Wat moet je doen daarbij?quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
quote:Op maandag 20 december 2004 09:20 schreef Bastard het volgende:
Oh heb ook de gamevariant dawn of the dead gespeeld in halo.. was wel lachen ja.
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
Klinkt goed!quote:Op maandag 20 december 2004 09:33 schreef Bastard het volgende:
Custom game maken, geen granaten, geen voertuigen, first weapen shotgun, second weapen sword. Shield uit.
Iedereen op 1 na begint als rood team (de mensen) en gebruiken alleen shotgun.
Een ander begint groen met een zwaard. Die met het zwaard is de zombie en gaat de mensen besmetten. Als je word gekilled door een zwaard moet je meteen naar het andere team, je bent dan ook zombie. De mensen moeten het 8 minuten volhouden om te winnen.. Erg leuke potjes meegedaan
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staanquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben weer level 8 he
Moet je ook weer dingen laten zien in halo trouwens, vlag door de grond heen trekken bijvoorbeeld, of vliegen met een zwaard.
Gisteren wat lessen gehad over halo van een friend
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooienquote:Op maandag 20 december 2004 09:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]* -Struikrover- is nieuwsgierig
zie ook heel vaak dat ze die loopbrug laten zakken bij zanzibar of dat ze de luiken dicht doen daar, snap ook niet hoe dat moet daar
quote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan in een kamer gaan zitten, deur barricaderen met dozen of van die explosieve vaten.. Lachen hoor is dat.. en spannend, vooral als er 1 doorbreekt, dan heb je een zobie in je kamer staan
Welke loopbrug in Zanzibarquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Zat laatst in een game. Die nissen boven het hek. Daar hangen luiken boven. Naaide ineens dicht toen ik er stondquote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die loopbrug kan je laten zakken door er een granaat tegenaan te gooiendie luiken??? dat heb ik nog niet gezien....
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaakquote:Op maandag 20 december 2004 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij ga ik zo sucken als ik weer Halo 2 ga gamen. Werkelijk geen idee waar jullie het over hebben.
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.quote:Op maandag 20 december 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben, alleen speel ik HALO redelijk vaak
Je kan dozen vooruit duwen door er tegen te slaan, die explosieve tonnen ook.. 1 schot er op en degene in de buurt is mol.quote:
Samen doodgaan is wel romantisch jaquote:Op maandag 20 december 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders verbergen we ons samen in een donker hoekje.
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.quote:
quote:You have someone jump on your head and you look up and press x b x b or x r x r to lift them up in the air, but to get on the wheel you use a lunge attack by pressing and holding r and x at the same time while you look up at them. I have been places no one has been yet, the zanzibar ones are old though.
And for the foundation one, you go into room #1 and you use the sword to push them up through the whole, then you have someone on the ground lunge off you onto the other side of an invisible wall to get to the middle, real easy
Standje 69 of om de beurtquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.![]()
Die zin trouwens![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 10:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zat laatst in een game. Die nissen boven het hek. Daar hangen luiken boven. Naaide ineens dicht toen ik er stond![]()
zooooooooooooooooo fucking droog was datquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdens RS3 deed ik dat met Brown. Gingen we elkaar pijpen. Na een tijdje kwam er altijd wel een vijand die ons afknalde.![]()
Die zin trouwens![]()
![]()
![]()
Om de beurt met de crouch knop.quote:
Zo gelachen. Stond ik superserieus bij een muur te kampen. Opeens de stem van Brown: "Gijs, ik pijp je". Kijk ik omlaag zie ik daar zo'n poppetje gebukt voor me staan. Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooooooooooooo fucking droog was dat![]()
![]()
![]()
![]()
We zien mekaar snel weer Gijs.quote:ik mis je
Heleboel levels kun je bovenop gebouwen komen maar dan moet je wel iets speciaals doen. bv granaat voor je voeten gooien en daarna springen, vlieg je extra hoog. Heb het al een paar keer geprobeerd maar ik vlieg alle kanten op behalve de goeie of ik ben molquote:
Wat kun je wel?quote:Op maandag 20 december 2004 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb het al een paar keer geprobeerd maar ik vlieg alle kanten op behalve de goeie of ik ben mol![]()
De loopbrug in Zanzibar activerenquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zo werken, en ik begin te begrijpen waarom jullie allemaal zo klagen over de maandagen
Ja blabla.quote:
quote:
'quote:Op maandag 20 december 2004 09:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat flauw, ik vind ze best netjes. Mooi zeikers waar je voor werkt dan!
5 uur erop zitten alquote:Op maandag 20 december 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er gewoon voor de helft al op.![]()
real neger world blijkbaar.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
real world
hij om fucking 10 uur uit bed
quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
real world
hij om fucking 10 uur uit bed
5 dagen niet etenquote:Burgemeester van Utrecht sluit dj's op
Uitgegeven: 20 december 2004 10:04
Laatst gewijzigd: 20 december 2004 10:04
HILVERSUM - Burgemeester A. Brouwer-Korf van Utrecht heeft maandagmorgen Giel Beelen, Claudia de Breij en Wouter van der Goes opgesloten in een glazen huis op de Neude. De drie dj's verzorgen hier vandaan vijf dagen alle radio-uitzendingen van Radio 3FM om geld in te zamelen voor een noodhospitaal van het Rode Kruis in Darfur in Sudan.
Het geld komt binnen doordat luisteraars moeten betalen voor plaatjes en zendtijd. Beelen zit vanwege zijn ochtendshow al vanaf 06.00 uur in het huis en kreeg volgens een woordvoerster van 3FM al heel wat aanvragen. Het hoogste bedrag dat tot nu toe is neergeteld, is 350 euro voor The only way is up van Yazz. Volgende week worden alle aangevraagde nummers nogmaals uitgezonden, waarbij op nummer 1 de plaat staat die het meest heeft opgeleverd.
De dj's mogen de studio overigens niet verlaten. Ook eten Beelen, De Breij en Van der Goes vijf dagen lang niets. Drinken mag wel. De actie is tot en met het einde, vrijdagmiddag om vijf uur, zowel via de radio als de website te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |