quote:Op maandag 20 december 2004 06:25 schreef Xennia het volgende:
mijn ritme is naar de klote. Was gister om half 11 thuis en daarna van 12 tot 21 uur geslapen en nu ben ik nog steeds niet naar bed gegaan, niet moe ook
Tof woordquote:Op maandag 20 december 2004 06:37 schreef Xennia het volgende:
Och hemeltje wat deed ik nou? Was ik per abuis in jullie kliekje beland?
Ow wat ben je leukquote:Op maandag 20 december 2004 06:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben ook best tof dus daarom snap ik ook niet dat ik in jullie kliekje terecht ben gekomen
quote:Op maandag 20 december 2004 06:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
vrijdag 5.00 uur op en om 3,30 naar bed
zaterdag 13.00 uur op en om 10 uur volgende ochtend op bed.
zondag om 12.oo uur weer wakker en om 23.00 uur naar bed.
vanochten om 4,45 eruit
4 dagen maar Gijsquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 07:24 schreef -Struikrover- het volgende:
en die ambtenaar maar weer 2 ofzomaarja dat kun je toch geen werken noemen
![]()
Ik gewoon 5.. en volgende week ook :'Wquote:Op maandag 20 december 2004 07:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
4 dagen maar Gijs
en die ambtenaar maar weer 2 ofzomaarja dat kun je toch geen werken noemen
![]()
Deze week 2 dagen, volgende week 1 dag. En in het nieuwe jaar voortaan 4 dagen in de week.quote:Op maandag 20 december 2004 07:28 schreef Bastard het volgende:
Ik gewoon 5.. en volgende week ook :'W
2 weken vrijquote:Op maandag 20 december 2004 07:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gewoon 5.. en volgende week ook :'W
En het vooruitzicht om 5 dagen per week in een internetloze keet te zitten.quote:Op maandag 20 december 2004 07:35 schreef -Struikrover- het volgende:
2 weken vrij
maar ik moet allerlei opdrachten gaan maken voor m`n opleiding en leren
*kuch* kutambtenaar*kuch*quote:Op maandag 20 december 2004 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En het vooruitzicht om 5 dagen per week in een internetloze keet te zitten.
quote:Op maandag 20 december 2004 07:38 schreef -Struikrover- het volgende:
*kuch* kutambtenaar*kuch*
Dude... MEEERquote:Op maandag 20 december 2004 07:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vreest voor rode kruisjes![]()
Ik nog 1.quote:Op maandag 20 december 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen.......nog 4 dagen en danvakantie
* -Struikrover- ookquote:Op maandag 20 december 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen.......nog 4 dagen en danvakantie
dus??? dan loop je toch ff naar het toilet ofzo???quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 08:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dus??? dan loop je toch ff naar het toilet ofzo???
maar je hebt gelijk..... het is niet echt netjes om in aanwezigheid van je collega's met je stokje te spelen ja
SSTROLLLLLL![]()
Da`s op zondag gijsquote:Op maandag 20 december 2004 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat ik 2 januari vrij nemen.
3 januari dan maar mijn wakkere vriend.quote:Op maandag 20 december 2004 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gamen dan maaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 januari dan maar mijn wakkere vriend.
Ik ben weer level 8 hequote:
wellusquote:Op maandag 20 december 2004 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Gijsjes
Reageer eens niet op newbies Struik.![]()
uuhm op een paar plaatsen waar ik heb gezeten dus echt nietquote:Op maandag 20 december 2004 08:56 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen heren (en dame)mooie foto's trouwens. Kan toch best op werk?
quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben weer level 8 he
Moet je ook weer dingen laten zien in halo trouwens, vlag door de grond heen trekken bijvoorbeeld, of vliegen met een zwaard.
Gisteren wat lessen gehad over halo van een friend
ga je toch ergens anders zitten??quote:Op maandag 20 december 2004 08:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuhm op een paar plaatsen waar ik heb gezeten dus echt niet
wat flauw, ik vind ze best netjes. Mooi zeikers waar je voor werkt dan!quote:Op maandag 20 december 2004 08:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuhm op een paar plaatsen waar ik heb gezeten dus echt niet
Ik ken iemand die altijd op zoek gaat naar bugs en mogelijkheden in de spellen, af en toe wel grappig om met hem door de spellen heen te wandelenquote:
Wat moet je doen daarbij?quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
Klinkt goed!quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staanquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben weer level 8 he
Moet je ook weer dingen laten zien in halo trouwens, vlag door de grond heen trekken bijvoorbeeld, of vliegen met een zwaard.
Gisteren wat lessen gehad over halo van een friend
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooienquote:Op maandag 20 december 2004 09:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]* -Struikrover- is nieuwsgierig
zie ook heel vaak dat ze die loopbrug laten zakken bij zanzibar of dat ze de luiken dicht doen daar, snap ook niet hoe dat moet daar
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
Welke loopbrug in Zanzibarquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Zat laatst in een game. Die nissen boven het hek. Daar hangen luiken boven. Naaide ineens dicht toen ik er stondquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaakquote:Op maandag 20 december 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij ga ik zo sucken als ik weer Halo 2 ga gamen. Werkelijk geen idee waar jullie het over hebben.
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.quote:Op maandag 20 december 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaak
Je kan dozen vooruit duwen door er tegen te slaan, die explosieve tonnen ook.. 1 schot er op en degene in de buurt is mol.quote:
Samen doodgaan is wel romantisch jaquote:Op maandag 20 december 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.quote:
quote:You have someone jump on your head and you look up and press x b x b or x r x r to lift them up in the air, but to get on the wheel you use a lunge attack by pressing and holding r and x at the same time while you look up at them. I have been places no one has been yet, the zanzibar ones are old though.
And for the foundation one, you go into room #1 and you use the sword to push them up through the whole, then you have someone on the ground lunge off you onto the other side of an invisible wall to get to the middle, real easy
Standje 69 of om de beurtquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.![]()
Die zin trouwens![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 10:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zat laatst in een game. Die nissen boven het hek. Daar hangen luiken boven. Naaide ineens dicht toen ik er stond![]()
zooooooooooooooooo fucking droog was datquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.![]()
Die zin trouwens![]()
![]()
![]()
Om de beurt met de crouch knop.quote:
Zo gelachen. Stond ik superserieus bij een muur te kampen. Opeens de stem van Brown: "Gijs, ik pijp je". Kijk ik omlaag zie ik daar zo'n poppetje gebukt voor me staan. Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooooooooooooo fucking droog was dat![]()
![]()
![]()
![]()
We zien mekaar snel weer Gijs.quote:ik mis je
Heleboel levels kun je bovenop gebouwen komen maar dan moet je wel iets speciaals doen. bv granaat voor je voeten gooien en daarna springen, vlieg je extra hoog. Heb het al een paar keer geprobeerd maar ik vlieg alle kanten op behalve de goeie of ik ben molquote:
Wat kun je wel?quote:Op maandag 20 december 2004 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb het al een paar keer geprobeerd maar ik vlieg alle kanten op behalve de goeie of ik ben mol![]()
De loopbrug in Zanzibar activerenquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zo werken, en ik begin te begrijpen waarom jullie allemaal zo klagen over de maandagen
Ja blabla.quote:
quote:
'quote:Op maandag 20 december 2004 09:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat flauw, ik vind ze best netjes. Mooi zeikers waar je voor werkt dan!
5 uur erop zitten alquote:Op maandag 20 december 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er gewoon voor de helft al op.![]()
real neger world blijkbaar.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
real world
hij om fucking 10 uur uit bed
quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
real world
hij om fucking 10 uur uit bed
5 dagen niet etenquote:Burgemeester van Utrecht sluit dj's op
Uitgegeven: 20 december 2004 10:04
Laatst gewijzigd: 20 december 2004 10:04
HILVERSUM - Burgemeester A. Brouwer-Korf van Utrecht heeft maandagmorgen Giel Beelen, Claudia de Breij en Wouter van der Goes opgesloten in een glazen huis op de Neude. De drie dj's verzorgen hier vandaan vijf dagen alle radio-uitzendingen van Radio 3FM om geld in te zamelen voor een noodhospitaal van het Rode Kruis in Darfur in Sudan.
Het geld komt binnen doordat luisteraars moeten betalen voor plaatjes en zendtijd. Beelen zit vanwege zijn ochtendshow al vanaf 06.00 uur in het huis en kreeg volgens een woordvoerster van 3FM al heel wat aanvragen. Het hoogste bedrag dat tot nu toe is neergeteld, is 350 euro voor The only way is up van Yazz. Volgende week worden alle aangevraagde nummers nogmaals uitgezonden, waarbij op nummer 1 de plaat staat die het meest heeft opgeleverd.
De dj's mogen de studio overigens niet verlaten. Ook eten Beelen, De Breij en Van der Goes vijf dagen lang niets. Drinken mag wel. De actie is tot en met het einde, vrijdagmiddag om vijf uur, zowel via de radio als de website te volgen.
Die politiequote:ETTEN-LEUR - De politie heeft maandagmorgen in Etten-Leur een stoffelijk overschot gevonden. Het lichaam lag in een vijver bij een bedrijf aan de Ecustraat.
Het is nog niet duidelijk of het om een man of een vrouw gaat.
Je hebt geen idee nog, geloof me.quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zo werken, en ik begin te begrijpen waarom jullie allemaal zo klagen over de maandagen
Gijssss, heb je die foto`s op de vorige padgina gezien?quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee nog, geloof me.
Hadden we niet al geld overgemaakt?quote:
nee?quote:
quote:
neequote:
Boeiequote:Op maandag 20 december 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden we niet al geld overgemaakt?
Nederland geeft 100 miljoen aan Darfur
Wat is daarmee gebeurd? Oh ja, rechtstreeks naar de Zwitserse bankrekening overgemaakt van diegenen die verantwoordelijk zijn voor de slachtingen daar.![]()
Oh ja, en dat irritant links kutwijf van een Claudia de Breij mag van mij nooit meer eten. [afbeelding]
Is goed, lopen we samen wel ff door level heen om te laten zien dan..quote:Op maandag 20 december 2004 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijssss, heb je die foto`s op de vorige padgina gezien?
Kan niet wachten weer MOET gamen![]()
Wil ff een walkthrough doen met je voor dat met die vlag enzo
![]()
ik wil ookquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is goed, lopen we samen wel ff door level heen om te laten zien dan..
Foto's gezien ja.. boeit me niet zo om op die plekken te komen, behalve bij dawn of the dead dan, dan is het wel handig als de zombies je niet kunnen vinden.
word wel morgen vrees ikquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Foto's gezien ja.. boeit me niet zo om op die plekken te komen, behalve bij dawn of the dead dan, dan is het wel handig als de zombies je niet kunnen vinden.
Dit wil ook ook allemaal weleens zienquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.quote:
ja...... is goedquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.![]()
Hadden wij vorige keer nog weet jequote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd…toen we bij de Gijsjes nog eens een serieuze discussie ergens over konden voeren.![]()
whahahahahaquote:Op maandag 20 december 2004 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja...... is goed..... maar niet nu
Tis maar goed dat je nog geen kind hebtquote:Op maandag 20 december 2004 06:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
vrijdag 5.00 uur op en om 3,30 naar bed
zaterdag 13.00 uur op en om 10 uur volgende ochtend op bed.
zondag om 12.oo uur weer wakker en om 23.00 uur naar bed.
vanochten om 4,45 eruit
Gaat goed hierquote:
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.quote:Op maandag 20 december 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Hadden wij vorige keer nog weet jeOver hulp aan arme landen
quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
Ken je deze foto van Strol trouwens al???
Deze heeft chocobo afgelopen zomer van hem genomen op het strand![]()
[afbeelding]![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAH!!quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
[afbeelding]![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....MMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGMMMMMMquote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat goed hier![]()
Ben Strol aan het pesten
[afbeelding]![]()
![]()
Ja mag hier alles zeggen hoorquote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH!!voel een opmerking komen maarre
toch maar niet
![]()
ja mooi....quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo en snurken dat hij deed. Uit schaamte zijn we toen maar even ergens anders gaan liggen, weet je nog
Ahhhhhh zeg nou!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch maar niet
![]()
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch maar niet
![]()
Ja dat spandoek dat we toen gemaakt hebben met Hij hoort niet bij onsquote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi....![]()
en die bril van hem![]()
![]()
damn!!! toen kreeg ik echt serieus last van plaatsvervangende schaamte
[afbeelding]
En zoooooooooooooo`n gelijk had tie ookquote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.Ik geloof dat je zei dat ik poep praatte.
![]()
Ja, maar dan denk je echt alles al gehad te hebben, loop je naar je auto.... zie je dit op de parkeerplaats NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 december 2004 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat spandoek dat we toen gemaakt hebben met Hij hoort niet bij ons
Dus het gaat nog heel erg leuk worden in de toekomstquote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 12:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe zolang ik nog newbie ben en ze me beetje aardig vinden hou ik die schijn nog maar ff op.![]()
![]()
En schreeuwen dat die deed ik krijg hem er niet uit Yeh right, een tikkie tegen zijn schouder en hij floepte er zo uit.quote:Op maandag 20 december 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk je echt alles al gehad te hebben, loop je naar je auto.... zie je dit op de parkeerplaats NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
En schreeuwen dat die deed ik krijg hem er niet uit Yeh right, een tikkie tegen zijn schouder en hij floepte er zo uit.
We moet trouwens nog wat afspreken voor 3de kerstdagquote:
Ja is misschien wel handig........effies bellen van de week okequote:Op maandag 20 december 2004 12:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
We moet trouwens nopg wat afspreken voor 3de kerstdag
Is goed. Ik moet nog oppas regelenquote:Op maandag 20 december 2004 12:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja is misschien wel handig........effies bellen van de week oke![]()
Heerlijk dingen gekocht al![]()
Hoeft niet hij kan ook hier heerlijk slapen hoorquote:Op maandag 20 december 2004 12:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is goed. Ik moet nog oppas regelen
Ik zal het eens overleggen met de baas als hij vanavond thuis komtquote:Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoeft niet hij kan ook hier heerlijk slapen hoor
Wel foto's maken wa?quote:Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef O-Ren het volgende:
Hoeft niet hij kan ook hier heerlijk slapen hoor
Toen je die auto startte was ie anders zo eruit!! en schreeuwen, sjonge jonge trok wel de aandacht van een varken in die wei...quote:Op maandag 20 december 2004 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
En schreeuwen dat die deed ik krijg hem er niet uit Yeh right, een tikkie tegen zijn schouder en hij floepte er zo uit.
Ik ook onwijs........quote:Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal het eens overleggen met de baas als hij vanavond thuis komt
Heb er zin in
als dat net zo lang duurt als het duurde voor jij dat bepaalde shirt opgestuurd had moet je nog ff w88quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik krijg nog een foto van jou in een bepaald tshirt weet je nog![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef Magneet het volgende:
als dat net zo lang duurt als het duurde voor jij dat bepaalde shirt opgestuurd had moet je nog ff w88
Was de naaktfoto weer niet goed genoeg voor mevrouw?quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef GinaG het volgende:
Ik krijg nog een foto van jou in een bepaald tshirt weet je nog![]()
Het positieve hieraan is, dat hij meer tijd heeft om aan zijn goddelijke lichaam te werken, zodat dat shirt nog beter uitkomtquote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
als dat net zo lang duurt als het duurde voor jij dat bepaalde shirt opgestuurd had moet je nog ff w88
Chibibo een goddelijk lichaamquote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het positieve hieraan is, dat hij meer tijd heeft om aan zijn goddelijke lichaam te werken, zodat dat shirt nog beter uitkomt![]()
Dag Zeusjequote:
Hoi lieverd......lijkt me echt leuk om weer eens langs te komen.....zeg me maar een keer wanneer het uitkomt voor julliequote:Op maandag 20 december 2004 13:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag Zeusje
Wanneer krijgen Daan en ik weer eens een knuffel van je? Oftewel wanneer kom je weer eens een keertje langs
Ik bel je wel van de week wel evenquote:Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hoi lieverd......lijkt me echt leuk om weer eens langs te komen.....zeg me maar een keer wanneer het uitkomt voor jullie![]()
hi schatje!!quote:
is goed schatquote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik bel je wel van de week wel even
quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hallo lieverd![]()
Nog een beetje kunnen slapen ?
Veel plezier, ik ga hier ff een boel dames weer netjes op school afleveren (tegenover dus paar minuutjes haha)quote:Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef Quinny het volgende:
Ik gaat er weer vandoor
Ik ga trammen met Daan en oma
probeer dan ook wat vroeger naar bed te gaan.......het eten is trouwens al geregeldquote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
was weer helemaal niks. Veel te druk bezig.
Ja,...quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.Ik geloof dat je zei dat ik poep praatte.
![]()
Ik lag er op tijd in anders... een of andere lastpak hield me wakker!quote:Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
probeer dan ook wat vroeger naar bed te gaan.......het eten is trouwens al geregeld![]()
quote:Onbekende boogschutter schiet eend door kop
Uitgegeven: 20 december 2004 13:24
Laatst gewijzigd: 20 december 2004 13:26
AMSTERDAM - De politie in Ulft, in de Achterhoek, doet onderzoek naar een geval van zware dierenmishandeling. In een park is zondag een eend aangetroffen die rondzwom met een pijl door de kop.
Medewerkers van de dierenambulance probeerden vergeefs het dier te vangen. Ook een brandweerman in duikerspak had geen succes.
Omdat de conditie van het dier achteruit ging, is besloten het dier uit zijn lijden te verlossen. De politie heeft nog geen idee wie het dier met pijl en boog heeft toegetakeld.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Dat pesten van Brown![]()
Wat een meester !!
![]()
quote:
Wel humorquote:
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.quote:Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Ja,...toen je het over het feit had dat het einde van Aarde en ons comfortabel bestaan zou zijn als mensen in derde wereldlanden ook een koelkast en een auto zouden krijgen
Hmm, als je een aanhanger bent van het oude testament zou je wel gelijk hebben. Daarin staat dat de mens is geschapen naar het evenbeeld van God. Maw, iedereen heeft een goddelijk lichaam!quote:
Ach als je er net zolang over die foto doet als ik over dat shirt toesturen doe, dan heb je alle tijd om er een goddelijk lichaam van te maken.quote:
Haha, meesterlijk!quote:Op maandag 20 december 2004 14:10 schreef Bastard het volgende:
Daarin staat dat de mens is geschapen naar het evenbeeld van God. Maw, iedereen heeft een goddelijk lichaam!
Met zoveel tijd tot m'n beschikking, kan ik een lichaam ontwikkelen waarbij zelfs Schwarzenegger zich nietig voelt.quote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef GinaG het volgende:
Ach als je er net zolang over die foto doet als ik over dat shirt toesturen doe, dan heb je alle tijd om er een goddelijk lichaam van te maken.![]()
Nee ik hou niet zo van die overtrainde brede lichamenquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met zoveel tijd tot m'n beschikking, kan ik een lichaam ontwikkelen waarbij zelfs Schwarzenegger zich nietig voelt.
En anders is altijd Yorin er nog met hun goedkope liposuctie programma's.
Kheb een broodjesbuik.quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van die overtrainde brede lichamenGewoon een goed lichaam, beetje gespierd (ik hou niet van blokjes buiken *ril)
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.![]()
Fuck nou maar even op, kan er echt niet meer om lachen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuck nou maar even op, kan er echt niet meer om lachen.
één groot rond wit bolletjequote:
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 14:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=457806&c=54
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.quote:
Gijssss..... hou opquote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niveau van de Gijsjes echt hard achteruit hollen. Tuurlijk is flauw posten grappig, maar vroeger konden we het daarnaast nog wel eens echt ergens over hebben. Dat lijkt de laatste tijd echt onmogelijk.
Ja, dr zijn vrouwen bijgekomen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet die foto, maar iedere keer die infantiele reacties als je eens een wat serieuzer onderwerp wil aansnijden.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het niveau van de Gijsjes echt hard achteruit hollen. Tuurlijk is flauw posten grappig, maar vroeger konden we het daarnaast nog wel eens echt ergens over hebben. Dat lijkt de laatste tijd echt onmogelijk.
quote:
Was niet alleen voor jou bedoelt Gijs. Was gewoon even een opmerking in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 20 december 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
Gijssss..... hou opik heb vandaag gewoon absoluuuuuut niet de behoefte om ergens serieus over te lullen, ik heb het al druk genoeg op mijn werk hier
en als je het ergens serieus over wil hebben...... dan eehhhhhhh
![]()
misschien iemand anders, maar ik heb er geen zin in.
neuken??
Weet ik wel gijsquote:Op maandag 20 december 2004 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was niet alleen voor jou bedoelt Gijs. Was gewoon even een opmerking in zijn algemeenheid.![]()
Neuken? Vandaag niet, je mag me wel rimmen.![]()
Gezellig toch?? wij kunnen trouwens wel serieus praten hoor.quote:
Hangt er vanaf hoe het aanvoeltquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is een buik die bestaat uit 1 groot blok ook een blokjesbuik?
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.
Het recht daarop is makkelijk, wij werken, die negers niet.quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik had het toen niet over een koelkast of een auto. We zouden ons als eerste moeten afvragen waarom wij wel recht daartoe hebben en de rest van de wereld niet. Het ging mij erom dat de mensen 50 cent aan schoolgeld kunnen betalen wat velen niet kunnen.
kut negersquote:Op maandag 20 december 2004 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het recht daarop is makkelijk, wij werken, die negers niet.
IK daarentegen welquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zijn toch keuze's?quote:
Najaaaaaa, geweldigquote:Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ChOas het volgende:
Alvast vrolijke kerst
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
NAJAAAAAA Wat enorm praatquote:Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ChOas het volgende:
Alvast vrolijke kerst
quote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:
En als we serieus ergens over praten dan worden we doorverwezen naar -->oudquote:Op maandag 20 december 2004 15:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gezellig toch?? wij kunnen trouwens wel serieus praten hoor.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemde plek om een kut te hebben dan
Mja. Gaat het over kinderen ->oudquote:Op maandag 20 december 2004 18:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
En als we serieus ergens over praten dan worden we doorverwezen naar -->oud
je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja. Gaat het over kinderen ->oud
Nieuws->nws
Games->gam
is er slowchat, verwijs naar msn,..
We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum?quote:
Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...quote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuws->nws
Games->gam
We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Sorry, ik dacht 'ik post ook eens wat'quote:Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum?) en niet als ze een beetje zo op en neer gemikt worden, gaat toch werkelijk nergens over. Waarom vinden jullie dat in hemelsnaam leuk? Vergelijkbaar met dat wij vrouwen het leuk vinden om een man te zien die "helicoptertje" speelt..
![]()
niet dus...
haha, tja leuk bedachtquote:Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht 'ik post ook eens wat'
Ik begrijp wat je bedoeld. Heb voordat ik zelf aan fok begon veel mee gelurkt met Sjoquote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuws->nws
Games->gam
Eeeuhhhh...de datum bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
Zo weten volgens mij echt een aantal niet waarom we de 22ste naar Annie's verjaardag gaan.
nou ben ik hier nog wel heel erg kort, maar nee idd. Weet niet wie annie is en waarom en hoe jullie daar heengaan...quote:Zo weten volgens mij echt een aantal niet waarom we de 22ste naar Annie's verjaardag gaan.
Hoe groter de groep wordt, hoe verder de interesses uit elkaar gaan liggen. Om even gruwelijk te generaliseren: de mannen zijn niet geinteresseerd in kinderen, de vrouwen zijn niet geinteresseerd in games, de negers zijn niet geinteresseerd in Strolie's kijk op de wereldproblematiek, en Struikrover wil alleen maar tieten zien.quote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
Nieuws->nws
Games->gam
Dat gebeurt nou eenmaal bij groepen, in welke vorm dan ook. Mensen komen en mensen gaan; de groep wordt groter waardoor de intimiteit wat verloren gaat, of de groep wordt kleiner en valt uit elkaar. Kijk maar eens hoe er over FOK! in het algemeen wordt gepraat door users die hier al jaren komen: vroeger kende bijna iedereen elkaar in meerdere of mindere mate, tegenwoordig zijn er zoveel users dat het moeilijk is een persoonlijke band op te bouwen. Het gebeurt (of gebeurde) ook met andere communities waar ik bij zit of zat.quote:We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld. Heb voordat ik zelf aan fok begon veel mee gelurkt met Sjo. En heb toen onwijs veel moeten lachen. Helaas is dat nu niet meer zo.
Zo weten volgens mij echt een aantal niet waarom we de 22ste naar Annie's verjaardag gaan.
nee?quote:Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...
Misschien komt het omdat sommige Gijsjes mekaar wat vaker in real life zien, en daardoor de noodzaak om wat meer persoonlijk te posten daardoor is weggevallen of misschien is de drempel daardoor juist wat hoger geworden.
quote:Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum?) en niet als ze een beetje zo op en neer gemikt worden, gaat toch werkelijk nergens over. Waarom vinden jullie dat in hemelsnaam leuk? Vergelijkbaar met dat wij vrouwen het leuk vinden om een man te zien die "helicoptertje" speelt..
![]()
niet dus...
wat bedoel je met persoonlijk? Meer over mijn/onze prive levens ofzo?quote:Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...
Misschien komt het omdat sommige Gijsjes mekaar wat vaker in real life zien, en daardoor de noodzaak om wat meer persoonlijk te posten daardoor is weggevallen of misschien is de drempel daardoor juist wat hoger geworden.
Of omdat in het 22ste gijsjestopic de eerste anniemeet werd geregeld?quote:Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?
Gijs!quote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef facedown het volgende:
[..]
Of omdat in het 22ste gijsjestopic de eerste anniemeet werd geregeld?
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.quote:Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef Quinny het volgende:
wat bedoel je met persoonlijk? Meer over mijn/onze prive levens ofzo?
Die openingspost van Sjo ook. Dat er 1000 mogen volgenquote:Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?
lurkerquote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef facedown het volgende:
[..]
Of omdat in het 22ste gijsjestopic de eerste anniemeet werd geregeld?
quote:Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef chibibo het volgende:
Om even gruwelijk te generaliseren: de mannen zijn niet geinteresseerd in kinderen, de vrouwen zijn niet geinteresseerd in games, de negers zijn niet geinteresseerd in Strolie's kijk op de wereldproblematiek, en Struikrover wil alleen maar tieten zien.
mea culpaquote:Daar is verder niks mis mee, maar ik vind het een beetje jammer dat wanneer Gijsje A en B het bijv. over kinderen hebben, ze door Gijsje C en D (al dan niet serieus) worden verwezen naar OUD. Iedereen moet gewoon lekker kunnen kletsen over het onderwerp wat hij of zij het prettigst vindt zonder zich bezwaard te voelen, toch?
quote:Als het onderwerp waarover wordt geproken niet in je straatje ligt, dan wacht je gewoon tot er over andere dingen wordt gepraat, of je probeert zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. De kans bestaat natuurlijk wel dat niemand van de aanwezigen op dat moment interesse heeft in dat onderwerp, maar dat merk je snel genoeg.
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal bij groepen, in welke vorm dan ook. Mensen komen en mensen gaan; de groep wordt groter waardoor de intimiteit wat verloren gaat, of de groep wordt kleiner en valt uit elkaar. Kijk maar eens hoe er over FOK! in het algemeen wordt gepraat door users die hier al jaren komen: vroeger kende bijna iedereen elkaar in meerdere of mindere mate, tegenwoordig zijn er zoveel users dat het moeilijk is een persoonlijke band op te bouwen. Het gebeurt (of gebeurde) ook met andere communities waar ik bij zit of zat.
Het is nu eenmaal een "fact of life" dat dingen veranderen, ten goede of ten kwade. Daar valt verder weinig aan te doen, denk ik.
Newbeequote:Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
niet dus...
Hoe vaak heb jij trouwens al gezegd in de gehele gijsjes geschiedenis dat je gaat stoppen met fok?quote:Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die meet was gewoon om elkaar is te ontmoeten
Vind fok al veel langer niet leuk, maar kom alleen om te kijken hoe het met sommigen gaat en even gedag te zeggen
Omdat we al zo'n 22 keer hebben beloofd met de Gijsjes te stoppen ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doe es niet zo dramaqueen. Zo ernstig bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een gezeik allemaal![]()
ik zit al de hele fucking tering dag serieus te doen op dat tering werk en dan zijn de gijsjes een heerlijke uitlaatklep![]()
dat gejank tegelijk dat het niet meer hetzelfde isdat het allemaal oppervlakkig aan het worden is
dat de interesses uit elkaar liggen
De wereld veranderd, de Gijsjes ook
![]()
WHO THE FUCK KERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke niet!!! ik vind het hier onwijs gezellig en als we allemaal te OUD geworden zijn voor deze onzin, dan hoeft het van mij niet meerwat een stelletje jankerds zeg....typhus
Zo fucking jammer als er iemand niet serieus genomen wordt, dat ie zich tegelijk op zijn pik getrapt voelt!! De tering zeg...... hou op zeg.....
ja dat bedoel ik... dat was eerder niet nodig want we waren met allemaal gelijkgezinde. Nu moet je wachten totdat jij denkt, ah leuk, kan ik over mee praten. Dat is gewoon erg jammer, althans dat vind ik.quote:Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef chibibo het volgende:
Daar is verder niks mis mee, maar ik vind het een beetje jammer dat wanneer Gijsje A en B het bijv. over kinderen hebben, ze door Gijsje C en D (al dan niet serieus) worden verwezen naar OUD. Iedereen moet gewoon lekker kunnen kletsen over het onderwerp wat hij of zij het prettigst vindt zonder zich bezwaard te voelen, toch?
Als het onderwerp waarover wordt geproken niet in je straatje ligt, dan wacht je gewoon tot er over andere dingen wordt gepraat, of je probeert zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. De kans bestaat natuurlijk wel dat niemand van de aanwezigen op dat moment interesse heeft in dat onderwerp, maar dat merk je snel genoeg.
[..]
OOOHquote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Quinny![]()
Brown
Strolie
QueenR
Chibiebel
Facedown![]()
o ja, Choas![]()
ik denk dat dat ook wel is. Joh volgend jaar komt er weer een huwelijk, een verhuizing en een kindje(als Surfer even doorpompt)quote:Op maandag 20 december 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.![]()
Um, telkens teruggekomen met een kloonquote:Op maandag 20 december 2004 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij trouwens al gezegd in de gehele gijsjes geschiedenis dat je gaat stoppen met fok?
Ik moest daar altijd zo om lachenLekker ding
En ikquote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Quinny![]()
Brown
Strolie
QueenR
Chibiebel
Facedown![]()
o ja, Choas![]()
quote:
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .quote:Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Um, telkens teruggekomen met een kloon
Zo 23 keer dus
Vanaf begin dit jaar ben ik welk sterk verminderd, overdag ben ik er bijna niet meer, weet ook niet hoe het daar dan aan toe gaat
Ik had als eerste gijsje Chocobo's vrouw gezienDat mooie gouden haar
Altijd met Chocobo praten over FFVIINou zit ie aan die XKots
![]()
![]()
Gijsmeisjes heten chicksquote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
OOOHik sta in het lijstje? ikke.. Gijsmeisje haha
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
OOOHik sta in het lijstje? ikke.. Gijsmeisje haha
![]()
Jij kent Chocobo langer dan de 'echte' Gijsjes ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik had als eerste gijsje Chocobo's vrouw gezienDat mooie gouden haar
Altijd met Chocobo praten over FFVIINou zit ie aan die XKots
![]()
![]()
heb je een puntjequote:Op maandag 20 december 2004 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
Gijsmeisjes heten chicks
Hoi chick
Neuken ?
Of voor het verlate verjaardagsfeestje van Notorious_Roy?quote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Omdat we al zo'n 22 keer hebben beloofd met de Gijsjes te stoppen ?
Leuk icoon, mag ik dat eens bij je chick doen ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .Vandaar eigenlijk
quote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs ik heb die datum voorgesteld omdat m`n kuiken dan vrij heeft en meekan. Hoorde jullie vaak over Annie`s en ben daar zelf laatst geweest.Toffe tent .Vandaar eigenlijk
Hoi Gijs....quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijsmeisjes heten chicks
Hoi chick
Neuken ?
Ik bedoel buiten die kringquote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoeveel klonen had je nou?
En ik wil je humeur niet verpesten, maar ik heb Bastard en Surfer al eerder ontmoet
Deed ze het daarna met je ballen....met haar voet?quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef ChOas het volgende:
Ik weet dat mijn verloofde er een typhus hekel aan had als ik dat wel eens voor de gein deed
Dank je, Facecum 'google' Facialquote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef facedown het volgende:
[..]
Of voor het verlate verjaardagsfeestje van Notorious_Roy?
Omdat tie dit jaar 22 is geworden?
Gijs, ik komquote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De pijn was............ verschrikkelijkquote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deed ze het daarna met je ballen....met haar voet?
quote:Op maandag 20 december 2004 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwelijke Gijsjes = Gijzinnen
Partners = Kuikens/Chicks
Na haar date met Zeus is ze pas een kuiken.
Ik ook! Heel veel zin in!quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
Kheb zin in de 22e, en iedereen is van harte welkom gewoon![]()
als je ze unbanned wilt hebben moet je gewoon ff met forum@fok.nl mailenquote:Op maandag 20 december 2004 19:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten die kring
Als eerste internet gijs dus
Mijn klonen (waarvan meeste gebanned vanwege die trieste 1 april grap)
Jenova
Newman
Chicobo
Fat-Chocobo
TheReunion
DikTrom
FatBastard
FinalFantasy
Cactuar
CaptainMiller
Shalashaska
MasterCunt