is goed schatquote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik bel je wel van de week wel even
quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hallo lieverd![]()
Nog een beetje kunnen slapen ?
Veel plezier, ik ga hier ff een boel dames weer netjes op school afleveren (tegenover dus paar minuutjes haha)quote:Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef Quinny het volgende:
Ik gaat er weer vandoor
Ik ga trammen met Daan en oma
probeer dan ook wat vroeger naar bed te gaan.......het eten is trouwens al geregeldquote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
was weer helemaal niks. Veel te druk bezig.
Ja,...quote:Op maandag 20 december 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, alleen kon ik die discussie niet voortzetten omdat ik naar een overleg moest.Ik geloof dat je zei dat ik poep praatte.
![]()
Ik lag er op tijd in anders... een of andere lastpak hield me wakker!quote:Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
probeer dan ook wat vroeger naar bed te gaan.......het eten is trouwens al geregeld![]()
quote:Onbekende boogschutter schiet eend door kop
Uitgegeven: 20 december 2004 13:24
Laatst gewijzigd: 20 december 2004 13:26
AMSTERDAM - De politie in Ulft, in de Achterhoek, doet onderzoek naar een geval van zware dierenmishandeling. In een park is zondag een eend aangetroffen die rondzwom met een pijl door de kop.
Medewerkers van de dierenambulance probeerden vergeefs het dier te vangen. Ook een brandweerman in duikerspak had geen succes.
Omdat de conditie van het dier achteruit ging, is besloten het dier uit zijn lijden te verlossen. De politie heeft nog geen idee wie het dier met pijl en boog heeft toegetakeld.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Dat pesten van Brown![]()
Wat een meester !!
![]()
quote:
Wel humorquote:
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.quote:Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Ja,...toen je het over het feit had dat het einde van Aarde en ons comfortabel bestaan zou zijn als mensen in derde wereldlanden ook een koelkast en een auto zouden krijgen
Hmm, als je een aanhanger bent van het oude testament zou je wel gelijk hebben. Daarin staat dat de mens is geschapen naar het evenbeeld van God. Maw, iedereen heeft een goddelijk lichaam!quote:
Ach als je er net zolang over die foto doet als ik over dat shirt toesturen doe, dan heb je alle tijd om er een goddelijk lichaam van te maken.quote:
Haha, meesterlijk!quote:Op maandag 20 december 2004 14:10 schreef Bastard het volgende:
Daarin staat dat de mens is geschapen naar het evenbeeld van God. Maw, iedereen heeft een goddelijk lichaam!
Met zoveel tijd tot m'n beschikking, kan ik een lichaam ontwikkelen waarbij zelfs Schwarzenegger zich nietig voelt.quote:Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef GinaG het volgende:
Ach als je er net zolang over die foto doet als ik over dat shirt toesturen doe, dan heb je alle tijd om er een goddelijk lichaam van te maken.![]()
Nee ik hou niet zo van die overtrainde brede lichamenquote:Op maandag 20 december 2004 14:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met zoveel tijd tot m'n beschikking, kan ik een lichaam ontwikkelen waarbij zelfs Schwarzenegger zich nietig voelt.
En anders is altijd Yorin er nog met hun goedkope liposuctie programma's.
Kheb een broodjesbuik.quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van die overtrainde brede lichamenGewoon een goed lichaam, beetje gespierd (ik hou niet van blokjes buiken *ril)
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was geen poep, is wetenschappelijk aangetoond. Als 1 mld Indiërs en 2 mld Chinezen allemaal hetzelfde welvaartsniveau zouden hebben als wij dan zou het milieu onheroepelijk naar de klote gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |