Dat zijn toch keuze's?quote:
Najaaaaaa, geweldigquote:Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ChOas het volgende:
Alvast vrolijke kerst
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
NAJAAAAAA Wat enorm praatquote:Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ChOas het volgende:
Alvast vrolijke kerst
quote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuck nou maar even op, kan er echt niet meer om lachen.
quote:
En als we serieus ergens over praten dan worden we doorverwezen naar -->oudquote:Op maandag 20 december 2004 15:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gezellig toch?? wij kunnen trouwens wel serieus praten hoor.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemde plek om een kut te hebben dan
Mja. Gaat het over kinderen ->oudquote:Op maandag 20 december 2004 18:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
En als we serieus ergens over praten dan worden we doorverwezen naar -->oud
je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja. Gaat het over kinderen ->oud
Nieuws->nws
Games->gam
is er slowchat, verwijs naar msn,..
We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum?quote:
Ik weet niet, is meer een gevoel van mijn kant. Ik heb de laatste tijd gewoon af en toe het gevoel dat de gesprekken steeds oppervlakkiger worden. Niet dat het niet gezellig is, maar het wordt gewoon flauw. Ook die running gags die veel langer lijken te duren als vroeger. Die "nee", die grappen over de zogenaamde dikte van slurfer...etc...quote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja. Gaat het over kinderen ->oud
Nieuws->nws
Games->gam
is er slowchat, verwijs naar msn,..
We zijn gewoon groot geworden bij de gijsjes denk ik.. tis al een tijdje niet meer waar het allemaal mee begon. Zijn mensen bijjgekomen, kuikens bijgekomen, het veranderd allemaal. Niks aan te doen ook.
Maar af en toe wel jammer om te zien moet ik zeggen.. en ik weet dat dat meer leeft bij sommige gijsjes.
Sorry, ik dacht 'ik post ook eens wat'quote:Op maandag 20 december 2004 19:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vreselijk... vind vrouwenborsten best mooi als ze gewoon normaal "hangen" (niet hangen hangen, snapjeum?) en niet als ze een beetje zo op en neer gemikt worden, gaat toch werkelijk nergens over. Waarom vinden jullie dat in hemelsnaam leuk? Vergelijkbaar met dat wij vrouwen het leuk vinden om een man te zien die "helicoptertje" speelt..
![]()
niet dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |