quote:Op maandag 20 december 2004 16:54 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar dat komt wellicht doordat ik enkel met Ariërs omga.
Nu goed?quote:Op maandag 20 december 2004 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
het is marokkanen...
Net zo normaal als Bavaria in Limburg zeker....quote:Op maandag 20 december 2004 17:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Whola ik zweer man , je weet toch, heel normaal enzo
quote:Op maandag 20 december 2004 16:57 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Nu goed?
Ik word er echt gek van laatst zat ik in de bus zaten achter me 2 van die marokkanen om de 10 seconden whola whola![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 16:57 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Ik word er echt gek van laatst zat ik in de bus zaten achter me 2 van die marokanen om de 10 seconden whola whola![]()
quote:Wholawhola [mar]
1 Marokkaans spreekwoord, vrij vertaald: "Kijk eens naar die debiel voor ons in de bus".
quote:Op maandag 20 december 2004 17:06 schreef Croupouque het volgende:
Wholawhola [mar]
1 Marokkaans spreekwoord, vrij vertaald: "Kijk eens naar die debiel voor ons in de bus".
Misschien kan Croupouque daar ook een vertaling van opzoeken. Ik heb wel een idee wat het betekent.quote:
Correctie... het betekend : Ik zweer het bij Allah.quote:Op maandag 20 december 2004 17:18 schreef Toeps het volgende:
Wallah betekent: "Ik zweer het".
zwartreizen in een bus?quote:Op maandag 20 december 2004 17:27 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
Whola Whola hij reist wit wij zwart. Hij heeft eerlijk kaartje kunnnen kopen.
heuj, nie spotten met brabant... brabnt is keigaaf...quote:Op maandag 20 december 2004 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
in brabant zeggen ze bij alles 'kei', kutbrabanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |