abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 19:07:14 #251
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24106432
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef ChOas het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht 'ik post ook eens wat'
haha, tja leuk bedacht
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_24106449
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mja. Gaat het over kinderen ->oud
Nieuws->nws
Games->gam
is er slowchat, verwijs naar msn,..

We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Ik begrijp wat je bedoeld. Heb voordat ik zelf aan fok begon veel mee gelurkt met Sjo . En heb toen onwijs veel moeten lachen. Helaas is dat nu niet meer zo.
Zo weten volgens mij echt een aantal niet waarom we de 22ste naar Annie's verjaardag gaan.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_24106472
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:07 schreef Quinny het volgende:
Zo weten volgens mij echt een aantal niet waarom we de 22ste naar Annie's verjaardag gaan.
Eeeuhhhh...de datum bedoel je?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 20 december 2004 @ 19:10:20 #254
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24106493
quote:
nou ben ik hier nog wel heel erg kort, maar nee idd. Weet niet wie annie is en waarom en hoe jullie daar heengaan...
pi_24106588
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
Mja. Gaat het over kinderen ->oud
Nieuws->nws
Games->gam
is er slowchat, verwijs naar msn,..
Hoe groter de groep wordt, hoe verder de interesses uit elkaar gaan liggen. Om even gruwelijk te generaliseren: de mannen zijn niet geinteresseerd in kinderen, de vrouwen zijn niet geinteresseerd in games, de negers zijn niet geinteresseerd in Strolie's kijk op de wereldproblematiek, en Struikrover wil alleen maar tieten zien.

Daar is verder niks mis mee, maar ik vind het een beetje jammer dat wanneer Gijsje A en B het bijv. over kinderen hebben, ze door Gijsje C en D (al dan niet serieus) worden verwezen naar OUD. Iedereen moet gewoon lekker kunnen kletsen over het onderwerp wat hij of zij het prettigst vindt zonder zich bezwaard te voelen, toch?
Als het onderwerp waarover wordt geproken niet in je straatje ligt, dan wacht je gewoon tot er over andere dingen wordt gepraat, of je probeert zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. De kans bestaat natuurlijk wel dat niemand van de aanwezigen op dat moment interesse heeft in dat onderwerp, maar dat merk je snel genoeg.
quote:
We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Dat gebeurt nou eenmaal bij groepen, in welke vorm dan ook. Mensen komen en mensen gaan; de groep wordt groter waardoor de intimiteit wat verloren gaat, of de groep wordt kleiner en valt uit elkaar. Kijk maar eens hoe er over FOK! in het algemeen wordt gepraat door users die hier al jaren komen: vroeger kende bijna iedereen elkaar in meerdere of mindere mate, tegenwoordig zijn er zoveel users dat het moeilijk is een persoonlijke band op te bouwen. Het gebeurt (of gebeurde) ook met andere communities waar ik bij zit of zat.

Het is nu eenmaal een "fact of life" dat dingen veranderen, ten goede of ten kwade. Daar valt verder weinig aan te doen, denk ik.
  maandag 20 december 2004 @ 19:16:28 #256
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24106619
quote:

[..]

Ik begrijp wat je bedoeld. Heb voordat ik zelf aan fok begon veel mee gelurkt met Sjo . En heb toen onwijs veel moeten lachen. Helaas is dat nu niet meer zo.
Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24106625
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...

Misschien komt het omdat sommige Gijsjes mekaar wat vaker in real life zien, en daardoor de noodzaak om wat meer persoonlijk te posten daardoor is weggevallen of misschien is de drempel daardoor juist wat hoger geworden.
nee?
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_24106643
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:

[..]

Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum? ) en niet als ze een beetje zo op en neer gemikt worden, gaat toch werkelijk nergens over. Waarom vinden jullie dat in hemelsnaam leuk? Vergelijkbaar met dat wij vrouwen het leuk vinden om een man te zien die "helicoptertje" speelt.. niet dus...

Ik vind het ook niks. Maaja ben dan ook een vrouw. En nee heren ben niet jaloers op de grote van de borsten
pi_24106692
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...

Misschien komt het omdat sommige Gijsjes mekaar wat vaker in real life zien, en daardoor de noodzaak om wat meer persoonlijk te posten daardoor is weggevallen of misschien is de drempel daardoor juist wat hoger geworden.
wat bedoel je met persoonlijk? Meer over mijn/onze prive levens ofzo?
pi_24106731
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:

[..]

Omdat het dan bijna precies 2 jaar geleden is dat het laatste Annies topic sloot, en eerste Gijsjes topic werd geopend ?
Of omdat in het 22ste gijsjestopic de eerste anniemeet werd geregeld?
*access denied*
  maandag 20 december 2004 @ 19:25:30 #261
693 ChOas
pi_24106801
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef facedown het volgende:

[..]

Gijs!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24106804
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef Quinny het volgende:
wat bedoel je met persoonlijk? Meer over mijn/onze prive levens ofzo?
Nou gewoon, dingen die je bezighouden. Ik kan me nog de gesprekken over Brown's werk, Bastard's WW, mijn verhuizing. Misschien komt het ook omdat er nu niet zoveel meer speelt.
pi_24106808
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:

[..]

Die openingspost van Sjo ook. Dat er 1000 mogen volgen
pi_24106819
Die meet was gewoon om elkaar is te ontmoeten
Vind fok al veel langer niet leuk, maar kom alleen om te kijken hoe het met sommigen gaat en even gedag te zeggen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_24106828
Wat een gezeik allemaal

ik zit al de hele fucking tering dag serieus te doen op dat tering werk en dan zijn de gijsjes een heerlijke uitlaatklep

dat gejank tegelijk dat het niet meer hetzelfde is dat het allemaal oppervlakkig aan het worden is dat de interesses uit elkaar liggen De wereld veranderd, de Gijsjes ook

WHO THE FUCK KERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke niet!!! ik vind het hier onwijs gezellig en als we allemaal te OUD geworden zijn voor deze onzin, dan hoeft het van mij niet meer wat een stelletje jankerds zeg....typhus

Zo fucking jammer als er iemand niet serieus genomen wordt, dat ie zich tegelijk op zijn pik getrapt voelt!! De tering zeg...... hou op zeg.....

Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_24106835
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef facedown het volgende:

[..]

lurker
pi_24106840
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef chibibo het volgende:
Om even gruwelijk te generaliseren: de mannen zijn niet geinteresseerd in kinderen, de vrouwen zijn niet geinteresseerd in games, de negers zijn niet geinteresseerd in Strolie's kijk op de wereldproblematiek, en Struikrover wil alleen maar tieten zien.
quote:
Daar is verder niks mis mee, maar ik vind het een beetje jammer dat wanneer Gijsje A en B het bijv. over kinderen hebben, ze door Gijsje C en D (al dan niet serieus) worden verwezen naar OUD. Iedereen moet gewoon lekker kunnen kletsen over het onderwerp wat hij of zij het prettigst vindt zonder zich bezwaard te voelen, toch?
mea culpa
quote:
Als het onderwerp waarover wordt geproken niet in je straatje ligt, dan wacht je gewoon tot er over andere dingen wordt gepraat, of je probeert zelf een nieuw onderwerp aan te snijden. De kans bestaat natuurlijk wel dat niemand van de aanwezigen op dat moment interesse heeft in dat onderwerp, maar dat merk je snel genoeg.
[..]

Dat gebeurt nou eenmaal bij groepen, in welke vorm dan ook. Mensen komen en mensen gaan; de groep wordt groter waardoor de intimiteit wat verloren gaat, of de groep wordt kleiner en valt uit elkaar. Kijk maar eens hoe er over FOK! in het algemeen wordt gepraat door users die hier al jaren komen: vroeger kende bijna iedereen elkaar in meerdere of mindere mate, tegenwoordig zijn er zoveel users dat het moeilijk is een persoonlijke band op te bouwen. Het gebeurt (of gebeurde) ook met andere communities waar ik bij zit of zat.

Het is nu eenmaal een "fact of life" dat dingen veranderen, ten goede of ten kwade. Daar valt verder weinig aan te doen, denk ik.
pi_24106862
en nu ga ik weer serieus doen

gemeenteoverleg

kusje allemaal
  maandag 20 december 2004 @ 19:29:32 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24106878
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:

[..]

Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum? ) en niet als ze een beetje zo op en neer gemikt worden, gaat toch werkelijk nergens over. Waarom vinden jullie dat in hemelsnaam leuk? Vergelijkbaar met dat wij vrouwen het leuk vinden om een man te zien die "helicoptertje" speelt.. niet dus...
Newbee
The truth was in here.
pi_24106889
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die meet was gewoon om elkaar is te ontmoeten
Vind fok al veel langer niet leuk, maar kom alleen om te kijken hoe het met sommigen gaat en even gedag te zeggen
Hoe vaak heb jij trouwens al gezegd in de gehele gijsjes geschiedenis dat je gaat stoppen met fok?
Ik moest daar altijd zo om lachen Lekker ding
pi_24106913
Quinny
Brown
Strolie
QueenR
Chibiebel
Facedown

o ja, Choas
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  maandag 20 december 2004 @ 19:31:30 #272
693 ChOas
pi_24106914
quote:

[..]

Omdat we al zo'n 22 keer hebben beloofd met de Gijsjes te stoppen ?

[Stephen Roberts]
pi_24106962
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een gezeik allemaal

ik zit al de hele fucking tering dag serieus te doen op dat tering werk en dan zijn de gijsjes een heerlijke uitlaatklep

dat gejank tegelijk dat het niet meer hetzelfde is dat het allemaal oppervlakkig aan het worden is dat de interesses uit elkaar liggen De wereld veranderd, de Gijsjes ook

WHO THE FUCK KERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke niet!!! ik vind het hier onwijs gezellig en als we allemaal te OUD geworden zijn voor deze onzin, dan hoeft het van mij niet meer wat een stelletje jankerds zeg....typhus

Zo fucking jammer als er iemand niet serieus genomen wordt, dat ie zich tegelijk op zijn pik getrapt voelt!! De tering zeg...... hou op zeg.....

Doe es niet zo dramaqueen. Zo ernstig bedoelde ik het helemaal niet.
  maandag 20 december 2004 @ 19:34:49 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24106977
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef chibibo het volgende:

[..]
ja dat bedoel ik... dat was eerder niet nodig want we waren met allemaal gelijkgezinde. Nu moet je wachten totdat jij denkt, ah leuk, kan ik over mee praten. Dat is gewoon erg jammer, althans dat vind ik.
Eerder was iedere dag dolle pret, nu niet meer. Met sommige heb ik niks, terwijl eerder iedereen, iedereen wel kende.
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 19:35:11 #275
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24106982
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Quinny
Brown
Strolie
QueenR
Chibiebel
Facedown

o ja, Choas
OOOH ik sta in het lijstje? ikke.. Gijsmeisje haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')