Die politiequote:ETTEN-LEUR - De politie heeft maandagmorgen in Etten-Leur een stoffelijk overschot gevonden. Het lichaam lag in een vijver bij een bedrijf aan de Ecustraat.
Het is nog niet duidelijk of het om een man of een vrouw gaat.
Je hebt geen idee nog, geloof me.quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zo werken, en ik begin te begrijpen waarom jullie allemaal zo klagen over de maandagen
Gijssss, heb je die foto`s op de vorige padgina gezien?quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee nog, geloof me.
Hadden we niet al geld overgemaakt?quote:
nee?quote:
quote:
neequote:
Boeiequote:Op maandag 20 december 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden we niet al geld overgemaakt?
Nederland geeft 100 miljoen aan Darfur
Wat is daarmee gebeurd? Oh ja, rechtstreeks naar de Zwitserse bankrekening overgemaakt van diegenen die verantwoordelijk zijn voor de slachtingen daar.![]()
Oh ja, en dat irritant links kutwijf van een Claudia de Breij mag van mij nooit meer eten. [afbeelding]
Is goed, lopen we samen wel ff door level heen om te laten zien dan..quote:Op maandag 20 december 2004 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijssss, heb je die foto`s op de vorige padgina gezien?
Kan niet wachten weer MOET gamen![]()
Wil ff een walkthrough doen met je voor dat met die vlag enzo
![]()
ik wil ookquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is goed, lopen we samen wel ff door level heen om te laten zien dan..
Foto's gezien ja.. boeit me niet zo om op die plekken te komen, behalve bij dawn of the dead dan, dan is het wel handig als de zombies je niet kunnen vinden.
word wel morgen vrees ikquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Foto's gezien ja.. boeit me niet zo om op die plekken te komen, behalve bij dawn of the dead dan, dan is het wel handig als de zombies je niet kunnen vinden.
Dit wil ook ook allemaal weleens zienquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |