeen Dagblad gemeld dat Gullit bij AC Milan was om daar een verdediger te strikken.
Dario Simic is 29 en speelt samen met Igor Tudor in de verdediging van Kroatie. Simic kan in het centrum van de verdediging spelen maar ook als rechtsback. Hij speelde al voor Dinmao Zagreb, Inter Milan en nu dus voor AC Milan. Toch komt Simic bij AC Milan niet aan spelen toe waardoor hij bij een eventuele transfer ook in de Uefa Cup zou mogen aantreden.
Engels invoerer als voertaalquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Staanplaats het volgende:
Beste verdediging vban de HCE? Voorzie alleen maar meer communicatieproblemen..
Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Aeroxie het volgende:
Dadenlijk hebben we nog de beste verdediging van de HCE
Simic--------Saidi------Tudor-------Bahia
-------------------Simons-------------------
Verplichte curcus Nederlands, alleen moet Gullit dat dan ook echt laten doen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Staanplaats het volgende:
Beste verdediging vban de HCE? Voorzie alleen maar meer communicatieproblemen..
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kunnen we mooi Song isoleren. En stenigen.
Ik zou als ajacied ook niet vrolijk worden van zo'n achterhoede bij de concurrent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.
Denk je echt dat hij wilt? Bovendien heeft Blackburn een bod van Tottenham afgeslagen, dus hij zal genoeg spelen dunkt me.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
wat een onzin zeg. Hij is juist een van de steunpilaren van het team. Hij speelt echt iedere wedstrijd. En hij is zelfs zo goed dat hij de laatste maanden linkshalf is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
Die heeft iets wat geen van die spelers daar bij Real heeft, dat is inzet en de wil om te winnen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Kuijt 13quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Het gaat hem er waarschijnlijk meer om dat keeper een fan van Ajax is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
En kom nou niet met de huidige HCE-stand, want dat heeft niets met Kuijt te maken.
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijkquote:Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Ja idd, echt een Amsterdams trekje. Het liefste zouden ze ook nog met een witte broek van het veld af komen om er mooi uit te zien na de wedstrijd.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.
[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
Lees de OP eens. Daar staat er een nieuwe wind moet waaien en dat alle vedettes eruit moeten.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Die analogie slaat nergens op en komt zelfs obsessief over.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Met lelijk, bedoelde ik lelijk voetbal. Hij speelt alsof hij weggetrokken is bij ons 9e elftal. Het enige wat hij echt goed kan is stoempen en te laat invliegen. Maar het werkt, want hij scoort. ( in de HCE! )quote:[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
[..]
Maar wel effectiefquote:Op zondag 26 december 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lelijk qua techniek natuurlijk slimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |